انتخاب فلش مموری به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص

بلاگ

هدایای تبلیغاتی یکی از موثرترین، مهمترین و کاربردی ترین روش در برندینگ محصول به خصوص فلش مموری تبلیغاتی است و می تواند شما را به نتیجه مورد نظر نزدیک کند. در این مقاله به شما خواهیم گفت "انتخاب فلش مموری تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی خاص" و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

 

فلش مموری تبلیغاتی

استفاده از فلش مموری به عنوان ابزاری سبک، کاربردی و قابل حمل برای ذخیره اطلاعات ضروری است که با پیشرفت تکنولوژی امروزه این شرایط را فراهم کرده که بتوانید با خیال راحت حجم زیادی از اطلاعات را با خود حمل کنید. فلش ها بهترین جایگزین برای فلاپی دیسک ها، نوارهای کاست و سی دی به شمار می آید و تاکنون گزینه دیگری نتوانسته تا این حد برای افراد کاربردی باشد. علاوه بر اینکه قیمت مناسب آن در کنار کارایی بالا هر فردی را برای داشتن یکی از این فلش ها ترغیب می کند. در این راستا شما می تواند از این فلش ها به عنوان کالایی کاربردی و تبلیغاتی برای برندینگ محصول خود استفاده کنید.

فلش مموری هدیه خاص

اما شاید برای شما این سوال باشد که چرا باید از این کالا به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید؟ پاسخ به این سوال ساده است. مزیت هایی که فلش برای کاربر دارد می تواند شما را برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی یاری دهد. از مهمترین مزایای این کالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاص بودن محصول: فلش یکی از لوازم پرکاربرد و ارزشمند است که افراد از دریافت آن به عنوان هدیه خوشحال می شوند. شما می توانید از این احساس مخاطب برای اهداف تبلیغاتی خود استفاده کنید.
  • کاربردی بودن: یکی از مهمترین دلایل محبوبیت فلش، کاربرد زیاد آن برای اقشار مختلف است. از دانش آموز تا دانشجو و حتی مهندس و.... از این وسیله برای جابجایی عکس، فیلم و محتوا استفاده می کنند و امکان جابجایی آسان آن نیز برای همه فراهم است.
  • مقرون به صرفه: فلش هدیه ای الکترونیکی محسوب می شود اما قیمت مقرون به صرفه آن کمک می کند تا هم اهداکننده هم مصرف کننده از داشتن آن احساس رضایت داشته باشند.
  • قابلیت چاپ طرح لوگو یا نام برند: یکی دیگر از مزیت های این کالا برای تبلیغات امکان طراحی لوگو و نام برند روی آن است. شما می توانید از روش های چاپی باکیفیت برای این منظور استفاده کنید که تا طولانی مدت این طرح در دید مخاطب قرار گیرد.

 

انتخاب فلش مموری

انواع فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری های مورد استفاده در بازار انواع مختلفی دارد که شما می توانید به تناسب بودجه و نیاز خود هر کدام از این انواع را به عنوان کالای تبلیغاتی خود خریداری کنید:

  1. فلش چرمی: این فلش ها یکی از انواع لوکس فلش است که می توانید برای ست های الکترونیکی تبلیغاتی از آن استفاده کنید.
  2. کارتی: این فلش ها از جنس پی وی سی و به شکل و ابعاد کارت ویزیت است. طرحی نازک، سیم و کاربردی است که در مدل های مختلف قابل استفاده است.
  3. کریستالی: یکی از انواع فلش که بدنه آن از کریستال نشکن است و زیبایی خاصی برای کاربر دارد.
    فلزی: یکی از انواع پرکاربرد و مرسوم است که اغلب افراد از آن استفاده می کنند. ابعاد کوچک و جنس مقاوم مهمترین مزیت هایی است که این نوع فلش ها درند.
  4. سفارشی: در صورتی که بخواهید از فلش به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید می توانید به صورت سفارشی خریداری کنید. این فلش ها قابلیت چاپ لوگو یا نام برند را دارا هستند و می توان با ساختارهای مختلف مانند طرح کلید، خودکار دار و... طراحی و خریداری کرد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما می توانید با توجه به میزان بودجه و سلیقه خود هر یک از این فلش ها را به صورت سفارشی به عنوان هدیه تبلیغاتی خریداری کنید. مشروط بر اینکه شرکت تبلیغاتی که اقدام به خرید محصول از آن می کنید، در زمینه طراحی و تولید این محصولات توانمند باشد. شرکت آونگ صنعت زمان با برند تجاری آونگ زمان طراحی و تولید انواع هدایای تبلیغاتی مانند فلش را انجام می دهد که شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تبلیغاتی این شرکت، اقدام به ثبت سفارش و خرید از آن کنید.

دلایل انتخاب هدیه تبلیغاتی بصورت فلش مموری تبلیغاتی

شاید برای شما سوال باشد که چرا باید از این فلش ها برای تبلیغات استفاده کنید. البته که شما می توانید از هدایای الکترونیکی دیگری نیز استفاده کنید، اما آنچه فلش را پرطرفدار و محبوب کرده دلایل زیر است:

  • معرفی بیشتر برند به مخاطب: از آنجا که فلش یکی از لوازم پرکاربرد در زندگی افراد شده از همین رو وقتی از آن به عنوان کالای تبلیغاتی برای برند خود استفاده می کنید، در واقع بارها و بارها برند خود را در معرض دید مخاطب قرار می دهید.
  • ارزشمند شدن برند: دریافت هدیه توسط افراد احساس بسیار خوشایندی را برای آن ها به همراه دارد، به ویژه آنکه هدیه دریافتی ارزشمند و کاربردی باشد، ذهنیت مثبتی را از شما در ذهن او ایجاد می کند.
  • قیمت مناسب: شما می توانید از هدایای دیگری نیز برای تبلیغات استفاده کنید، اما فلش یکی از اقلام ارزان قیمت، کاربردی و با کیفیت است که می توانید با بودجه کمی با کیفیت ترین نوع آن را تهیه و به مخاطب و مشتری خود اهدا کنید.
  • وسیله ای کاربردی: فلش نه تنها برای کسانی که با کامپیوتر و اطلاعات سروکار دارند، حتی برای افراد عادی نیز کاربردی است. ذخیره سازی اطلاعات ساده مربوط به تحقیق های دانشجویی و ذخیره فیلم و عکس از ساده ترین کاربردهای این وسیله محبوب به شمار می آید که شما را برای استفاده از ان به عنوان هدیه تبلیغاتی ترغیب می کند.
  • بازاریابی غیرمستقیم: زمانی که دریافت کنندگان این فلش را به عنوان هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، در زمان جابجایی اطلاعات و استفاده از آن در واقع فرصتی برای ارتباط مشتریان و دیگر افراد فراهم می شود که برند شما بیشتر دیده شود.

 

انتخاب فلش برای هدیه

نتیجه گیری

فلش های موجود در بازار در قیمت ها، طرح ها و حجم های مختلفی به مشتریان عرضه می شود که در عملکرد همگی یک اشتراک دارند. اینکه کار ذخیره سازی و جابجایی آسان اطلاعات را برای افراد فراهم می کند. این کارکردهای فلش باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها از آن به عنوان ابزاری کارآمد برای تبلیغات برند استفاده کنند.

استفاده از فلش به عنوان هدیه تبلیغاتی پر طرفدار و محبوب این شرایط را برای کسب و کارها فراهم می کند تا با خرید طرح های سفارشی از مزیت های هدیه های تبلیغاتی مانند ماندگاری در ذهن مخاطب و نیز ایجاد احساس رضایت در مشتری و مخاطب به نفع خود استفاده کنند. برای این منظور پیشنهاد می شود مشاوره های تخصصی طراحان شرکت آونگ زمان برای طراحی های خلاقانه و نیز دریافت بیشترین بازدهی تبلیغاتی از فلش های تبلیغاتی استفاده کنید.
 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 1
تعداد رای : 1