بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران و ایران - نت چین

بلاگ

یکی از روش‌های مناسب امروزه برای کسب درآمد خانم‌‌ها یادگیری یکی از شیوه‌های زیبایی و آرایشی است. به عنوان مثال، کاشت ناخن، فیشیال، اکستنشن، تاتو، کوتاهی و … در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه که اکثرا در تهران هستند آشنا کنیم. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید تا بتوانید با مراجعه به وب‌سایت یا پیج اینستاگرام آنها، این مجموعه‌ها را بیشتر بشناسید.

دترلند

دترلند یکی از محبوب‌ترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران به شمار می‌رود. این مجموعه از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و تا زمان انتشار این مقاله هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار کرده است. شما این امکان را خواهید داشت تا از بین بیش از 40 دوره آموزشی مهارت مورد نظرتان را انتخاب کرده و از اساتید حرفه‌ای در این زمینه یاد بگیرید.

دترلند- بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

پیشنهاد می‌کنیم برای جذب اطلاعات دقیق از هزینه و زمان برگزاری دوره‌ها از سایت یا اینستاگرام دترلند استفاده کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

هنر آموزان

با مراجعه به آموزشگاه هنر آموزان این امکان را خواهید داشت تا در چندین رشته متنوع به عنوان متخصص به بازار کار معرفی شوید. تنها کافیست مراحل ثبت نام را انجام داده و از بهترین اساتید در این زمینه یاد بگیرید.

پیشنهاد: در صورتی که از خواندن این مقاله لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما درباره بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه را نیز بخوانید.

این امکان را خواهید داشت تا از طریق سایت از تمامی هزینه دوره‌ها چه به صورت عمومی و خصوصی مطلع شوید. همچنین این امکان را خواهید داشت که پیش ثبت نام انجام داده تا کارشناسان این مجموعه با شما ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این موارد، این امکان را خواهید داشت تا دوره‌های مجازی را نیز از طریق سایت تهیه کرده و بدون حضور در مجموعه مهارت‌های خود را افزایش دهید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

بانو یعقوبی

آموزشگاه بانو یعقوبی یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه به شمار می‌رود و این مجموعه از سال 1378 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است. هنرجویان این امکان را خواهند داشت تا از بین 30 رشته جذاب، مهارت مورد علاقه‌شان را یاد بگیرند و پس از دریافت مدرک فنی حرفه‌ای در بازار کار مشغول شوند.

بانو یعقوبی - آموزشگاه آرایشگری زنانه

برخی از دوره‌های ارائه شده توسط این مجموعه شامل رنگ و مش، گریم، کاشت ناخن، شینیون و بسیاری موارد دیگر می‌شود. شما می‌توانید برای شرکت در دوره‌ها از طریق شماره تماس یا آدرس وب سایت با کارشناسان آموزشگاه بانو یعقوبی در ارتباط باشید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

کلبه آرزو

آموزشگاه کلبه آرزو این امکان را به هنرجویان عزیز می‌دهد که بتوانند در یک یا چند زمینه زیبایی مهارت کسب کنند. به عنوان مثال این آموزشگاه در زمینه خدمات پوست، ناخن و اکستنشن، گریم و میکاپ دوره‌های متنوعی برگزار می‌کند و هر ساله نیز هنرجویان بسیاری را آموزش می‌دهد تا وارد بازار کار شوند.

با نام برنادت نیز (در گذشته) شناخته می‌شود. ساعات کاری مجموعه هر روزه از 9 صبح تا 7 بعد ازظهر است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از حضور در آموزشگاه با مسئولین ارتباط برقرار کنید. می‌توانید از طریق سایت، اینستاگرام و شماره تماس با آنها در ارتباط باشید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

‌آموزشگاه آرایشگری مهستان

مهستان نیز یکی دیگر از آموزشگاه های آرایشگری زنانه در شهر تهران است که این امکان را فراهم کرده تا هنرجویان بتوانند از طریق فیلم‌های آموزشی مهارت جدیدی یاد بگیرند. البته این امکان وجود دارد که به صورت حضوری نیز آموزش ببینید و حتی این امکان درنظر گرفته شده که هنرجویانی که از شهرستان مراجعه می‌کنند به راحتی بتوانند خوابگاه مناسب پیدا کنند.

علاوه بر این می‌توانید پس از گذراندن دوره مورد نظرتان مدرک فنی حرفه‌ای نیز دریافت کنید و همچنین امکان ترجمه آن برای فعالیت در سایر کشورها نیز امکان پذیر است. پیشنهاد می‌کنیم از سایت این مجموعه بازدید کرده تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آدرس سایت

دوبانو

دوبانو نیز یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران است و با بیش از 15 دوره متنوع به هنرجویان کمک می‌کند تا بتوانند مهارت‌هایشان را افزایش دهند. همانند سایر آموزشگاه‌ها، این امکان را خواهید داشت تا از طریق دوبانو نیز کلاس‌های آموزشی را گذرانده و مدرک رسمی فنی حرفه‌ای دریافت کنید تا با شرایطی بهتر وارد بازار کار شوید.

برخی از مزایای دوبانو به این صورت می‌باشد که وسایل و مدل به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود. همچنین در صورتی که شما در سه رشته متفاوت شرکت کنید این امکان را خواهید داشت تا به صورت رایگان، در یک رشته دیگر مهارت کسب کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

الهه بیوتی

الهه بیوتی یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه به شمار می‌رود و از سال 1378 در حال فعالیت است. هنرجویان می‌توانند در زمینه خدمات مو، میکاپ، طراحی ناخن و سایر خدمات آموزش ببینند.

این امکان را خواهید داشت تا از طریق وب سایت الهه بیوتی از هزینه دوره‌ها مطلع شوید و همچنین امکان پرداخت به صورت اقساطی را نیز خواهید داشت. همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق سایت به صورت آنلاین نیز ثبت نام کرده، بیعانه پرداخت کنید و اگر توضیحی مدنظرتان هست برای کارشناسان آموزشگاه الهه بیوتی ارسال کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از طریق شماره تماس و شبکه‌‌های اجتماعی نیز می‌توانید با مسئولین آموزشگاه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

گل گیس آموزان

در صورتی که قصد دارید در یکی از رشته‌های آرایشی و زیبایی فعالیت کنید پیشنهاد می‌‌کنیم آموزشگاه گل گیس آموزان را مورد بررسی قرار دهید. این آموزشگاه بیش از 15 سال سابقه دارد و به هنرجویان کمک می‌کند در زمینه‌های متنوعی بتوانند مهارتشان را افزایش دهند. بیش از 20 دوره متنوع توسط این مجموعه ارائه می‌شود که در صورت نیاز به آگاهی می‌توانید سایت گل گیس آموزان را مورد بررسی قرار دهید.

گل گیس آموزان - برگزار کننده دوره های آموزشی آرایشگری زنانه

همچنین می‌توانید از تمامی هزینه‌ها مطلع شوید و علاوه بر آن از طریق سایت امکان ثبت نام دوره‌های آنلاین را نیز خواهید داشت. اگر نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

نازنین ربانی

آموزشگاه آرایشگری زنانه نازنین ربانی یکی از بهترین های در سراسر کشور به شمار می‌رود به این دلیل که بیش از 50 رشته آرایشی را ارائه می‌کند که می‌تواند مناسب علاقه‌مندان بسیاری در این زمینه باشد. این آموزشگاه مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه‌ای دریافت کرده، به این معنی که می‌توانید پس از پایان دوره آموزشی خود مدرک فنی حرفه‌ای بگیرید و در بازار کار شانس بالایی برای فعالیت داشته باشید.

با مراجعه به سایت مجموعه این امکان را خواهید داشت تا از هزینه دوره‌ها مطلع شوید. در صورتی که در کلاس‌های گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی شرکت کنید هزینه‌ها متفاوت خواهند بود. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات دقیق از آموزشگاه نازنین ربانی به سایت یا اینستاگرام آنها مراجعه کنید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

رز سرخ

در صورتی که علاقه‌مند به یادگیری یکی از شیوه‌های زیبایی و آرایشی هستید می‌توانید با آموزشگاه رز سرخ ارتباط برقرار کنید. بیش از 30 دوره توسط این مجموعه آموزش داده می‌شود که این امکان را خواهید داشت تا به صورت مبتدی و پیشرفته سرفصل‌های آن را یاد بگیرید.

لازم به ذکر است که اکثر دوره‌های ارائه شده توسط رز سرخ شامل مدرک فنی حرفه‌ای نیز می‌شود که می‌تواند پس از آموزش لازم به شما کمک کند در بازار کار مشغول به کار شوید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و درباره رشته‌های مورد نظرتان سوال بپرسید.

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

 

حرف نهایی

این بود معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در نت چین و ممنونیم از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. پیشنهاد می‌کنیم اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید حتما با ما در ارتباط باشید. در صورتی که از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم سایر صفحات ما را نیز مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2