بهترین برندهای لوازم برقی ساختمان (ایرانی و خارجی)

بلاگ

وقتی صحبت از لوازم برقی ساختمان می‌شود، منظورمان کلید، پریز، موتور برق و از این قبیل لوازم است که در این مقاله قصد دارین بهترین برندها را به شما معرفی کنیم. برای اینکه نتیجه مناسبی به شما ارائه کرده باشیم از آدرس سایت‌های متنوعی در این صفحه استفاده می‌کنیم تا گزینه‌های بسیاری برای خرید لوازم مورد نیازتان در اختیار داشته باشید.

بهترین برندهای لوازم برقی ساختمان

لوازم برقی ساختمانی متنوعی توسط برندهای مختلف تولید شده‌اند که هر کدام از آنها برای رفع نیازی طرفدار دارند. در ادامه این مطلب سعی کرده‌ایم بهترین برندهای لوازم برقی ساختمان را معرفی کنیم و فضایی ایجاد کنیم تا شما بتوانید با مراجعه به سایت‌های مفید، لوازم مورد نیاز خود را نیز تهیه نمائید.

ایران الکتریک (کلید و پریز)

ایران الکتریک یکی از بهترین برندهای لوازم برقی ساختمان در ایران به شمار می‌رود که از سال 1361 فعالیت خود را آغاز کرده است. مواد اولیه با کیفیت و مستحکم از مزیت‌های این برند هستند و همواره باعث می‌شوند تا مصرف کنندگان بیشتری جذب این برند شوند.

لازم به ذکر است که ایران الکتریک علاوه بر فروش داخلی محصولات در زمینه صادرات کلید و پریز نیز فعالیت دارد.

خرید کلید و پریز ایران الکتریک

 

بوش (bosch)

امروزه کمتر کسی است که راجع به برند بوش نشنیده باشد. در زمینه لوازم خانگی می‌توان گفت که بوش از بهترین برندها به شمار می‌رود. این شرکت در سال 1886 تاسیس شده و برخلاف نام آن که ما را یاد رئیس جمهور سابق جمهوری خواه آمریکا می‌اندازد، این شرکت آلمانی است و توسط رابرت بوش تاسیس شده است.

لازم به ذکر است که معروف ترین محصولات این برند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند. البته این کمپانی محصولات بسیار دیگری مانند یخچال، گاز، جاروبرقی و بسیاری لوازم خانگی دیگر نیز تولید می‌کند.

پیشنهاد: حال که صحبت از لوازم خانگی شد پیشنهاد می‌کنیم بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی را در نت چین مشاهده نمائید.

خرید محصولات بوش

زیمنس

اگر درباره بهترین برند لوازم برقی ساختمان صحبت می‌کنیم حتما باید نامی از برند زیمنس شنیده شود. این شرکت مسیر خود را از سال 1847 آغاز کرده و همچنان نیز با قدرت در حال فعالیت است. زیمنس ابتدا فعالیت خود را در زمینه شبکه آغاز کرد و پس از آن انقلابی در زمینه برق ایجاد کرد. اکنون این شرکت در زمینه تولید محصولات برقی صاحب نام و اعتبار است.

پیشنهاد: برای تهیه لوازم مورد نیاز ساختمان پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم ساختمانی در نت چین را مورد بررسی قرار دهید.

خرید محصولات زیمنس

کابل ابهر

در کشور ما ابهر یکی از بهترین برندهای تولید کابل به شمار می‌رود که یکی از اجزای اصلی هر ساختمان محسوب می‌شود. این شرکت در سال 1385 تاسیس شده و با کیفیت مناسبی که دارد علاوه بر بازار داخلی در بازارهای خارجی مانند عراق، ارمنستان و افغانستان نیز فعالیت دارد.

برندهای دیگری نیز در این زمینه فعال هستند مانند افشار نژاد، رسانا کابل و بسیاری موارد دیگر اما به عقیده بسیاری از مصرف‌کنندگان، کابل ابهر بهترین گزینه در ایران به شمار می‌رود.

خرید کابل ابهر

موتور برق گرین پاور

در کارهای ساختمانی موتور برق نیز استفاده بسیاری خواهد داشت که گرین پاور برندی شناخته شده در این زمینه محسوب می‌شود. باید بدانید که این برند در ایران فقط مونتاژ می‌شود و از همین بابت می‌توان گفت که کیفیت بالاتری نسبت به تولیدات داخلی دارد و البته خدمات پس از فروش آن نیز عالی است.

گرین پاور موتورهای بسیار قوی و بادوامی ایجاد کرده است اما مشکل محصولات آن صدای بلند و وزن بالا است. به عنوان مثال، یکی از محصولات این برند (GR98500-E2) بیشتر از 100 کیلو وزن دارد.

خرید موتور برق گرین پاور

آیفون تصویری سیماران

یکی از بهترین برندهای لوازم برقی ساختمانی سیماران به شمار می‌رود که در زمینه تولید انواع آیفون تصویری فعالیت دارد. از مزایای این برند می‌توان به گارانتی 30 ماهه، کیفیت صدا و تصویر مناسب و خدمات پس از فروش قوی اشاره کرد.

این برند از سیستم چهار سیم پشتیبانی می‌کند و در سال‌های گذشته تعداد خریداران آن نیز افزایش داشته است. لازم به ذکر است که برند سیماران جزو 3 برند محبوب کشور به شمار می‌رود.

خرید آیفون تصویری سیماران

ژنراتور

ژنراتور نیز یکی از لوازم مورد نیاز در زمینه ساختمان به شمار می‌رود. البته که این محصول کاملا برقی نیز و به صورت دیزلی کار می‌کند، اما به طور کلی تابلو آن به برق احتیاج دارد و در دسته محصولات برقی صنعتی به شمار می‌رود.

برندهای متنوعی در این زمینه فعالیت می‌کنند که تمامی آنها عالی هستند. مانند پرکینز، کامینز، بنز، ولوو و بسیاری موارد دیگر.

باید در نظر داشت که این محصول بعد از اینکه کار ساخت و ساز ساختمان تمام می‌شود نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به این برق در کشور ما به دفعات بسیار و گاهی طولانی قطع می‌شود وجود چنین دستگاهی در هر ساختمانی ضروری است.

خرید دیزل ژنراتور

 

لامپ و لوستر

یکی از بهترین برندهای لامپ و لوستر در ایران افراتاپ به شمار می‌رود که چندین سال است در بازار فعالیت دارد. لامپ‌های این برند بین 5 تا 100 وات هستند که می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای استفاده‌های مختلف به شمار روند.

علاوه بر اینکه یکی از بهترین برندهای لوازم برقی ساختمان به شمار می‌رود این امکان را به مشتریان می‌دهد تا از گارانتی 2 ساله محصولات نیز بهره مند شوند. قیمت‌های آن نیز مناسب بوده و پیشنهاد می‌کنم اگر علاقه‌مند هستید از سایت زیر برای مشاهده محصولات افراتاپ استفاده نمائید.

خرید لامپ افراتاپ

 

حرف نهایی

امیدواریم که از خواندن این مقاله در نت چین لذت برده باشید. در صورتی که محتوای این صفحه برای شما راضی کننده بود پیشنهاد می‌کنیم صفحات دیگر ما در وبلاگ نت چین را نیز مطالعه نمائید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2