بهترین سایت های تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در ایران

بلاگ

در سال های اخیر، کسب‌وکارهای فعال در زمینه تعمیرات لوازم دیجیتال مانند کامپیوتر و لپ تاپ به صورت آنلاین نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در این زمینه پیشرفت‌های بسیاری نیز داشته‌اند. به عنوان مثال، اگر شما سال 1396 قصد داشتید به صورت آنلاین از این خدمات استفاده کنید، صفحات آنلاین زیادی وجود نداشت اما در این صفحه من بهترین سایت های تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را به شما معرفی می‌کنم تا بتوانید خدمات با کیفیتی از آنها دریافت کنید.

 

مرکز سخت افزار ایران

مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از بهترین سایت های تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر به شمار می‌رود. شما این امکان را خواهید داشت تا از طریق سایت این مجموعه برای تعمیر این دو محصول اقدام کنید. به راحتی می‌توانید از طریق شماره تماس و یا چت آنلاین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

همچنین می‌توانید از سرویس در محل نیز استفاده کنید و در صورتی که برای جابجایی سیستم خود مشکل دارید، این گزینه برای شما بسیار مناسب است.

لازم به ذکر است که مرکز سخت افزار ایران در بین بهترین سایت های تعمیرات گوشی موبایل نیز قرار دارد و این خدمات را از این مجموعه می‌توانید دریافت کنید.

آدرس سایت

سرویس کامپیوتر تهران

همانطور که از نام این مجموعه می‌توان حدس زد به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات کامپیوتر فعالیت دارد. همچنین در زمینه راه‌اندازی (اسمبل) و نصب ویندوز در محل نیز خدمات ارائه می‌دهد که در صورت نیاز می‌توانید از این موارد نیز استفاده نمائید. در سایر زمینه‌های خدماتی کامپیوتر نیز فعال هستند که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات وارد سایت سرویس کامپیوتر تهران شوید.

اگر قصد دارید تعمیرات جزئی مورد نظرتان را خودتان در منزل انجام دهید، می‌توانید از بخش آموزش این سایت استفاده کرده و موارد بسیاری را به صورت رایگان یاد بگیرید.

آدرس سایت

تعمیر کامپیوتر

این مجموعه نیز یکی دیگر از بهترین سایت های تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می‌رود که به راحتی می‌توانید از خدمات آنها استفاده کنید. به صورت 24 ساعته این امکان را دارید تا خدمات مورد نیاز را از طریق سایت ثبت کرده و از طریق شماره تماس نیز امکان ارتباط با کارشناسان این مجموعه را دارید.

همچنین قبل از ثبت سفارش خود می‌توانید از طریق بخش فروشگاه از قیمت‌های محصولاتی که نیاز به تعویض یا نصب دارند آگاه شده و پس از آن برای دریافت خدمات اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر وارد سایت تعمیر کامپیوتر شوید.

آدرس سایت

رایانه کمک

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ دارید، رایانه کمک یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. با وارد شدن به سایت این مجموعه به راحتی می‌توانید از طریق فرم درخواست و شماره تماس با کارشناسان در ارتباط باشید.

همچنین باید بدانید که رایانه کمک علاوه بر این خدمات، در زمینه تولید نرم افزار، دانلود نرم افزار و خدمات تلفنی نیز فعالیت می‌کند. در صورت نیاز به این موارد نیز می‌توانید از آدرس زیر استفاده کرده و با مسئولین این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

احیا کامپیوتر

احیا کامپیوتر نیز در زمینه تعمیرات خدمات تخصصی ارائه می‌کند که به راحتی و از طریق شماره تماس می‌توانید با کارشناسان آنها ارتباط بگیرید. در زمان انتشار این مقاله، این برند توانسته به هزاران نفر کمک کند و شما نیز می‌توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

علاوه بر تعمیرات انواع کامپیوتر و لپ‌تاپ می‌توانید برای خرید آنتی ویروس نیز از این سایت استفاده کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و اطلاع از هزینه‌ها نیز می‌توانید با کارشناسان تماس برقرار کنید.

آدرس سایت

تهران لپ تاپ

تهران لپ تاپ به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ فعالیت دارد و در این زمینه یکی از بهترین برندها به شمار می‌رود. این مجموعه در استان مرکزی، شهرهای تهران، کرج و مشهد خدمات ارائه می‌کند که می‌توانید از خدمات در محل نیز بهره مند شوید.

تمامی موارد مربوط به لپ‌تاپ توسط این مجموعه تعمیر می‌شود که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از تمامی موارد وارد سایت آنها شوید. تنها کافیست با کارشناسان آنها تماس بگیرید تا بتوانید از خدمات با کیفیت بهره مند شوید.

آدرس سایت

لپ تاپ سرویس

از نام این مجموعه می‌توان متوجه شد که به عنوان یکی از نمایندگی های تعمیرات لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند و در این زمینه بیش از 16 سال تجربه کسب کرده‌اند. با دریافت خدمات از این مجموعه می‌توانید تا 6 ماه از ضمانت‌نامه نیز استفاده کرده و در صورت ایجاد مشکل بدون هزینه خدمات دریافت کنید.

خدمات این مجموعه شامل لپ‌تاپ‌های تولید شده توسط شرکت‌های ایسوس، دل، لنوو، اچ‌پی، ایسر، سونی و توشیبا می‌شود. به زودی یک بخش فروشگاهی نیز در این سایت ایجاد می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید محصولات مورد نظرتان را از این بخش نیز تهیه کنید.

آدرس سایت

تعمیرات نوت بوک

از طریق سایت تعمیرات نوت بوک نیز می‌توانید خدمات تعمیراتی برای لپ‌تاپ دریافت کنید. خدماتی همچون تعمیر فن، مدار شارژ، بلندگو و بایوس توسط این مجموعه ارائه می‌شود و زمینه اصلی کاری آنها تعمیر انواع نوت بوک به شمار می‌رود.

شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌ها با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و در صورت نیاز خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. برای برخی از خدمات جزئی نیز ویدئوهای آموزشی رایگان در نظر گرفته شده که در صورت علاقه‌مندی می‌توانید در سایت این مجموعه آنها را مشاهده کنید.

آدرس سایت

کلینیک سخت افزار ادهمی

از طریق کلینیک سخت افزار ادهمی این امکان را خواهید داشت تا خدمات تعمیراتی انواع لپ تاپ ایسر، اپل، اچ پی، دل، ایسوس، لنوو، توشیبا، سونی، آی بی ام و کامپک را دریافت کنید. خدمات راه دور نیز توسط این مجموعه ارائه می‌شود که لازمه آن داشتن ابزار Anydesk بوده تا امکان ارتباط سیستم‌ها وجود داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از هزینه‌ها وارد سایت شده و با شماره تماس‌های ثبت شده ارتباط برقرار کنید. از طریق لینک زیر می‌توانید این کار را انجام دهید.

آدرس سایت

دلتوس

دلتوس یکی از برندهای فعال در زمینه لوازم دیجیتال است که در زمینه تعمیرات لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. برای دریافت این خدمات تنها کافیست از فرم ایجاد شده در صفحات آنها استفاده کرده یا اینکه با آنها تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که دلتوس یک فروشگاه اینترنتی بوده و در واقع یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل نیز به شمار می‌‌رود. علاوه بر گوشی، می‌توانید برای خرید لپ‌تاپ، کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر از طریق این فروشگاه اقدام نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات و خدمات از طریق لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم بهترین سایت های تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ را به شما معرفی کنم و امیدوارم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود. از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1