بهترین سایت های خرید آجیل و خشکبار (+10 فروشگاه آنلاین)

بلاگ

آجیل‌ها یکی از مقوی‌ترین و البته سالم‌ترین خوراکی‌هایی هستند که ما انسان‌ها می‌توانیم مصرف کنیم. همه ما ایرانی‌ها با آجیل‌ها به خاطر بودن در جشن عید آشنا هستیم و تقریبا همه ما علاقه زیادی به آنها داریم. در گذشته اگر می‌خواهیم آجیل تهیه کنیم، تنها کار ممکن این بود که به یکی از نزدیک‌ترین خشکبارها مراجعه کنیم. اما اکنون با رشد اینترنت و هرچه بیشتر شدن تعداد کسب‌وکارهای اینترنتی، بدون نیاز به عوض کردن لباس، می‌توانیم این خوراکی‌ها را تهیه کنیم.

 

در این مقاله قصد دارم بهترین سایت های خرید آجیل را به شما معرفی کنم. بنابراین پیشنهاد می‌کنم تا انتها با من همراه باشید. 

دیجی کالا

اگر در زمینه خرید اینترنتی فعال باشید، حتما می‌دانید که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود. تقریبا در این فروشگاه می‌توانید هر محصولی را با قیمتی مناسب تهیه نمائید. در بین بیش از 800 محصول، می‌توانید کالای مورد علاقه خود را در دسته بندی آجیل و خشکبار از دیجی کالا تهیه کنید.

این امکان را خواهید داشت تا محصولاتی که شامل تخفیف شده‌اند را تهیه کرده و همچنین می‌توانید هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کنید. توجه داشته باشید که حداقل 7 روز ضمانت بازگشت وجه از طریق این فروشگاه معتبر می‌توانید دریافت کنید.

آدرس سایت

فروشگاه برادران حسینی

فروشگاه برادران حسینی یکی از بهترین سایت های خرید آجیل و خشکبار به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت را به شما ارائه می‌کند. این امکان را خواهید داشت که اندازه و کیفیت محصول را در تصاویر با کیفیت این مجموعه مشاهده کنید.

بهترین سایت های خرید آجیل و خشکبار

باید بدانید که این فروشگاه در تامین محصولات دیگر نیز فعالیت دارد. به این ترتیب شما می‌توانید محصولات متنوعی همچون بادام، فندق، گردو، تخمه‌، پسته و بسیاری خوراکی دیگر را توسط این فروشگاه آنلاین خریداری کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه برادران حسینی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید شکلات شناخته می‌شود.

آدرس سایت

بارجیل

بارجیل نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آجیل و خشکبار به شمار می‌رود که می‌توانید از آن برای خرید مصرفی خانواده یا برای قدردانی از کارکنان خود استفاده نمائید. پیشنهادهای ویژه نیز در این فروشگاه ارائه می‌شوند که این امکان را به شما می‌دهد تا شانس خرید آجیل با قیمتی کاملا مناسب را داشته باشید.

باید بدانید که علاوه بر آجیل، می‌توانید از طریق فروشگاه بارجیل محصولاتی همچون برگه میوه، میوه خشک، کشمش، خرما، چای، دمنوش، انواع مزه و بسیاری محصول دیگر را خریداری نمائید. امکان خرید سازمانی و خرید عمده نیز در این فروشگاه وجود دارد که پیشنهاد می‌کنم جهت دریافت اطلاعات با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

باید بدانید که بارجیل به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید قهوه شناخته می‌شود.

آدرس سایت

باسلام

با سلام یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اینترنتی در ایران به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید آجیل مورد نیاز خود را از بهترین فروشنده‌ها و با قیمت‌های کاملا مناسب دریافت کنید. می‌توانید از طریق فیلترها، ارزان‌ترین، گران‌ترین و جدیدترین محصولات را مشاهده نموده و در صورت نیاز آنها را بخرید.

باید بدانید که باسلام در بسیاری دیگر از بازارها نیز فعالیت دارد که شامل محصولات مختلفی همچون لوازم خانه، لوازم مد و پوشاک، مواد غذایی، لوازم بهداشتی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که باسلام در بین بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس نیز قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از دسته بندی‌های این سایت از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

آجیل و خشکبار رویال

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید آجیل و خشکبار رویال است که در این زمینه کاری سابقه کاری بسیار بالایی دارد. تمام فعالیت این برند با نام‌های قدیمی خود به یک قرن می‌رسد و این به مشتریان اعتماد می‌دهد که با خیال راحت خریدشان را انجام دهند.

شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از آجیل و خشکبار را از طریق سایت رویال مشاهده کنید. همچنین محصولات دیگری در این سایت به فروش می‌رسند که شامل انواع شیرینی، سوهان، نقل، آبنبات، شکلات، زعفران، انواع نوشیدنی و بسیاری محصول دیگر می‌باشند. باید بدانید که رویال به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید عسل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

مای آجیل

اگر به دنبال وب سایت مناسبی برای خریدهای مصرفی خانگی یا خریدهای سازمانی آجیل و خشکبار هستید، سایت مای آجیل یکی از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود. باید بدانید که این برند به صورت تخصصی در زمینه آجیل فعالیت دارد و محصولات دیگری ارائه نمی‌کند. این امکان را دارید که از تخفیفات این فروشگاه بهره مند شده و برخی از محصولات مورد نظر را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

طبق گفته فروشگاه تمام خریدهای شما به صورت رایگان ارسال خواهند شد، اما پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید حتما با کارشناسان تماس گرفته و از این امر مطمئن شوید. همچنین باید بدانید که ضمانت 7 روزه بازگشت کالا نیز به شمار ارائه می‌شود. باید بدانید که مای آجیل یکی از بهترین سایت های خرید پسته به شمار می‌رود.

آدرس سایت

آجیل و خشکبار اصل تبریز

اصل تبریز یکی دیگر از بهترین و شناخته‌شده‌ترین سایت های خرید آجیل و خشکبار به شمار می‌رود و در این زمینه محصولات بسیار متنوعی را ارائه می‌کند. شما می‌توانید به راحتی انواع آجیل درجه 1 را از طریق این سایت خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید (تفاوتی ندارد که ساکن کدام شهر از ایران هستید).

لازم به ذکر است که این امکان وجود دارد که محصولات دیگری از این فروشگاه تهیه کرده که شامل میوه خشک، انواع سوغاتی، ترشیجات، شکلات، کشک، عسل، چای، قهوه و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. می‌توانید برای راهنمایی خرید از تلگرام یا چت آنلاین سایت استفاده نمائید. باید بدانید که خشکبار اصل تبریز در بین بهترین سایت های خرید زعفران نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

حاجی بادومی

حاجی بادومی نیز یکی دیگر از سایت‌های معتبر برای خرید آجیل به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا ساکن هر کجای ایران که هستید بتوانید سفارش خود را ثبت نموده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. اگر ساکن تهران باشید که می‌توانید در همان روز سفارش، آن را درب منزل خود دریافت کنید.

بهترین آجیل‌ها را برای مصرف خانگی می‌توانید از این فروشگاه تهیه کرده و همچنین باکس‌های کادویی نیز می‌توانید برای سازمان خود خریداری کنید. علاوه بر آن، بسیاری محصول دیگر در این سایت ارائه می‌شوند که شامل شکلات، انواع تنقلات، انواع چاشنی‌ها و انواع نوشیدنی‌ها می‌شوند. حاجی بادومی یکی از بهترین سایت های خرید چای نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

آجیل و خشکبار عابدینی

آجیل و خشکبار عابدینی یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید آجیل به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا از با کیفیت‌ترین محصولات بهره مند شوید. این برند از سال 1355 تاسیس شده، در ابتدا به صورت تخصصی در زمینه آجیل و خشکبار فعالیت کرده و در ادامه وارد زمینه‌های دیگر نیز شده است.

علاوه بر آجیل، در زمینه ارائه انواع زعفران، تنقلات، قهوه، شکلات و بسیاری محصول دیگر فعالیت می‌کند. طبق اطلاعاتی که در سایت موجود است شما می‌توانید از هرکجای کشور سفارش خود را ثبت کرده و به صورت رایگان دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم قبل از سفارش، با کارشناسان تماس گرفته تا از این مزیت اطمینان حاصل کنید.

باید بدانید که این سایت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین سوپرمارکت نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

خشکبار محسن

از طریق سایت خشکبار محسن این امکان را خواهید داشت تا آجیل مصرفی خانه خود را تامین کرده یا اینکه بسته‌های کادویی مناسب سازمان را خریداری کنید. می‌توانید محصولات پرطرفدار که توسط سایر کاربران خریداری شده را مشاهده کرده و در صورت نیاز از آنها استفاده نمائید.

همچنین باید بدانید که علاوه بر آجیل، می‌توانید در این فروشگاه آنلاین محصولاتی همچون زعفران، تنقلات، شیرینی، میوه خشک، عسل و بسیاری محصول دیگر را تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم قبل از ثبت سفارش با کارشناسان تماس گرفته تا از صحیح بودن قیمت‌ها و موجودی محصولات اطمینان حاصل کنید. باید بدانید که خشکبار محسن یکی از بهترین سایت های خرید بادام درختی، هندی و زمینی است.

آدرس سایت

خشکبار کاشانی

انواع آجیل درجه 1 را به راحتی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی خشکبار کاشانی تهیه کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کنید.

علاوه بر آجیل، می‌توانید از طریق این فروشگاه محصولاتی همچون خشکبار، میوه خشک، شیرینی، شکلات، محصولات عطاری، تنقلات، محصولات مناسب صبحانه و بسیاری محصول دیگر را خریداری کنید. بسته‌های هدیه سازمانی نیز توسط این برند ارائه می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید آنها را تهیه نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از موجودی کالاها از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

امیدوارم که با استفاده از اطلاعات این صفحه بتوانید محصول مورد علاقه خود را خریداری نمائید. از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. در صورتی که فکر می‌کنید اطلاعات سایت دیگری باید به این صفحه اضافه شود، پیشنهاد می‌کنم در بخش نظرات مطرح نمائید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1