بهترین سایت های خرید از آمازون در ایران

بلاگ

با توجه به تحریم‌هایی که روی کشور ما اعمال شده، ما مردم معمولی امکان خرید از خارج را نخواهیم داشت چون کارت‌های بین المللی در اختیار نداریم. بنابراین اکثر ما مجبور هستیم وقتی کسی از نزدیکان ما به کشور خارجی سفر می‌کند به او سفارش می‌کنیم فلان محصول را برایمان بخرد. با توجه به این نیاز، کسب‌وکارهای بسیاری برای برطرف کردن آن اقدام کرده‌اند و همواره در تلاشند تا بتوانند خدمات کاربردی و مفید در این زمینه ارائه کنند.

 

در این مقاله به صورت تخصصی درباره بهترین سایت های خرید از آمازون در ایران صحبت می‌کنم. پیشنهادم این است که تا انتهای مقاله با من همراه باشید.

مالتینا

اگر برای خرید بهترین محصولات در اینترنت فعال بوده باشید احتمالا نام مالتینا به گوش شما خورده است. بدون شک این یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی فعال در کشورمان به شمار می‌رود. شما این امکان را دارید که تمامی محصولات موجود در آمازون (البته محصولات مجاز) را از طریق مالتینا تهیه نمائید.

از طریق فروشگاه مالتینا به راحتی می‌توانید کد کالاها در آمازون را انتخاب کرده و از طریق این برند سفارش دهید. علاوه بر آن می‌توانید از سایت معتبر دیگری مانند Ebay نیز خرید خود را نهایی کنید و تنها کافیست کد آن محصول را نیز در اختیار داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آدرس سایت

ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی دیگر از برندهای معتبر ایرانی به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا از آمازون خرید کنید. به طور کلی از طریق ایرانیکارت می‌توانید از آمازون کشورهای انگلیس، ایتالیا، امارات، ترکیه، آلمان، آمریکا، کانادا و استرالیا خرید انجام دهید. به اعتقاد بسیاری از کاربران ایرانی کارت به عنوان بهترین سایت خرید از آمازون شناخته می‌شود.

مدت زمان تحویل محصول شما نیز حداقل 4 هفته و حداکثر 8 هفته کاری می‌‌باشد. پیشنهاد می‌کنم سایر اطلاعات را در سایت این مجموعه بررسی نمائید. ایرانیکارت خدمات گسترده دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل انواع کارت‌های اعتباری، نقد کردن درآمد ارزی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و بسیاری موارد دیگر می‌شد. باید بدانید که ایرانیکارت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت شناخته می‌شود.

آدرس سایت

ایگرد

ایگرد یکی دیگر از بهترین سایت های خرید از آمازون در ایران به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد که محصولات فروشگاه را مشاهده کرده و در صورت لزوم برای تهیه آنها اقدام کنید. از طریق این فروشگاه می‌توانید محصولات آمازون آمریکا، آلمان، ترکیه، انگلستان و امارات را تهیه نمائید. همچنین تخفیفات اعمال شده روی سایت‌ها در این فروشگاه نیز قابل مشاهده هستند.

بهترین سایت های خرید از آمازون در ایران

علاوه بر آمازون، شما می‌توانید خریدهای خود از سایت معروف Ebay را نیز از طریق ایگرد انجام دهید. برای راحتی شما در این سایت دسته بندی‌هایی طراحی شده تا به سادگی بتوانید محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

باید بدانید که ایگرد یکی از بهترین سایت های خرید از خارج کشور نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

فروشگاه آمازون ایران

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید از آمازون همین فروشگاه آمازون ایران است که این امکان را ایجاد کرده تا شما بتوانید در دسته بندی‌های متنوع کالاهای مورد نیاز خود را تهیه نمائید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا از تخفیفات اعمال شده روی سایت بهره مند شوید.

به طور کلی از طریق این فروشگاه می‌توانید محصولات همچون اسباب بازی، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دیجیتال، لوازم هنری و تحریری، لوازم ورزشی و بسیاری محصول دیگر را خریداری کنید. باید بدانید که این فروشگاه به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی نیز شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنم این دسته بندی را نیز در نت چین مورد بررسی قرار دهید.

آدرس سایت

ایران بابا

در صورتی که وارد سایت ایران بابا شوید، با گذراندن 4 گام می‌توانید خرید خود را از آمازون تکمیل نمائید. تنها کافیست کد محصول را در بخش جستجوی این سایت وارد کرده و فرآیند خرید را تکمیل نمائید. توضیحات و راهنمایی‌های کاملی در سایت ایران بابا برای انجام این کار ایجاد شده است که پیشنهاد می‌کنم بررسی نمائید.

همچنین می‌توانید در بخش فروشگاه این سایت فعالیت کرده و محصولات مورد علاقه خود را تهیه کنید. در زمینه‌های بسیار متنوعی محصول ارائه می‌کند که شامل تجهیزات ورزشی، لوازم کمپینگ، تجهیزات نورپردازی، لوازم شخصی، لوازم دیجیتال، لوازم موسیقی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

باید بدانید که ایران بابا یکی از بهترین سایت های خرید عطر و ادکلن نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

چارسوق

چارسوق یکی دیگر از بهترین سایت های خرید از آمازون به شمار می‌رود و علاوه بر آن، شرایطی ایجاد کرده تا شما مشتریان گرامی بتوانید از سایت Ebay نیز خریدهای خود را انجام دهید. همچنین باید بدانید که از طریق چارسوق می‌توانید از ترکیه، چین، امارات و سایر کشورها محصولات مورد نظر خود را تهیه نمائید.

 تنها کافیست محصول مورد نظر خود را در سایت آمازون انتخاب کرده و کد آن را از طریق سایت تحویل کارشناسان چارسوق دهید. پس از تکمیل مراحل خرید می‌توانید سفارش مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

موزونو

فروشگاه موزونو نیز این امکان را ایجاد کرده تا شما بتوانید تمامی محصولات موجود در سایت آمازون را سفارش داده و آنها را درب منزل تحویل بگیرید. تنها کافیست کدهای مربوط به آنها را انتخاب کرده و در اختیار کارشناسان این مجموعه قرار دهید.

باید بدانید که بسیاری از محصولات موجود در این فروشگاه، در انبار ایران بوده و می‌توانید در مدت زمانی کوتاه آنها را خریداری کنید. همانطور که می‌دانید در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد که از جاروی هوشمند گرفته تا مخلوط کن را شامل می‌شود.

باید بدانید که موزونو یکی از بهترین سایت های خرید عینک آفتابی به شمار می‌رود.

آدرس سایت

فروشگاه PDE

فروشگاه PDE امکانات متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد که یکی از آنها خرید از سایت آمازون به شمار می‌رود. شما می‌توانید از محاسبه گر قیمت و بخش جستجوی کد استفاده کرده تا به راحتی بتوانید محصول خود از آمازون را خریداری کنید.

همچنین باید بدانید که امکان خرید از سایت‌های علی اکسپرس، Ebay و بسیاری برند دیگر در این فروشگاه وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از آنها نیز استفاده نمائید. شما می‌توانید از طریق این سایت، محصولات مورد علاقه خود را از طریق دسته بندی‌ها پیدا کرده و سفارش دهید.

در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید پیشنهاد می‌کنم از طریق شماره و فرم تماس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

شرکت اسپیدی

شرکت SPD به صورت تخصصی در زمینه حمل و نقل هوایی فعالیت دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از سایت‌های خارجی مانند آمازون، علی بابا، وال‌مارت و … خرید خود را انجام دهید. پس از خرید نیز خدمات حمل و نقل آنها نیز می‌تواند برای شما کاملا مفید باشد و در سریع‌‌ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید.

باید بدانید که شرکت اسپیدی در کشورهای عمان، چین، انگلستان، آلمان و بسیاری کشور دیگر دفتر دارد و این اطمینان را به شما می‌دهد تا بتوانید خریدهای خود از آمازون را به این برند بسپارید.

آدرس سایت

گروه لک لک

گروه لک لک این امکان را به شما می‌دهد که قیمت محصول مورد نظر خود در سایت آمازون را به صورت دقیق و با استفاده از یک محاسبه‌گر آنلاین تشخیص دهید. پس از اینکه تصمیم خرید را گرفتید می‌توانید کالای مورد نظر خود را سفارش داده و گروه لک لک بین 4 تا 6 هفته کاری آن را تحویل شما خواهد داد.

توجه داشته باشید که شما می‌توانید از هر کجای ایران سفارش خود را ثبت کرده و کارشناسان این مجموعه تلاش می‌کنند در مدت زمانی کوتاه سفارش را به شما تحویل دهند. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس سایت

کیش اورجینال - دروازه‌ای به دنیای محصولات اورجینال

کیش اورجینال یک پلتفرم نوین برای خرید آنلاین از معتبرترین فروشگاه‌های دنیا مانند آمازون، نون و نمشی است. با کیش اورجینال، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به سفر به خارج از کشور، کالای مورد نظر خود را سفارش داده و در ایران تحویل بگیرید.

اگر به دنبال خرید کالای اورجینال با قیمت مناسب و تحویل سریع هستید، کیش اورجینال بهترین انتخاب برای شماست. این برند با ارائه خدمات منحصر به فرد، تجربه خرید آنلاین بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد.

همین امروز به کیش اورجینال سر بزنید و دنیای جدیدی از خرید آنلاین را تجربه کنید!

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا به صورت خلاصه درباره بهترین سایت های خرید از آمازون در ایران صحبت کنم و 10 برند معتبر را به شما معرفی کردم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود.

اگر از محتوای این صفحه راضی بودید، پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را بررسی کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2