بهترین سایت های خرید از خارج کشور

بلاگ

حتما برای شما هم پیش آمده که قصد خرید محصولی را داشته باشید و متوجه شوید که این کالا در کشور موجود نیست و هیچ کدام از کسب‌وکارها نیز در زمینه فروش آن فعالیتی ندارند. ممکن است این موضوع دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله عدم علاقه کافی مصرف کنندگان و بسیاری موارد دیگر.

 

با توجه به این موضوع، در سال‌های اخیر کسب و کارهای بسیاری دست به برطرف کردن این مشکل زده‌اند و این امکان را ایجاد کرده‌اند تا ما بتوانیم از سایت‌های خارجی مانند آمازون خرید کنیم.

در واقع امروزه تعداد این کسب‌وکارها زیاد شده و در ادامه این قصد دارم تا بهترین سایت های خرید از خارج کشور را به شما معرفی کنم.

پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید تا بتوانید صفحات اینترنتی مربوط به این برندها را بررسی کنید.

مالتینا

بدون شک مالتینا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید از خارج کشور به شمار می‌رود و در این زمینه خدمات بسیار جذابی ارائه می‌کند. در واقع تقریبا هر محصولی که در فروشگاه آمازون وجود داشته باشد را می‌توان از طریق مالتینا خریداری کرد.

علاوه بر این، امکان خرید از Ebay نیز در این سایت وجود دارد. اگر با Ebay آشنا نیستید، باید بدانید که سایتی شبیه به دیوار است. ممکن است محصولاتی که از این فروشگاه تهیه می‌کنید کمی گران باشد، اما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که همه آنها اصل بوده و مالتینا هیچ نقشی در بسته بندی و ارسال آنها ندارد.

فراموش نکنید که امکان تهیه محصولات با تخفیف را خواهید داشت و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از این پیشنهادات از لینک زیر استفاده نموده و وارد سایت مالتینا شوید. همچنین باید بدانید که این برند به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

زاکولا

از طریق زاکولا نیز می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات مورد علاقه خود را تهیه کنید؛ از کیف پول لجر گرفته تا اکشن فیگور در این سایت موجود است.

بهترین سایت های خرید از خارج کشور

این مجموعه از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه آنلاین از سال 1396 با عنوان سایت زاکولا فعالیت می‌کند. از طریق این برند نیز می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند آمازون و ای‌بی خرید انجام دهید.

لازم به ذکر است که امکان خرید کالاها با تخفیفات روزانه را خواهید داشت و همچنین می‌توانید محصولات مورد نظرتان که موجود نیستند را سفارش دهید تا برای شما تهیه شوند. در صورت نیاز به راهنمایی پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان مجموعه زاکولا در ارتباط باشید.

آدرس سایت

لک لک

قبل از هرچیزی باید بدانید که سایت لک لک یک فروشگاه اینترنتی نیست که شما بتوانید وارد آن شده، محصولات را ببینید و خرید خود را انجام دهید! لک لک یک گروهی است که به شما این امکان را می‌دهد تا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده، آدرس صفحات آن را در سایت های خارجی کپی کرده و درون سایت لک لک قرار دهید تا امکان تهیه آن را داشته باشید. از طریق وب سایت این مجموعه می‌توانید چنین کاری انجام دهید، همچنین از طریق تماس تلفنی نیز چنین امکانی را خواهید داشت.

آدرس سایت

ایگرد

ایگرد یکی دیگر از بهترین سایت های خرید از خارج کشور به شمار می‌رود که امکانات گسترده‌ای نیز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید از طریق این فروشگاه از سایت‌های معتبری مانند آمازون و ای‌بی خرید انجام دهید.

علاوه بر این موارد، می‌توانید از اجرای رویدادهای مهم در سایت‌های خارجی مطلع شده و خریدهای خود را در بهترین زمان‌های ممکن مانند بلک فرایدی انجام دهید. همچنین ایگرد امکانی برای شما در نظر گرفته تا بتوانید به صورت اقساطی نیز کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کرده تا تمامی شرایط این فروشگاه اینترنتی را بدانید.

آدرس سایت

چارسوق

از طریق سایت چارسوق شما می‌توانید از آمازون، ترکیه، چین، امارات و بسیاری کشور دیگر خریدهای اینترنتی خود را انجام دهید. این برند موانع خرید بین المللی را از سر راه شما برمی‌دارد و به راحتی می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را از طریق چارسوق تهیه کنید.

تنها کافیست از طریق محاسبه گر قیمت این سایت استفاده کرده، لینک محصول مورد نظر را وارد کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید داشتید، پیشنهاد می‌کنم از طریق شماره تماس با تیم چارسوق ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

علی سیتی

علی سیتی یکی دیگر از سایت‌هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را از سایت آمازون تهیه کنید. از طریق وب سایت این مجموعه می‌توانید برای این کار اقدام نمائید که لازمه تکمیل فرم و ارتباط از طریق واتس اپ روش دیگر می‌باشد. البته باید بدانید که این سایت به صورت تخصصی در زمینه کیف پول ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و به عنوان خدماتی مجزا این امکان را ارائه می‌دهد.

همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت اقساطی از علی سیتی خرید کنید که پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات کامل با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

بیار کالا

بیار کالا یک فروشگاه اینترنتی مناسب برای خرید انواع لوازم صنعتی و ابزار است که در واقع پیشنهادات متنوعی نیز در این زمینه ارائه می‌کند. علاوه بر این، فروشگاه بیار کالا این امکان را در نظر گرفته تا شما عزیزان بتوانید از سایت‌هایی مانند علی بابا یا علی اکسپرس خرید انجام دهید. شما می‌توانید برای خرید از سایت‌های خارجی با کارشناسان بیار کالا تماس گرفته، اطلاعات مورد نظر خود را در اختیار آنها قرار داده و محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی پیشنهاد می‌کنم وارد سایت بیار کالا شده و با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

ترکیه کالا

ترکیه کالا نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید از خارج کشور به شمار می‌رود. برای دریافت کالای مورد نظر خود از طریق این برند کافیست وارد سایت شده، لینک محصول مورد نظر خود را وارد و سفارش را ثبت کنید؛ پس از پرداخت هزینه، می‌توانید کالای مورد نظر خود را دریافت نمائید.

ویدئوی آموزشی نیز در این سایت درج شده تا به شما کمک کند از طریق پنل کاربری خود برای خرید اقدام نمائید. در زمان انتشار این مقاله، سایت ترکیه کالا در این زمینه بیش از 8 سال سابقه دارد.

آدرس سایت

ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که به شما امکان خرید از سایت‌های خارجی را می‌دهد. البته این تنها یکی از خدمات متنوع این مجموعه به شمار می‌رود و به همین دلیل در انتهای این مقاله آنها را معرفی کرده‌ایم. چون سایر برندهای معرفی شده در این صفحه به صورت تخصصی‌تر در این زمینه فعالیت دارند.

شما می‌توانید از طریق سایت ایرانیکارت از فروشگاه‌های متنوعی خرید خود را انجام دهید که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل وارد سایت این مجموعه شوید. این برند در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد که شامل پرداخت‌های ارزی، کیف پول سخت افزاری، نقد کردن درآمد ارزی، ساخت حساب‌های بین‌المللی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

لازم به ذکر است که ایرانیکارت یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

کاوان تامین

یکی دیگر از برندهای قدیمی و با سابقه ایرانی که در سال‌های اخیر فعالیت خود در فضای آنلاین را گسترش داده کاوان تامین است و این امکان را ایجاد کرده تا خرید از سایت‌های خارجی ساده‌تر شود.

این برند نزدیک به 2 دهه قدمت دارد و از سال 1400 ارائه خدمات آنلاین را آغاز کرده تا کاربران بتوانند از آمازون، علی بابا و علی اکسپرس خریدهای‌شان را انجام دهند.

باید بدانید که این برند برای واردات عمده کالا، پرداخت حواله ارزی و حمل بار بین‌المللی نیز خدمات ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید از این موارد بهره مند شوید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان کاوان تامین ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

حرف نهایی

از شما بسیار ممنونم که زمان گذاشتید و محتوای این صفحه را بررسی کردید. من تلاش کردم تا برندهای معتبر در زمینه خرید از خارج کشور را به شما معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما کاربران گرامی جذاب بوده باشد. پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را بررسی کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 4