بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای (10 برند معتبر)

بلاگ

اسپاتیفای یکی از معروف‌ترین پلتفرم‌های پخش موزیک است که با دسترسی داشتن به آن می‌توانید به میلیون‌ها موزیک بروز سراسر جهان دسترسی داشته باشید. در واقع به صورت نرمال داشتن حساب این پلتفرم برای ما ایرانی‌ها غیر ممکن است چون برای تهیه آن باید حساب بانکی بین المللی یا گیفت کارت داشته باشیم.

 

امروزه کسب‌وکارهایی هستند که به ما این امکان را می‌دهند تا بتوانید به این پلتفرم دسترسی پیدا کنیم. در ادامه این صفحه تلاش می‌کنم تا بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای را به شما معرفی کنم.

اسپاتیفای اَک

همانطور که از نام آن قابل تشخیص است، یکی از معتبرترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای به شمار می‌رود. این سایت به صورت تخصصی فقط در این زمینه فعالیت دارد و شما می‌توانید اکانت‌های 1 ماهه تا 1 ساله را خریداری کنید. لازم به ذکر است که در تمامی خریدها می‌توانید از تخفیفات این مجموعه بهره مند شوید.

همچنین باید بدانید که امکان تست رایگان 7 روزه را نیز خواهید داشت تا در صورتی که رضایت داشتید، کارهای تمدید را انجام دهید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان پشتیبانی این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

فروشگاه اَکسِل

فروشگاه اکسل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اشتراک حساب‌های مختلف همانند اسپاتیفای است. این فروشگاه به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمتی مناسب و تخفیف‌های متنوع بتوانید حساب مورد نیاز خود را تهیه کنید. حساب‌های ارائه شده نیز به صورت 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله هستند.

بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای

از طریق فروشگاه اکسل می‌توانید بسیاری اکانت دیگر را تهیه کرده که معروف‌ترین آنها شامل اپل موزیک، یوتیوب پرمیوم، سرویس‌های گیم و بسیاری موارد دیگر هستند. باید بدانید که اکسل یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ایرانیکارت

ایرانیکارت نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید حساب پرمیوم اسپاتیفای به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت یک ماه از این حساب به صورت رایگان استفاده کنید. پس از درخواست اکانت تریال، می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته تا از قیمت‌ها برای خرید مطلع شوید.

باید بدانید که ایرانیکارت یکی از برندهای معتبر پرداخت‌های بین‌المللی نیز شناخته می‌شود و علاوه بر آن، خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند. خدماتی همچون خرید انواع کارت‌های اعتباری، پرداخت‌های ارزی، حساب‌های بین‌المللی، خرید ارزهای دیجیتال و بسیاری موارد دیگر.

باید بدانید که ایرانیکارت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از آمازون به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اکانتی شاپ

اکانتی شاپ یکی از برندهای تازه تاسیس در کشورمان به شمار می‌رود و از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند در تلاش است تا دسترسی کاملی به شما برای آموزش، دیدن فیلم، سریال، گوش دادن به موسیقی و بسیاری موارد دیگر را فراهم کند. باید بدانید که در زمان انتشار این مقاله کد تخفیف 20 درصدی برای خرید توسط اکانتی شاپ ارائه می‌شود.

این امکان را دارید تا با تخفیفات متنوع نیز برای خرید اکانت اسپاتیفای از طریق این برند اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای خرید اشتراک‌های دیگر مانند نتفلیکس، تلگرام، لینکدین، چت جی پی تی و بسیاری موارد دیگر از خدمات این برند استفاده کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از چت آنلاین استفاده کرده یا از طریق مرکز تماس مشتریان با کارشناسان ارتباط بگیرید. باید بدانید که اکانتی شاپ به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اکانت تریدینگ ویو نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

لایسنس مارکت

از طریق سایت لایسنس مارکت نیز به راحتی می‌توانید اکانت‌های یک ماه تا یک ساله اسپاتیفای را خریداری کنید. همچنین باید بدانید که تخفیفات متنوعی نیز برای خریدهای شما در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

اکانت اسپاتیفای فقط یکی از خدمات ارائه شده توسط لایسنس مارکت به شمار می‌رود و این مجموعه خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند. مواردی همچون شماره مجازی، کارت‌های اعتباری، پرداخت درون برنامه، اکانت تریدینگ ویو، اشتراکی سرویس ویدئویی و بسیاری موارد دیگر.

آدرس سایت

جعو استور

جعو استور از سال 1399 کار خود را آغاز کرده و همواره در تلاش است تا خدمات گسترده در زمینه اکانت‌های اشتراکی و مطالب آموزشی ارائه دهد. به همین عنوان است که به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای در این مقاله معرفی شده است.

در زمان انتشار این مقاله شما می‌توانید برای خرید حساب اسپاتیفای تا 40 درصد تخفیف دریافت نمائید و حداکثر 5 ساعت بعد از خرید، سفارش خود را دریافت نمائید. علاوه بر آن، می‌‌توانید از طریق Geo Store برای خرید اکانت‌هایی همچون نتفلیکس، اپل موزیک، یوتیوب پرمیوم، کانوا و بسیاری اکانت دیگر اقدام نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از تمامی سرویس‌ها از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

اکانت 724

یکی دیگر از برندهایی که به شما این امکان را می‌دهد تا حساب اسپاتیفای تهیه کنید سایت اکانت 724 است. این امکان را دارید تا حساب‌هایی برای 1 ماه تا 1 سال تهیه کرده و از تخفیفات این مجموعه نیز می‌توانید بهره مند شوید.

برای تهیه سایر اکانت‌ها نیز می‌توانید از طریق این فروشگاه اقدام کنید که شامل حساب‌های تریدینگ ویو، یوتیوب، پی پل و بسیاری موارد دیگر می‌شود. همچنین مواردی همچون پرداخت درون بازی و گیفت کارت را می‌توانید از اکانت 724 خریداری کنید.

باید بدانید که یکی از بهترین سایت های خرید گیفت اپل به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ایران اسپاتیفای 

ایران اسپاتیفای نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش حساب این پلتفرم فعالیت می‌کند که شما می‌توانید حساب‌های یک ماهه تا یک ساله را از طریق آن خریداری کنید. در زمان انتشار این مقاله قابلیت تخفیف روی حساب‌ها دریافت نمی‌کنید و بعد از خرید حداکثر تا 24 ساعت می‌توانید حساب خود را دریافت کنید.

این وب سایت فعالیت خود را از سال 98 آغاز کرده و همواره در تلاش است تا بتواند خرید اکانت اسپاتیفای را هرچه ساده‌تر کند. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

اسپاتی لند

اسپاتی لند نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای به شمار می‌رود و تخفیفات بسیار جذابی نیز برای خرید این اشتراک به شما ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از این تخفیفات از وارد سایت اسپاتی لند شده و در صورتی که از قیمت‌ها رضایت داشتید خرید خود را انجام دهید. حساب‌های فمیلی را می‌توانید از این سایت تهیه کرده که در قالب یک ماهه تا یک ساله ارائه می‌شوند.

علاوه بر این اکانت، می‌توانید اکانت‌های دیگری همچون اپل موزیک، نتفلیکس، یوتیوب، تایدال، آمازون، اچ بی او مکس و بسیاری موارد دیگر را از اسپاتی لند تهیه کنید.

آدرس سایت

اکانت بازار

وب سایت اکانت بازار نیز حساب‌های یک ماهه تا یک ساله اسپاتیفای را ارائه می‌کند که در زمان انتشار این مقاله می‌توانید با 50 درصد تخفیف نیز آنها را تهیه نمائید. باید بدانید که طبق گفته مسئولین سایت، حداکثر 30 دقیقه بعد از خرید، حساب خود را دریافت خواهید کرد.

باید بدانید که اکانت بازار در زمینه ارائه اشتراک‌های دیگری نیز فعالیت دارد که شامل حساب اپل موزیک، گیم پس ایکس باکس، تریدینگ ویو و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات کامل از طریق لینک زیر وارد سایت اکانت بازار شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

امیدوارم که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی بدست آورده باشید و بتوانید حساب اسپاتیفای خود را از یکی از برندهای معرفی شده در این صفحه تهیه کنید.

از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1