بهترین سایت های خرید اکانت تریدینگ ویو

بلاگ

تریدینگ ویو یک ابزار حرفه‌ای برای تمامی معامله‌گران است و این امکان را ایجاد می‌کند تا از طریق یک برنامه بتوانید در بازارهای فارکس، سهام، فلزات و … فعالیت کنید.

به عنوان یک معامله‌گر معتقدم که کامل‌ترین برنامه برای اجرای معاملات است، اما برخلاف سایر ابزارها شامل هزینه‌ می‌شود و برای اجرای معاملات واقعی نیاز است که حسابی در آن باز کنید. باید بدانید که این ابزار اجازه می‌دهد روی بازارهای مورد نظر خود بک تست انجام دهید و داده‌هایی که می‌خواهید را ببینید تا مانند بازار لحظه باشد. به عنوان مثال، می‌توانید فقط داده‌های مربوط به ماه ژانویه 2024، دسامبر 2023 یا تمامی سال 2023 یا 2022 را ببینید.

در ادامه این مقاله قصد دارم بهترین سایت های خرید اکانت تریدینگ ویو را به شما معرفی کنم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این صفحه همراه من باشید.

اکسل

اکسل یکی از سایت‌های معتبر برای خرید حساب Trading View به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن حساب خریداری شده را تحویل بگیرد. همچنین باید بدانید که روی این حساب تخفیف نیز ارائه می‌شود و در حال حاضر فقط گزینه خرید ماهانه در دسترس است.

باید بدانید که فروشگاه اینترنتی اکسل در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد که شامل سرویس‌های شرکت اپل مانند اپل موزیک، اکانت یوتیوب، سرویس‌های گیم و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات کامل از محصولات به سایت اکسل مراجعه نمائید. لازم به ذکر است که اکسل به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

ایرانی کارت

ایرانی کارت یکی از بهترین سایت های خرید اکانت تریدینگ ویو به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید اکانت تریال (رایگان اعتباری) را نیز تهیه نمائید. در صورتی که آشنایی کاملی با برنامه داشته باشید به راحتی می‌توانید نسخه پرمیموم را نیز بخرید. اکانت‌های ارائه شده توسط ایرانی کارت 3 ماهه هستند و با امکانات متنوعی ارائه می‌شوند که با مراجعه به سایت می‌توانید گزینه‌های ارائه شده را مورد بررسی قرار دهید.

بهترین سایت های خرید اکانت تریدینگ ویو

ایرانی کارت یکی از سایت‌های معروف در کشورمان به شمار می‌رود و خدمات متنوعی نیز ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به پرداخت‌های بین المللی، کارت‌های اعتباری، حساب‌های بین‌المللی و خرید ارز دیجیتال اشاره داشت. باید بدانید که ایرانی کارت در لیست بهترین سایت های خرید از آمازون نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

لایسنس مارکت

در صورتی که قصد دارید گزینه‌های متنوع برای خرید حساب تریدینگ ویو را در اختیار داشته باشید، سایت لایسنس مارکت یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. این امکان را دارید تا حساب تریال، حساب‌های پرو 2 ماهه و حساب‌های 14 ماهه را خریداری نمائید. البته باید بدانید که تمامی این موارد با تخفیف ارائه می‌شوند و حساب‌های طولانی مدت گزینه‌های بهتری به شمار می‌روند.

حساب Trading View فقط بخشی از خدمات لایسنس مارکت محسوب می‌شود و گزینه‌های دیگری همچون انواع کارت اعتباری ارزی، اشتراک فضای ابری، شماره مجازی، پرداخت‌های درون برنامه، اشتراک سرویس‌های ویدئویی و بسیاری موارد دیگر نیز توسط این مجموعه ارائه می‌شود.

آدرس سایت

یوتیک

یوتیک نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید حساب تریدینگ ویو به شمار می‌رود و گزینه‌های جذابی ارائه در این زمینه ارائه می‌کند. علاوه بر خرید حساب‌های اختصاصی، شما این امکان را دارید تا حساب‌های اشتراکی را نیز با قیمتی مناسب تهیه نمائید. همچنین گزینه‌های مدت زمانی نیز محدودیت خاصی ندارند و در بازه‌های یک ساله، شش ماهه، سه ماهه و یک ماهه ارائه می‌شوند.

یوتیک نیز خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که شامل اکانت‌های پرمیوم تلگرام، ایکس (توئیتر سابق)، یوتیوب، نتفلیکس، سرویس‌های اپل، سرویس‌های فیلم و سریال و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات یوتیک به سایت این مجموعه سر بزنید.

باید بدانید که یوتیک به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مکسیمم شاپ

حساب‌های تریدینگ ویو که توسط مکسیمم شاپ ارائه می‌شود شامل حساب‌های پرو بوده و به مدت 1 ماهه و 2 ماهه ارائه می‌شوند. این امکان را دارید تا به صورت اتوماتیک در کمترین زمان ممکن بعد از خرید حساب خود را دریافت کنید. همچنین پشتیبانی روی اکانت‌ها وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید از این گزینه نیز بهره مند شوید.

سایر خدمات سایت مکسیمم شاپ شامل حساب‌های بین المللی موزیک، فیلم، سریال، آموزشی، کاربردی، گرافیک، بازی و سرگرمی می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از قیمت‌ها و خدمات هر کدام از این بخش‌ها به وب سایت مکسیمم شاپ بروید. از طریق لینک زیر می‌توانید این کار را انجام دهید.

آدرس سایت

اکانت 724

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید از طریق آن اکانت تریدینگ ویو تهیه کنید سایت اکانت 724 بوده که گزینه‌های متنوعی نیز در این زمینه ارائه می‌کند. از حساب‌های تریال گرفته تا پلاس و پرمیوم. این حساب‌های را می‌توانید در مدت زمان یک ماه و دو ماه با توجه به نیازی که داری خریداری کنید.

اکانت 724 خدمات خرید بسیاری اکانت دیگر را ارائه می‌کند که شامل اشتراک اپل وان، پیکس آرت، کپ کات، اسپاتیفای، اپل موزیک، تلگرام پرمیوم و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که اکانت 724 در لیست بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

دیگلاک

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید اکانت تریدینگ ویو سایت دیگلاک به شمار می‌رود و باید بدانید که حساب‌های ارائه شده شامل مدت زمان‌های 3 ماهه، 6 ماهه و 1 ساله می‌شوند. گزینه‌های پرو، پروپلاس و پرمیوم نیز ارائه می‌شوند که با توجه به نیاز خود می‌توانید آنها را خریداری نمائید.

دیگلاک در زمینه ارائه خدمات ارزی و بین‌المللی کاملا فعالیت دارد و به راحتی می‌توانید توسط خدمات این مجموعه موارد مربوط به احراز هویت خود در سایت‌های بین‌المللی را انجام دهید. اشتراک‌های موسیقی، فیلم، سریال و بسیاری موارد دیگر را نیز می‌توانید از طریق این سایت خریداری کنید.

آدرس سایت

تهران پیمنت

تهران پیمنت یکی از سایت های شناخته شده در کشور به شمار می‌رود و در زمینه ارائه خدمات حساب تریدینگ ویو نیز فعالیت دارد. شما این امکان را دارید تا حساب‌های ماهانه یا سالانه را به راحتی از این سایت خریداری نمائید. همچنین با دعوت دوستان خود نیز می‌توانید 20 درصد تخفیف نیز دریافت کنید.

سایر خدمات تهران پیمنت شامل پرداخت‌های آزمون‌های درسی، پرداخت وقت ملاقات سفارت‌ها، پرداخت هزینه‌های اپلای تحصیلی، انواع گیفت‌کارت‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که تهران پیمنت یکی از بهترین سایت های خرید و پرداخت پی پال نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تریدوین

در صورتی که قصد دارید گزینه‌های متنوعی برای خرید اکانت تریدینگ ویو در اختیار داشته باشید، سایت تریدوین یکی از گزینه‌های مناسب برای شما به شمار می‌رود. به این دلیل که می‌توانید حساب Trading View را در مدت زمان‌‌های یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، هفت ماهه و دوازده ماهه خریداری نمائید. لازم به ذکر است که در صورت خرید اکانت دوازده ماهه می‌توانید یک ماه رایگان نیز از این مجموعه دریافت نمائید.

به طور کلی خدمات تریدوین شامل اشتراک ابزارهای تحلیل بازار، اشتراک سرویس‌های موسیقی، پریمیوم تلگرام، اشتراک هوش مصنوعی، سرویس‌های گیم و آموزش‌های زبان می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت شده و از قیمت‌ها و نحوه ارائه خدمات مطلع شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا 9 سایت معتبر برای خرید حساب تریدینگ ویو را به شما معرفی کنم و امیدوارم این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. از اینکه زمان گذاشتید و تا انتهای مطلب همراه من بودید از شما تشکر می‌کنم.

در صورتی که علاقه‌مند بودید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1