بهترین سایت های خرید بادام درختی، زمینی و هندی

بلاگ

بادام درختی چه به صورت خام و چه به صورت بوداده یکی از مقوی ترین خوراکی‌هایی است که ما در طول روز می‌توانیم مصرف کنیم. در گذشته ما تنها می‌توانستیم از خشکبار‌ها و آجیل‌ها به صورت حضوری برای خرید این محصول اقدام کنیم اما در حال حاضر یکی از بهترین راه‌ها استفاده از اینترنت است.

 

کسب‌وکارهای بسیاری در سال‌های اخیر به صورت آنلاین محصولات خود را ارائه می‌کنند و در این مقاله من قصد دارم بهترین سایت های خرید بادام درختی را به شما معرفی کنم.

دیجی کالا

حتما می‌دانید که دیجی کالا در لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی قرار گرفته و فروش بادام نیز یکی از محصولات این برند معتبر به شمار می‌رود. در واقع شما می‌توانید در بین بیش از 300 کالا بررسی کرده و بادام مورد نظر خود را خریداری کنید. لازم به ذکر است که بسیاری از محصولات این فروشگاه با تخفیف ارائه می‌شوند که پیشنهاد می‌کنیم آنها را بررسی کرده تا بهترین گزینه ممکن را بخرید.

از ویژگی‌های محبوب خرید از دیجی کالا این امکان است که می‌توانید تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت کرده و همچنین امکان پرداخت هزینه درب منزل نیز وجود دارد. همچنین می‌توانید نظرات و تجربیات ثبت شده کاربران درباره محصول و فروشندگان را نیز بررسی کرده تا مطمئن شوید که محصول انتخاب شده شما مناسب است.

آدرس سایت

باسلام

همانطور که می‌دانید باسلام یکی دیگر از بزرگ‌ترین بازارهای کشور به شمار می‌رود و در زمینه فروش انواع بادام نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. به طور کلی شما می‌توانید از بهترین فروشندگان کشور بادام تازه مورد نیاز خود را با قیمت‌های جذاب تهیه کنید. همچنین باید بدانید که امکان دریافت تخفیف را داشته و حتی می‌توانید با فروشندگان از طریق چت ارتباط گرفته تا اطمینان بیشتری از خرید خود داشته باشید.

بهترین سایت های خرید بادام درختی، زمینی و هندی

باید بدانید که باسلام در بازارهای بسیاری فعالیت دارد و محصولات آن در زمینه لوازم خانگی، مد و پوشاک، آشپزخانه، مواد غذایی، لوازم خودرو، سفر، ابزارآلات و بسیاری موارد دیگر قرار گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده تمامی محصولات باسلام به این سایت مراجعه نمائید.

همچنین لازم به ذکر است که باسلام به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پسته نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

اصل تبریز

برند اصل تبریز یکی از بهترین سایت های خرید بادام درختی، زمینی و هندی به شمار می‌رود و می‌توانید این محصولات را با قیمت‌های متنوع خریداری کنید. به طور کلی محصولات بر اساس محبوبیت در وب سایت نمایش داده می‌شوند که می‌توانید با استفاده از فیلترها آن ها را به صورت ارزان یا گران مشاهده نمائید.

همچنین باید بدانید که می‌توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت کادویی دریافت کرده و بتوانید برای آشنایان یا سازمان خود تهیه کنید.

اصل تبریز محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل پسته، میوه خشک، انواع سوغات شهرها و بسیاری موارد دیگر می‌شود. شما می‌توانید وارد سایت اصل تبریز شده تا از تمامی محصولات آنها مطلع شوید. لازم به ذکر است که اصل تبریز به عنوان یکی از بهترین سایت های آجیل و خشکبار شناخته می‌شود.

آدرس سایت

برادران حسینی

فروشگاه برادران حسینی یکی از معتبرترین و البته با سابقه‌ترین فروشگاه‌های ایرانی برای خرید انواع بادام به شمار می‌رود. شما در این فروشگاه می‌توانید با کیفیت‌ترین محصولات را مشاهده کرده و آنها را به مقدار مورد نیاز خود خریداری کنید. پیشنهاد می‌کنم وارد سایت شده تا از کالاهای موجود مطلع شوید.

باید بدانید که فروشگاه بردران حسینی موارد دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل فندق، گردو، تخمه، نخود، انواع آجیل‌های مخلوط، میوه خشک، انواع تنقلات، شکلات و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

بدون شک برند برادران حسینی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید زعفران شناخته می‌شود.

آدرس سایت

بارجیل

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بادام فروشگاه بارجیل به شمار می‌رود که انواع بادام‌های ایرانی و خارجی را در دسترس شما قرار داده است. به راحتی می‌توانید موارد معرفی شده را بررسی کرده و همچنین این امکان را دارید تا خریدهای سازمانی خود را از طریق این فروشگاه انجام دهید. فراموش نکنید که امکان مشاوره رایگان قبل از خرید را خواهید داشت تا بهترین گزینه‌های ممکن را بررسی کنید.

علاوه بر خریدهای سازمانی می‌توانید سفارش‌های اختصاصی نیز از برند بارجیل داشته باشید که امکان تهیه آنها از طریق سایت وجود دارد و می‌توانید بسته دلخواه خود را با ارتباط گرفتن با کارشناسان تهیه نمائید.

محصولات دیگری توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که شامل انواع آجیل‌ها و مغزها، انواع خشکبار، دمنوش، مزه، تنقلات، شیرینی، شکلات و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که بارجیل در بین بهترین سایت های خرید چای قرار گرفته است.

آدرس سایت

خشکبار کشاورزی

از طریق فروشگاه خشکبار کشاورزی به راحتی می‌توانید انواع بادام درختی، زمینی و هندی را تهیه نمائید که در وزن‌های 100، 250، 500 و 1000 گرم ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که می‌توانید این محصولات را با تخفیفات گسترده خریداری نمائید و پیشنهاد می‌کنم از سایت بازدید کرده چون ممکن است تخفیف‌هایی که شما مشاهده می‌کند با زمان انتشار این مطلب متفاوت باشد.

بیش از 100 محصول مختلف را می‌توانید مورد بررسی قرار داده و بعد از خرید آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید. باید بدانید که این فروشگاه محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل انواع آجیل، خشکبار، تنقلات، شکلات و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که خشکبار کشاورزی در بین لیست بهترین سایت های خرید قهوه نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

فروشگاه هفت مغز

یک دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید بادام درختی، زمینی و هندی فروشگاه هتف مغز به شمار می‌رود که طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه خرید خود را نهایی کنید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته از موجودی محصولات یا صحیح بودن قیمت‌ها مطلع شوید.

باید بدانید که از طریق این فروشگاه می‌توانید محصولات دیگری همچون انواع آجیل، خشکبار، زعفران، تنقلات و بسیاری موارد دیگر را به راحتی خریداری کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه هفت مغز در بین بهترین سایت های خرید شکلات خارجی و ایرانی قرار گرفته است.

آدرس سایت

آجیل و خشکبار رویال

خشکبار رویال یکی از برندهای باسابقه کشور به شمار می‌رود که یک شعبه در شهر تهران و یک شعبه دیگر در شهر تبریز دارد. شما به راحتی می‌توانید از طریق این فروشگاه آنلاین انواع بادام درختی، هندی و زمینی را خریداری کرده و می‌توانید این محصولات را در بخش تخفیفات ویژه نیز خریداری کنید که قیمتی کاملا جذاب را دارند. در صورت نیاز برای خریدهای سازمانی می‌توانید از بسته‌های هدیه این فروشگاه استفاده کرده که شامل موارد مختلفی می‌شوند و پیشنهاد می‌کنم آنها را بررسی نمائید.

علاوه بر این باید بدانید که می‌توانید محصولات دیگری مانند انواع آجیل، خشکبار، شیرینی، تنقلات، شکلات، زعفران و انواع نوشیدنی را از طریق برند رویال خریداری کنید. باید بدانید که آجیل و خشکبار رویال یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی سوپرمارکت به شمار می‌رود.

آدرس سایت

حاجی بادومی

همانطور که از نام این برند مشخص است، این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا انواع بادام زمینی، درختی و هندی را به راحتی خریداری کنید و حتی گزینه‌های روکش دار نیز به شما ارائه می‌کند. در صورتی که خرید خود را از شهر تهران انجام دهید، این برند تا پایان روز کاری آن را برای شما ارسال کرده و همچنین ارسال‌های سایر شهرها نیز در کمترین زمان ممکن انجام خواهند شد.

باید بدانید که سایت حاجی بادومی محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل انواع آجیل، خشکبار، میوه خشک، شکلات، تنقلات، باکس‌های هدیه، انواع نوشیدنی و چاشنی‌ها می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای آگاهی از محصولات موجود وارد سایت حاجی بادومی شوید. لازم به ذکر است که این برند به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید دمنوش به شمار می‌رود.

آدرس سایت

آقای گردو

برند آقای گردو علاوه بر فروش انواع گردو، بادام درختی نیز ارائه می‌کند که برخی از این محصولات نیز با تخفیفات ویژه این فروشگاه ارائه می‌شوند. این برند برای اولین خرید شما کد تخفیفی در نظر گرفته که با مراجعه به سایت می‌توانید از این کد استفاده نمائید. باید بدانید که می‌توانید از هر کجای کشور سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

باید بدانید که در این سایت محصولات دیگری همچون انواع آجیل، خشکبار، کشمش، پسته و فندق به فروش می‌رسند که در صورت نیاز می‌توانید آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده در سایت با کارشناسان ارتباط گرفته یا از چت واتس اپ استفاده کنید.

آدرس سایت

مای آجیل

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بادام درختی، زمینی و هندی سایت مایل آجیل به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با ضمانت بازگشت 7 روزه کالاهای مورد نظر خود را خریداری کرده و در صورتی که رضایت نداشتید آنها را به برند مای آجیل عودت بدهید. همچنین طبق گفته مسئولین سایت، ارسال سفارشات به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین این برند برای خریدهای سازمانی نیز شرایطی در نظر گرفته و بسته‌های مخصوصی نیز طراحی شده است که در صورت نیاز می‌توانید آنها را تهیه کنید.

باید بدانید که مای آجیل محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل پسته، گردو، فندق، تخمه، میوه خشک و لوازم خواربار می‌باشد. در صورتی که برای خرید نیازی به راهنمایی داشتید می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کرده و سوالات خود را بپرسید.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا به صورت خلاصه بیشتر از 10 سایت برای خرید انواع بادام به شما معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود و بهترین قیمت‌ها یا با کیفیت‌ترین محصولات را از طریق این برندها پیدا کنید.

همچنین تلاش کردم تا مقالاتی مرتبط با این صفحه را به شما معرفی کنم تا در صورت نیاز به آن مقالات نیز مراجعه نمائید. از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این صفحه با من همراه بودید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1