بهترین سایت های خرید برنج ایرانی (+10 فروشگاه)

بلاگ

یکی از اصلی‌ترین مواد غذایی مصرفی ما ایرانی‌ها برنج است که عموم خانواده‌ها به صورت روزانه مصرف می‌کنند. در سال‌های اخیر برای خرید این محصول به نوعی باید با یکی از افراد ساکن استان‌های شمالی یا جنوبی کشور آشنا می‌بودیم تا بتوانیم برنج با کیفیتی تهیه کنیم.

 

اما در حال حاضر با وجود فعالیت آنلاین کسب‌وکارهای متنوع به راحتی می‌توان این محصول را خریداری کرد. در این صفحه قصد دارم بهترین سایت های خرید برنج را به شما معرفی کنم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای صفحه با من همراه باشید.

دیجی کالا

اگر قصد دارید برنج مصرفی خود را به صورت آنلاین تهیه کنید، دیجی‌کالا یکی از بهترین‌ گزینه‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید از محصولات تولید شده توسط برندهای متنوع استفاده کنید و در این دسته دیجی کالا بیش از 780 محصول برای بررسی وجود دارد. برخی از محصولات را می‌توانید با تخفیف‌های ویژه نیز خریداری کنید.

همانطور که می‌دانید دیجی کالا در تمامی زمینه‌های آنلاین فعالیت داشته و محصولات متنوعی ارائه می‌کند که از لوازم خانه تا لوازم یدکی خودرو را شامل می‌شود. ویژگی مناسب این فروشگاه امکان مقایسه محصولات است و علاوه بر آن این امکان را دارید تا هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کنید.

باید بدانید که دیجی کالا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود.

آدرس سایت

برنج کاسپین

برند برنج کاسپین فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و یکی از بهترین سایت های خرید برنج در ایران به شمار می‌رود. شما می‌توانید از طریق این وب سایت برای خرید برنج مازندران، گیلان، گلستان، فریدون‌کنار و آستانه اشرفیه اقدام کنید. تفاوتی ندارد که ساکن کدام شهر ایران باشید، می‌توانید سفارش خود را در این سایت ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

بهترین سایت های خرید برنج ایرانی

در زمان انتشار این مقاله، برخی از محصولات موجود در وب سایت شامل تخفیف می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمتی مناسب کالای مورد نظرتان را تهیه کنید. همچنین از طریق یک صفحه می‌توانید قیمت روز تمامی برنج‌ها را مشاهده کرده و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت نمائید.

آدرس سایت

برنج اول

در صورتی که قصد دارید با قیمت‌های جذاب برنج مصرفی خود را تهیه نمائید، پیشنهاد می‌کنم حتما از سایت برنج اول بازدید کنید. در زمان انتشار این مقاله برخی از محصولات با تخفیفات بالای 40 درصد نیز به فروش می‌رسند.

شما این امکان را دارید تا از طریق این برند برنج خود را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. تنها کافیست ثبت نام خود را تکمیل کرده و برای اطمینان از کیفیت بالای محصولات می‌توانید از نسخه‌های نمونه نیز استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

باسلام

یک بازار اینترنتی بزرگ مانند باسلام این امکان را ایجاد می‌کند تا هر کسی به راحتی بتواند محصول مورد نظرش را خریداری کند. فروشندگان بسیاری در این مجموعه فعالیت دارند که بسیاری از آنها در زمینه تامین برنج تخصص دارند. شما به راحتی می‌توانید از طریق باسلام با آنها ارتباط گرفته و بهترین محصول ممکن را خریداری کنید.

همچنین این امکان را دارید تا قبل از خرید با فروشندگان از طریق چت ارتباط گرفته و سوالات مورد نظر خود را بپرسید. باید بدانید که علاوه بر فروش برنج، محصولات بسیاری در باسلام به فروش می‌رسند که از محصولات مورد نیاز خانه تا شرکت را شامل می‌شود.

لازم به ذکر است که باسلام به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لباس شناخته می‌شود.

آدرس سایت

گیلانیتو

گیلانیتو یکی دیگر از بهترین سایت های خرید برنج به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا به صورت اینترنتی و تلفنی سفارش خرید خود را ثبت کنید. لازم به ذکر است که برخی از محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه شامل تخفیف می‌شوند تا شما بتوانید برای خریدهای دیگر خود مبلغی را صرفه جویی کنید.

همچنین باید بدانید که گیلانیتو در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد و محصولاتی همچون زیتون و انواع محصولات منحصر بفرد گیلان را به فروش می‌رساند. نکته جالب درباره این فروشگاه، وجود 2 شعبه است که هر دو در شهر مشهد واقع شده‌اند!

باید بدانید که گیلانیتو یکی از بهترین سایت های خرید چای به شمار می‌رود.

آدرس سایت

برنجتو

فروشگاه برنجتو یکی از برندهای با سابقه شمال کشور محسوب می‌شود و بیش از 30 سال است که در زمینه عرض انواع برنج فعالیت دارد. این برند در استان گلستان واقع شده و محصولات ارائه شده توسط آن، گزینه‌های دستچین شده از مازندران، گیلان و گلستان هستند. این امکان را دارید که اگر از محصول رضایت نداشتید آن را عودت داده و مبلغ خود را پس بگیرید.

این برند به صورت تخصصی در زمینه عرضه برنج فعالیت دارد و محصول دیگری به فروش نمی‌رساند. لازم به ذکر است که برای خریدهای سازمانی نیز مناسب بوده و این امکان را می‌دهد تا به صورت عمده نیز خریدهای خود را انجام دهید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان این برند ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

گیلان کشت

در صورتی که خرید خود را از فروشگاه گیلان کشت انجام دهید این امکان را دارید تا در صورت عدم رضایت در 7 روز پس از خرید کالای خود را عودت داده و مبلغتان را پس بگیرید. همچنین در زمان انتشار این مقاله سفارش‌های بالای 500 هزار تومان با ارسال رایگان به سراسر کشور فرستاده می‌شوند. گیلان کشت این امکان را به شما می‌دهد تا برنج مورد نظرتان را با تخفیف خریداری کنید.

باید بدانید که این برند در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد که شامل سبوس برنج، چای، روغن زیتون، فندق، بادام زمینی و کره بادام زمینی نیز می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از موجودی محصولات وارد سایت گیلان کشت شوید.

همچنین باید بدانید که این برند در بین بهترین سایت های خرید عسل نیز قرار گرفته است.
آدرس سایت

کشمون

کشمون یکی از برندهای معروف کشور به شمار می‌رود و تمامی محصولات ارسال شده توسط آن از کشت بهترین کشاورزها بوده و مورد آزمایش نیز قرار گرفته‌اند. برای خرید برنج این برند جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود و می‌توانید با اطمینان خاطر محصولات ارائه شده کشمون را تهیه نمائید.

همچنین به صورت عمده و سازمانی نیز می‌توانید خریدهای خود را انجام داده که لازم است با کارشناسان این برند ارتباط برقرار کنید.

باید بدانید که کشمون یک وب‌سایت برای خرید محصولات از کشاورزان سراسر کشور به شمار می‌رود و علاوه بر برنج موارد دیگری نیز در آن موجود هستند. محصولاتی همچون عسل، خرما، چای، حبوبات، خشکبار، لبنیات و بسیاری موارد دیگر. لازم به ذکر است که کشمون در بین بهترین سایت های خرید زعفران نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

کیلن

فروشگاه کیلن یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاینی است که می‌توانید از طریق آن برنج مصرفی خود و آشنایان خود را تهیه کنید. لازم به ذکر است که علاوه بر خرید برنج ایرانی، می‌توانید گزینه‌های خارجی را نیز در این فروشگاه مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز خریدتان را نهایی کنید.

همچنین باید بدانید که این فروشگاه علاوه بر برنج، محصولات دیگری مانند زعفران، چای، زرشک، رب گوجه و تن ماهی نیز ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید آنها را به سفارش خود اضافه کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان کیلن ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

اکالا

اکالا یکی دیگر از بهترین سایت های خرید برنج ایرانی به شمار می‌رود و از طریق فیلترهای اعمال شده در سایت به راحتی می‌توانید ارزان‌ترین گزینه‌ها یا پرفروش‌ترین‌ها را مشاهده کنید. برای این کار تنها کافیست به یکی از فروشگاه‌های آنلاین نزدیک محل زندگی خود وارد شده و سفارشتان را ثبت کنید.

باید بدانید که اکالا در زمینه‌های متنوعی خدمات ارائه می‌کند و محصولات آن شامل میوه، سبزیجات، لبنیات، کنسرو، تنقلات و بسیاری محصول دیگر می‌شود. به راحتی می‌توانید برای خرید این محصولات اقدام کرده و حتی از اپلیکیشن اکالا نیز می‌توانید استفاده کنید.

لازم به ذکر است که اکالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی سوپرمارکت به شمار می‌رود.

آدرس سایت

باغ ایران

از طریق وب سایت باغ ایران به راحتی می‌توانید برای خرید انواع برنج شمال کشور اقدام نمائید. همچنین این شانس را دارید تا بسیاری از محصولات ارائه شده را با تخفیفات مناسب خریداری کنید. در صورت نیاز به راهنمایی خرید، کارشناسان باغ ایران همواره در تلاش هستند تا تجربه‌ای جذاب را برای شما رقم بزنند.

این برند علاوه بر فروش برنج در زمینه‌های دیگر فعالیت دارد و می‌توانید محصولاتی همچون زعفران، زرشک، عناب، انجیر و هل را خریداری کنید. باید بدانید که امکان خرید عمده نیز وجود دارد که لازم است برای این کار با کارشناسان باغ ایران ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا به صورت خلاصه درباره بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید برنج توضیح بدهم و امیدوارم بتوانید از این اطلاعات استفاده کرده تا از معتبرترین‌ها خرید خود را انجام دهید. اگر تا به اینجای مقاله با من همراه بودید از شما تشکر می‌کنم و پیشنهاد می‌کنم از صفحات معرفی شده در این مطلب استفاده نمائید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1