بهترین سایت های خرید بلیط قطار (10 سایت)

بلاگ

بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های سفر، خصوصا در کشور ما استفاده از قطار است. با توجه به طبیعت فوق‌العاده‌ای که ما داریم (کویر، جنگل، دریا و …) طبیعی است که سفرهای بسیاری به وسیله قطار انجام شود.

 

در حال حاضر، ما شرایط بسیار مناسبی داریم که این امکان را به ما می‌دهد تا بدون بیرون رفتن از خانه چنین سفری را برای خود مهیا کنیم. و این اتفاق فقط به دلیل وجود کسب‌وکارهای اینترنتی رخ داده است. به همین دلیل من قصد دارم بهترین سایت های خرید بلیط قطار را به شما معرفی کنم.

سامانه بلیط قطار

از حق که نگذریم، بهترین سایتی که برای خرید بلیط قطار می‌توانید از آن استفاده کنید سامانه رسمی است که در کشور ما وجود دارد. شرکت رجا از سال 1375 تاسیس شده و هدف اصلی آن ایجاد تحولات اساسی و رشد کیفیت به مسافران گرامی است.

به راحتی این امکان را دارید تا از طریق این سایت بلیط مورد نظر خود را تهیه کرده که از طریق روش اینترنتی، تماس تلفنی و سایر روش‌ها قابل انجام است. پیشنهاد می‌کنم برای نحوه تهیه بلیط و اطلاع از قیمت‌ها از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

علی بابا

بدون شک یکی از بهترین سایت های خرید بلیط قطار علی بابا به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید بهترین قیمت ممکن را بدست بیاورید. تنها کافیست وارد سایت این مجموعه شده و مبدا/مقصد خود را انتخاب کنید. با نمایش گزینه‌های متنوع به راحتی می‌توانید سفر خود را نهایی کنید.

باید بدانید که علی بابا در بسیاری از زمینه‌های دیگر گردشگری فعالیت دارد که این موارد شامل بلیط هواپیما (پرواز داخلی و خارجی)، بلیط اتوبوس، تور، ویلا و اقامتگاه می‌شود. باید بدانید که یکی از بهترین سایت های رزرو هتل نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

سفرمارکت

با مراجعه به سایت سفر مارکت شما این امکان را دارید تا از بین تمامی شرکت‌های ریلی جستجو کرده و بهترین گزینه ممکن را برای سفر خود انتخاب کنید. کافیست تاریخ رفت و برگشت را انتخاب کرده تا گزینه‌های متنوعی به شما نمایش داده شوند.

سفر مارکت - بهترین سایت خرید بلیط قطار

همچنین می‌توانید این خدمات سفر مارکت را از طریق دانلود اپلیکیشن انجام دهید. باید بدانید که این برند در سایر زمینه‌ها نیز خدمات ارائه می‌کند که شامل بلیط هواپیما، خدمات تور، هتل، ویلا و اقامتگاه می‌شود. تخفیفاتی نیز توسط سفر مارکت ارائه می‌شود که پیشنهاد می‌کنم به صورت هفتگی یا روزانه به این سایت سر بزنید تا بتوانید با قیمتی کاملا مناسب به سفر بروید.

آدرس سایت

مستر بلیط

یکی دیگر از برندهای معتبر برای خرید بلیط قطار مستر بلیط به شمار می‌رود و می‌توانید از نام آن تشخیص دهید که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت فعالیت اینترنتی خود را از اواخر سال 1394 آغاز کرد و از آن زمان همواره در حال خدمت رسانی به مسافرین گرامی است. در واقع این برند از سال 1387 مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است.

در صورتی که به دنبال دریافت خدمات سفر دیگر هستید، مستر بلیط این امکان را برای شما فراهم کرده چون برای تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط کشتی و بلیط سواری می‌توانید از خدمات این برند بهره مند شوید. باید بدانید که به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تیک بان

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توانید از طریق آن برای تهیه بلیط قطار اقدام کنید، سایت تیک بان بوده که می‌توانید از صفحه ایجاد شده در آن مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده تا سفر خود را نهایی کنید. می‌توانید از طریق تیک بان بلیط شرکت‌های معتبر مانند رجا، سفیر، فدک و بسیاری شرکت معروف دیگر را تهیه نمائید.

بهترین سایت های خرید بلیط قطار

لازم به ذکر است که تیک بان در سایر زمینه‌های گردشگری نیز فعالیت گسترده‌ای دارد که این موارد شامل بلیط هواپیما، هتل داخلی و بیمه مسافرتی می‌شود. البته این امکان را خواهید داشت که از طریق تیک بان برای رزرو هتل‌های خارجی نیز اقدام نمائید.

آدرس سایت

سامتیک

شرکت خدمات مسافرتی ساعی تهران (سامتیک) بیش از دو دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده (سال تاسیس 1380) و همواره در تلاش است تا برای راحتی مشتریان خود از تمامی تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کند.

به راحتی می‌توانید از طریق سایت این مجموعه برای تهیه بلیط قطار اقدام کرده و سفر خود را به آسانی انجام دهید. خدمات بسیاری توسط شرکت سامتیک ارائه می‌شود که شامل پروازهای داخلی، پروازهای خارجی، ویزای کشورها، تورهای خارجی و داخلی، صدور بیمه نامه مسافرتی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات دقیق وارد سایت این مجموعه شوید.

آدرس سایت

فلایتیو

فلایتیو یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بلیط قطار به شمار می‌رود و در واقع به ساده‌ترین حالت ممکن شما می‌توانید از برند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. کافیست تاریخ و مبدا/مقصد خود را انتخاب کرده و گزینه‌های متنوعی در اختیار داشته باشید. همچنین این امکان را دارید تا با دانلود اپلیکیشن فلایتیو این موارد را در تلفن همراه خود انجام دهید.

علاوه بر ارائه خدمات بلیط قطار، این مجموعه در بسیاری زمینه دیگر فعالیت دارد که شامل بلیط هواپیما (پرواز داخلی و خارجی)، رزرو هتل و ویزای سفر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از خدمات این مجموعه از طریق لینک زیر وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

آتیه گشت

شرکت خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی آتیه گشت فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده و همواره در این سال‌ها تلاش کرده تا بتواند خدمات مناسبی به مسافران عزیز ارائه کند. این برند از تکنولوژی‌های روز برای خدمت هرچه بهتر بهره مند شده است.

از طریق صفحه ایجاد شده برای تهیه بلیط قطار به راحتی می‌توانید سفر خود یا نزدیکان خود را راحت‌تر از همیشه کنید. همچنین باید بدانید که از طریق آتیه گشت می‌توانید برای خدماتی همچون تور داخلی و خارجی نیز اقدام نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

قاصدک 24

قاصدک 24 نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید برای دریافت خدمات سفر خود از آن استفاده کنید. باید بدانید که جزو برندهای پرسابقه کشور به شمار می‌رود و از سال 1394 فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

در سال 1397 خدمات قطار نیز به این مجموعه اضافه شد و امروزه نیز در حال ارائه این خدمات به مسافرین هستند. باید بدانید که این برند ابتدا کار خود را به صورت متمرکز در زمینه بلیط هواپیما داخلی آغاز کرد و در ادامه خدماتی همچون بیمه مسافرتی، رزرو هتل، بلیط اتوبوس، تور مسافرتی، اجاره ماشین و تور گروهی نیز ارائه می‌کند.

آدرس سایت

الی گشت

یکی دیگر از معتبرترین برندها در زمینه خدمات گردشگری و مسافرتی الی گشت به شمار می‌رود و در این زمینه خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌کند. برای تهیه بلیط قطار کافیست وارد سایت این مجموعه شده و مقصد خود را انتخاب نمائید. این امکان را خواهید داشت تا از طریق الی گشت از شرکت‌هایی همچون فدک، سفیر، نورالرضا و بسیاری شرکت دیگر بلیط مسافرتی تهیه کنید.

لازم به ذکر است که الی گشت در زمینه‌های دیگر همچون تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، تور مسافرتی، پکیج مسافرتی و بیمه مسافرتی نیز خدمات ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنم وارد سایت این مجموعه شده تا اطلاعات کاملی از نحوه اجرایی مراحل کسب کنید. فراموش نکنید که الی گشت یکی از بهترین شرکت های مهاجرتی نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

حرف نهایی

امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. من تلاش کردم تا به صورت خلاصه بهترین سایت های بلیت قطار را به شما معرفی کنم. از شما ممنونم که وقت گذاشتید و نوشتار من را مطالعه کردید. در صورتی که معتقدید این مطلب برای شما مفید بوده پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1