بهترین سایت خرید بلیط کنسرت - نت چین

بلاگ

متاسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی که در کشور ما وجود داره، و با همه پیش بینی‌ها از آینده مردم ایران به صورت عمومی دچار افسردگی شدند و جامعه نیز در سرخوردگی قرار گرفته. کنسرت‌ها یکی از معدود موقعیت‌هایی هستند که باعث میشن مردم کمی مشکلاتشون رو فراموش کنن و کمی به آینده امیدوار باشند. خصوصا برای جوان‌ها برگزاری این کنسرت‌ها می‌تونه مفید باشه و نیروی کار جامعه رو تا حدی قدرتمند نگه داره. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید بلیط کنسرت را به شما معرفی کنیم تا برنامه ریزی کنید که حداقل 2 ماه یکبار به یکی از کنسرت‌های خوانندگان معروف بروید.

 

ایران کنسرت

ایران کنسرت یکی از بهترین سایت های خرید بلیط در ایران به شمار می‌‌رود و این امکان را می‌دهد تا کنسرت‌های برگزار شده توسط محبوب‌ترین خوانندگان ایران را تهیه کنید. البته گاهی اوقات باید سعی کنید خیلی سریع رزرو را انجام دهید چون اکثر پیشنهاد‌های این سایت در مدت کوتاهی تکمیل می‌شود.

اطلاعات کاملی نیز همچون آدرس، زمان برگزاری، قیمت دقیق بلیط و بسیاری موارد دیگر نیز توسط ایران کنسرت ارائه می‌شود.

همچنین در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشته باشید می‌‌توانید از طریق سایت و چت آنلاین با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

هنرتیکت

از طریق وب سایت هنر تیکت نیز می‌توانید برای خرید بلیط اقدام کنید. می‌توانید از طریق فیلترهای ایجاد شده به راحتی بلیط مورد نظر خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، مراسم‌های تهران در یک فیلتر، سایر شهرها در فیلتر دیگر و همچنین این امکان وجود دارد تا نمایش‌های برگزار شده را نیز رزرو کنید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید از طریق تماس، شبکه‌های اجتماعی و ایمیل با هنرتیکت ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ملوتیک

ملوتیک نیز این امکان را ایجاد کرده تا شما علاقه‌مندان به کنسرت بتوانید بلیط مراسم هنرمند مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. اطلاعات کامل در وب سایت قرارداده شده و می‌توانید کنسرت‌هایی که به زودی برگزار می‌شوند را نیز ببینید و برای آنها برنامه ریزی داشته باشید.

در سایت ملوتیک یک راهنمای کامل قرار داده شده که پیشنهاد می‌کنیم برای خرید حتما از بخش راهنمای خرید استفاده کنید. همچنین از طریق سایت می‌توانید پیج اینستاگرام و تلگرام ملوتیک را نیز دنبال کرده تا از رویدادهای پیش رو سریعا خبردار شوید.

آدرس سایت

ایران تیک

ایران تیک یکی از بهترین سایت های برای خرید بلیط کنسرت به شمار می‌رود. البته لازم به ذکر است که این تنها یکی از خدمات ایران تیک به شمار می‌رود. این برند در زمینه‌های دیگری همچون بلیط سینما و تئاتر نیز فعالیت دارد. بنابراین شما می‌توانید از طریق این سایت بلیط فیلم یا تئاتر مورد علاقه‌تان را به راحتی تهیه نمائید.

همچنین ایران تیک برای سرگرمی و تفریحات نیز برنامه ریزی کرده تا بتواند شرایط مناسبی برای اوقات فراغت افراد جامعه ایجاد کند. البته در زمان انتشار این مقاله، محتوای خاصی در این دسته بندی وجود ندارد اما در ادامه این بخش نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

آدرس سایت

زی بلیط

در صورتی که علاقه مند به شرکت در کنسرت‌ها هستید پیشنهاد می‌کنیم از سایت زی بلیط بازدید کنید. همچنین اگر یکی از طرفداران سیروان خسروی هستید نیز زی بلیط می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. در زمان انتشار این محتوا تنها محتوای مراسم‌های سیروان در سایت قرار گرفته است.

شما این امکان را خواهید داشت تا از بخش راهنمای سایت نحوه تهیه بلیط را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای اطلاعات دقیق شبکه‌های اجتماعی زی بلیط را دنبال نمائید.

آدرس سایت

ای بلیط

ایط بلیط نیز یکی دیگر از سایت های خرید بلیط کنسرت به شمار می‌رود. از طریق این وب سایت نیز می‌توانید کنسرت‌های متنوع را مشاهده کرده و در صورت علاقه‌مندی اقدام به تهیه بلیط آنها کنید. همانند بسیاری دیگر از رقبای خود، ای بلیط نیز راهنمای کاملی ایجاد کرده تا در صورتی که برای اولین بار برای خرید اقدام می‌کنید بتوانید راهنمایی‌های لازم را در اختیار داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم از سایت ای بلیط بازدید نموده تا بتوانید بلیط رویداد مورد علاقه خود را رزرو نمائید.

آدرس سایت

تیوال

در صورتی که علاقه مند به حضور در کنسرت هستید تیوال یک گزینه مناسب به شمار می‌رود. البته این فقط بخشی از خدمات این مجموعه به شمار می‌رود. شما می‌توانید بلیط فیلم‌های مورد علاقه‌ خود را نیز از طریق این سایت تهیه کنید. همچنین می‌توانید از طریق این برند در نمایش‌ها، تئاتر، کارگاه‌های آموزشی، و تمامی رویدادهای هنری حضور داشته باشید. از طریق تیوال می‌توانید به راحتی برای تهیه بلیط برنامه‌‌های مورد علاقه خود اقدام نمائید.

آدرس سایت

بلیط مستر

سایت بلیط مستر نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید بلیط کنسرت مورد علاقه خود را تهیه کنید. البته این سایت به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت نمی‌کند؛ بلکه بخشی از فعالیت آن به شمار می‌رود.

به طور کلی بلیط مستر در رویدادهای بسیاری فعالیت دارد که شامل رویدادهای خلاقیت، توسعه فردی، سبک زندگی و بسیاری موارد دیگر نیز می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات کامل از سایت بلیط مستر بازدید نمائید.

آدرس سایت

 

حرف نهایی

از شما سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. ما در نت چین تلاش می‌کنیم تا بهترین سایت‌های ایرانی را معرفی کنیم. به طور کلی برای هر برند (که سایت داشته باشد) یک صفحه ایجاد می‌کنیم تا به کاربران کمک کنیم برای دریافت خدمات یا محصول مورد نیازشان گزینه مناسبی را انتخاب کنند.

پیشنهاد می‌کنیم از دسته بندی‌های ایجاد شده در سایت بازدید نمائید و در صورتی که تجربه استفاده از سایتی را داشته‌اید آن تجربه را با سایر کاربران و ما به اشتراک بگذارید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر از محتوای این صفحه لذت بردید، صفحات زیر را نیز مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 3.7
تعداد رای : 3