بهترین سایت‌های خرید بیت کوین

بلاگ

کمتر پیش می‌آید که در جمعی بنشینیم و حداقل یک بار بحث بیت کوین پیش نیاید. امروزه، خرید و فروش بیت کوین به یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده است به طوری که نانوای محل هم پول‌های خودش را بیت کوین تبدیل می‌کند تا در آینده بیشتر سود کند.


با توجه به رشد روزافزون این ارز دیجیتال، انتخاب یک سایت معتبر و امن برای خرید بیت کوین اهمیت زیادی دارد. در این مقاله، می‌خواهیم بهترین سایت‌های خرید بیت کوین را معرفی کنیم تا شما بتوانید با اطمینان خاطر و به راحتی به سرمایه‌گذاری در این حوزه بپردازید. با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و مزایای هر یک از این سایت‌ها آشنا شوید.

پیش از خرید بیت کوین، به این نکات توجه کنید

 
امنیت سایت: اطمینان حاصل کنید که سایت از پروتکل‌های امنیتی قوی استفاده می‌کند.

کارمزدها: میزان کارمزدهای سایت را بررسی کنید و مطمئن شوید که مناسب و منطقی هستند.

پشتیبانی مشتری: وجود پشتیبانی قوی و پاسخگو می‌تواند در مواقع نیاز بسیار کمک‌کننده باشد.

نظرات کاربران: نظرات و تجربیات کاربران دیگر را مطالعه کنید تا از کیفیت خدمات سایت مطمئن شوید.

روش‌های پرداخت: بررسی کنید که سایت از روش‌های پرداخت متنوع و مطمئن پشتیبانی می‌کند.

 
با رعایت این نکات، می‌توانید تجربه‌ی بهتر و امن‌تری از خرید و فروش بیت کوین داشته باشید. برای آسان‌تر کردن مسیر شما، در ادامه به بررسی بهترین سایت‌های خرید بیت کوین می‌پردازیم تا شما را  در انتخاب بهترین گزینه همراهی کنیم. 

کیف پول من

کیف پول من یکی از بهترین سایت‌های خرید بیت کوین است. از مزایای این سایت می‌توان به احراز هویت سریع (15 دقیقه)، پشتیبانی ۲۴ ساعته، کمترین کارمزد ممکن و آموزش لحظه‌ای برای استفاده از سرویس‌های این صرافی اشاره کرد.

این سایت اولین کیف پول اختصاصی ایرانی برای نگهداری بلند مدت بیت کوین ( بیش از ۱۰ سال ) و کیف پولی ایمن برای بیش از ۲۰۰۰ ارز دیجیتال مطرح بازار است. شما می‌توانید در کیف پول من با قیمت لحظه ای بر پایه ریال (تومان ) و دلار به خرید و فروش بیت کوین بپردازید.

احتمالا می‌دانید که کیف پول من امکانات متنوعی برای خرید ارزهای دیجیتال به شما ارائه می‌کند؛ به همین دلیل در لیست بهترین سایت های خرید تتر نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

نوبیتکس


نوبیتکس یکی از بزرگترین بازار فروش و خرید ارز دیجیتال است که بیش از 7 میلیون نفر کاربر داشته و در این فضای رقابتی، بالاترین تعداد معاملات را از آن خود کرده است. از مزایای این سایت می‌توان به کارمزد کم (تا0.06٪)، ارائه‌ی امکانات امنیتی مثل آدرس‌بوک، کد دو عاملی، کد آنتی‌فیشینگ و لغو اضطراری برداشت، استفاده از فرایندهای چند امضایی برای تخلیه و انتقال رمزارزها و پشتیبانی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته اشاره کرد.

نوبیتکس با ارائه نمودارهای تحلیلی متنوع، پورتفوی سود و زیان و چیدمان کلاسیک و حرفه‌ای صفحه‌ی بازار، بهترین انتخاب را متناسب با نیازهای شما ارائه می‌دهد. نوبیتکس همچنین امکان درآمد درون برنامه‌ای را برای کاربران خود ایجاد کرده است، با معرفی نوبیتکس به دوستانتان ، با هر معامله آن‌ها، ۳۰ درصد از کارمزد معاملاتشان به شما تعلق خواهد گرفت.

باید بدانید که نوبیتکس به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های آنلاین ایرانی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تبدیل

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، ارائه دهنده خدمات خرید بیت کوین و فروش سریع آن است. از مزایای این سایت می‌توان به ثبت نام و احراز هویت تنها در چند دقیقه، پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته و نظرات مثبت کاربران اشاره کرد.

کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال در تبدیل، بر حسب حجم معاملات ۳۰ روز اخیر کاربر در بازارهای تومانی و تتری، به‌صورت پله‌ای محاسبه می‌شود. این کارمزد پرداختی بسته به سطح کاربری و حجم معاملات ماهانه از ۰.۰۳ درصد تا ۰.۳۵ درصد متغیر است.

با دعوت از دیگران به صرافی تبدیل در ابتدا یک پاداش ثابت دریافت می‌کنید علاوه بر این تا ۳۰ درصد از کارمزد معاملات آن‌ها به صورت آنی به حساب‌تان واریز خواهد شد. تبدیل علاوه بر سایت به صورت اپلیکیشن اندروید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

آدرس سایت 

اوکی اکسچنج

یکی از بهترین سایت‌های خرید بیت کوین، صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج است. در این سایت فرآیند احراز هویت امن، پرسرعت و بدون کمترین معطلی صورت میگیرد. پس از احراز هویت می توانید شروع به خرید و فروش رمزارز کنید. یکی از مزایای این سایت رابط کاربری آسان است.

در اوکی اکسچنج پس از خرید یا فروش هر نوع کوینی، می‌توانید آن را به پورتفولیو خود اضافه کنید و میزان رشد یا ضرر را به صورت زنده دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید علاوه بر سایت از اپلیکیشن اوکی اکسچنج قابل نصب بر روی اندروید و iOS استفاده کنید.

آدرس سایت 

بیت پین

خرید بیت کوین  در صرافی بیت پین در کنار پشتیبانی از شبکه‌های انتقال متنوع بلاکچینی، با کمترین کارمزد و زمان ممکن امکان پذیراست و شما به‌ راحتی قادر خواهید بود به‌صورت نامحدود به خرید و فروش بیت کوین بپردازید.

این سایت دارای قابلیت خرید آسان می‌باشد. خرید آسان مناسب کاربرانی است که علاقمند به انجام سفارش به صورت سریع هستند. رمزارزی که از این طریق خریداری شود قابلیت نگهداری در کیف پول پیت پین شما و یا ارسال مستقیم به کیف پول خارجی شما را دارد. حداقل خرید و فروش در پلتفرم معامله 100 هزار تومن و در خرید آسان 90 هزار تومان می‌باشد.

با ارتقا سطح کاربری خود به سطح 2 می‌توانید از خدمات دیگر این سایت مانند ارسال کارت هدیه بدون کارمزد بهره ببرید.

آدرس سایت 

اکسیر

در پلتفرم ارز دیجیتال اکسیر که یکی از امن ترین و بهترین سایت‌های خرید بیت کوین  کشور است، شما توانایی خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال معتبر دنیا مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین، شیبا و ... را به صورت حرفه‌ای و سریع را خواهید داشت.

از مزایای این سایت می‌توان به این اشاره کرد که صفر تا صد مراحل از ساخت کیف پول تا خرید و برداشت بیت کوین به صورت ساده و قابل فهم توضیح داده شده تا حتی کاربران تازه کار به راحتی امکان خرید داشته باشند. از دیگر مزایای سایت اکسیر همچنین پشتیبانی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز و تراکنش‌های همتا به همتای آنی است.

آدرس سایت 

رابکس

در صرافی رابکس کاربران می‌توانند به راحتی ارزهای دیجیتال خود را به صورت مستقیم به یکدیگر تبدیل کنند و در صورت نیاز رمز ارزها را به کیف پول ارز دیجیتال خود انتقال دهند.

از مزایای این سایت پشتیبانی 24 ساعته و مناسب‌ترین کارمزد معامله است که به صورت پله‌ای و بر اساس حجم معامله شما تا ۰.۱٪ کاهش می‌یابد.

همچنین صرافی رابکس برای سهولت دسترسی اپلیکیشن اندروید را در اختیار کاربران قرار داده است. از دیگر خدمات این سایت می‌توان به مقاله‌های علمی، ویدیوهای آموزشی و اخبار روز ارز دیجیتال، در آکادمی رابکس اشاره کرد.

 آدرس سایت 

او ام پی فینکس

او ام پی فینکس یکی از بهترین سایت‌های خرید بیت کوین برای تازه‌کاران این حوزه است.

او ام پی فینکس قابلیت خرید و فروش آزمایشی (دمو) را برای کاربران فراهم نموده است. کاربران در دِمو می توانند قبل از ورود به بازار اصلی، استراتژی‌های معاملاتی خود را تست نمایند و با اعتبار مجازی رایگان اما با شرایط معامله و معامله‌گران واقعی ترید را تجربه و آزمایش کند.

یکی از خدمات او ام پی فینکس ارائه آموزش در زمینه رمز ارز است. کاربران می توانند با ثبت نام در آکادمی او ام پی فینکس ضمن استفاده از آموزش‌های رایگان از اعتبارات ویژه‌ی آکادمی جهت معاملات خود استفاده کنند.

او ام پی فینکس برای سهولت دسترسی فعالان این حوزه، اپلیکیشن اندروید و ios  را در اختیار کاربران قرار داده است.  

آدرس سایت

بیت برگ

بیت برگ ارائه دهنده خدمات بیش از ۳۰۰۰ نوع ارز در ایران می‌باشد. از خدمات این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چرتکه: با وارد کردن سوابق معاملات ارزهای دیجیتال خود در این بخش می‌توانید بر میزان سود و ضرر دارایی های خود نظارت لحظه‌ای داشته باشید.
  • بیت گپ: در این بخش می‌توانید با دیگران در حوزه ارز دیجیتال آشنا شوید و تبادل نظر کنید.
  • آموزش: مجموعه‌ای از آموزش‌های ارز دیجیتال برای یادگیری ساخت کیف پول، ترید، ایردراپ و ..
  • خبرنامه و اعلان: با اضافه کردن هشدار، از رشد یا سقوط ارز خود در لحظه مطلع شوید.

آدرس سایت

والکس

والکس یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی است که حجم معاملات مناسبی دارد. تمامی مراحل خرید بیت کوین در این سایت پله به پله آموزش داده شده است که یک مزیت برای تازه واردان این حوزه محسوب می‌شود.

در والکس ابزارهای مدرن برای انجام معاملات از جمله حد سود و ضرر، پنل گزارش سود و زیان، امکان تنظیم هشدار قیمت و همچنین نمودارهای قیمتی و ابزارهای تحلیل بازار در اختیار شماست. همچنین می‌توان به این اشاره کرد که در والکس شما از پشتیبانی 24 ساعته بهره‌مند می‌شوید و دارایی‌های شما در کیف‌پول اختصاصی به صورت سرد نگه‌داری می‌شود.

آدرس سایت

حرف نهایی

انتخاب یک سایت معتبر برای خرید بیت کوین می‌تواند تجربه‌ای امن و مطمئن را برای شما فراهم کند. با توجه به معرفی سایت‌های مختلف در این مقاله، شما می‌توانید با اطمینان بیشتری به سرمایه‌گذاری در بیت کوین بپردازید. از شما ممنونم که تا انتهای مقاله با من همراه بودید؛ پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات ما در نت چین را بخوانید:

نویسنده - شهرزاد یزدی نوشته شده توسط : شهرزاد یزدی

از محصول نویسی گرفته تا سوشال مدیا، حدودا ۴ ساله که به صورت حرفه‌ای مشغول محتوا نویسی هستم؛ اما همین حالا که این متن رو می‌خونید به صورت حرفه‌ای تمرکزمو گذاشتم روی مقاله‌نویسی. معتقدم هر متنی داستانی برای گفتن داره و من در تلاشم تا این داستان‌ها رو به بهترین شکل ممکن روایت کنم.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2