بهترین سایت های خرید تلویزیون (10 سایت معتبر)

بلاگ

با توجه به اینکه تکنولوژی‌های متنوعی برای سرگرمی ما انسان‌ها ایجاد شده، از واقعیت‌های مجازی گرفته تا تبلت‌های هوشمند، اما همچنان تلویزیون برای بسیاری از افراد بهترین گزینه ممکن برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌رود.

 

لذت خرید اینترنتی آسان نیز باعث شده تا کسب‌وکارهای بسیاری بتوانند شانس بیشتری برای فروش نسبت به کسب‌وکارهای سنتی داشته باشند. ما این امکان را داریم تا به صورت آنلاین گزینه‌های متنوعی را بررسی کرده و زمان زیادی را صرف این کار نکنیم.

بهترین سایت های خرید تلویزیون را به شما معرفی می‌کنم تا بتوانید گزینه‌های ارائه شده آنها را مورد بررسی قرار داده و گزینه‌ای مناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا به دلیل عملکرد خود در لیست فروشگاه های اینترنتی معتبر قرار گرفته و در زمینه تلویزیون نیز محصولات متنوعی ارائه می‌کند. از طریق این فروشگاه می‌توانید بیش از 1700 محصول را مورد بررسی قرار داده و این امکان را دارید تا بسیاری از آنها را با تخفیف خریداری کنید.

همچنین باید بدانید که می‌توانید هزینه مربوط به سفارش خود را درب منزل پرداخت کرده و بدون نگرانی خرید خود را انجام دهید؛ چون حداقل 7 روز ضمانت بازگشت وجه را دریافت می‌کنید. یکی دیگر از موارد مناسب درباره دیجی کالا این است که می‌توانید نظرات کاربران درباره محصول را بخوانید و از طریق این تجربیات  ثبت شده نیز بتوانید تصمیم ساده‌تری بگیرید.

آدرس سایت

تکنولایف

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید تلویزیون تکنولایف است که برخی از محصولات این برند با قیمت‌های بسیار جذابی ارائه می‌شوند. بر اساس فیلترهای سایت نیز می‌توانید محصولات را بر اساس بودجه یا برند دلخواه خود مشاهده کرده و خریدتان را به سادگی انجام دهید. باید بدانید که برند تکنولایف بیش از یک دهه در زمینه لوازم دیجیتال سابقه دارد و از سال 1391 در حال تلاش است تا تجربه مناسبی برای خریداران رقم بزند.

بهترین سایت های خرید تلویزیون

در سایت تکنولایف می‌توانید محصولات دیگری خریداری کنید که شامل تبلت، هدفون، هندزفری، گوشی موبایل، ساعت، کامپیوتر، لوازم اداری، لوازم شبکه و بسیاری محصول دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تی سی ال

برند تی سی ال یکی از برندهای قدیمی تولیدی در ایران به شمار می‌رود و به عنوان زیرمجموعه گروه مادیران فعالیت می‌کند. تی سی ال فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده و از تجربه سال‌های اخیر خود استفاده می‌کند تا تجربه‌ای مناسب برای خریداران ایجاد کند. تلویزیون یکی از اصلی‌ترین محصولاتی است که توسط این برند ارائه می‌شود و در صورت خرید نیز جایزه‌هایی به خریداران ارائه می‌کند.

باید بدانید که تی سی ال لوازم دیگری به فروش می‌رساند که شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ساندبار می‌شود. در صورت خرید از این برند می‌توانید ضمانت بازگشت وجه را دریافت کنید و همچنین گارانتی برند مادیران نیز به شما ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که تی سی ال به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کولر گازی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

سلام بابا

سلام بابا یکی دیگر از بهترین سایت های خرید تلویزیون به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محصولات مورد نظرتان را با هم مقایسه کرده تا بهترین گزینه ممکن را تهیه کنید. همچنین از طریق فیلترها می‌توانید تلویزیون با توجه به نیاز خود (برای کنسول بازی، 8K و …) را مشاهده نمائید. بخش فروش ویژه نیز در نظر گرفته شده که ممکن است کالای مورد علاقه شما در این بخش قرار بگیرد و بتوانید آن را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

لازم به ذکر است که فروشگاه سلام بابا محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و بسیاری محصول دیگر می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید از مشاوره رایگان برای خرید نیز استفاده کرده تا مطمئن شوید که گزینه مناسبی را خریداری می‌کنید.

سلام بابا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لوازم خانگی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

دی جی بانه

دی جی بانه یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تلویزیون با تخفیفات متنوع به شمار می‌رود. شما می‌توانید از بین محصولات گسترده که با قیمت‌های مناسب نیز ارائه می‌شوند گزینه مد نظر خود را انتخاب کرده و ساکن هر شهر ایران که باشید آن را درب منزل تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنم قبل از نهایی کردن سبد خرید خود با کارشناسان این برند ارتباط گرفته تا از صحیح بودن قیمت‌ها (به دلیل نوسانات) مطمئن شوید.

این برند محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل کولر گازی، ساندبار و سینمای خانگی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه و بسیاری محصول دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات موجود وارد سایت دی جی بانه بشوید. همچنین باید بدانید که این برند به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مانیتور نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

ایکس ویژن

اگر طرفدار تلویزیون باشید احتمالا از ایکس ویژن شنیده‌اید. یکی از برندهای زیرمجموعه گروه مادیران به شمار می‌رود و محصولات گسترده‌ای ارائه می‌کند که پیشنهاد می‌کنم جهت مشاهده آنها به سایت ایکس ویژن مراجعه نمائید. همچنین شما می‌توانید از جشنواره‌های این برند استفاده کرده تا جوایزی برنده شوید یا تخفیفاتی دریافت کنید. در صورت خرید از ایکس ویژن می‌توانید گارانتی برند مادیران را تحویل گرفته تا در صورت ایجاد مشکل از آن استفاده نمائید.

این برند در ساختمان مادیران فعالیت دارد و تفاوتی ندارد شما از کجای ایران سفارش خود را ثبت می‌کنید، کارشناسان ایکس ویژن در تلاش هستند تا در کوتاه‌ترین زمان کالای خریداری شده شما را ارسال کنند. باید بدانید که ایکس ویژن علاوه بر تلویزیون، محصولات دیگری مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و مانیتور نیز ارائه می‌کند.

آدرس سایت

اسنوا

اسنوا یکی از برندهای قدیمی تولید کننده تلویزیون در ایران به شمار می‌رود و فعالیت خود را از سال 1384 آغاز کرده است. شما می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را بر اساس اندازه و قیمت مشاهده کرده تا در کمترین زمان ممکن به گزینه مد نظر خود برسید. می‌توانید از اعتبار 100 میلیون تومانی برند اسنوا استفاده کرده تا محصول مورد علاقه خود را خریداری کنید.

باید بدانید که این برند در زمینه ارائه کالاهای دیگری نیز فعالیت دارد که شامل یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک و بسیاری موارد دیگر می‌شود. در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان اسنوا برای مشاوره ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

تلویشاپ

سایت تلویشاپ به عنوان یکی از مراجع تخصصی فروش تلویزیون به شمار می‌رود و بسیاری از محصولات این سایت با تخفیف ارائه می‌شوند تا شما مشتریان گرامی بتوانید با قیمتی مناسب برای خرید محصول مورد علاقه‌تان اقدام کنید. همچنین این سایت در نظر گرفته تا انواع تلویزیون را به صورت اقساط نیز به فروش برساند که پیشنهاد می‌کنم جهت آگاهی از جزئیات آن وارد سایت شده و موارد مورد نیاز را بخوانید.

لازم به ذکر است که تلویشاپ امکان ارسال به سراسر کشور را نیز ارائه کرده و در صورت خرید گارانتی نیز دریافت خواهید کرد. همچنین محصولات دیگری مانند اسپیکر و ساندبار را می‌توانید از این سایت خریداری کنید.

آدرس سایت

دیجی شهر

فروشگاه دیجی شهر نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید تلویزیون به شمار می‌رود و بیش از 100 محصول در این زمینه ارائه می‌کند. همچنین شما این امکان را دارید تا برخی از گزینه‌ها را با تخفیف‌های متنوع خریداری کنید. یکی از مزایای دیجی شهر این است که امکان دریافت وام آسان را به شما می‌دهد تا بتوانید به صورت اقساطی خرید خود را نهایی کنید.

فروشگاه دیجی شهر در ارائه محصولات متنوعی فعالیت دارد که برخی از آنها در زمینه لوازم دیجیتال، مد و پوشاک، کالای خانه و آشپزخانه، لوازم جانبی موتور سیکلت، لوازم زیبایی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

باید بدانید که دیجی شهر به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

دبی کوچولو

در صورتی که قصد دارید تلویزیونی با مارک معتبر مانند سونی، ال جی و سامسونگ خریداری کنید سایت دبی کوچولو یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. همچنین می‌توانید محصولات تولید شده توسط برندهای دیگر را از این سایت تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم قبل از نهایی شدن خرید خود با کارشناسان دبی کوچولو ارتباط گرفته تا گرفتار نوسانات لحظه‌ای قیمت نشوید.

محصولات دیگری نیز توسط این سایت ارائه شده که شامل یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی و لوازم جهیزیه می‌شوند. در صورتی که محصول تحویل داده به شما با محصول خریداری شده مغایرت داشته باشد می‌توانید از ضمانت بازگشت وجه استفاده نمائید. همچنین این امکان را دارید تا 18 ماه گارانتی بعد از خرید دریافت کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله 10 تا از بهترین سایت های خرید تلویزیون را به شما معرفی کردم و امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود. همچنین سعی کردم مقالات دیگر مرتبط را در اختیار شما قرار دهم تا برندهای بیشتری را برای محصولات مورد نیاز خود بشناسید.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای صفحه همراه من بودید. پیشنهاد می‌کنم صفحات معرفی شده در این مطلب را مورد بررسی قرار دهید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1