بهترین سایت های خرید جوراب (+10 فروشگاه آنلاین)

بلاگ

شاید فکر کنید آخرین راه حلی که ما ایرانی‌ها برای خرید جوراب در نظر بگیریم خرید اینترنتی آن است! در واقع فکر اشتباهی نیست، با وجود اینکه خرده فروشان و دست فروشان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند. اما یکی از ساده‌ترین کارها خرید این محصول به صورت آنلاین بوده، مخصوصا اگر بخواهیم به عنوان کادو بدهیم؛ چون می‌توانیم از سایت درخواست کنیم تا آن را به صورت کادوپیچ برای ما ارسال کند.

 

بهترین سایت های خرید جوراب مردانه و زنانه را به شما معرفی می‌کنم و با استفاده از لینک‌های ارائه شده می‌توانید خرید خود را به راحتی از آنها انجام دهید. پیشنهاد می‌کنم تا انتها با من همراه باشید چون صفحات مهم دیگری نیز به شما معرفی می‌‌کنم.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی فعالیت می‌کند و در زمینه فروش جوراب نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. در واقع شما می‌توانید بیش از 64 هزار محصول را در دسته بندی مربوط به جوراب بررسی کرده و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. با استفاده از فیلترهای حرفه‌ای می‌توانید آنها را بر اساس بودجه، برند، رنگ و … مشاهده نمائید.

همچنین حتما می‌دانید که تخفیفات گسترده‌ای نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا بخشی از مبلغ خرید خود را صرفه جویی کنید. لازم به ذکر است که در صورت خرید از دیجی کالا می‌توانید 7 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت کرده تا در صورت عدم رضایت از محصول آن را پس بدهید. فراموش نکنید که می‌توانید مبلغ سفارش را درب منزل پرداخت کنید.

آدرس سایت

گروچا

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید جوراب گروچا است که مناسب خرید آقایان و خانم‌ها به شمار می‌رود. شما می‌توانید به راحتی از طریق این فروشگاه مدل‌های مختلف جوراب را مشاهده کرده و با قیمت مناسب آنها را خریداری کنید. همچنین باید بدانید که بخش ویژه‌ای برای تخفیفات در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید آن بخش را برای تهیه محصول مورد علاقه‌تان بررسی نمائید.

بهترین سایت های خرید جوراب

باید بدانید که گروچا یکی فروشگاه اینترنتی پوشاک به شمار می‌رود که محصولاتی مانند لباس زیر زنانه، بالا تنه، پایین تنه، لوازم بهداشتی و سلامت، لوازم مورد نیاز خانه، انواع اکسسوری و بسیاری محصول دیگر در این فروشگاه موجود هستند.

باید بدانید که گروچا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اکسسوری شناخته می‌شود.

آدرس سایت

ساکس شاپ

ساکس شاپ یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که فعالیت خود را به صورت تخصصی در فروش انواع جوراب آغاز کرد و اکنون بیش از 12 سال است که به این فعالیت ادامه می‌دهد. این برند در استان مازندران واقع شده و این امکان را فراهم کرده تا شما از هرجای ایران سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

باید بدانید که علاوه بر جوراب، در این فروشگاه محصولات دیگری نیز ارائه می‌شوند که شامل لباس زیر مردانه و زنانه، کلاه، شال، لباس راحتی، دستکش، انواع اکسسوری، عروسک و بسیاری محصول دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که ساکس شاپ به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لباس نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

دیجی استایل

بدون شک یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید جوراب دیجی استایل به شمار می‌رود. برندی که به صورت تخصصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد. انواع جوراب مردانه و زنانه را می‌توانید از دیجی استایل با قیمت‌های مناسب و تخفیفات متنوع تهیه نمائید. لازم به ذکر است که می‌توانید این محصول را به صورت بسته‌های چند عددی نیز بخرید.

باید بدانید که دیجی استایل در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد که شامل محصولاتی مانند تیشرت، پولوشرت، لباس راحتی، پیراهن، شلوارک، کت، لوازم زیبایی، لوازم سلامت و بسیاری محصولات دیگر می‌شود. این برند به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالا به شمار می‌رود و ضمانت بازگشت 7 روزه را نیز می‌توانید از آن دریافت کنید.

همچنین باید عرض کنم که دیجی استایل به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

جوراب پاتریس

پاتریس یکی دیگر از بهترین سایت های خرید جوراب به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا با تخفیف‌های متنوع خرید خود را تکمیل کنید. محصولات این فروشگاه برای آقایان، خانم‌ها و کودکان کاملا مناسب بوده و در صورت نیاز می‌توانید خریدهای خود را به صورت عمده نیز انجام دهید.

به راحتی می‌توانید محصولات مورد علاقه خود یا نزدیکان‌تان را با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف انتخاب نمائید. باید بدانید که این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه فروش این محصول فعالیت دارد و در صورت نیاز می‌توانید با مشاورین پاتریس ارتباط گرفته تا خرید خود را نهایی کنید.

آدرس سایت 

نانی شاپ

یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای تهیه انواع جوراب سایت نانی شاپ است که مدل‌های متنوعی را ارائه می‌کند و مناسب آقایان، خانم‌ها و بچه‌ها می‌باشد. شما می‌توانید در نانی شاپ با استفاده از فیلترها، محصولات را نسبت به قیمت فیلتر کرده یا نسبت به سایز، رنگ و … آنها را مشاهده کنید.

می‌توانید کالاهای دیگری از طریق این فروشگاه خریداری کنید که شامل کلاه، دستکش، شال، ساعت مچی، دمپایی، عروسک، جعبه، چمدان و بسیاری کالای دیگر می‌شوند. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده تمامی محصولات و اطلاع از قیمت‌ها وارد سایت نانی شاپ شوید. یک بخش حراج نیز در نظر گرفته شده که می‌توانید محصولات مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه کنید و همچنین خرید عمده نیز توسط این برند ارائه می‌شود.

باید بدانید که نانی شاپ به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کیف مردانه و زنانه شناخته می‌شود.

آدرس سایت

جوراب السوان

السوان یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید جوراب به شمار می‌رود که محصولات مناسب کودکان، خانم‌ها و آقایان را ارائه می‌دهد. پیشنهادات با تخفیف نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که می‌توانید بررسی کرده تا محصول مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید. باید بدانید که شروع برند السوان از سال 1350 بوده و اکنون نیز فعالیت خود را در قالب فروشگاه آنلاین نیز ارائه می‌دهد. این امکان را خواهید داشت تا به صورت عمده نیز محصولات این برند را خریداری کنید که پیشنهاد می‌کنم از سایت بازدید کرده تا از محصولات موجود آگاهی کسب کنید.

السوان به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع جوراب فعالیت دارد و در حال حاضر محصول دیگری توسط این فروشگاه ارائه نمی‌شود.

آدرس سایت

جوراب دات آی آر

از طریق فروشگاه جوراب دات آی آر (Joorab.ir) به راحتی می‌توانید طیف گسترده‌ای از جوراب را بررسی کرده که برای تمامی سنین و جنسیت‌ها ارائه می‌شوند. همچنین این امکان را دارید تا برخی از محصولات را در بخش شگفت‌انگیز‌های سایت تهیه کنید که پیشنهاد می‌کنم برای این کار از این سایت بازدید نمائید.

این برند نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع جوراب فعالیت دارد و به راحتی می‌توانید از هرجایی که سکونت دارید سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با خرید از این سایت می‌توانید ضمانت بازگشت وجه دریافت کرده تا در صورتی که از محصول رضایت نداشتید مبلغ خرید خود را پس بگیرید.

آدرس سایت

نوین ساکس

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید جوراب نوین ساکس به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا ساکن هر شهری از ایران باشید بتوانید به راحتی برای خرید محصول مورد علاقه‌تان سفارش ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر جوراب می‌توانید از طریق سایت نوین ساکس محصولات دیگری خریداری کنید که شامل مواردی مانند انواع لباس زیر و نیم تنه می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از موجودی محصولات وارد سایت نوین ساکس شده و در صورت نیاز سفارش خود را ثبت نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید پیشنهاد می‌کنم با شماره تماس‌های ثبت شده در سایت یا آیدی تلگرام و اینستاگرام ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

جورابینو

در صورتی که علاقه‌مند هستید جوراب‌های مورد نیاز خود را با تخفیف خریداری کنید، جورابینو یکی از بهترین برندها برای خرید شما محسوب می‌شود. همچنین می‌توانید از بخش تخفینو سایت نیز استفاده کرده و محصولاتی که با قیمت‌های عالی ارائه می‌شوند را خریداری کنید. حداقل حدود 200 جوراب در این وب سایت وجود دارد که می‌توانید آنها را برای خود یا اعضای خانواده‌تان تهیه نمائید.

باید بدایند که جورابینو محصولات دیگری ارائه می‌کند که شامل لباس زیر زنانه، نیم تنه، شورتک و حوله کلاهی می‌شوند. این برند فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرده و همواره در تلاش است تا بهترین محصولات تولیدی کشور را به خریداران ارائه کند.

آدرس سایت

فروشگاه زوین

برای خرید جوراب از فروشگاه زوین تفاوتی ندارد که شما ساکن کدام شهر از ایران باشید؛ به راحتی می‌توانید ثبت نام انجام داده و سفارش ثبت شده خود را درب منزلتان تحویل بگیرید. باید بدانید که جوراب‌های ارائه شده توسط این فروشگاه مناسب آقایان، خانم‌ها و کودکان می‌باشد. همچنین بسیاری از محصولات با تخفیف ارائه می‌شوند تا بتوانید مبالغی را صرفه جویی کرده یا به خریدهای دیگر اختصاص دهید.

در فروشگاه زوین علاوه بر جوراب محصولات دیگری ارائه می‌شوند که شامل انواع زیورآلات، صنایع دستی، انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می‌شود. پیشنهاد می‌‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات موجود وارد سایت زوین شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

من در این مقاله 11 سایت برای خرید انواع جوراب مردانه و زنانه به شما معرفی کردم و امیدوارم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و اطلاعات این صفحه را خواندید. در صورتی که از کیفیت این محتوا رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را بررسی کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1