بهترین سایت های خرید یا افتتاح حساب پی پال

بلاگ

با توجه به تحریم‌هایی که روی کشور ما اعمال شده برای برخی از خریدهای خود نیاز به پرداخت بین‌المللی داریم که شرکت پی‌پال این امکان را در اختیار ما می‌دهد. با ایجاد یک حساب و شارژ آن می‌توانیم از این مزیت بهره مند شویم. همچنین برای انتقال مبالغ مورد نیاز خود نیز می‌توانیم از این حساب استفاده کنیم. در صورتی که آشنایی در خارج از کشور داشته باشیم، به راحتی می‌توانیم مبالغ واریز شده را از طریق این حساب دریافت کنیم.

 

در ادامه به طور خلاصه درباره بهترین سایت های خرید یا افتتاح حساب پی پال توضیح می‌دهم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این صفحه با من همراه باشید.

ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی حساب پی پال خود را دریافت کنید. تنها کافیست در ایرانیکارت ثبت نام کرده و حساب خود را شارژ نمائید تا بتوانید کارهای مورد نظرتان را انجام دهید.

باید بدانید که این یکی از خدمات ایرانیکارت به شمار می‌رود و در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد. به عنوان مثال، شما می‌توانید انواع گیفت‌کارت را توسط این برند تهیه کرده، انواع کارت مجازی خریداری کنید و بسیاری موارد دیگر که با مراجعه به سایت از آنها مطلع خواهید شد.

باید بدانید که ایرانیکارت یکی از بهترین سایت های خرید از خارج کشور به شمار می‌رود.

آدرس سایت

نوین پرداخت

یکی دیگر از بهترین سایت های افتتاح و شارژ حساب پی پال نوین پرداخت به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن حساب خود را دریافت کنید. یکی از اصلی‌ترین اهداف نوین پرداخت، امنیت کاربران در پرداخت است و همواره تلاش می‌کند تا این مهم را برای مشتریان فراهم کند.

بهترین سایت های خرید یا افتتاح حساب پی پال

باید بدانید که خدمات دیگری علاوه بر پی پال ارائه می‌دهد که شامل پرفکت مانی، وب مانی، خرید و فروش انواع ارز دیجیتال، پرداخت‌های بین المللی می‌شود. باید بدانید که نوین پرداخت یکی از بهترین سایت های درآمد دلاری در ایران نیز به شمار می‌رود و این امکان را می‌دهد تا درآمدهای خود را نقد نمائید.

آدرس سایت

پی 98

پی 98 یکی دیگر از بهترین سایت های خرید حساب پی پال به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا با محاسبه کارمزد بدانید که با چه قیمتی می‌توانید حساب خود را شارژ کنید. در زمان انتشار این مقاله برند پی 98 بیش از 5 سابقه داشته و توسط تیمی جوان تشکیل شده است.

شما این امکان را دارید تا خدمات دیگری همچون ویزا کارت، مستر کارت، وب مانی، اسکریل، پرفکت مانی و بسیاری خدمات پرداخت آنلاین دیگر را دریافت کنید. همچنین می‌توانید انواع ارز دیجیتال را نیز از طریق این برند بخرید یا بفروشید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان پی 98 ارتباط بگیرید. باید بدانید که پی 98 به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پرفکت مانی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

نیک‌پرداخت

تفاوتی ندارد که قصد خرید حساب پی پال یا شارژ آن را داشته باشید. طبق گفته این برند، در کمتر از 30 دقیقه می‌توانید این کار را انجام دهید. تنها کافیست وارد سایت نیک پرداخت شده و ثبت نام خود را تکمیل نمائید. تمامی خدمات مورد نیاز پی پال توسط این مجموعه ارائه می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید از آنها استفاده کنید.

نیک پرداخت خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل سرویس‌های ارزی مانند ویزا کارت، پایر، ادوکش، خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های بین‌المللی و … می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از تمامی خدمات از لینک زیر استفاده کنید. لازم به ذکر است که نیک پرداخت نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مستر کارت شناخته می‌شود.

آدرس سایت

آریاپی

از طریق سایت آریاپی نیز این امکان را خواهید داشت تا برای افتتاح یا شارژ حساب پی پال اقدام نمائید. پس از اینکه ثبت نام شما تکمیل شد، می‌توانید تنها با چند کلیک حساب پی پال خود را دریافت کرده و برای نیازهای خود مورد استفاده قرار دهید.

خدمات دیگری نیز توسط آریاپی ارائه می‌شود که این موارد شامل آی‌پی ثابت، شماره مجازی، خرید حساب پاییر نیز می‌باشد. علاوه بر این موارد می‌توانید از طریق آریاپی برای پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کرده که گزینه‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد.

باید بدانید که آریاپی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اول پرداخت

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و افتتاح حساب پی پال اول پرداخت به شمار می‌رود که به عنوان برندی معتبر در ایران شناخته می‌شود. به راحتی می‌توانید از طریق این برند برای خرید با پی‌پال، شارژ حساب و افتتاح حساب اقدام نمائید. نرخ قیمت‌ها را به صورت روزانه می‌توانید از طریق این سایت مشاهده نمائید.

باید بدانید که این تنها یکی از خدمات اول پرداخت به شمار می‌رود و موارد دیگری همچون ویزا کارت، مستر کارت، پرفکت مانی، وب مانی، نقد کردن درآمد ارزی، تعیین وقت سفارت و بسیاری موارد دیگری نیز ارائه می‌کند.

باید بدانید که اول پرداخت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید اکانت اسپاتیفای شناخته می‌شود.

آدرس سایت

جک بلک

سایت جک بلک این امکان را می‌دهد تا بتوانید حساب پی پال خود را افتتاح نمائید. همچنین این امکان را می‌دهد تا بتوانید با تخفیف‌های متنوع این کار را انجام دهید. این مجموعه به طور کلی خدمات پرداخت و درآمد ارزی ارائه می‌کند که حساب پی پال تنها یکی از آنها به شمار می‌رود.

در صورتی که علاقه‌مند باشید، می‌توانید با ثبت نام در سایت جک بلک، حساب‌هایی همچون بایننس، پرفکت مانی، وب مانی، فروشنده آمازون، فروشنده Ebay و بسیاری موارد دیگر را انجام دهید.

آدرس سایت

مینا پی

مینا پی یکی دیگر از بهترین سایت های خدمات پی پال در ایران به شمار می‌رود که این امکان را می‌دهد تا بتوانید افتتاح حساب انجام داده، شارژ انجام داده و برای نقد کردن درآمد نیز اقدام کنید. تنها کافیست در سایت ثبت نام کرده تا بتوانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این خدمات، می‌توانید خدمات دیگری همچون وریفای حساب‌های خارجی، ویزا کارت، مستر کارت، پرداخت‌های آنلاین، خدمات فریلنسری، خدمات واریز، سیم‌کارت بین‌المللی و بسیاری موارد دیگر دریافت کنید.

باید بدانید که مینا پی یکی از بهترین سایت های خرید از آمازون نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

کافه ارز

سایت کافه ارز در زمینه پی پال خدمات گسترده‌ای ارائه می‌کند و شما می‌‌توانید تمامی موارد مورد نیاز خود را از طریق این سایت بدست آورید. از افتتاح حساب گرفته تا آزاد سازی پول مسدود شده در پی پال. برای شارژ نیز این امکان را دارید تا قیمت‌ها را روی نمودار و به صورت دقیق مشاهده نمائید.

خدمات دیگری نیز توسط کافه ارز ارائه می‌شود که شامل پرفکت مانی، ویزا کارت، مستر کارت، پرداخت‌های بین‌المللی، پاییر، کارت‌های اعتباری، نقد کردن درآمد و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

باید بدانید که کافه ارز یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت آیتونز نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ارزی پی

ارزی پی نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و افتتاح حساب Paypal به شمار می‌رود و امکانات متنوعی در این زمینه ارائه می‌‌کند. از خرید حساب از ما کاربران گرفته تا شارژ حساب.

خدمات دیگری نیز توسط ارزی پی ارائه می‌شود که این موارد شامل، پرفکت مانی، وسترن یونیون، مانی گرام، مستر کارت، ویزا کارت، ارسال حواله، نقد کردن درآمد ارزی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از خدمات این مجموعه از طریق لینک زیر وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این صفحه همراه من بودید. امیدوارم که با اطلاعاتی که در این صفحه بدست آوردید بتوانید حساب خود را تهیه یا شارژ نمائید. من تلاش کردم تا به خلاصه‌ترین حالت ممکن این برندها را به شمار معرفی کنم.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1