بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند (معرفی 10 فروشگاه)

بلاگ

به طور کلی محصولات هوشمند مانند لپ‌تاپ، گوشی، ساعت و … عموما به صورت حضوری خریداری می‌شوند. اما امروزه افرادی هستند که برای خرید این کالاها از طریق اینترنت اقدام کنند. در زمان انتشار این مقاله، تنها یک سایت به صورت تخصصی در زمینه فروش ساعت هوشمند فعالیت می‌کند و سایر فروشگاه‌های معرفی شده در این صفحه در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارند. پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید تا بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند را بشناسید.

 

فروشگاه ساعت هوشمند

تنها سایتی که به صورت تخصصی در حال حاضر در زمینه فروش ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. این امکان را به شما می‌دهد تا بر اساس بودجه خود بتوانید محصولات ارزان یا محصولات لاکچری و گران را تهیه کنید.

برندهایی که توسط این فروشگاه ارائه می‌شوند شامل اپل، سامسونگ، شیائومی، هایلو، آنر، هواوی و کینگ ویر هستند. علاوه بر خرید انواع ساعت، می‌توانید لوازم جانبی مورد نیاز این محصولات را نیز به راحتی تهیه نمائید.

همچنین باید بدانید که بخشی در سایت در نظر گرفته شده تا محصولات با تخفیف ویژه ارائه شوند. تخفیف‌هایی تا 20 درصد که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید کالای مورد علاقه‌تان را با قیمتی بهتر بخرید.

آدرس سایت

دیجی کالا

بدون شک یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند دیجی کالا است که علاوه بر موجودی بسیار بالایی که در این زمینه دارد، اطمینان بالایی نیز در خریدار ایجاد می‌کند. مواردی همچون پرداخت درب منزل و بازگشت کالا مشتریان را مطمئن می‌کند تا محصولی بی نقص خریداری کنند.

برندهایی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و بسیاری موارد دیگر را می‌توانید از طریق این سایت تهیه کنید. بسیاری از محصولات این دسته بندی نیز شامل تخفیفات می‌شوند و اگر قصد خرید دارید پیشنهاد می‌کنم مدتی برای گرفتن بهترین تخفیف منتظر بمانید.

دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران نیز به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنم اگر علاقه‌مند هستید، سایت‌های ثبت شده در این دسته بندی از نت چین را نیز مشاهده نمائید.

آدرس سایت

تکنولایف

تکنولایف نیز یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید ساعت به شمار می‌رود که گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب مشتریان فراهم کرده است. از جمله تخفیف‌های مناسب که باعث می‌شود بتوانیم با قیمت بهتری خریدمان را انجام دهیم. همچنین ارائه محصولات برندهایی مانند سامسونگ، شیائومی، اپل و بسیاری برندهای دیگر.

این امکان را خواهید داشت تا از محصولات ارزان ارائه شده توسط این مجموعه نیز استفاده کنید. تنها کافیست از طریق فیلترها کمترین قیمت را انتخاب کنید. همچنین برای تهیه محصولات لاکچری نیز می‌توانید از گزینه بیشترین قیمت استفاده نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده محصولات موجود از لینک زیر استفاده کنید.

لازم به ذکر است که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

کالاتیک

اگر قصد خرید ساعت هوشمند از طریق اینترنت را دارید، کالاتیک نیز یکی دیگر از سایت‌های معتبر در این زمینه به شمار می‌رود. با ضمانت کالای ارسال شده و همچنین 10 روز زمان برای بازگشت کالا می‌توانید این اطمینان را داشته باشید تا محصولی مناسب با نیاز خود از این فروشگاه دریافت کنید.

این امکان را خواهید داشت تا از بین حداقل 270 کالا در سایت کالاتیک، محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و برای راحتی هرچه بیشتر می‌توانید برند مورد نظر خود را انتخاب کرده، یا محصولات متناسب با بودجه خود را ببینید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

آدرس سایت

لیپک

لیپک نیز یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر برای خرید ساعت هوشمند به شمار می‌رود و گزینه‌های متنوعی را نیز به مشتریان بالقوه ارائه می‌کند. این فروشگاه از سال 99 فعالیت خود را آغاز کرده و فروش ساعت‌های هوشمند تنها بخش کوچکی از فعالیت مجموعه به شمار می‌رود.

از بین 100 ها محصول می‌توانید ساعت مورد علاقه‌ خود را پیدا کرده و خریداری نمائید. در صورت نیاز به راهنمایی، لینک‌هایی در سایت قرار گرفته که قطعا برای شما کمک کننده خواهند بود.

باید بدانید که لیپک یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود. در صورتی که علاقه‌مند هستید این سایت‌ها را نیز از طریق لینک ارائه شده مورد بررسی قرار دهید.

آدرس سایت

مقداد آی تی

در زمینه خرید لوازم دیجیتال مقداد آی تی یکی از بهترین سایت‌ها به شمار می‌رود و محصولات متنوعی نیز در سایت آن موجود می‌باشد؛ از کامپیوتر گرفته تا لوازم اداری و خانگی.

بیش از 100 ساعت با برندهای اپل، سامسونگ، هواوی و بسیاری برندهای دیگر می‌توانید از مقداد آی تی تهیه نمائید. و این امکان برای شما وجود دارد که از هر جای کشور سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

موضوع مهم دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که به صورت اقساطی نیز امکان خرید از این سایت را خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر به سایت مجموعه مراجعه نمائید.

همچنین باید بدانید که مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

هایتل

هایتل نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند در ایران به شمار می‌رود که گزینه‌های متنوعی برای خرید به شما معرفی می‌کند. برندهایی همچون اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و بسیاری برند دیگر که می‌توانید ساعت‌های آنها را به راحتی از طریق سایت هایتل بخرید.

پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید با شماره تماس‌های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا از صحیح بودن قیمت و بروز بودن کالا اطمینان حاصل کنید. همچنین ممکن است این شانس را داشته باشید تا محصول مورد علاقه‌تان را از بخش تخفیفات دریافت نمائید.

آدرس سایت

تی تی بول

تی تی بول یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید ساعت هوشمند به شمار می‌رود و ساعت‌های گوناگونی می‌توانید از طریق این فروشگاه تهیه نمائید. البته بعضی از محصولات ناموجود هستند که در صورت نیاز می‌توانید با مسئولان سایت ارتباط گرفته تا پس از موجودی امکان تهیه آنها را داشته باشید.

علاوه بر این محصول، می‌توانید انواع زیور آلات و انواع عینک آفتابی را نیز از این فروشگاه تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات تی تی بول از طریق لینک زیر وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

دیجی لند

از طریق سایت دیجی لند به راحتی می‌توانید انواع مختلفی از ساعت‌های هوشمند را تهیه کنید. این ساعت‌ها تولید شده توسط معتبرترین برندها مانند اپل و سامسونگ هستند.

توصیه می‌کنم از بخش پیشنهادی ویژه سایت نیز بازدید کنید، چون ممکن است محصول مورد علاقه شما با قیمتی فوق‌العاده به فروش برسد. همچنین این امکان را خواهید داشت تا از طریق دیجی لند بتوانید محصولات مورد نظرتان را به صورت اقساطی تهیه کنید. علاوه بر خرید ساعت، می‌توانید از دیجی لند محصولاتی همچون گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و بسیاری محصول دیگر را بخرید.

پیشنهاد می‌کنم برای دسترسی به اطلاعات کامل در این زمینه از سایت این مجموعه بازدید نمائید.

آدرس سایت

مستر کالا

از طریق سایت مستر کالا نیز می‌توانید محصولات متنوعی را تهیه نمائید. برخی از ساعت‌های این فروشگاه هوشمند بوده و برخی دیگر طرح‌های آنها هستند و از طریق قیمت به راحتی می‌توانید آنها را تشخیص بدهید.

پیشنهاد می‌کنم برای دیدن تمامی محصولات از لینک زیر استفاده کنید. همچنین اگر نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید می‌توانید از شماره‌های ثبت شده در صفحات مستر کالا با مسئولین این سایت ارتباط برقرار کنید. مستر کالا یکی از بهترین سایت های خرید پاوربانک نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

حرف نهایی

تلاش کردم در این مقاله بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند را به شما معرفی کنم تا بتوانید از سایت‌های مطمئن محصول مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. امیدوارم که این اطلاعات برای شما مناسب بوده باشد.

در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنم مقالات دیگر من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2