بهترین سایت های خرید سویشرت (+10 فروشگاه معتبر)

بلاگ

تا قبل از همه گیری ویروس کرونا، تعداد محدودی از مردم کشورمان به صورت اینترنتی لباس تهیه می‌کردند. اما بعد از این مشکل جهانی، تعداد افرادی که به خریدهای اینترنتی رو آوردن بیشتر شد و همچنین کسب‌وکارهای بیشتری نیز به ارائه این خدمات روی آوردند.

 

خرید حضوری لباس حسی کاملا متفاوت دارد، اما خرید اینترنتی به ما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه فشاری از سوی فروشنده‌ها به راحتی محصولات را بررسی کرده یا در صورت نیاز از خرید منصرف شویم.

در این مقاله به صورت کامل درباره بهترین سایت های خرید سویشرت توضیح می‌دهم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این صفحه با من همراه باشید چون صفحات مفیدی نیز به شمار معرفی می‌کنم.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا در لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران قرار گرفته و بیش از میلیون‌ها محصول در این فروشگاه ارائه می‌شود. از طریق دسته بندی سویشرت نیز می‌توانید بین 40 هزار محصول، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را درب منزل دریافت کنید. همچنین امکان خرید سویشرت مورد علاقه‌تان با تخفیف‌های متنوع دیجی کالا وجود دارد.

با خرید از این فروشگاه می‌توانید 7 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت کرده و در صورتی که از محصول رضایت نداشتید آن را عودت دهید. همچنین این امکان را دارید تا هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت نمائید. باید بدانید که دیجی کالا تقریبا در تمامی زمینه‌ها فعالیت دارد و می‌توانید هر محصولی را به صورت آنلاین از طریق آن خریداری کنید.

آدرس سایت

دیجی استایل

دیجی استایل نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید سویشرت به شمار می‌رود و به عنوان یکی از برندهای زیر مجموعه دیجی کالا شناخته می‌شود. در دسته بندی مربوط به سویشرت این فروشگاه به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را از بین 300 گزینه مختلف انتخاب نمائید. همچنین تخفیفات متنوعی نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که تا 60 درصد نیز اعمال شده است.

بهترین سایت خرید سویشرت

دیجی استایل به صورت تخصصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد و دسته بندی‌های این سایت شامل تی شرت، مانتو، شومیز، هودی، پیراهن، کت، شلوارک، لوازم زیبایی و بسیاری محصول دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم در صورت نیاز به اطلاع از تمامی محصولات موجود وارد سایت دیجی استایل شوید.

باید بدانید که این برند در بین بهترین سایت های خرید لباس و شلوار مردانه و زنانه قرار گرفته است.

آدرس سایت

وبپوش

برند وبپوش در سال 1393 ایجاد شده و هدف اصلی آن ایجاد تجربه لذت بخش از خرید اینترنتی است. این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه ارائه البسه مردانه فعالیت دارد. انواع سویشرت با کیفیت را می‌توانید از طریق فروشگاه وبپوش تهیه کنید. همچنین اگر ساکن تهران باشید می‌توانید در سه شعبه اقدسیه، شهرک غرب و ایران مال خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید.

لازم به ذکر است که بخشی برای تخفیف در نظر گرفته شده که برای هر دسته بندی به صورت جداگانه تخفیف ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنم از این بخش بازدید کنید چون می‌توانید محصول مورد علاقه خود را با قیمتی جذاب خریداری کنید. علاوه بر این محصول، وبپوش در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد که شامل انواع لباس و اکسسوری مناسب آقایان می‌شود.

باید بدانید که وبپوش به عنوان یکی از بهترین سایت های کفش شناخته می‌شود.

آدرس سایت

باسلام

باسلام یکی از بزرگ‌ترین بازارهای اینترنتی در سراسر کشور به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا از هر استانی که در آن زندگی می‌کنید سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین امکان ارتباط با فروشندگان را دارید و می‌توانید بهترین سویشرت‌ها را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. باید بدانید که بسیاری از محصولات ارائه شده در این فروشگاه با تخفیف نیز به فروش می‌رسند.

همچنین شما این امکان را دارید تا با استفاده از فیلترهای سایت محصولات را بر اساس برند مورد نظرتان یا نسبت به بودجه‌ای که در اختیار دارید مشاهده کنید. باید بدانید که باسلام در بازارهای دیگر فعالیت دارد و می‌توانید محصولاتی در زمینه لوازم خانگی، مد و پوشاک، ابزارآلات، خودرو، دیجیتال، ورزش، سفر و بسیاری موارد دیگر تهیه کنید. باسلام به عنوان یکی از بهترین سایت های لوازم آرایشی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

بانی مد

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید سویشرت مردانه و زنانه بانی مد است که با تخفیف‌های گسترده‌ای نیز محصولات را به شما ارائه می‌کند. در زمان انتشار این مقاله، برخی از محصولات با تخفیف 50 درصد ارائه می‌شوند و علاوه بر این، شما می‌توانید از بخش فروش ویژه نیز سایر محصولات را با قیمت‌هایی کاملا مناسب خریداری کنید.

بانی مد به صورت تخصصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد و محصولاتی همچون لباس بافت، کفش، چمدان، ساک، گردنبند، گوشواره و بسیاری محصول دیگر را که مناسب آقایان و خانم‌ها هستند ارائه می‌کند. باید بدانید که بانی مد یکی از بهترین سایت های خرید کیف به شمار می‌رود.

آدرس سایت

پادمیرا

فروشگاه پادمیرا نیز این امکان را به شما می‌دهد تا سویشرت مناسب آقایان، خانم‌ها و کودکان را تهیه کنید. می‌توانید این محصولات را برای خود یا به عنوان کادو خریداری نمائید. بیش از صد ها محصول را می‌توانید از طریق این فروشگاه بررسی کرده و گزینه مورد علاقه خود را بخرید.

باید بدانید که پادمیرا یک فروشگاه تخصصی در زمینه پوشاک است و می‌توانید محصولاتی همچون لباس بافت، جوراب، دامن، تاپ، دستکش، بافت، شلوار و انواع لباس را خریداری کنید. بخشی نیز برای فروش ویژه در این فروشگاه در نظر گرفته شده که می‌توانید برای خرید محصولات مورد علاقه‌تان آن صفحه را بررسی کنید.

باید بدانید که پادمیرا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید هودی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

بیکو پلاس

بیکو پلاس یک فروشگاه آنلاین جذاب برای خرید انواع سویشرت و هودی به شمار می‌رود و بسیاری از محصولات این فروشگاه را می‌توانید با تخفیف‌ دریافت کنید. همچنین می‌توانید کالاهای موجود در سایت را بر اساس بودجه یا برند مورد نظرتان فیلتر کرده تا کار ساده‌تری برای ثبت سفارش داشته باشید.

باید بدانید که بیکو پلاس یک فروشگاه بزرگ به شمار می‌رود و محصولات متنوعی ارائه می‌کند. محصولات آن شامل لباس مردانه، زنانه، کفش مردانه و زنانه، انواع اکسسوری، لوازم دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه و بسیاری محصول دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از تمامی محصولات وارد سایت بیکو پلاس شوید.

لازم به ذکر است که بیکو پلاس به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مانتو شناخته می‌شود.

آدرس سایت

دایان شاپ

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید سویشرت دایان شاپ به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصول را می‌توانید در این سایت خریداری کنید. همچنین بسیاری از محصولات شامل تخفیف شده‌اند و تا 60 درصد آف نیز قابل دسترس می‌باشد.

دایان شاپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن استایل مناسب به شمار می‌رود و محصولات آن مناسب آقایان و خانم‌ها می‌باشد. برخی از محصولاتی که در این فروشگاه ارائه می‌شود شامل کاپشن، کت، بافت، پیراهن، تیشرت، ست مردانه، هودی، کلاه، انواع لباس زنانه، کفش زنانه، مردانه و بسیاری محصول دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده محصولات موجود وارد سایت دایان شاپ شوید.

باید بدانید که دایان شاپ به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید عینک آفتابی شناخته می‌‌شود.

آدرس سایت

کی شاپ

از اصلی ترین اهداف فروشگاه کی شاپ ارائه محصول با کیفیت، قیمت مناسب و تحویل روزانه است و همواره تلاش می‌کند تا تجربه‌ای منحصر بفرد برای خریداران ایجاد کند. باید بدانید که این فروشگاه به صورت تخصصی محصولات مناسب آقایان ارائه می‌کند که سویشرت فقط یکی از آنها به شمار می‌رود. 

به عنوان مثال، شما می‌توانید محصولات دیگری از طریق فروشگاه کی شاپ تهیه کنید که شامل کاپشن، پالتو، هودی، ژاکت، یقه اسکی، انواع پیراهن، تیشرت، شلوار، کفش و بسیاری محصول دیگر می‌شود. در صورتی که علاقه‌مند باشید می‌توانید وارد سایت کی شاپ شده تا از تمامی محصولات موجود آن آگاه شوید.

باید بدانید که کی شاپ در لیست بهترین سایت های خرید عطر و ادکلن قرار گرفته است.

آدرس سایت

سارابارا

سارابارا نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید سویشرت به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا از هر کجای کشور سفارش خود را ثبت کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید. باید بدانید که از بخش حراج این فروشگاه می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید و پیشنهاد می‌کنم به این صفحه سر بزنید.

برخی از محصولات ارائه شده توسط فروشگاه سارابارا با 70 درصد تخفیف نیز ارائه می‌شوند. باید بدانید که علاوه بر سویشرت این فروشگاه در زمینه محصولاتی مانند شلوار، تاپ، کت، لباس زیر، کاپشن، لباس راحتی و بسیاری محصولات دیگر فعالیت دارد. لازم به ذکر است که سارابارا یکی از بهترین سایت های خرید تیشرت در ایران به شمار می‌رود.

آدرس سایت

سال ست

در صورتی که قصد دارید سویشرت مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید، فروشگاه سال ست یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. در زمان انتشار این مقاله بسیاری از محصولات این فروشگاه با تخفیف ارائه می‌شوند و با خرید از سال ست می‌توانید بخشی از مبلغ خود را صرفه جویی کنید.

باید بدانید که این فروشگاه به صورت تخصصی محصولات مناسب آقایان را ارائه می‌کند که شامل شلوار، پیراهن، بلوز، هودی، بافت، پلیور، جلیقه، یقه اسکی، کفش، کیف و بسیاری محصول دیگر می‌شود. در صورتی که برای خرید نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید از شماره‌های ثبت شده در سایت استفاده نمائید و با کارشناسان ارتباط بگیرید. باید بدانید که سال ست نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کاپشن، پالتو و بارانی شناخته می‌شود.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله 10 فروشگاه اینترنتی برای خرید سویشرت را به شما معرفی کردم. همچنین صفحاتی را در اختیار شما قرار دادم تا بتوانید با سایت‌های دیگر آشنا شده و خریدهای مورد نظرتان را از طریق آن برندها انجام دهید.

امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود و ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این صفحه با من همراه بودید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1