بهترین سایت های خرید شارژر و کابل شارژ موبایل

بلاگ

گوشی‌های هوشمند در زندگی امروزه ما بیش از همیشه نقش دارند و ما انسان‌ها، بیشتر از هر شخصی زمان خود را در گوشی‌هایمان می‌گذرانیم. حال این زمان اختصاص داده می‌تواند مفید باشد یا به طور کلی آن را هدر می‌دهیم.

 

از این موضوع که بگذریم، یکی از محصولاتی که کاملا مورد نیاز ماست، شارژرها هستند و با توجه به سیاست شرکت‌های تولید کننده این نیاز بیش از پیش نیز احساس می‌شود. با توجه به این‌که شرکت‌ها عموما شارژری همراه با گوشی ارائه نمی‌کنند لازم است که برای تهیه آنها به صورت جداگانه اقدام کنیم.

در این مقاله به صورت خلاصه درباره بهترین سایت های خرید شارژر گوشی توضیح می‌دهم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این صفحه با من همراه باشید.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از شارژر مناسب گوشی‌های مختلف را نیز ارائه می‌دهد. در واقع در این دسته بندی از فروشگاه دیجی کالا بیش از 12000 محصول را می‌توانید مورد بررسی قرار داده و همچنین این امکان را دارید تا کالای مورد نظر خود را با تخفیف ویژه نیز خریداری کنید.

یکی از بهترین مزایایی که توسط این فروشگاه دریافت می‌کنید، ضمانت بازگشت وجه بوده تا در صورتی که محصول مطابق میل شما نبود یا اینکه کیفیت کافی را نداشت بتوانید آن را عودت داده تا گزینه مناسب خود را دریافت نمائید. موارد دیگر مانند مقایسه محصولات و امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل نیز شامل سایر ویژگی‌های این برند هستند.

آدرس سایت

جانبی

جانبی یکی از بهترین سایت های خرید شارژر موبایل به شمار می‌رود و باید بدانید که از طریق این دسته بندی در این فروشگاه می‌توانید مواردی همچون کابل تایپ C، لایتنینگ، شارژر سریع، کابل میکرو، آداپتور و بسیاری موارد دیگر را خریداری کنید. در زمان انتشار این مقاله بسیاری از محصولات ارائه شده شامل تخفیف شده‌اند و پیشنهاد می‌کنم از این فروشگاه بازدید کرده تا محصول مورد نیاز خود را با قیمتی جذاب تهیه نمائید.

بهترین سایت های خرید شارژر و کابل شارژ

لازم به ذکر است که فروشگاه جانبی به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع لوازم جانبی مناسب موبایل، تبلت، خودرو، لپ‌تاپ و کامپیوتر فعالیت دارد. می‌توانید وارد این سایت شده تا از تمامی محصولات موجود مطلع شوید.

باید بدانید که جانبی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تکنولایف

تکنولایف نیز یکی دیگر از فروشگاه های معروف کشور به شمار می‌رود و تخفیف‌های آن در زمینه‌های مختلف نیز باعث شده تا برای مشتریان بالقوه بیشتر شناخته شود. در زمان انتشار این مقاله نیز، بسیاری از شارژرهای معرفی شده توسط این فروشگاه شامل تخفیف شده‌اند و پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید خود حتما آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید خریدی جذاب با قیمتی مناسب داشته باشید.

لازم به ذکر است که این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه لوازم دیجیتال فعالیت دارد و این محصولات در دسته بندی‌های لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر، لوازم اداری، شبکه، گیمینگ، صوتی، تصویری و بسیاری موارد دیگر قرار گرفته‌اند. باید بدانید که تکنولایف نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

امداد موبایل

فروشگاه امداد موبایل نیز این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید شارژرهای اصل شرکت‌های تولید کننده مطرح مانند اپل و سامسونگ را به راحتی خریداری نمائید. طیف گسترده‌ای از این محصولات در این فروشگاه ارائه می‌شود که پیشنهاد می‌کنم برای راحتی بیشتر از دسته بندی‌ها و فیلترهای ایجاد شده استفاده کنید.

همانطور که از نام این برند می‌توان حدس زد، به صورت تخصصی در زمینه قطعات موبایل فعالیت دارد که شامل باتری گوشی، انواع ابزار تعمیر، لوازم یدکی و تعمیر تخصصی ایرپاد نیز فعالیت دارد. لازم به ذکر است که پس از خرید از این فروشگاه می‌توانید ضمانت بازگشت وجه دریافت کرده و همچنین در کوتاه‌ترین زمان محصول مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

باید بدانید که فروشگاه امداد موبایل در بین بهترین سایت های خرید از آمازون نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

مقداد آی تی

مقداد آی تی نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید شارژر گوشی به شمار می‌رود و بیش از 400 محصول را در این دسته بندی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بسیاری از کالاهای ارائه شده را با تخفیف خریداری نمائید و پیشنهاد می‌کنم از این دسته بندی بازدید کرده تا از قیمت‌ها و میزان تخفیفات مطلع شوید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره‌ تماس‌های ثبت شده با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه مقداد آی تی به صورت تخصصی در زمینه لوازم دیجیتال فعالیت دارد که شامل کامپیوتر و لوازم جانبی آن، لپ‌تاپ و قطعات، موبایل، گجت، لوازم شبکه، کنسول بازی و بسیاری محصول دیگر می‌شود. باید بدانید که مقداد آی تی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید تبلت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

ماکروتل

ماکروتل نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید شارژر موبایل به شمار می‌رود و شارژرهای تولید شده توسط اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و بیسوس را معرفی می‌کند. به راحتی می‌توانید در بین محصولات این فروشگاه بررسی کرده و بهترین کالا با توجه به نیاز خود را خریداری کنید. فراموش نکنید که امکان درخواست تعمیر را نیز از طریق ماکروتل خواهید داشت که می‌توانید از طریق صفحات ایجاد شده در سایت این کار را انجام داده یا اینکه از طریق شماره تماس درخواست خود را ارائه کنید.

ماکروتل در زمینه فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی ارائه می‌کند که شامل تاچ ال سی دی، انواع باتری، گلس، شیشه لنز دوربین و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم وارد سایت ماکروتل شده تا از تمامی محصولات و خدماتی که ارائه می‌کنند مطلع شوید. همچنین لازم به ذکر است که این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید قاب گوشی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

دارسو

دارسو نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید شارژر و کابل شارژ گوشی موبایل به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات را نیز ارائه می‌کند. شما می‌توانید به راحتی از فیلترهای سایت استفاده کرده تا گزینه‌های مناسب با بودجه خود را مشاهده کرده یا اینکه تمامی محصولات موجود مناسب برند مورد نظرتان را ببینید. فراموش نکنید که از بخش حراج سایت نیز استفاده کرده تا شانس تهیه کالای مورد نیازتان با قیمتی مناسب را داشته باشید.

دارسو نیز به صورت تخصصی در زمینه لوازم دیجیتال فعالیت دارد که عمده فعالیت آن در دسته‌بندی‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری، سیستم صوتی، کامپیوترهای آل این وان و بسیاری موارد دیگر است. باید بدانید که دارسو در لیست بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

فارس بازار

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی فارس بازار به راحتی می‌توانید انواع شارژر فندکی، دیواری، مغناطیسی و بسیاری گزینه دیگر را خریداری کنید. همچنین باید بدانید که به راحتی می‌توانید محصولات را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید فیلتر کرده تا زمان محدودی را برای بررسی آنها صرف کنید.

فارس بازار تنها در این زمینه محصول ارائه نمی‌کند بلکه محصولات دیگری همچون موبایل، تبلت، لپ تاپ، کیس آماده، کارت گرافیک، مادربرد، هارد اکسترنال، هدفون، هندزفری و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که فارس بازار به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

استایل آپ

در صورتی که قصد دارید انواع لوازم جانبی موبایل خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید، سایت استایل آپ یکی از گزینه‌های جذاب در این زمینه به شمار می‌رود. علاوه بر مناسب بودن قیمت‌ها، می‌توانید از بخش حراج سایت نیز محصولات مورد علاقه خود را خریداری کرده تا بخشی از بودجه خود را صرف سایر خریدهایتان کنید.

فروشگاه اینترنتی استایل آپ به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع لوازم جانبی فعالیت دارد که شامل مواردی مانند لوازم جانبی گوشی‌های سامسونگ، اپل، شیائومی و سایر برندها می‌شود. علاوه بر آن در زمینه لوازم ساعت هوشمند، تبلت و سایر لوازم دیجیتال نیز فعالیت دارد. لازم به ذکر است که به صورت عمده نیز می‌توانید خریدهایتان را از این فروشگاه انجام دهید.

آدرس سایت

خرید 20

شرکت خرید 20 به صورت تخصصی در زمینه فروش محصولات دیجیتال عمده فعالیت دارد، اما برخی از محصولات آن نیز به صورت تک فروخته می‌شوند که می‌تواند مناسب علاقه‌مندان در این زمینه باشد. طیف گسترده‌ای از شارژر و کابل شارژ برندهای مطرح را از طریق این سایت می‌توانید خریداری کنید.

محصولات این برند به صورت تخصصی در دسته بندی‌های فلش مموری، کارت حافظه، لوازم جانبی لپ تاپ، لوازم جانبی موبایل، لوازم مصرفی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که خرید 20 به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی کامپیوتر نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا به صورت خلاصه بهترین سایت های خرید شارژر و کابل شارژ گوشی موبایل را به شما معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات به شما عزیزان کمک کند تا نیاز خود را برطرف کنید.

از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه همراه من بودید. در صورتی که از کیفیت این صفحه رضایت داشتید، پیشنهاد می‌کنم از صفحات معرفی شده دیگر در این مطلب نیز بازدید نمائید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1