بهترین سایت های خرید شال و روسری (+10 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

شال و روسری یکی از محصولاتی است که عموما مدت زمان کمی قابل استفاده هستند و با توجه به سلیقه و نیاز خانم‌ها به خرید، از اصلی‌ترین خرید‌ها در بین جامعه ما به شمار می‌رود. از این فروشگاه‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و در این صفحه قصد دارم بهترین سایت های خرید روسری و شال را به شما معرفی کنم تا بتوانید از بهترین‌ها در زمینه خرید کنید.

آذر شال

آذر شال یکی از سایت های قدیمی در زمینه خرید شال و خرید روسری به شمار می‌رود و بیش از یک دهه در این زمینه تجربه دارد. شما این امکان را دارید که از هرکجای کشور در این فروشگاه سفارش ثبت کرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

علاوه بر فروش شال و روسری، فروشگاه آذر شال در سایر زمینه‌ها نیز فعال بوده و محصولاتی همچون لباس زنانه، اکسسوری زنانه و دخترانه را نیز ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را تا 50 درصد تخفیف نیز از فروشگاه بخرید. برای مشاهده محصولات پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده نمائید.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و محصولات بسیاری در زمینه مد و پوشاک ارائه می‌کند. شما این امکان را دارید که در فروشگاه دیجی کالا از بین 84 هزار محصول، شال یا روسری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا پرداخت سفارش خود را درب منزل انجام داده و حداقل 7 روز نیز ضمانت بازگشت وجه را دریافت خواهید کرد. از طریق لینک زیر می‌توانید کالای مورد نظر خود را از دیجی کالا بخرید.

آدرس سایت

شال مد

شال مد یکی از بهترین سایت های خرید شال و روسری در ایران به شمار می‌رود و از طریق این فروشگاه می‌توانید انواع شال مجلسی، ساده و لاکچری را به راحتی تهیه نمائید. به عنوان کادو یا هدیه نیز می‌توانید این محصولات را برای نزدیکان خود خریداری کنید.

در بخش تخفیفات شگفت انگیز شال مد این امکان را خواهید داشت تا با قیمتی بهتر محصول مورد نظرتان را تهیه کنید و می‌توانید تا 50 درصد تخفیف نیز از این فروشگاه دریافت کنید. علاوه بر این، شال مد در زمینه فروش انواع اکسسوری مو نیز فعالیت دارد که برای اطلاع کامل از محصولات پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

شال و روسری کاتلیا

اگر علاقه‌مند به خرید شال و روسری هستید کاتلیا یکی از بزرگترین فروشگاه های سراسر کشور به شمار می‌رود چون طیف گسترده‌ای از این محصولات در این فروشگاه ارائه می‌شوند. شما می‌توانید انواع شال بافت ساده، پاییزه و زمستانه را از این فروشگاه تهیه کرده و همچنین انواع روسری چاپی نیز توسط کاتلیا با قیمتی مناسب ارائه می‌شوند.

در صورتی که ساکن تهران هستید نیز می‌توانید به صورت حضوری خرید خود را از شبعه‌های جنت آباد یا خزانه انجام دهید. در صورت خرید آنلاین، این مجموعه تلاش می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را تحویل دهد.

آدرس سایت

میس لند

میس لند به صورت تخصصی در زمینه شال و روسری فعالیت می‌کند و شما از طریق این فروشگاه می‌توانید با تخفیفات متنوع محصولات مورد علاقه خود را تهیه کنید. همچنین اگر ساکن تهران هستید می‌توانید به صورت حضوری از این مجموعه خرید خود را انجام دهید.

در صورت نیاز به راهنمایی خرید می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید و حتی از آنها می‌توانید مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

آدرس سایت

مادام بلا

ساکن هر کجای کشور که باشید به راحتی می‌توانید از فروشگاه مادام بلا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه در زمینه فروش شال و روسری فعالیت دارد و می‌توانید این محصولات را با تخفیف 40 درصد نیز تهیه نمائید.

همچنین مادام بلا در سایر زمینه‌‌ها نیز فعال بوده و به عنوان مثال می‌توانید لباس مورد نظرتان را نیز از این فروشگاه تهیه کنید.

مادام بلا یکی از بهترین سایت های خرید لباس به شمار می‌رود و علاوه بر این در زمینه فروش کلاه و بسیاری محصول دیگر نیز فعالیت دارد.

آدرس سایت

باسلام

با سلام نیز یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آنلاین کشور به شمار می‌رود و شما می‌توانید انواع شال و روسری مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولیدکننده‌‌های این پلتفرم دریافت کنید. این امکان را خواهید داشت تا با قیمتی مناسب محصول خود را تهیه کرده و همچنین قبل از خرید مطمئن شوید که محصول مورد نظر شماست و با فروشنده می‌توانید از طریق چت ارتباط بگیرید.

از طریق لینک زیر می‌توانید تمامی شال و روسری‌هایی که توسط باسلام ارائه می‌شود را مورد بررسی قرار دهید. لازم به ذکر است که باسلام یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

پرند اسکارف

پرند اسکارف نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید شال و روسری به شمار می‌‌رود و شما می‌‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. همچنین این امکان را دارید که با قیمتی مناسب از طریق حراج فصلی محصول مورد نظرتان را بخرید.

علاوه بر شال و روسری، پرند اسکارف در سایر زمینه‌‌ها نیز فعال بوده و می‌توانید شال‌گردن، کلاه، مانتو، شومیز، کیف و کلاه بیس بال را تهیه کنید.

لازم به ذکر است که این برند به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مانتو و همچنین به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کیف نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ژیوار اسکارف

سایت شال و روسری ژیوار نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای خرید به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. به راحتی می‌توانید از تخفیفات این فروشگاه نیز مطلع شده تنها کافیست شماره تماس خود را در اختیار مجموعه قرار داده تا تخفیف‌های ویژه برای شما ارسال شوند. همچنین این سایت در زمینه فروش کیف، مانتو و شومیز نیز فعالیت دارد که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات به سایت ژیوار اسکارف مراجعه کنید.

در صورتی که ساکن تهران باشید می‌توانید به صورت حضوری شال یا روسری مورد علاقه خود را از این فروشگاه تهیه کنید. شعبه‌های ژیوار اسکارف در پاسداران و اقدسیه قرار دارند که در صورت نیاز می‌توانید در شعبه‌ها حضور یابید.

آدرس سایت

روسری آسمان

در زمان انتشار این مقاله، فروشگاه روسری آسمان بیش از 7 سال سابقه در زمینه فروش اینترنتی شال و روسری دارد و همواره قصد دارد کیفیت فعالیت خود را افزایش دهد. شما می‌توانید انواع شال و روسری را از طریق این فروشگاه تهیه کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

برای پیگیری سفارش یا دریافت راهنمایی می‌توانید از طریق شماره‌های ثبت شده در سایت با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید. همچنین از طریق تلگرام و اینستاگرام نیز می‌توانید با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

گالری فرزانه

از طریق سایت گالری فرزانه نیز این امکان را خواهید داشت تا طیف گسترده‌ای از شال و روسری را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمائید. می‌توانید با تخفیف‌های متنوع نیز کالاهای مورد نظر خود را خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات از طریق لینک زیر به سایت گالری فرزانه مراجعه کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

تلاش کردم در این مقاله بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید شال و روسری را به شما معرفی کنم و امیدوارم که این سایت‌ها در برطرف کردن نیاز شما موفق باشند. از شما ممنونم که با من تا انتهای این مقاله همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را نیز بخوانید:

 

سایت شال و روسری ژیوار نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای خرید به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. به راحتی می‌توانید از تخفیفات این فروشگاه نیز مطلع شده تنها کافیست شماره تماس خود را در اختیار مجموعه قرار داده تا تخفیف‌های ویژه برای شما ارسال شوند.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 3