بهترین سایت های خرید عسل طبیعی (10 سایت برتر)

بلاگ

عسل یکی از پرمصرف‌ترین خوراکی‌های سالمی است که بیشتر خانواده‌های ایرانی از آن استفاده می‌کنند. علاوه بر مصرف روزانه در زمان صبحانه، از عسل برای درمان بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی نیز استفاده می‌شود. در سایر زمینه‌های پزشکی نیز ماده بسیاری مفیدی به شمار می‌رود. از این رو خرید اینترنتی این محصول نیز در سال‌های اخیر (به ویژه در زمان پاندمی کرونا) نیز افزایش یافته است. و به همین دلیل در ادامه این صفحه من درباره بهترین سایت های خرید عسل صحبت می‌کنم و لینک این وب‌سایت‌ها را نیز به شما معرفی می‌کنم تا در صورت نیاز از آنها خرید کنید.

 

زنبورستان دکتر هانی راد

سایت دکتر هانی به صورت تخصصی در زمینه فروش عسل فعالیت دارد و این مجموعه به طور کلی از سال 1370 در حال فعالیت می‌باشد. محصولات این مجموعه به سراسر کشور و البته به کشورهای اطراف نیز ارسال می‌شوند و همین موضوع کیفیت عسل‌های آنها را می‌تواند اثبات کند.

محصولات متنوعی را می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید که شامل عسل پسته، عسل بهاره، ژل رویال، عسل آویشن، عسل گردو و بسیاری موارد دیگر را نیز شامل می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات از طریق لینک زیر وارد سایت زنبورستان دکتر هانی راد بشوید.

دیجی کالا

در فروشگاه دیجی کالا این امکان را دارید تا محصول مورد علاقه خود را از بین حداقل 1000 عسل متنوع تهیه کنید. باید بدانید که این محصولات تولید شده توسط برندهای متنوع بوده و در صورت جستجو می‌توانید بهترین‌های آنها را نیز پیدا کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از تخفیف‌های این فروشگاه با قیمتی مناسب خرید خود را انجام دهید.

باید بدانید که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود و علاوه بر ارسال به سراسر کشور، این امکان را در اختیار خریدار می‌دهد تا هزینه سفارش را درب منزل خود پرداخت کند.

آدرس سایت

کشمون

کشمون یکی از بهترین سایت های خرید عسل در ایران به شمار می‌رود. این برند به صورت اختصاصی با کشاورزان سراسر کشور همکاری می‌کند و شما به عنوان خریدار می‌توانید محصولات زنبورداران سراسر کشور را تنها با چند کلیک خریداری کنید.

به راحتی این امکان را خواهید داشت تا ارزان‌ترین محصول، پرفروش‌ترین و … را با استفاده از فیلترهای سایت تهیه کنید. همچنین باید بدانید که تمامی محصولاتی که توسط کشمون به فروش می‌رسد توسط آزمایشگاه‌های معتبر سراسر کشور تائید شده‌اند و به نوعی خیال شما از خرید راحت خواهد بود. باید بدانید که کشمون یکی از بهترین سایت های خرید زعفران به شمار می‌رود.

آدرس سایت

آهوتا

آهوتا نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید عسل به شمار می‌رود و از سال 1395 در حال فعالیت در این زمینه می‌باشد. شما این امکان را خواهید داشت تا علاوه بر خرید انواع عسل طبیعی، بتوانید محصولاتی همچون ژل رویال، بره موم و گرده گل را نیز تهیه کنید.

برای اینکه از کیفیت بالای محصولات آهوتا مطمئن شوید، بخشی در سایت در نظر گرفته شده که نتایج آزمایش‌های انجام شده روی آنها را نمایش می‌دهد که در صورت نیاز می‌توانید از طریق لینک زیر این نتایج و محصولات این مجموعه را مشاهده نمائید.

آدرس سایت

روستایی

سایت روستایی نیز به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع عسل فعالیت دارد و شما می‌توانید از طریق این سایت تازه ترین محصولات را تهیه نمائید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا برگه‌های آزمایش شده محصولات را همراه با سفارش دریافت کرده و اگر ساکن تهران هستید می‌توانید حداکثر 3 ساعت بعد از سفارش محصول خود را تحویل بگیرید.

در صورتی که خریدهای شما بیشتر از 3 یا 4 محصول شود می‌توانید از تخفیفات گروهی این فروشگاه نیز بهره مند شوید. در صورت نیاز به اطلاعات کامل پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

زیمالب

از طریق فروشگاه اینترنتی زیمالب نیز می‌توانید برای خرید انواع عسل اقدام نمائید. مدل‌های متنوعی در این فروشگاه موجود است که با توجه به سلیقه خود می‌توانید آنها را تهیه کنید.

همچنین این فروشگاه در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد و می‌توانید از طریق آن محصولاتی همچون روغن خوراکی، صابون دست ساز، ارده، کره، شیره، گلاب، شامپو، ادویه، شیشه‌های هدیه و انواع محصول ارگانیک اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید از طریق چت سایت اقدام کرده یا از طریق تماس با کارشناسان ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

فروشگاه عسل کوهی

در این فروشگاه شما می‌‌توانید به راحتی محصولات متنوع طبیعی مانند گرده گل، عسل اکالیپتوس بهاری و بسیاری محصول دیگر را با قیمتی مناسب تهیه کنید. شما این امکان را خواهید داشت که برای خرید از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید تا بتوانید بهترین محصول مناسب با نیاز خود را تهیه نمائید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا از طریق این وب‌سایت اطلاعات خود در زمینه فواید عسل را افزایش دهید. پیشنهاد می‌کنم برای دسترسی به این بخش از طریق منو به بخش دانستنی‌های عسل مراجعه کنید.

آدرس سایت

باسلام

با سلام به عنوان یک مرجع فروشگاهی بزرگ در ایران در حال فعالیت است و به طور کلی با عرضه کنندگان انواع محصولات همکاری دارد. برای تهیه عسل نیز می‌توانید به باسلام اعتماد کنید چون این امکان را خواهید داشت تا از بهترین فروشندگان عسل محصول خود را تهیه کنید.

همچنین می‌توانید قبل از خرید، از طریق چت با فروشندگان بهترین قیمت را دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در صورت هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان باسلام ارتباط گرفته و آنها به شما کمک می‌کنند تا سفارش خود را ثبت کنید. باید بدانید که باسلام به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید آجیل و خشکبار شناخته می‌شود.

آدرس سایت

فروشگاه عسل کیمیایس

فروشگاه کیمیاس مهم‌ترین هدف خود را سلامتی مشتریانش بیان می‌کند و این شعار نیز در وب‌سایت آنها به چشم می‌خورد. محصولات آنها نیز کاملا طبیعی بوده و توسط آزمایشگاه معتبر نیز آزمایش شده است. به همین دلیل همراه با سفارش خود می‌توانید برگه تست آن را نیز دریافت کنید.

تفاوتی ندارد که در چه شهری از ایران زندگی می‌کنید، چون از طریق این فروشگاه می‌توانید سفارش خود را درب منزل دریافت نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات و میزان موجودی آنها به سایت کیمیاس مراجعه فرمائید.

آدرس سایت

هپی هانی

هپی هانی نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید عسل به شمار می‌رود و این فروشگاه از سال 1395 به فعالیت خود ادامه داده است. از طریق این فروشگاه ضمانت 7 روزه دریافت خواهید کرد که برای تمامی محصولات ارائه می‌شود که باعث می‌شود شما اطمینان بیشتری از خرید خود داشته باشید.

فروشگاه هپی هانی عسل‌های طبیعی متنوعی ارائه می‌کند که شامل ژل رویال، عسل بهار نارنج و بسیاری محصول دیگر می‌شود.

پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده تمامی محصولات این فروشگاه از طریق لینک زیر اقدام نمائید.

آدرس سایت

حرف نهایی

امیدوارم که از خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید و با بهترین فروشگاه های آنلاین خرید عسل نیز آشنا شده باشید. اگر فکر می‌کنید فروشگاه دیگری باید به این صفحه اضافه شود حتما در بخش نظرات در انتهای همین صفحه مطرح بفرمائید.

از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. در صورتی که معتقدید محتوای این صفحه مفید بوده پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را نیز بررسی کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 2.7
تعداد رای : 7