بهترین سایت های خرید عینک آفتابی و طبی (11 فروشگاه)

بلاگ

عینک آفتابی یکی از جذاب‌ترین محصولات در زمینه مد و پوشاک به شمار می‌رود و می‌تواند در خوش‌پوش بودن ما نقش بسزایی داشته باشد. با توجه به میزان تقاضا برای این کالا و با توجه به این‌که قیمت به‌صرفه‌ای برای فروشنده‌ها دارد، طبیعی است که رقابت بالایی در فروش انواع عینک شکل بگیرد.

 

در حال حاضر، برندهای بسیاری در زمینه اینترنت و حتی به صورت سنتی در حال رقابت با یکدیگر هستند تا میزان فروش را افزایش دهند. در این صفحه من قصد دارم بهترین سایت های خرید عینک آفتابی را به شما معرفی کنم که تمامی آنها جزو معتبرترین‌ها در زمینه کاری خود هستند.

پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این صفحه با من همراه باشید.

دیجی کالا

اگر در زمینه خرید اینترنتی فعال باشید قطعا برند دیجی کالا را باید بشناسید. احتمالا می‌دانید که به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی شناخته می‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات در وب‌سایت این مجموعه موجود است.

بهترین سایت های خرید عینک آفتابی و طبی

از طریق دسته بندی این فروشگاه می‌توانید در بین بیش از 51 هزار محصول، عینک آفتابی مورد نظر خود را انتخاب کرده و به راحتی سفارش دهید. باید بدانید که این امکان را دارید که محصول خود را با تخفیف‌های ویژه خریداری کرده و هزینه سفارش را درب منزل پرداخت کنید.

آدرس سایت

صاپتیک استور

صاپتیک استور به صورت تخصصی در زمینه فروش عینک طبی و آفتابی فعالیت دارد. یکی از ویژگی‌های این سایت تست آنلاین عینک است که در صورت نیاز می‌توانید از این بخش استفاده کنید. محصولات متنوعی در این فروشگاه ارائه می‌شوند که این امکان را دارید تا حتی آنها را به 50 درصد تخفیف نیز خریداری نمائید.

در صورتی که ساکن شهر اصفهان باشید می‌توانید به صورت حضوری عینک خود را از شعب صاپتیک استور تهیه کنید. توجه داشته باشید که امکان خرید اقساطی را از این برند خواهید داشت که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

دیجی استایل

دیجی استایل یکی از بهترین سایت های خرید عینک آفتابی به شمار می‌رود و شما می‌توانید کالای مورد نظرتان را خریداری کرده یا به دوستان خود هدیه بدهید. حداقل 4000 کالا در دسته بندی عینک این برند منتشر شده که مناسب آقایان و خانم‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است که دیجی استایل در سایر زمینه‌های مد و پوشاک فعالیت داشته و در صورتی که علاقه‌مند باشید می‌‌توانید در این زمینه محصولات متنوعی را در این سایت مورد بررسی قرار دهید. مواردی مانند لوازم آرایشی، لوازم زیبایی، سلامت و بسیاری موارد دیگر.

باید بدانید که دیجی استایل در بین بهترین سایت های خرید لباس مردانه و زنانه قرار گرفته است.

آدرس سایت

عثمانی اپتیک

اگر طرفدار عینک‌های اصل هستید، سایت عثمانی اپتیک یکی از بهترین‌ها برای شما به شمار می‌رود. شما می‌توانید عینک‌های تولید شده توسط برندهای معتبر مانند ری بن، پلیس و بسیاری موارد دیگر را از طریق این فروشگاه تهیه کنید.

خرید عینک آفتابی از بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش عینک

همچنین تخفیفات شگفت انگیزی در این فروشگاه در نظر گرفته شده تا خانم‌ها و آقایان بتوانند عینک مورد نظرشان را با قیمتی مناسب تهیه کنند. راهنمای کاملی در سایت منتشر شده که کمک می‌کند اندازه عینک مورد نظر خود را تشخیص داده و بدون هیچ‌زحمتی به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

آدرس سایت

لوناتو

لوناتو نیز یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه خرید عینک آفتابی، کامپیوتر، طبی، عدسی و لنز چشم به شمار می‌رود. این فروشگاه محصولات برندهای معتبر را ارائه می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برخی از محصولات را با تخفیفات 40 و 50 درصد دریافت کنید.

ویژگی دیگر این فروشگاه ارسال فوری محصولات بوده که طبق اطلاعات درج شده در سایت تا 4 ساعت بعد از خرید می‌توانید محصول خود را در شهر تهران تحویل بگیرید. امکان تست رایگان در منزل را خواهید داشت و علاوه بر آن، 30 روز ضمانت بازگشت کالا را از این فروشگاه دریافت خواهید کرد.

آدرس سایت

عینک فراشاد

فروشگاه فراشاد بیش از 10 سال تجربه در ارائه عینک‌های آفتابی و طبی دارد. همچنین می‌توانید از طریق این مجموعه لنز چشمی نیز تهیه نمائید که برای تمامی این محصولات، می‌توانید به صورت رایگان از کارشناسان این مجموعه مشاوره دریافت کنید.

برندهای محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه شامل پلیس، گوچی، دیور و بسیاری برند معتبر دیگر می‌باشند. شما این امکان را خواهید داشت که تست بینایی بدهید و می‌توانید از طریق سایت، کارهای مربوط به رزرو وقت را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

اپتیک پاسارگاد ایران

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید عینک اپتیک پاسارگاد ایران به شمار می‌رود که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارد. این امکان را به شما می‌دهد تا کالای مورد علاقه خود را از طیف گسترده محصولات که توسط بهترین برندها تولید شده‌اند خریداری کنید.

شما می‌توانید تا 2 روز برای ضمانت بازگشت وجه از این مجموعه گارانتی بگیرید که متاسفانه زمان خیلی مناسبی نیست. امکان دریافت سفارش خود به صورت رایگان را نیز خواهید داشت اما در زمان انتشار این مقاله با خرید 2 میلیون می‌توانید به صورت رایگان سفارش را دریافت کنید.

آدرس سایت

مدیسه

مدیسه این امکان را به شما می‌دهد تا عینک مورد نظرتان را بتوانید با تخفیفات تا 40 درصد تهیه کنید. باید بدانید که محصولات متنوعی در این فروشگاه درج شده‌اند که در صورت اختصاص زمان، می‌توانید کالای مورد علاقه خود را از مدیسه تهیه کنید.

خرید عینک زنانه از بهترین سایت های عینک آفتابی و طبی

همچنین باید بدانید که این برند در بسیاری از زمینه‌های دیگر فعالیت داشته که شامل لوازم خانگی، سوپرمارکت، لوازم الکترونیک، لوازم سفر، ورزش و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که مدیسه یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی به شمار می‌رود.

آدرس سایت

خانه عینک

خانه عینک یکی از بهترین سایت های خرید عینک آفتابی و طبی به شمار می‌رود که در شهر مشهد واقع شده و می‌توانید از سراسر کشور سفارش‌های خود را در این سایت ثبت کنید. این مجموعه از ابتدای سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر به هزاران نفر خدمات و محصول ارائه کرده است.

شما می‌توانید از طریق این سایت تست بینایی سنجی به صورت آنلاین را دریافت کنید؛ تنها کافیست وارد سایت این مجموعه شده تا به این صفحه دسترسی داشته باشید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

باب اسفنجی

از طریق فروشگاه باب اسفنجی می‌توانید به راحتی عینک‌های آفتابی مناسب آقایان و خانم‌ها را تهیه کنید. با قیمت‌های مناسب این سایت، می‌توانید به آشنایان خود هدیه بدهید. همچین می‌توانید برخی از محصولات این فروشگاه را با تخفیف و قیمت عالی بخرید که برای اطلاع از محصولا تخفیف خورده لازم است وارد سایت باب اسفنجی شوید.

فستیوال‌های متنوعی نیز توسط این برند اجرا می‌شود که در زمان انتشار این مقاله با 100 هزار تومان می‌توانید 2 عینک تهیه کنید. علاوه بر این، می‌توانید محصولات دیگری همچون ایرپاد نیز این فروشگاه دریافت کنید. باید بدانید که باب اسفنجی یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

آرکوشاپ

فروشگاه آرکوشاپ نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع عینک فعالیت می‌کند و محصولات متنوعی ارائه می‌کند. شما این امکان را دارید تا به صورت رایگان از متخصصین این مجموعه برای خرید مشاوره دریافت کنید. تنها کافیست با آنها تماس گرفته یا از بخش در نظر گرفته شده سایت استفاده کنید.

در صورتی که ساکن شهر تهران باشید، می‌توانید تست حضوری محصول را در منزل دریافت کرده تا از کیفیت محصولات ارائه شده این فروشگاه اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این، 48 ساعت امکان بازگشت کالا را خواهید داشت.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین فروشگاه اینترنتی خرید عینک را به شما معرفی کنم و در صورتی که با این برندها ارتباط برقرار کنید، می‌توانند نیاز شما را برطرف کنند. از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1