بهترین سایت های خرید قهوه - +10 فروشگاه اینترنتی معتبر

بلاگ

به عقیده من بهترین سایت خرید قهوه باید این امکان را به ما بدهد تا بتوانیم محصولات مختلف را نسبت به وزن و اندازه آسیاب مورد نظرمان انتخاب کنیم. این یکی از اصلی‌ترین دلایل تولید چنین مقاله‌ای به شمار می‌رود. در واقع دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارد. از جمله اینکه بیش از 2 میلیارد فنجان قهوه به صورت روزانه در دنیا مصرف می‌شود که کشور ما نیز درصدی از این آمار را در بر دارد (هر چند درصدی بسیار کوچک). در ادامه چندین فروشگاه به شما معرفی می‌کنم تا این امکان را داشته باشید که محصول مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید.

 

کافی استور

نکته جالب درباره فروشگاه کافی استور این است که در کمترین زمان ممکن تلاش می‌کنند تا محصول خریداری شده را به شما برسانند. این امکان را خواهید داشت تا در این فروشگاه محصولات متنوعی را تهیه کنید که همگی آنها تازه هستند. (تازه رست 3 تا 5 روز قبل از ارسال).

در صورتی که بخواهید از فروشگاه کافی استور محصول تهیه کنید، این امکان را خواهید داشت تا وزن محصول را انتخاب کرده و درجه آسیاب را نیز مشخص کنید. همچنین می‌‌توانید بین محصولات مورد علاقه‌تان مقایسه‌ای نیز انجام دهید تا کار ساده‌‌تری برای خرید بهترین گزینه ممکن داشته باشید.

از طریق سیستم مشاوره‌ای که در سایت اعمال شده نیز می‌توانید استفاده کنید. در این بخش می‌توانید از گزینه‌های پیشنهادی استفاده کرده تا محصولی مشابه با سلیقه خودتان پیدا کنید. بدون شک کافی استور یکی از بهترین سایت های خرید قهوه در ایران به شمار می‌رود.

آدرس سایت

قهوه ملو

از طریق سایت قهوه ملو این امکان را خواهید داشت تا محصولات متنوعی مانند قهوه ترک، اسپرسو، دمی، فرانسه، فوری و بسیاری موارد دیگر را سفارش دهید. اگر درباره این نوشیدنی اطلاعات زیادی ندارید، می‌توانید در صفحات ایجاد شده مربوط به هر محصول اطلاعات کامل آن را بخوانید و سپس برای خرید اقدام کنید.

علاوه بر خرید انواع قهوه، می‌توانید از طریق این فروشگاه محصولات دیگری همچون دستگاه اسپرسوساز خانگی نیز تهیه کنید. همچنین برای خرید ماگ، فنجان و سایر اکسسوری‌ها نیز سایت مناسبی به شمار می‌رود.

اکنون که صحبت از ماگ شد پیشنهاد می‌کنم مقاله دیگر من درباره بهترین سایت های خرید ماگ را نیز بخوانید.

آدرس سایت

قهوه مانگ

از طریق سایت قهوه مانگ تنها با چند کلیک می‌توانید انواع قهوه، پودرهای فوری و تجهیزات قهوه را تهیه نمائید. تفاوتی ندارد در کدام شهر از ایران زندگی می‌کنید، این فروشگاه می‌تواند به تمام نقاط کشور ارسال داشته باشد و در زمان انتشار این مقاله، خریدهای بالای 1 میلیون تومان به صورت رایگان ارائه خواهد شد. (چقدر خوب!)

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق سایت با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. همچنین با عضو شدن در باشگاه مشتریان این امکان را دارید تا مبلغی از خریدهای خود را در حساب کاربری‌تان ذخیره کنید.

آدرس سایت

پیشنهاد: پیشنهاد می‌کنم دسته بندی ما در نت چین درباره بهترین فروشگاه‌های اینترنتی را مورد بررسی قرار دهید.

قهوه آریا

در صورتی که از فروشگاه قهوه آریا خریدی انجام دهید، این مجموعه تلاش می‌کند تا در کمترین زمان ممکن آن را تحویل شما بدهد. این امکان را خواهید داشت تا از طریق این فروشگاه انواع قهوه را تهیه کرده و می‌توانید تجهیزات قهوه و انواع خوراکی‌های خوشمزه را بخرید.

باید بدانید که در سایت بخشی برای تخفیف‌ها در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را نیز با قیمتی مناسب‌تر تهیه نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی جهت خرید یا ارسال نیز می‌توانید از طریق چت آنلاین یا شماره تماس با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید. باید بدانید که قهوه آریا در بین بهترین سایت های خرید چای نیز دیده می‌شود.

آدرس سایت

خوش کالا

خوش کالا نیز یکی دیگر از بهترین سایت های قهوه به شمار می‌رود که از طریق آن می‌توانید طیف گسترده‌ای از قهوه‌ها همچون عربیکا، اسپرسو، فرانسه، روبوستا، ترک و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید.

همچنین باید اشاره کنم که خوش کالا یک فروشگاه مختص فروش قهوه نیست و محصولات دیگری نیز ارائه می‌کند. به عنوان مثال، انواع لوازم سوپرمارکت را نیز می‌توانید از این فروشگاه تهیه کنید که لازم است وارد سایت شده و محصولات آن را مورد بررسی قرار دهید. باید بدانید که خوش کالا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید قهوه ساز نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

پیشنهاد: حال که صحبت از سوپرمارکت شد پیشنهاد می‌کنم دسته بندی‌ها ما درباره بهترین سایت های سوپرمارکت را نیز بررسی نمائید.

قهوه لویا

با ارائه محصولات و خدمات خاص، قهوه لویا یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید قهوه به شمار می‌رود. شما این امکان را خواهید داشت تا قهوه ترکیبی از این فروشگاه تهیه کنید. به عنوان مثال، می‌توانید عربیکا و روبوستا را ترکیب کنید یا هر ترکیب دیگری که به آن علاقه‌مند هستید.

برای خرید محصولات نیز این امکان را خواهید داشت تا قهوه مورد نیاز خود را تا چند کیلوگرم نیز سفارش دهید. همچنین نوع آسیاب آن را نیز می‌توانید در صفحه محصول انتخاب کنید.

همچنین برای سازمان‌ها و فروشندگان نیز این سایت کاملا مناسب بوده و امکان تهیه قهوه به صورت عمده را نیز ارائه می‌کند. در صورتی که نیاز به راهنمایی برای خرید داشته باشید می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کرده یا با کارشناسان قهوه لویا تماس بگیرید.

آدرس سایت

قهوه ریو

با مراجعه به فروشگاه قهوه ریو این امکان را خواهید داشت تا انواع قهوه را به راحتی تهیه نمائید. محصولات قهوه شامل نوع ترک، اسپرسو، دمی و فوری می‌باشند. همچنین این امکان برای رستوران‌ها، هتل‌ها و کافه‌ها نیز محصولات مخصوصی با تخفیف در نظر گرفته شده که در صورت نیاز کسب‌وکارها می‌توانند تهیه کنند.

در این سایت نیز امکان ساخت محصول مورد نظر خود را خواهید داشت. یک صفحه لندینگ برای انجام این کار در نظر گرفته شده که با نام کاپریو در دسترس است. می‌توانید ترکیب دلخواه خود را به نسبت درصد و وزن ایجاد کرده و برای آن نیز نام انتخاب کنید. در صورت ایجاد حساب کاربری می‌توانید سفارش مجدد همان محصول را با نامی که ساخته‌اید انجام دهید.

آدرس سایت

کافی مافی

کافی مافی نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید قهوه در ایران به شمار می‌رود که امکانات بسیاری در اختیار مشتریان بالقوه قرار می‌دهد. به طور کلی کاربران می‌توانند انواع قهوه، پودر، کپسول و قهوه فوری را به راحتی سفارش دهند. همچنین امکان سفارش محصولاتی همچون موکاپات، اسپرسو ساز و … نیز وجود دارند.

علاوه بر این محصولات، امکان تهیه انواع تنقلات، چای و دمنوش نیز از طریق فروشگاه کافی مافی وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات کامل از محصولات موجود به آدرس سایت مراجعه نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس با مسئولین سایت ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

الفا کافه

الفا کافه بخشی ویژه در سایت در نظر گرفته تا کاربران این امکان را داشته باشند تا محصولات مورد علاقه‌شان را با قیمتی کاملا مناسب تهیه کنند. از طریق این فروشگاه امکان تهیه قهوه عربیکا، روبوستا، پودر فوری، شکلات و انواع تنقلات وجود دارد.

همچنین یکی از بهترین سایت‌ها برای تهیه لوازم جانبی کافه به شمار می‌رود. از جمله آسیاب، اسپرسو ساز و …

بهترین و معتبرترین برندها را به راحتی می‌توانید از سایت الفا کافه تهیه نمائید. راهنمایی‌های کامل برای خرید در سایت وجود دارند، اما اگر نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید می‌توانید از طریق شماره تماس با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

به کافی

به کافی نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌ای اینترنتی خرید قهوه در تهران به شمار می‌رود که این امکان را ایجاد کرده تا از هر کجای ایران بتوانید سفارش خرید خود را ثبت کنید. در صورتی که ساکن تهران هستید، می‌توانید سفارش خود را در کمتر از 6 ساعت تحویل بگیرید. در زمان انتشار این مقاله نیز در صورت خرید بالای 700 هزار تومان، سفارش شما به صورت رایگان ارسال می‌شود.

با مراجعه به سایت به کافی این امکان را خواهید داشت که انواع قهوه از جمله عربیکا، روبوستا، ترک، فرانسه، اسپرسو و بسیاری موارد دیگر آسیاب شده را تهیه کنید. برای تهیه تجهیزات همچون موکاپات نیز می‌توانید از صفحه ایجاد شده آنها نیز استفاده نمائید.

آدرس سایت

فنجونت

سایت فنجونت نیز این امکان را ایجاد کرده تا بتوانیم انواع قهوه مناسب ورزش، بیداری، مصرف روزانه، ملایم و از این قبیل موارد را به راحتی تهیه کنیم. همچنین بخشی برای تخفیفات در نظر گرفته شده و این شانس را خواهید داشت تا محصول مورد علاقه‌تان را با قیمتی مناسب‌تر از همیشه تهیه کنید.

پکیج‌هایی نیز در سایت در نظر گرفته شده که شامل چندین موارد بوده و پیشنهاد می‌کنم از این بخش نیز بازدید نمائید. در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشته باشید، می‌‌توانید از طریق چت آنلاین یا شماره تماس با مسئولین این فروشگاه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

حرف نهایی

مطمئنم که انتظار داشتید سایت‌هایی مثل بن مانو و دیسترو را ببینید، اما این مقاله درباره بهترین سایت‌های خرید قهوه است و این دو گزینه جزو برندها به شمار می‌روند. به همین خاطر در این مقاله به معرفی آنها نپرداختم.

امیدوارم که با مراجعه به فروشگاه‌های معرفی شده در این صفحه توانسته باشید نیاز خود را برطرف کنید و ممنونم از اینکه تا به اینجای مقاله با من همراه بودید.

در صورتی که فکر می‌کنید محتوای این صفحه برای شما مفید بوده پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2