بهترین سایت های خرید لاستیک (+10 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

لاستیک یکی از اصلی‌ترین لوازم مصرفی خودرو است که تقریبا هر یک یا دو سال باید تعویض شود و یکی از گزینه‌های مناسب برای تهیه این لوازم از طریق اینترنت است. کسب‌وکارهای بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و به همین دلیل در ادامه این صفحه به معرفی بهترین سایت های خرید لاستیک می‌پردازیم.

 

هایپر تایر

هایپر تایر یکی از بهترین سایت های خرید لاستیک به شمار می‌رود و امکانات متنوعی در این زمینه به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید برای تهیه لاستیک آفرود و لاستیک دولتی از این سایت استفاده کرده و همچنین محبوب‌ترین لاستیک‌ها بر اساس برند خودروی خود را خریداری کنید.

این برند از سال 1395 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در تلاش است تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند. علاوه بر لاستیک خودروهای سواری، در زمین تامین لاستیک کامیون، اتوبوس و وسایل کشاورزی نیز فعالیت دارد.

آدرس سایت

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود و در زمینه فروش لاستیک نیز بیش از 3900 کالا از برند مختلف را ارائه می‌کند. شما این امکان را دارید تا برخی از این محصولات را با تخفیفات ارائه شده تهیه نمائید.

همچنین باید بدانید که می‌توانید هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت نمائید و حداقل 7 روز ضمانت بازگشت کالا را نیز خواهید داشت. بنابراین با اطمینان بالا می‌توانید خرید خود را از دیجی کالا انجام دهید. تقریبا در تمامی زمینه‌ها نیز محصولات متنوعی ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

آدرس سایت

همپا

همپا نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لاستیک به شمار می‌رود و شما می‌توانید از طریق همپا برای خرید لاستیک خودرو سواری، اسپرت، شاسی بلند، اتوبوسی، سنگین، نیمه سنگین، مینی‌بوسی، کشاورزی و صنعتی اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای سریع‌تر رسیدن به محصول مورد نظرتان از جستجوی پیشرفته سایت استفاده نمائید.

بهترین سایت های خرید لاستیک در ایران

تفاوتی ندارد که در کجای کشور ساکن هستید، می‌توانید به راحتی سفارش خود را در سایت همپا ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات از طریق لینک زیر وارد سایت همپا شوید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ثبت شده با کارشناسان این برند ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

تایرستان

تایرستان نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید لاستیک در ایران به شمار می‌رود و شما می‌توانید از هر کجای ایران برای خرید اقدام کرده و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید. با استفاده از جستجوی حرفه‌ای که در سایت ایجاد شده به راحتی می‌توانید محصول خود را خریداری کنید.

تخفیفات ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده که این امکان را به شما می‌دهد تا محصول مورد نیاز خود را با بهترین قیمت ممکن تهیه نمائید. پیشنهاد می‌کنم قبل از اینکه خرید خود را تکمیل کنید با کارشناسان تایرستان تماس گرفته تا از موجود محصولات و صحیح بودن قیمت‌ها اطمینان حاصل شود.

آدرس سایت

لاستیک مارکت

خرید از سایت لاستیک مارکت به شما این امکان را می‌دهد تا هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کرده و همچنین 7 روز برای تست کالا زمان داشته باشید و در صورت عدم رضایت آن را عودت بدهید. به راحتی می‌‌توانید لاستیک‌های مناسب خودروهای سواری و شاسی بلند را از طریق این سایت تهیه کنید.

همچنین می‌توانید انواع رینگ و لوازم جانبی لینگ را نیز از طریق این سایت بخرید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات وارد سایت این مجموعه شده و در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان تماس گرفته تا از موجودی محصولات مطمئن شوید.

آدرس سایت

کویر تایر

یکی دیگر از بهترین و شناخته‌شده‌ترین سایت های خرید لاستیک در ایران کویر تایر بوده که بیش از 80 مرکز خدمات پس از فروش در کشورمان دارد. شما این امکان را دارید تا لاستیک مورد نیازتان را بر اساس خودرو یا سایز آن انتخاب نمائید.

تنها کافیست وارد سایت این مجموعه شده و از بخش محصولات کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید، می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کرده یا با کارشناسان مجموعه تماس برقرار کنید.

آدرس سایت

آنلاین تایر

آنلاین تایر یکی دیگر از بهترین سایت های خرید لاستیک خودرو به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد تا با قیمتی دولتی این محصول را خریداری کنید. شما می‌توانید از طریق جستجوی پیشرفته‌ای که در سایت ایجاد شده، در سریع‌ترین زمان ممکن کالای مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

بخش شگفت انگیزی نیز در سایت در نظر گرفته شده تا این امکان را داشته باشید که با بهترین قیمت ممکن برای خرید لاستیک اقدام نمائید. در صورتی که ساکن استان اصفهان باشید نیز می‌توانید به صورت حضوری خرید خود را از آنلاین تایر انجام دهید. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات کامل از موجودی محصولات از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

تهران تایر

تفاوتی ندارد که ساکن کدام استان ایران باشید، می‌توانید به راحتی در سایت تهران تایر عضو شده، سفارش خود را ثبت کرده و کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمائید. تهران تایر یکی از برندهای قدیمی ایران به شمار می‌رود و فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرده و همواره در تلاش است تا کیفیت مناسبی را ارائه کند. فروشگاه اینترنتی این مجموعه نیز از سال 1383 کار خود را شروع کرده است.

از طریق فروشگاه تهران تایر به راحتی می‌توانید لاستیک مناسب خودرو سواری، باری، اتوبوسی را خریداری کنید. همچنین امکان تهیه رینگ‌ها و تیوب‌ها نیز وجود دارند.

آدرس سایت

تایر ایرانیان

تایر ایرانیان یکی دیگر از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لاستیک به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی برای خرید لاستیک‌های سواری، شاسی بلند، خودروهای سنگین و باری، وسایل کشاورزی و صنعتی اقدام نمائید.

لازم به ذکر است که برخی محصولات در این فروشگاه اینترنتی شامل تخفیف شده‌اند که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات دقیق از قیمت این محصولات از لینک زیر استفاده نمائید. از طریق تایر ایرانیان این امکان را نیز خواهید داشت که لوازم جانبی لاستیک مانند رینگ، زنجیر چرخ و … را تهیه کنید.

آدرس سایت

فروشگاه یوزپلنگ

فروشگاه یوزپلنگ از آن معدود فروشگاه‌هایی است که این امکان را ایجاد کرده تا شما خریداران عزیز بتوانید به صورت اقساطی برای خرید لاستیک اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات دقیق در این زمینه به سایت این مجموعه مراجعه کرده و تمامی موارد را مورد مطالعه قرار دهید.

به راحتی می‌توانید از طریق این فروشگاه تایرهای مناسب سواری، وانت، کامیونت، کامیون، اتوبوس، تریلر و بسیاری وسایل نقلیه صنعتی را خریداری کنید. امکان دریافت تخفیف را نیز خواهید داشت و همچنین می‌توانید هزینه سفارش را درب منزل پرداخت نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات بیشتر از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

یزد تایر

یزد تایر یکی دیگر از سایت‌هایی است که امکان خرید لاستیک را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید از طریق جستجوی پیشرفته ایجاد شده در سایت، گزینه مناسب خودروی خود را پیدا کرده و اطلاعات کاملی درباره آن کسب کنید.

لازم به ذکر است که شما این امکان را ندارید که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید و حتما باید برای تهیه محصول با کارشناسان یزد تایر تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از قیمت‌ها نیز لازم است که با کارشناسان ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا به صورت خلاصه بهترین و معتبرترین سایت های خرید لاستیک در ایران را به شما معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما جذاب بوده باشد. در این صورت پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1