بهترین سایت های خرید مستر کارت فیزیکی و مجازی

بلاگ

مستر کارت دیجیتالی این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم از مزایای یک کارت بین المللی بهره برده و خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهیم. با استفاده از این کارت اعتباری می‌توانید مواردی مانند کارت به کارت بین‌المللی، خرید آسان از سایت‌های خارجی و بسیاری موارد دیگر را تجربه کنید.

 

به همین دلیل در ادامه این مطلب به بهترین سایت های خرید مستر کارت می‌پردازیم تا بدانید کدام برندها در این زمینه اعتبار بالایی دارند.

کیف پول من

سایت کیف پول من این امکان را به شما می‌دهد تا مستر کارت دیجیتالی تهیه کرده و خدمات بین المللی مورد نیاز خود را با استفاده از آن دریافت کنید. همچنین با استفاده از خدمات این سایت امکان شارژ کارت و همچنین برداشت وجه درون کارت را نیز خواهید داشت. به صورت فیزیکی نیز امکان دریافت مستر کارت را خواهید داشت از بهترین کشورها مانند آمریکا، انگلیس، ترکیه و …

باید بدانید که کیف پول من سامانه نگهداری ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود و این امکان را به افراد می‌دهد تا ارزهای مورد نیازشان را در این سامانه نگه دارند. در صورت نیاز می‌توانید از این خدمات نیز استفاده نمائید. برای راهنمایی نیز می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در سایت ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی دیگر از بهترین سایت های خرید مستر کارت به شمار می‌رود و این مجموعه امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید به صورت فیزیکی و مجازی این کارت‌ها را تهیه نمائید. همچنین تخفیفاتی نیز توسط مجموعه ارائه می‌شود که پیشنهاد می‌کنم سایت ایرانیکارت را مورد بررسی قرار داده تا از این موارد آگاهی پیدا کنید.

بهترین سایت های خرید مستر کارت

لازم به ذکر است که ایرانیکارت خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند که از جمله آنها می‌توان به خرید انواع کارت‌های اعتباری، خدمات پرداخت ارزی، نقد کردن درآمد ارزی و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت. برای اطلاعات بیشتر از تمامی خدماتی می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه نمائید.

باید بدانید که ایرانیکارت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از آمازون نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

الماس پیمنت

الماس پیمنت یکی دیگر از وب سایت هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید مستر کارت مجازی تهیه کرده و پرداخت‌های مورد نیاز خود را انجام دهید. خدمات متنوعی نیز توسط این کارت‌ها دریافت خواهید کرد که شامل جابجایی بین کارتی، واریز پول از هرجای دنیا، ارائه مستر کارت فوری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که علاوه بر مستر کارت دلار، نسخه یورو آن را نیز می‌توانید تهیه کنید.

باید بدانید که الماس پیمنت خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل پرداخت‌های ارزی (خرید از سایت‌های خارجی)، پرداخت آزمون تافل و خدمات پی پال را نیز ارائه می‌کند. همچنین باید بدانید که الماس پیمنت به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید گیفت کارت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

20 پیمنت

از طریق وب سایت 20 پیمنت به راحتی می‌توانید برای داشتن مستر کارت فیزیکی، مجازی و شارژ آن اقدام نمائید. و در صورتی که اطلاعات زیادی در این زمینه ندارید می‌توانید با مشاوران این برند ارتباط گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. با ورود به سایت از قیمت تهیه کارت نیز مطلع خواهید شد.

باید بدانید که 20 پیمنت نیز خدمات دیگری ارائه می‌کند که شامل پرداخت تافل، جی آر ای، نقد کردن درآمد ارزی، پرداخت‌های دانشگاهی، گردشگری، وقت سفارت و بسیاری موارد دیگر نیز می‌شود. پیشنهاد می‌کنم وارد سایت شده تا از تمامی این موارد مطلع شوید. همچنین باید بدانید که بیست پیمنت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پی پال نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تهرانیکس

یکی دیگر از بهترین سایت های مستر کارت تهرانیکس به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید انواع مستر کارت مانند VIP، کلاسیک، پلاتینیوم و … راه خریداری نمائید. هر کدام از این کارت‌ها مزیت‌های خاص خودشان را دارند که با وارد شدن به سایت تهرانیکس می‌توانید از آنها مطلع شوید.

این برند به صورت تخصصی برای ساده کردن پرداخت‌های بین‌المللی ایجاد شده برای فریلنسرهایی که قصد دارند درآمدهای ارزی خود را نقد کنند نیز کاملا مفید است. در صورتی که نیاز به هرگونه مشاوره داشته باشید می‌توانید به صورت رایگان با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید. باید بدانید که تهرانیکس به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

گیفت کارت 98

گیفت کارت 98 نیز به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از خدمات مستر کارت پرداخت های بین المللی مورد نظر خود را انجام دهید. به صورت رایگان می‌توانید از مشاوره کارشناسان بهره مند شده یا درخواست خود را به صورت آنلاین انجام داده تا نیاز شما برطرف شود. برخی از پرداخت‌های این مجموعه شامل هزینه آزمون تافل، آیلتس، مدرک دانشگاهی، خرید کالا، هزینه سفارت، رزرو هتل می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم در صورت نیاز وارد سایت شده تا تمامی موارد مربوط به پرداخت را مشاهده کنید. 

با توجه به نام این برند به راحتی می‌توان تشخیص داد که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع گیفت کارت فعالیت دارد. اما همچنین موارد دیگری نیز ارائه می‌دهد که شامل ساخت اکانت پی پال، شارژ آیکلود و از این قبیل موارد می‌شود. باید بدانید که گیفت کارت 98 به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از خارج کشور نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

وال پی

شرکت وال پی نیز این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید به صورت اختصاصی مستر کارت فیزیکی یا مجازی تهیه کنید. البته که نیاز است برای تهیه نسخه فیزیکی موارد مربوط به احراز هویت را انجام دهید و پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید حتما با مشاورین وال پی ارتباط گرفته تا بهترین گزینه ممکن را برای نیاز خود مد نظر قرار دهید.

همچنین باید بدانید که وال پی خدمات پرداخت ارزی را نیز ارائه می‌کند که شامل پرداخت آزمون‌ها، اشتراک دوره های آموزشی، خرید از سایت های خارجی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. این شرکت در زمینه ارائه انواع گیفت کارت نیز خدمات ارائه می‌کند که پیشنهاد می‌کنم از سایت وال پی بازدید نمائید.

آدرس سایت

ارزی پی

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید مستر کارت فیزیکی و مجازی سایت ارزی پی به شمار می‌رود که تنها در 5 مرحله به شما امکان دریافت این حساب‌ها را می‌دهد. همچنین می‌توانید کارت‌ها را با نام خود دریافت کرده و امکان شارژ را نیز از طریق این سایت خواهید داشت.

ارزی پی خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل حساب وسترن یونیون، مانی گرام، ویزا کارت، پی پال، ارسال حواله، نقد کردن درآمد ارزی، رزرو بلیط هتل، هواپیما، ثبت نام آزمون بین المللی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که ارزی پی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پرفکت مانی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

کافه ارز

کافه ارز نیز این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از کارت‌های ویزا و مستر کارت بتوانید پرداخت‌های بین‌المللی خود را به راحتی انجام دهید. تنها کافیست در این سایت ثبت نام کرده تا بتوانید از این موارد بهره مند شوید. همچنین باید بدانید که کارت‌های ارائه شده توسط این برند حداقل 6 ماه اعتبار دارند و توضیحات تکمیلی را می‌توانید در سایت کافه ارز مطالعه نمائید.

علاوه بر این موارد خدمات دیگری نیز توسط این مجموعه ارائه می‌شود که شامل خدمات پی پال، پرفکت مانی، پرداخت‌های بین‌المللی، گیفت کارت، نقد کردن درآمد ارزی، خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و بسیاری موارد دیگر می‌شود. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با شماره تماس‌های ثبت شده در سایت ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا سایت های فعال در زمینه حساب مستر کارت را به شما معرفی کنم و امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود. از شما ممنونم که زمان گذاشتید و اطلاعات این صفحه را بررسی کردید. پیشنهاد می‌کنم اگر این موارد برای شما مفید بود از لینک‌های معرفی شده در این صفحه نیز بازدید بفرمائید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1