بهترین سایت های خرید مودم و روتر در ایران

بلاگ

مودم یکی از آن محصولاتی است که در سال‌های اخیر افزایش قیمت شدیدی داشته و تولید نسخه‌های جدید آن نیز باعث شده تا به محصول بسیاری ارزشمندی تبدیل شود. در گذشته به راحتی می‌توانستیم با مبلغ جزئی یک مودم تهیه کنیم و چند سال با خیال راحت از آن استفاده کنیم. در حال حاضر ارزان‌ترین مدل‌های آن حدود 1 میلیون تومان قیمت دارند و این قیمت‌ها در حال افزایش نیز هستند. در این صفحه قصد دارم بهترین سایت های خرید مودم را به شما معرفی کنم و پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید تا بتوانید با این سایت‌ها آشنا شوید.

 

دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا در تمامی زمینه‌ها خدمات ارائه می‌کند که شامل ارائه انواع مودم نیز می‌شود. در این فروشگاه می‌توانید انواع مودم و روتر را انتخاب کرده و بعد از سفارش آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید. در این دسته بندی بیش از 370 محصول درج شده و این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید محصول دلخواه خود را بخرید.

احتمالا می‌دانید که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی به شمار می‌رود و در زمینه‌های بسیاری فعالیت می‌کند. تقریبا در این فروشگاه می‌توانید هر محصولی را تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از تخفیف‌ها و تمامی محصولات از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

فروشگاه همراه اول

همراه اول برند شناخته شده در ایران است که مشترکین آن در زمان انتشار این مقاله به بیش از 118 میلیون نفر رسیده است. به همین دلیل می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مودم معرفی کرد. می‌توانید محصولات محدودی را از این فروشگاه تهیه کرده و با استفاده از سیم کارت خود اینترنت پر سرعت دریافت کنید.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه کرده یا از طریق شماره تماس با متخصصین این برند ارتباط بگیرید. باید بدانید که همراه اول یکی از بهترین شرکت‌های اینترنت خانگی نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مقداد آی تی

یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های فروشگاه مقداد آی تی در زمینه فروش انواع مودم و روتر می‌باشد. یکی از سایت‌های معتبر برای خرید این محصولات به شمار می‌رود و این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد علاقه خود را در تخفیف‌های این فروشگاه نیز تهیه کنید.

علاوه بر این، فروشگاه مقداد آی تی در بسیاری زمینه دیگر فعالیت دارد که شامل فروش لپ‌تاپ، موبایل، گجت، تبلت، لوازم اداری، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تکنولایف

انواع مودم را می‌توانید در فروشگاه تکنولایف با قیمتی مناسب تهیه کنید و همچنین از تخفیف‌های ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوید. محصولات محدودی در این دسته بندی قرار گرفته، اما تمامی آنها تولید شده توسط برندهای معتبر هستند. پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید با مشاورین این برند ارتباط گرفته تا از موجود بودن محصول اطمینان حاصل کنید.

بهترین سایت های خرید مودم و روتر

همچنین باید بدانید که تکنولایف در بسیاری زمینه دیگر نیز فعالیت دارد که شامل لپ‌تاپ، تبلت، هدفون، هندزفری، ساعت هوشمند، کامپیوتر، لوازم اداری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مبین نت

یکی دیگر از شرکت‌های معتبر در زمینه ارائه اینترنت و خدمات اینترنتی، مبین نت بوده که امکان خرید انواع روتر و مودم از طریق آن را خواهید داشت. شما می‌توانید به راحتی از طریق این برند، محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و از بسته‌های اینترنتی آنها نیز استفاده کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید از متخصصین آنها به صورت رایگان مشاوره دریافت نمائید.

علاوه بر مودم و خدمات اینترنتی، مبین نت در زمینه راهکارهای ابری نیز فعالیت می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از شرایط وارد سایت مبین نت شوید.

آدرس سایت

آونگ رایانه

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید مودم و روتر آونگ رایانه است که محصولات متنوعی نیز در این زمینه ارائه می‌دهد. همچنین شما این امکان را دارید تا با استفاده از فیلترهای سایت بتوانید بر اساس بودجه مورد نظرتان، محصول مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

علاوه بر این محصول، آونگ رایانه در سایر زمینه‌های دیجیتال نیز فعالیت دارد و محصولات آنها شامل قطعات کامپیوتر، تبلت، موبایل، مانیتور، ماشین‌های اداری، تجهیزات ذخیره سازی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که آونگ رایانه یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مودم مارت

همانطور که از نام آن می‌توانید حدس بزنید، مودم مارت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع مودم فعالیت دارد. در واقع از این فروشگاه می‌توانید محصولات کاملا حرفه‌ای تهیه کرده و از تخفیفات ویژه این برند نیز بهره مند شوید. همچنین می‌توانید از طریق این فروشگاه انواع دانگل را نیز برای خانه یا محل کار تهیه کنید.

باید بدانید که مودم آرت در بسیاری زمینه دیگر فعالیت می‌کند که از بسته اینترنت گرفته تا انواع تجهیزات شبکه را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که مودم مارت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

لیپک

در فروشگاه اینترنتی لیپک می‌توانید تعداد محدودی مودم و روتر را تهیه کنید که پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید تا از موجود بودن محصولات مطمئن باشید. این فروشگاه فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده و به صورت تخصصی در زمینه ارائه محصولات دیجیتال فعال است.

به طور کلی می‌توانید محصولات متنوعی از طریق فروشگاه لیپک تهیه کنید که شامل موبایل، لپ‌تاپ، مچ‌بند، ساعت هوشمند، هدفون، هندزفری، لوازم صوتی تصویری، لوازم گیمینگ و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که لیپک به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید تبلت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

فروشگاه بهاگیر

فروشگاه اینترنتی بهاگیر در ابتدا فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع مودم و روتر آغاز کرد و همچنان با بیش از یک دهه سابقه به این فعالیت ادامه می‌دهد. مودم‌های متنوعی در این وب‌سایت موجود است که متناسب با سلیقه خود می‌توانید به راحتی آنها را تهیه نمائید.

علاوه بر مودم، فروشگاه بهاگیر محصولات دیگری ارائه می‌کند که شامل آی‌مک، لپ‌تاپ، مانیتور، انواع گجت‌های هوشمند لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید هدفون و هندزفری نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

هزارسو

از طریق فروشگاه هزارسو می‌توانید طیف گسترده‌ای از مودم‌های به روز را مشاهده کرده و همچنین امکان تهیه برخی از آنها با قیمتی ویژه را خواهید داشت. علاوه بر این محصول، می‌توانید از طریق فروشگاه هزارسو برای تهیه انواع محصولات در زمینه شبکه و آی‌تی اقدام نمائید.

برخی از محصولات این فروشگاه شامل تجهیزات فیبر نوری، اکتیو، پسیو، برق، کالای دیجیتال و بسیاری موارد دیگر می‌شود که به صورت نو و استوک فروخته می‌شوند. برای اطلاعات کامل از محصولات هزارسو پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

اگزوگیم

اگر قصد دارید مودم‌های گیمینگ حرفه‌ای و حتی مودم‌های معمولی تهیه کنید، اگزوگیم یکی از مناسب‌ترین فروشگاه‌ها برای فروش این محصولات به شمار می‌رود. البته باید برای مودم‌های گیمینگ هزینه بالایی نیز اختصاص دهید.

علاوه بر ارائه این محصولات، اگزوگیم در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت می‌کند که شامل فروش کامپیوتر، قطعات کامپیوتر، لپ‌تاپ، لوازم جانبی دیجیتال، انواع بازی، تجهیزات شبکه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که اگزوگیم یکی از بهترین سایت های خرید کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن به شمار می‌رود.

آدرس سایت

فراگرام

فروشگاه فراگرام به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم شبکه و آی‌تی فعالیت دارد و می‌توانید مودم‌های ارائه شده آن را با تخفیفات ویژه خریداری نمائید. به عنوان مثال، برخی محصولات این مجموعه تا 30 درصد نیز شامل تخفیف شده‌اند.

همچنین می‌توانید برخی از لوازم شبکه مورد نیاز خود مانند کابل شبکه، رک، سوئیچ شبکه، کابل فیبر نوری و بسیاری موارد دیگر را از این فروشگاه تهیه کنید. لازم به ذکر است که در صورت خرید از فراگرام می‌توانید تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه دریافت کنید.

آدرس سایت

لن ایران

لن ایران یکی دیگر از بهترین سایت های خرید مودم و روتر به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات ارائه می‌دهد. علاوه بر مودم، می‌توانید از طریق فروشگاه لن ایران محصولاتی همچون رک، سوئیچ شبکه، کارت شبکه، میکروتیک و بسیاری محصول دیگر را تهیه کنید.

این فروشگاه به صورت تخصصی در زمینه شبکه فعالیت دارد و از سال 1387 تا به امروز در حال خدمت رسانی به مشتریان بالقوه‌اش است. می‌توانید قبل از خرید، از متخصصین این مجموعه برای خرید مناسب‌ترین محصول مشاوره دریافت کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم در این مقاله بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مودم و روتر را به شما معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

در صورتی که تا به اینجای صفحه با من همراه بودید از شما ممنونم که وقت گذاشتید و مطلب من را خواندید. در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید سایر مقالات من در نت چین را نیز بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1