بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال (+10 فروشگاه)

بلاگ

هارد اکسترنال یکی از بهترین وسیله‌ها برای ذخیره کردن فایل‌های کاری، فیلم‌ها، موزیک و بسیاری موارد دیگر به شمار می‌رود. یکی از لوازم دیجیتال کاربردی در زندگی ما به شمار می‌رود و به همین دلیل کسب‌وکارهای بسیاری در فروش آن فعالیت دارند. در ادامه بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال را به شما معرفی می‌کنم. پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید تا بتوانید از لینک‌های ارائه شده، به سایت‌ها مراجعه کرده و در صورت نیاز محصول مورد علاقه خود را تهیه کنید.

 

دیجی کالا

حتما می‌دانید که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود. یکی از دسته‌های دیجیتال این فروشگاه مربوط به فروش هارد اکسترنال بوده و بیش از 700 محصول از برندهای مختلف در آن ارائه می‌شود. این امکان را خواهید داشت تا از تخفیفات ارائه شده این فروشگاه نیز بهره ببرید.

یکی از نکات مهم برای خرید از دیجی کالا این است که می‌توانید هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کرده و حداقل 7 روز ضمانت بازگشت وجه را دریافت کنید. در دیجی‌کالا می‌توانید بسیار محصول دیگر در زمینه دیجیتال، مد و پوشاک، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید.

آدرس سایت

تکنولایف

اگر قصد خرید هارد اکسترنال را دارید، تکنولایف بیش از 130 محصول را به شما معرفی می‌کند که تولید شده توسط برندهای معروف مانند ADATA و WD (وسترن دیجیتال) هستند. برخی از محصولات ممکن است با تخفیف ارائه شوند و پیشنهاد می‌کنم از دسته بندی این سایت بازدید کرده تا در صورت امکان کالای مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

تکنولایف یکی از بهترین سایت های فروش هارد اکسترنال به شمار می‌رود و در واقع فعالیت بیشتری در سایر زمینه‌های دیجیتال دارد. از جمله لپ‌تاپ، تبلت، هدفون، ساعت، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر. در واقع تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مقداد آی تی

یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید هارد سایت مقداد آی تی است و این امکان را به شما می‌دهد تا محصول مورد علاقه خود را از بین کالاهای متنوع تهیه کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا از تخفیفات این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

مقداد آی تی نیز در بسیاری از زمینه‌‌ها فعالیت دارد که شامل دسته‌بندی‌های لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت، لوازم اداری، لوازم شبکه، دوربین، کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر می‌شود. مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید کنسول پلی استیشن و ایکس باکس نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اسنپ شاپ

اسنپ شاپ نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال به شمار می‌رود که اخیرا توسط برند معروف اسنپ ایجاد شده است. یکی از امکانات مناسب این سایت خرید اقساطی است که تمامی محصولات منتشر شده در سایت را می‌توانید به صورت اقساط تهیه کنید.

همچنین این برند در بسیاری از زمینه‌ها فعالیت دارد که شامل لوازم دیجیتال، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، خانه و آشپزخانه، فرهنگ و بسیاری دسته بندی‌های دیگر می‌شود. اسنپ شاپ در بین بهترین سایت های خرید تبلت نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

آی تی بازار

از طریق فروشگاه اینترنتی آی تی بازار می‌توانید در بین صدها محصول، هارد مورد علاقه خود را پیدا کرده و سفارش دهید. برندهای ارائه شده توسط این فروشگاه از معتبرترین برندها بوده و به همین دلیل این محصولات با قیمت‌های بالایی فروخته می‌شوند.

آی تی بازار در سایر زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت دارد که شامل محصولاتی همچون موبایل، لپ‌تاپ، تبلت، ماشین‌های اداری، سرور، دوربین و بسیاری محصول دیگر می‌شود. باید بدانید که یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

شهر فافا

از طریق فروشگاه شهر فافا می‌توانید هارد اکسترنال‌های تولید شده توسط برندهای توشیبا، ای دیتا و وسترن دیجیتال را تهیه کنید. البته برندهای دیگری نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید از لینک انتهای این بخش وارد دسته بندی هارد شوید.

شهر فافا یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ به شمار می‌رود و محصولات دیگری همچون کامپیوتر، لوازم بازی، سیستم گیمینگ، گوشی و لوازم جانبی، مودم و بسیاری محصولات دیگر را ارائه می‌کند. شهر فافا یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

بروز کالا

بروز کالا از آن فروشگاه‌های اینترنتی است که می‌توانید بین محصولات متنوع، هارد مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین این فروشگاه ضمانت بازگشت وجه نیز ارائه می‌کند که می‌توانید با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید. در صورتی که نیاز به خرید لوازم دیگری دارید، فروشگاه بروز کالا یکی از مناسب‌ترین فضاها برای شما به شمار می‌رود.

این سایت در زمینه فروش قطعات کامپیوتر، لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، ساعت، کنسول بازی، لوازم صوتی و تصویری و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. همچنین شما این امکان را دارید تا از طریق فروشگاه بروز کالا بتوانید محصولات مورد علاقه‌تان را به صورت اقساطی تهیه کنید. برای این کار پیشنهاد می‌کنم وارد سایت آنها شوید. همچنین باید بدانید که بروز کالا یکی از بهترین سایت های خرید پاوربانک نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

لیون کامپیوتر

از طریق سایت لیون کامپیوتر این امکان را دارید تا هاردهای تولید شده توسط برندهای معروف را تهیه کنید. همچنین می‌توانید محصولات رنگی را در صورتی که علاقه‌دارید از این سایت بخرید. در زمان انتشار این مقاله، محصولات زیادی در سایت موجود نیست که یکی از ضعف‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

همچنین باید بدانید که از طریق این برند نیز امکان خرید اقساطی را دارید و پیشنهاد می‌کنم جهت اطلاعات کامل وارد سایت شده یا با کارشناسان آنها تماس بگیرید. علاوه بر هارد اکسترنال، می‌توانید از طریق این فروشگاه محصولاتی همچون کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت، تجهیزات شبکه و بسیاری موارد دیگر را بخرید. لیون کامپیوتر یکی از بهترین سایت های خرید هدفون، هدست و هندزفری به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تکنوسان

در تکنوسان بیش از 150 هارد اکسترنال وجود دارد که در نسخه‌های رنگی و معمولی ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که برخی از این محصولات شامل تخفیف می‌شوند و با خرید آنها می‌توانید بخشی از پول خود را به سایر خریدها اختصاص دهید. می‌توانید قبل از خرید از مشاوره تلفنی رایگان نیز بهره مند شوید.

تکنوسان نیز در سایر زمینه‌ها فعال بوده و محصولاتی همچون کامپیوتر، موبایل، تبلت، لوازم برقی، ابزارآلات و بسیاری محصول دیگر در این فروشگاه موجود هستند. تکنوسان به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

کالاتیک

کالاتیک نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال به شمار می‌رود. در این سایت می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را با تخفیفات گسترده تهیه کرده و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی داشته باشید.

همچنین باید بدانید که کالاتیک در بسیاری از زمینه‌های دیجیتال فعال بوده و می‌توانید از طریق این فروشگاه برای خرید محصولاتی همچون موبایل، تبلت، هدفون، لپ‌تاپ، کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید. کالاتیک نیز یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند به شمار می‌رود.

آدرس سایت

دیجی لند

از طریق دیجی لند نیز می‌توانید انواع هارد اکسترنال را خریداری کنید، اما در زمان انتشار این مقاله تنها 18 محصول در این سایت وجود دارد که نشان از ضعف این برند در این دسته بندی است. البته همین محصولات را نیز می‌توانید با تخفیف تهیه کرده اما باید بدانید که نسبت به سایر برندهای معرفی شده در این صفحه محصولات کمتری را ارائه می‌کند.

دیجی لند نیز در سایر زمینه‌های دیجیتال فعال بوده و می‌توانید از طریق این فروشگاه برای خرید لوازم صوتی و تصویری، لپ‌تاپ، کامپیوتر، گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و بسیاری محصول دیگر اقدام کنید. باید بدانید که دیجی لند نیز در بین بهترین سایت های خرید مانیتور قرار گرفته است.

آدرس سایت

حرف نهایی

این بود تمام مواردی که من قصد داشتم درباره بهترین فروشگاه های خرید هارد اکسترنال عرض کنم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ممنونم از اینکه تا به اینجای مقاله با من همراه بودید. در صورتی که این اطلاعات را مفید می‌دانید پیشنهاد می‌کنم در وبلاگ، سایر مطالب من را بخوانید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1