بهترین سایت های خرید هاست وردپرس (+10 شرکت معتبر)

بلاگ

امروزه با توجه به امکانات متنوعی که برای طراحی سایت ایجاد شده، میزان مخاطبین وردپرس همچنان بالا بوده و بیشتر سایت‌های ایران با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا ایجاد می‌شوند. بنابراین ارائه سرویس میزبانی مناسب برای این سیستم یکی از حیاتی‌ترین موارد به شمار می‌رود و البته برندهای بسیاری این خدمات را به خوبی ارائه می‌دهند.

به همین خاطر ما در ادامه این صفحه به معرفی بهترین سایت های خرید هاست وردپرس می‌پردازیم. پیشنهاد می‌کنم با من همراه باشید.

ایران هاست

  • امکانات: بک آپ 24 ساعته، SSL رایگان، سی‌پنل و لایت اسپید، هاست خارجی و ایرانی و …

ایران هاست یکی از بهترین شرکت‌های خرید هاست وردپرس به شمار می‌رود که گزینه‌های خارجی و ایرانی را ارائه می‌کند. هزینه راه‌اندازی در این مجموعه رایگان بوده و در صورتی که پلن‌های ارائه شده را به صورت سالیانه تهیه کنید، سفارش شما شامل تخفیف خواهد شد؛ در زمان انتشار این مقاله تا 17 درصد.

با خرید از ایران هاست ویژگی‌های متنوعی همچون ذخیره سازی سفارش، تقویم رخدادها، اطلاع رسانی، درگاه پرداخت و بسیاری موارد دیگر را دریافت خواهید کرد که می‌توانید با استفاده از آنها کسب‌وکار خود را ارتقا دهید. باید بدانید که ایران هاست یکی از بهترین شرکت‌های هاست و دامنه به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر وارد سایت مجموعه شده یا با کارشناسان آنها ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ایران سرور

  • امکانات: SSL رایگان، سی پنل، دایرکت ادمین، ترافیک نامحدود، هارد پر سرعت و …

ایران سرور یکی از بهترین سایت های خرید هاست وردپرس به شمار می‌رود و اگر در زمینه هاست و دامنه فعالیت داشته باشید، احتمالا باید نام ایران برند را شنیده باشید. یکی از معروف‌ترین برندها در ایران به شمار می‌رود.

هاست‌های وردپرس ایران سرور با نام چیتا شناخته می‌شوند که شامل حجم‌های 2 گیگابایت تا 50 گیگابایت می‌شوند. در صورت خرید سالیانه از این برند نیز می‌توانید تا 10 درصد تخفیف دریافت کنید. علاوه بر هاست وردپرس، می‌توانید از طریق ایران سرور برای خرید انواع هاست و دامنه، سرور مجازی، سرویس‌‌های ارزی، فضای پشتیبان و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید.

باید بدانید که ایران سرور در بین بهترین سایت سازهای ایرانی نیز قرار گرفته و در صورت نیاز می‌توانید برای ایجاد سایت از طریق این برند اقدام کنید.

آدرس سایت

پارس پک

  • امکانات: هاست ایرانی و خارجی، دایرکت ادمین، سی پنل

پارس پک این امکان را به شما می‌دهد تا هاست سفارشی و دقیقا مورد نیاز خود را انتخاب کنید. به این ترتیب که از طریق صفحه خرید، می‌توانید میزان فضا، ترافیک ماهانه، پردازشگر و رم را به اختیار خودتان انتخاب نمائید. همچنین برای خریدهای بیشتر از یک ماه (سه ماهه، شش ماهه و یک سال) تخفیفات متنوعی دریافت خواهید کرد.

بهترین سایت های خرید هاست وردپرس

علاوه بر هاست وردپرس، پارس پک در زمینه پشتیبانی وردپرس نیز فعالیت دارد که شامل افزایش امنیت، بهبود سرعت و رفع خطاهای این سیستم مدیریت محتوا می‌شود. علاوه بر این موارد، پارس پک در زمینه هاست ابری، سرور ابری، سرور اختصاصی، CDN، SSL و بسیاری موارد دیگر نیز فعالیت دارد. از طریق لینک زیر می‌توانید با تمامی خدمات این مجموعه آشنا شوید.

آدرس سایت

هاست ایران

  • امکانات: سی پنل، لایت اسپید، دیتابیس نامحدود، سرعت بالا، بکاپ مستمر، SSL رایگان و …

هاست ایران نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هاست وردپرس به شمار می‌رود و امکانات متنوعی همانطور که بالا توضیح دادم به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید هاست‌های بسیار ارزان برای شروع فعالیت خود در فضای آنلاین از طریق این برند تهیه کنید؛ همچنین این امکان را دارید تا نسبت به نیاز خود، هاست کاملا قوی و حرفه‌ای بخرید.

این امکان را دارید تا به صورت 24 ساعته از پشتیبانی هاست ایران استفاده کرده و باید بدانید که این مجموعه در زمینه‌های دیگر نیز خدمات ارائه می‌دهد. مواردی مانند هاست ابری، دامنه، سرور و دیتاسرور، خدمات ارتباط با مشتری و بسیاری موارد دیگر که می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه از آنها مطلع شوید.

آدرس سایت

لیمو هاست

  • امکانات: ترافیک نامحدود، SSL رایگان، سی پنل، بکاپ رایگان

با مراجعه به سایت لیمو هاست می‌توانید پکیج‌های متنوع هاست وردپرس با توجه به نیاز خود تهیه کنید که از فضای 5 گیگابایت تا 90 گیگابایت را شامل می‌شود. همچنین با توجه به میزان فعالیت، این امکان را دارید تا هاست خارجی یا ایرانی دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنم برای خرید از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کرده تا دقیقا بدانید چه گزینه‌ای مناسب نیاز شماست.

این برند در تمامی زمینه‌ها هاست مناسب ارائه می‌کند و مواردی همچون خرید سرور اختصاصی و ثبت دامنه را نیز فراهم کرده است. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از هزینه‌ها و خدمات ارائه شده توسط لیمو هاست از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

سون هاست

  • امکانات: SSL رایگان، ترافیک نامحدود، افزونه پرمیوم راکت، بک آپ روزانه، امنیت بالا و …

سون هاست یکی دیگر از شرکت‌های معتبر ارائه کننده هاست وردپرس در ایران به شمار می‌رود و سرورهای خارجی برای این سیستم مدیریت محتوا نیز ارائه می‌کند. در صورت نیاز، شما می‌توانید از 5 بسته ارائه شده توسط این برند استفاده کرده که توضیحات هر کدام در سایت آنها به صورت کامل درج شده است.

سون هاست در سال 1386 شروع کار کرده و تا کنون در بسیاری از زمینه‌ها همچون ثبت دامنه، هاست، سرور مجازی، سرور اختصاصی، بهینه سازی وردپرس و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. برای اطلاع از تمامی خدمات ارائه شده توسط این برند پیشنهاد می‌کنم از سایت آنها بازدید نمائید.

آدرس سایت

هاست نگار

  • امکانات: لایت اسپید، گواهی SSL رایگان، DNS اختصاصی، سی پنل

هاست نگار بیش از یک دهه است که در کشورمان فعالیت می‌کند و در زمینه ارائه انواع هاست فعال است. گزینه‌های متنوعی برای تهیه هاست وردپرس ارائه می‌کند که شامل سرورهای ایرانی و اروپایی می‌شود. پلن‌های ارائه شده توسط هاست نگار عموما اقتصادی هستند و تمامی کسب‌وکاری اعم از کوچک و بزرگ می‌توانند از این پلن‌ها بهره مند شوند.

جوایز متنوعی نیز توسط این برند ارائه می‌شود و برای کیفیت خدمات آنها، می‌توانید از نسخه دمو کنترل پنل استفاده نمائید. علاوه بر هاست وردپرس، از طریق هاست نگار می‌توانید برای خرید دامنه، نمایندگی، سرور، پکیج‌های امنیتی سایت و سامانه پیام کوتاه اقدام نمائید. هاست نگار یکی از بهترین پنل‌های ارسال پیامک نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

میزبان فا

  • امکانات: سی پنل، ترافیک نامحدود، افزونه وردپرس راکت، دریافت قالب هدیه

میزبان فا توسط یک تیم جوان تشکیل شده که هدف اصلی آنها تحقق رویاهای مشتریان است تا بتوانند کسب‌وکاری فوق‌العاده در زمینه کاری مورد علاقه‌شان داشته باشند. بیش از یک دهه است که این برند در زمینه میزبانی وب سابقه دارد و همواره در تلاش است تا خدمات بهترین به مشتریان ارائه کند. مانند هاست‌های ووکامرس سریع برای پشتیبانی فروشگاه‌های اینترنتی.

پیشنهاد می‌کنم برای خرید از این مجموعه، پلن‌های سالانه را در نظر بگیرید چون در زمان انتشار این مقاله، می‌توانید تا 17 درصد تخفیف روی پکیج‌های سالانه دریافت کنید. خدمات دیگری همچون ثبت دامنه و سرور ابری را می‌توانید از میزبان فا تهیه نمائید. در صورت نیاز به راهنمایی با شماره‌های ثبت شده در سایت ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

سرور پارس

  • امکانات: کانفیگ تخصصی وردپرس، سی پنل، SSL رایگان، وب سرور لایت اسپید، سرعت بالا و …

سرور پارس نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هاست وردپرس به شمار می‌رود که نزدیک به 2 دهه در زمینه میزبانی وب خدمات ارائه کرده است. می‌توانید با قیمت‌های مناسب برای خرید هاست اقدام کرده و اگر آشنایی با سیستم وردپرس ندارید، می‌توانید درخواست کنید تا کارشناسان سرور پارس به صورت رایگان آن را روی هاست نصب کنند.

علاوه بر این زمینه، سرور پارس در زمینه ارائه انواع هاست، سرور، دامنه، گواهی SSL و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات این مجموعه از طریق لینک زیر وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

پارس وب سرور

  • امکانات: ثبت دامنه اضافه، سی پنل، لایت اسپید، SSL رایگان، پهنای باند نامحدود

پارس وب سرور دو مدل هاست ایرانی و آلمانی ارائه می‌کند که تفاوت آنها بین سرعت و بین‌المللی بودن است. با هاست‌های ارائه شده توسط این شرکت می‌توانید سایتی پرسرعت و با ترافیک بالا داشته باشید که هیچ مشکل خاصی مانند داون شدن ندارد. لازم به ذکر است که خرید ماهانه با سالانه هاست توسط این برند هیچ تفاوتی ندارد که به عقیده من یک ضعف به‌نظر می‌رسد.

پارس وب سرور در زمینه‌های دیگر نیز خدمات ارائه می‌کند که شامل ارائه انواع هاست، خدمات ابری، سرور مجازی، سرور اختصاصی، ثبت دامنه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. همچنین باید بدانید که پارس وب سرور به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت و بهترین شرکت‌های طراحی اپلیکیشن به شمار می‌رود.

آدرس سایت

صبا هاست

  • امکانات: فایروال اختصاصی، ترافیک نامحدود، بک آپ روزانه، CDN رایگان و …

با قیمت‌های مناسبی می‌توانید هاست وردپرس را از صبا هاست تهیه کنید که برای سایت‌های بسیاری کوچک این قیمت به صورت سالانه کمتر از 300 هزار تومان است. (البته با توجه به شرایط کشور ممکن است زمانی که شما این پاراگراف را می‌خوانید این قیمت افزایش یافته باشد).

همچنین می‌توانید هاست‌هایی با فضایی بسیار بیشتر برای سایت‌های سنگین‌تر تهیه کنید که اگر جزو پکیج‌ها نبود پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته تا نیاز شما را برطرف کنند. صبا هاست نیز مانند تمامی برند‌هایی که در این صفحه معرفی شدند در زمینه‌های دیگری فعالیت دارد که شامل سرور اختصاصی، ثبت دامنه، سرور مجازی و خدمات ابری می‌شوند.

آدرس سایت

حرف نهایی

برندهایی که در این صفحه به شما معرفی کردم به عنوان بهترین شرکت‌های فروش هاست وردپرس به شمار می‌روند. پیشنهاد می‌کنم قبل از نهایی کردن خرید خود با کارشناسان آنها ارتباط گرفته تا از قیمت‌ها و خدماتی که به آنها اشاره شده مطمئن شوید.

از شما ممنونم که تا انتهای این مقاله با من همراه بودید. اگر محتوای این صفحه را مفید می‌دانید، پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را بررسی کنید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1