بهترین سایت های خرید هدست واقعیت مجازی

بلاگ

هدست‌های واقعیت مجازی چندین سالی است که به زندگی ما نفوذ کرده‌اند و تاثیر بسزایی نیز در راحتی ما داشته‌اند. از زمان انتشار پلی استیشن 3 این دستگاه‌ها به بازار وارد شدند و امروزه نیز پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته‌اند.

با انتشار ویژن پرو شرکت اپل نیز گامی بزرگ به سوی پیشرفت هرچه بیشتر واقعیت مجازی برداشته شد. در ادامه این صفحه من قصد دارم بهترین سایت های خرید واقعیت مجازی را به شما معرفی کنم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی کشور به شمار می‌رود و تقریبا در هر زمینه‌‌ای فعالیت گسترده دارد. طیف گسترده‌ای از هدست‌های واقعیت مجازی نیز توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که بسیاری از آنها نیز شامل تخفیف شده‌اند. پیشنهاد می‌کنم در بخش مربوط به این دسته بندی از تخفیف‌های ویژه بهره مند شوید.

یکی از مزایای خرید از این فروشگاه این است که شما می‌توانید هزینه محصول را درب منزل پرداخت کرده و همچنین تضمین بازگشت وجه دریافت کنید. در صورتی که هرگونه ایرادی مشاهده شود این امکان را خواهید داشت تا محصول را عودت داده و هزینه پرداخت شده را دریافت نمائید.

آدرس سایت

سانتک

سانتک یکی از بهترین سایت های خرید هدست واقعیت مجازی به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌کند. برندهای ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی شامل محصولات اپل، متا، HTC و بسیاری موارد دیگر می‌شود که پیشنهاد می‌‌کنم جهت اطلاع از موجودی و قیمت‌ها این دسته بندی را بررسی نمائید.

بهترین سایت خرید هدست واقعیت مجازی

فروشگاه سانتک در بسیاری دیگر از زمینه‌ها فعالیت داشته و کالاهای آن در زمینه‌هایی همچون ابزار عکاسی و فیلم‌برداری، پرینتر، اسکنر، انواع گجت‌ها، لوازم اصلی رایانه و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. باید بدانید که سانتک یکی از بهترین سایت های خرید دوربین عکاسی نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

پی اس پرو

پی اس پرو یکی دیگر از بهترین سایت هایی است که امکان خرید واقعیت مجازی را برای ما فراهم کرده و می‌توانیم از طریق آن انواع محصولات تولید شده توسط شرکت‌های برتر را خریداری کنیم. علاوه بر خرید این محصولات، طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی و کیف این هدست‌ها را می‌توانید از طریق این فروشگاه خریداری کنید.

باید بدانید که پی اس پرو به صورت تخصصی در زمینه بازی و سرگرمی فعالیت دارد. انواع لوازم جانبی مخصوص کنسول‌های بازی در این فروشگاه موجود بوده که شامل صندلی‌های گیمینگ، انواع بازی‌ها، کنترلرها، تجهیزات مناسب گیم و بسیاری موارد دیگر.

پی اس پرو یکی از بهترین سایت های خرید کنسول نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

اگزوگیم

فروشگاه اینترنتی اگزوگیم نیز در زمینه ارائه انواع واقعیت مجازی فعالیت دارد که شامل محصولات تولید شده توسط اپل، متا و پلی استیشن می‌شود. از طریق این فروشگاه معتبر نیز به راحتی می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و پیشنهاد می‌کنم در بخش تخفیفات ویژه بررسی انجام دهید تا در صورت تخفیف خوردن این محصولات آنها را خریداری نمائید.

همانطور که از نام این برند مشخص است در صنعت گیم فعال بوده و محصولات بسیار متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. این محصولات شامل کنسول‌های بازی، انواع لوازم جانبی مناسب صنعت بازی، انواع بازی‌ها، تجهیزات کامل شبکه، تجهیزات استریم و موارد دیگری نیز ارائه می‌شود که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از آنها از سایت اگزوگیم بازدید کنید.

باید بدانید که اگزوگیم در لیست بهترین سایت های خرید کامپیوتر قرار گرفته است.

آدرس سایت

هزارتو

هزارتو نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید واقعیت مجازی به شمار می‌رود و این امکان را خواهید داشت تا از طریق این فروشگاه طیف گسترده‌ای از این محصولات را مورد بررسی قرار دهید. برخی از کالاها نیز در بخش فروش ویژه قرار گرفته‌اند که پیشنهاد می‌‌کنم بازدید این دسته بندی از سایت هزارتو را فراموش نکنید.

هزارتو یکی از فروشگاه های اینترنتی بزرگ کشور به شمار می‌رود و محصولات متنوعی ارائه می‌کند که شامل کنسول‌های بازی، انواع بازی‌ها و لوازم جانبی کنسول، محصولات دکوری (ماگ، لیوان، گجت‌های هوشمند و …) بازی فکری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که هزارتو یکی از بهترین سایت های خرید صندلی گیمینگ به شمار می‌رود.

آدرس سایت

نخل مارکت

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید هدست واقعیت مجازی فروشگاه نخل مارکت است که طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌کند. کالاهای موجود فروشگاه تولید شده توسط شرکت‌های متا، سونی، اپل و بسیاری برند محبوب دیگر هستند. این امکان را خواهید داشت تا برای خرید تخفیفاتی نیز از فروشگاه دریافت کنید و همچنین خدمات ویژه نخل مارکت را نیز دریافت خواهید کرد.

باید بدانید که فروشگاه نخل مارکت در بسیاری زمینه‌های دیگر نیز فعالیت می‌کند که شامل مواردی مانند کنسول بازی، لوازم جانبی بازی، انواع بازی‌ها، لوازم گیمینگ، لوازم کلکسیونی می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از تمامی محصولات مربوط به این دسته بندی‌ها از سایت نخل مارکت بازدید کنید. همچنین باید بدانید که این فروشگاه در بین بهترین سایت های خرید مانیتور گیمینگ نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

پی سی جانبی

فروشگاه اینترنتی پی سی جانبی در سال 1393 با هدف ارائه محصولات مناسب گیمینگ و استریمینگ تاسیس شده است. برندهای ارائه شده توسط این فروشگاه در حوزه کاری خود بهترین هستند که برخی از آنها با نام‌های دی ایکس ریسر، ریزر، متا کوئست، ایسوس شناخته می‌شوند. در این فروشگاه نیز طیف گسترده‌ای از هدست‌های واقعیت مجازی را می‌توانید به راحتی مورد بررسی قرار داده و در صورت نیاز آنها را تهیه کنید.

البته باید بدانید که پی سی جانبی علاوه بر ارائه این محصولات، در زمینه ارائه کنسول‌‌های بازی و انواع بازی‌های کنسول نیز فعالیتی گسترده دارد. لازم به ذکر است که بخشی برای تخفیفات روزانه در نظر گرفته شده و در زمان انتشار این مقاله، برخی از هدست‌های واقعیت مجازی با تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رسند. پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر از تمامی محصولات فروشگاه پی سی جانبی بازدید نمائید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین سایت های خرید واقعیت مجازی را به شما معرفی کنم. با توجه به جدید بودن این حوزه در کشورمان، فروشگاه‌های بسیاری در این زمینه فعالیت ندارند. برخی از فروشگاه‌ها هستند که آنچنان اعتباری ندارند و ترجیح دادیم در این مقاله به آنها اشاره‌ای نشود.

امیدوارم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید و ممنونم از اینکه تا انتها با من همراه بودید. در صورتی که علاقه‌مند بودید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1