بهترین سایت های خرید و فروش موتور سیکلت

بلاگ

شاید امروزه کمتر کسی علاقه داشته باشد که برای خریدن موتور مورد علاقه‌اش از فضای اینترنت و خصوصا وب‌سایت استفاده کند؛ اما فضای آنلاین برای تحقیق و بررسی بسیار مهم و حیاتی است. به عنوان مثال، یکی از بهترین شرایط فضای آنلاین این است که هیچ فشار فروشی را روی شانه‌های خود حس نمی‌کنید، و به همین دلیل تمام زمان دنیا را در اختیار دارید تا به خوبی درباره خرید خود فکر و تحقیق کنید.

 

در ادامه این صفحه به بررسی بهترین سایت های خرید و فروش موتور سیکلت می‌پردازیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

باما

باما یکی از سایت‌هایی است که این امکان را به شما می‌دهد تا انواع موتور سیکلت را بررسی کرده و گزینه مورد نظر خود را با ارتباط با فروشنده خریداری کنید. آگهی‌های درج شده در این سایت همگی توسط فروشندگان ثبت شده‌اند و تنها ممکن است قیمت‌ها با توجه به قصد فروشنده‌ها متفاوت باشد که اگر خوش شانس باشید، می‌توانید قیمت‌های بسیار مناسب را در این سایت پیدا کنید.

علاوه بر فروش انواع موتور، در سایت باما می‌توانید برای استعلام و پرداخت خلافی وسیله نقلیه خود اقدام کرده و همچنین برای خرید انواع وسیله نقلیه نیز اقدام کنید. لازم به ذکر است که باما یکی از بهترین سایت های خرید و فروش خودرو به شمار می‌رود.

آدرس سایت

پدال

وب سایت پدال به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید موتور سیکلت به شمار می‌رود و گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما عزیزان می‌گذارد. نکته‌ای که باید توجه کنید، این است که یک سایت پدال دیگر وجود دارد که آن یک مجله اینترنتی بوده و فعالیتی در زمینه خرید و فروش هیچ وسیله نقلیه‌ای ندارد. من در انتهای این بخش آدرس سایت را قرار می‌دهد تا به اشتباه به وسیله سرچ گوگل وارد آن سایت نشوید.

این مجموعه بیش از 30 سال سابقه فعالیت دارد و موتورهای ارائه شده توسط آن، تولید شده از معتبرترین برندهای دنیا هستند. از طریق این مجموعه می‌توانید بدون ضامن و به صورت اقساطی برای خرید موتور سیکلت اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنم اطلاعات کامل را از طریق لینک زیر بررسی کنید.

آدرس سایت

نیرو موتور

گروه صنعتی نیرو موتور یکی از قدیمی‌ترین برندها در زمینه تولید و فروش انواع موتور سیکلت به شمار می‌رود. این برند از سال 1382 در حال فعالیت بوده و همواره در تلاش است تا بتواند خدمات بهتری به جامعه موتور سواران کشور ارائه کند. شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیرو موتور برای خرید محصولات تولید شده توسط این برند یا محصولات وارداتی اقدام نمائید.

بهترین سایت های خرید و فروش موتور سیکلت

باید بدانید که موتورهای متنوعی توسط این گروه به فروش می‌رسند که شامل انواع موتور شهری، اسکوتر، برقی، کاب، ورزشی، مسافرتی، آفرود و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آدرس سایت

دنیای موتور

بیش از صد ها موتور سیکلت که توسط چندین برند تولید شده‌اند در وب‌سایت دنیای موتور موجود است که در صورت علاقه به هرکدام می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام داده و این محصول را درب منزل خود دریافت کنید!

همچنین در این فروشگاه می‌توانید برای خرید انواع لوازم جانبی موتور سیکلت نیز اقدام نمائید. می‌توانید قبل از نهایی کردن خرید خود با مشاورین این مجموعه ارتباط گرفته تا مطمئن شوید که قیمت کالا صحیح بوده و انتخاب درستی داشته‌اید. همچنین می‌توانید پرداخت سفارش خود را نیز درب منزل انجام دهید.

آدرس سایت

کویر موتور

اگر با شعار تمایز در حرکت آشنا باشید، احتمالا نام کویر موتور را به خوبی می‌شناسید. یکی از بهترین سایت‌های خرید موتور سیکلت در ایران به شمار می‌رود و خدمات متنوعی در این زمینه ارائه می‌کند. در زمان انتشار این مقاله، تنها خرید اینترنتی موتور سیکلت در شهر کرج و تهران وجود دارد و ساکنین سایر استان‌های کشور می‌توانند تمامی اطلاعات مورد نیاز را از سایت دریافت کرده و سپس برای خرید به نمایندگی‌های رسمی مراجعه کنند.

علاوه بر موتور، امکان خرید موتور چهارچرخ، مینی اسکوتر و بسیاری محصول دیگر توسط این برند وجود دارد. باید بدانید که کویر موتور یکی از بهترین سایت های خرید دوچرخه نیز به شمار می‌رود و در صورتی که علاقه‌مند هستید پیشنهاد می‌کنم این دسته بندی را در نت چین مورد بررسی قرار دهید.

آدرس سایت

دیجی کالا

فروشگاه دیجی کالا نیز در سال‌های اخیر تصمیم گرفته تا در زمینه فروش انواع موتور سیکلت نیز فعالیت کند و در زمان انتشار این مقاله بیش از 600 محصول در دسته بندی این سایت قرار گرفته است. البته که همه آنها موجود نیست، اما در صورت نیاز می‌توانید درخواست ثبت کنید تا در صورت موجود بودن آنها به شما پیام ارسال شود.

تقریبا غیر ممکن است که بتوانید موتور سیکلت مورد نظر خود را از طریق این فروشگاه با تخفیف تهیه کنید، اما در بین تمامی محصولات، 2 یا 3 موتور با تخفیفات ویژه ارائه می‌شوند. در زمان خرید از این برند می‌توانید مطمئن باشید که بهترین محصول ممکن را دریافت می‌کنید چون در غیر این صورت حداقل تا 7 روز امکان عودت کالا را دارید.

لازم به ذکر است که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی به شمار می‌رود.

آدرس سایت

صبا سیکلت

از طریق فروشگاه صبا سیکلت این امکان را خواهید داشت تا تمامی اطلاعات در مورد موتوری که قصد تهیه آن را دارید کسب کرده و برای خرید نیز اقدام کنید. تنها موردی که باید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید مساله قیمت و تحویل کالا است. برای اینکه از موجود بودن محصول مطمئن شوید و بتوانید موتور مد نظر خود را بخرید لازم است که از طریق شماره تماس با کارشناسان صبا سیکلت ارتباط برقرار نمائید.

همچنین می‌توانید از طریق وب سایت مجموعه، با تمامی فروشگاه‌های سراسر کشور نیز آشنا شده و در صورت نیاز برای خرید به یکی از این شعب مراجعه کنید. محصولات صبا سیکلت شامل مدل‌های متنوعی همچون کاب، تریل، اسکوتر، استریت، نیکد، کروز و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آدرس سایت

دیجی موتور

دیجی موتور یکی از معدود سایت‌های ایرانی است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید موتور سیکلت مورد علاقه خود را با تخفیفات ویژه تهیه کنید. همچنین این برند در نظر گرفته تا مدل‌های مناسب آقایان و بانوان را ارائه کند.

علاوه بر تهیه انواع موتور سیکلت، این امکان را خواهید داشت تا بتوانید لوازم جانبی مورد نیاز را از این فروشگاه بخرید. همچنین در این سایت مزایده‌هایی نیز انجام می‌شود که این شانس را دارید تا به صورت روزانه یک موتور سیکلت به قیمت کارخانه دریافت کنید. اطلاعات بیشتر را از طریق لینک زیر بررسی کنید.

آدرس سایت

موتور فروش

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و فروش موتورسیکلت سایت موتور فروش بوده که این امکان را به شما می‌دهد تا بدون حضور هیچ واسطه‌ای به صورت مستقیم با فروشنده یا خریدار تماس برقرار کنید.

می‌توانید ساکن هر کجای کشور که باشید به این سایت مراجعه کرده و شانس پیدا کردن گزینه مورد علاقه خود را داشته باشید. تنها کافیست در دسته بندی‌ها جستجو انجام داده و از طریق اطلاعات تماس با فروشنده ارتباط بگیرید.

قبل از خرید نیز می‌توانید از قیمت‌ها مطلع شده و در صورتی که فکر می‌کنید برای شما مناسب است برای خرید اقدام کنید. برای فروش موتور نیز به صورت رایگان می‌توانید در این سایت آگهی ثبت نمائید.

آدرس سایت

تهران گاراژ

تهران گاراژ نیز یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی است که این امکان را به شما می‌دهد تا موتور سیکلت مورد علاقه خود را با تخفیفات ویژه دریافت کنید. البته همانطور که این فروشگاه اعلام می‌کند، بهتر از قبل از نهایی کردن خرید خود با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته تا از موجود بودن محصولات و درست بودن قیمت به دلیل نوسانات مطمئن شوید.

انواع موتور سیکلت بنزینی، برقی، سه چرخ، چهار چرخ، شارژی و بسیاری محصول دیگر توسط این فروشگاه به فروش می‌رسند که در صورت نیز می‌توانید از طریق لینک زیر تمامی آنها را مورد بررسی قرار دهید.

آدرس سایت

سایت Asno

وب سایت Asno در سال 1396 ایجاد شده و فعالیت اصلی آن در زمینه خرید و فروش آنلاین بدون واسطه انواع موتور سیکلت است. این وب‌سایت تقریبا فعالیتی شبیه به باما دارد و گزینه‌های درج شده در آن توسط مردم تکمیل شده‌اند.

بنابراین از طریق این صفحه، گزینه‌های متنوعی خواهید داشت تا آنها را بررسی کنید. علاوه بر خرید موتور، می‌توانید از این سایت برای خرید خودرو سواری، خودرو سنگین نیز استفاده نمائید. در صورت مشاهده تمامی آگهی‌ها پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر وارد سایت Asno شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا به صورت خلاقه درباره بهترین سایت های خرید و فروش موتور سیکلت توضیح بدهم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید واقع شود. در صورتی که از خواندن این مقاله رضایت داشتید، پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات من در نت چین را نیز بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1