بهترین سایت های خرید پاوربانک (+10 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

پاوربانک یکی از اصلی ترین لوازم جانبی گوشی موبایل به شمار می‌رود؛ خصوصا اگر گوشی شما کمی قدیمی شده و باتری آن مانند سابق کار نمی‌کند! البته که این محصول تنها برای موبایل کاربرد ندارد و برای شارژ لپ‌تاپ، ساعت، تبلت و … نیز از آن استفاده می‌شود. با توجه به کاربردهایی که این کالا در زندگی روزمره ما دارد، در ادامه می‌خواهم به شما بهترین سایت های خرید پاوربانک را معرفی کنم و پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این مطلب با من همراه باشید.

 

دیجی کالا

بدون شک دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و از این فروشگاه می‌توانید در بین حداقل 7000 پاوربانک، کالای مورد نظر خود را انتخاب نمائید. حتما می‌دانید که تخفیفات متنوعی نیز برای کالاهای ارائه شده در این فروشگاه در نظر گرفته می‌شود.

قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود و از نظر اعتبار نیز خیالتان راحت است. چون می‌توانید تا 7 روز ضمانت بازگشت وجه را نیز از دیجی کالا دریافت کنید.

آدرس سایت

تکنولایف

تکنولایف نیز یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین معتبر کشور به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا محصول مورد علاقه خود را در بین طیف گسترده‌ای از پاوربانک‌ها خریداری کنید. بسیاری از محصولات ارائه شده توسط این فروشگاه با تخفیف ارائه می‌شوند و با خرید از تکنولایف می‌توانید مبلغی را نیز صرفه جویی کنید.

علاوه بر این محصول، بسیاری محصولات دیگر در زمینه دیجیتال در این فروشگاه موجود می‌باشند که شامل لپ تاپ، تبلت، هدفون، کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر هستند. لازم به ذکر است که تکنولایف یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

جانبی

در فروشگاه جانبی این امکان را خواهید داشت تا بهترین لوازم جانبی برای گوشی موبایل، تبلت، خودرو، کامپیوتر و سایر لوازم‌های جانبی را تهیه نمائید. باید بدانید که جانبی یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی گوشی موبایل به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنم این مقاله را در نت چین بخوانید.

در بین هزاران پاوربانک می‌توانید به راحتی کالای مورد علاقه خود را تهیه کرده و همچنین می‌توانید برای اطمینان از کیفیت محصول 7 روز ضمانت بازگشت وجه را نیز دریافت کنید. تخفیفاتی نیز روی محصولات در نظر گرفته شده که تا 30 درصد از قیمت اصلی کالا را کاهش داده‌اند.

آدرس سایت

مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید پاوربانک در ایران به شمار می‌رود و در زمینه فروش سایر لوازم دیجیتال نیز کاملا شناخته شده است. بیش از 800 پاوربانک در این فروشگاه آنلاین موجود هستند که می‌توانید برخی از آنها را نیز با تخفیف خریداری نمائید.

علاوه بر این محصول، این برند در سایر زمینه‌های دیجیتال نیز کاملا فعال بوده و می‌توانید از طریق آن برای خرید لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، لوازم اداری و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید. باید بدانید که مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مستر کالا

مستر کالا یکی از معدود فروشگاه‌های آنلاین کشور است که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز بتوانید به صورت حضوری نیز از آنها خرید کنید. در صورتی که ساکن تهران باشید می‌توانید به صورت حضوری کالاهای مورد نظر خود را از این فروشگاه بخرید. در زمینه ارائه پاوربانک، محصولات متنوعی توسط این برند ارائه می‌شوند و اکثر آنها نیز شامل تخفیف شده‌‌اند.

احتمالا می‌دانید که در زمینه ارائه انواع لوازم جانبی دیجیتال فعال بوده و می‌توانید محصولات بسیاری را از این فروشگاه تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کرده تا از تمامی محصولات آنها آگاهی پیدا کنید.

آدرس سایت

ایران بابا

فروشگاه ایران بابا از سال 1399 کار خود را آغاز کرده و تا به امروز در تلاش است تا محصولات اورجینال را با قیمتی مناسب ارائه بازار کند. همچنین این فروشگاه امکان خرید از سایت‌های معروفی مانند eBay و آمازون را فراهم کرده است که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

در زمینه خرید پاوربانک نیز می‌توانید چندین محصول در این سایت را مشاهده نموده و در صورت نیاز به خرید آنها را با تخفیف تهیه کنید. در زمینه‌های بسیار گسترده‌ای فعالیت دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا محصولات متنوعی را از آن بخرید.

باید بدانید که یکی از برترین سایت های خرید عطر و ادکلن نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

فارس بازار

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید پاوربانک در ایران فارس بازار بوده که به راحتی می‌توانید کالای مورد نظر خود را از طریق آن تهیه کنید. طیف گسترده‌ای پاوربانک‌ها در این فروشگاه موجود بوده که تولید شده توسط برندهای معتبر مانند انکر هستند.

علاوه بر این محصول، فارس بازار در زمینه فروش لوازم دیجیتال کاملا فعال بوده و برخی از محصولات آنها شامل تبلت، کامپیوتر، پرینتر، اسکنر و … می‌شوند. لازم به ذکر است که یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

هایتل

از طریق سایت هایتل می‌توانید با قیمتی مناسب برای خرید پاوربانک اقدام نموده و از بین صدها محصول، کالای مورد نظر خود را تهیه نمائید. این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد نظرتان را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. همچنین پیشنهاد می‌کنم از صفحه اصلی این فروشگاه استفاده کرده تا اگر کالای مورد نظر شما در بخش شگفت انگیز قرار گرفته، با مبلغی کمتر آن را بخرید.

هایتل در سایر زمینه‌های دیجیتال نیز فعالیت دارد و محصولات آن شامل، لوازم جانبی موبایل، کالای دیجیتال، لوازم خانگی هوشمند و محصولات اپل می‌شود. در بین بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند نیز قرار گرفته است.

آدرس سایت

تکنوسان

تکنوسان نیز یکی دیگر از بزرگ‌ترین فروشگاه های اینترنتی کشور به شمار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا پاوربانک مورد علاقه‌تان را از بین حداقل 600 محصول تهیه نمائید. کالاهای ارائه شده توسط این فروشگاه تولید شده از برندهای معتبر مانند شیائومی و انکر هستند.

علاوه بر آن، تکنوسان در بسیاری از زمینه‌های دیگر فعالیت دارد که شامل محصولات مرتبط با کامپیوتر، موبایل، لوازم اداری، لوازم برقی، ابزار آلات و لوازم صوتی می‌شود. تکنوسان به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید تبلت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

تخفیفانه

همانطور که از نام این برند می‌توانید حدس بزنید، فروشگاهی است که تخفیفات متنوعی به کاربران ارائه می‌کند. می‌توانید برای تهیه پاوربانک از این فروشگاه استفاده کرده و برای خرید برخی از محصولات نیز از تخفیف استفاده کنید. البته که در زمان انتشار این مقاله، هیچ تخفیفی روی این کالاها وجود ندارد!

این فروشگاه در سایر زمینه‌ها نیز فعال بوده و همچنین بخشی برای محصولات شگفت انگیز ایجاد کرده است که می‌توانید از طریق لینک زیر از تمامی محصولات این برند مطلع شوید.

آدرس سایت

دارسو

یکی از اهداف اصلی دارسو این است که بروزترین فروشگاه اینترنتی کشور شناخته شود و همراه در این مسیر تلاش خود را انجام می‌دهد. در زمینه پاوربانک محصولات متنوعی ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید خرید خود را از طریق این دسته بندی انجام دهید.

در زمینه ارائه لوازم دیجیتال کاملا فعال بوده و می‌توانید محصولاتی همچون گوشی موبایل، تبلت، ساعت هوشمند، کنسول بازی و بسیاری موارد دیگر را از دارسو تهیه کنید. برای اطلاعات کامل از محصولات موجود پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید. لازم به ذکر است که دارو به عنوان یکی از بهترین سایت های SSD به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مبیت

مبیت یکی دیگر از بهترین سایت های خرید پاوربانک به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا با تخفیف محصول مورد علاقه خود را تهیه کنید. حداقل از بین 300 کالا این امکان را دارید تا محصول مورد نیازتان را بخرید. علاوه بر این می‌توانید از طریق فروشگاه مبیت لوازم دیگری تهیه کنید که شامل موبایل، تبلت، لوازم جانبی موبایل، لپ‌تاپ، کامپیوتر و بسیاری موارد دیگر می‌شوند.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ثبت شده در صفحات با کارشناسان مبیت ارتباط بگیرید. همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز امکان ارتباط با آنها وجود دارد.

آدرس سایت

حرف نهایی

این بود تمامی فروشگاه‌های معتبری که در زمینه فروش پاوربانک فعالیت داشتند. من تلاش کردم به صورت خلاصه درباره آنها توضیح بدهم و لینک مربوط به دسته بندی را ارائه کنم تا به راحتی بتوانید به مقایسه پرداخته و کالای مورد نظرتان را پیدا کنید.

ممنون از اینکه وقت گذاشتید و تا انتهای این صفحه همراه من بودید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1