بهترین سایت خرید پرفکت مانی و ووچر Perfect Money

بلاگ

خدمات پرفکت مانی برای ما که تحریم‌های گسترده‌ای روی کشورمان اعمال شده بسیار کاربردی هستند. به عنوان مثال، می‌توانیم با ووچر پرفکت مانی انواع محصولات را از سایت‌های خارجی بخریم یا اینکه با امنیت بسیار بالا انتقال پول انجام دهیم.

 

همچنین با داشتن کارت Perfect Money به راحتی می‌توانیم خریدهای بین المللی خود را انجام داده یا ارزهای بین‌المللی در حساب خود داشته باشیم.

در ادامه من قصد دارم بهترین سایت های خرید پرفکت مانی و ووچر آن را به شما معرفی کنم. در صورتی که علاقه مند بودید با من تا انتهای صفحه همراه باشید.

نوین پرداخت

از طریق وب سایت نوین پرداخت به راحتی می‌توانید برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کرده و خدماتی همچون شارژ حساب، خریدهای آنلاین، نقد کردن مبالغ را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که ممکن است برای شارژ حساب خود نیاز به احراز حویت در سایت نوین پرداخت داشته باشید. طبق گفته مسئولین سایت تا 20 دلار بدون احراز انجام می‌شود و با شارژ بیشتر نیاز به انجام این کار است.

همانطور که می‌توان حدس زد نوین پرداخت خدمات متنوعی در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی ارائه می‌دهد که این خدمات شامل حساب وب مانی، خرید و فروش ارزهای دیجیتال، درآمد ارزی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

باید بدانید که نوین پرداخت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پی پال به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ایرانیکارت

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید پرفکت مانی ایرانیکارت به شمار می‌‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا در کمتر از نیم ساعت بتوانید حساب خود را شارژ کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق ایرانیکارت ووچر نیز خریداری نمائید. باید بدانید که برای شارژ حساب خود نیاز به انجام مراحل احراز هویت دارید. می‌توانید دلارهای پرفکت مانی خود را نیز به این برند بفروشید که با یک سیستم محاسبه شده و طی 1 الی 2 روز کاری مبلغ به شما پرداخت می‌شود.

بهترین سایت های خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی

برند ایرانیکارت نیز در زمینه‌های دیگر بین‌المللی فعالیت دارد که این موارد شامل انواع کارت‌های اعتباری مانند مستر کارت و ویزا کارت، پرداخت‌های ارزی، نقد کردن درآمد ارزی، حساب‌های بین‌المللی و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اینکه از تمامی خدمات این مجموعه مطلع شوید وارد سایت آنها شده یا اینکه با مشاورین آنها ارتباط بگیرید.

همچنین باید عرض کنم که ایرانیکارت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از آمازون نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

نیک پرداخت

یکی از مواردی که باعث می‌شود افراد زیادی دلارهای پرفکت مانی خود را به نیک پرداخت بفروشند به این خاطر است که نیازی به احراز هویت وجود ندارد. البته شما برای شارژ حساب نیاز دارید که مراحل احراز هویت را انجام دهید. تنها کافیست در سایت نیک پرداخت ثبت نام کرده و درخواست خود را که فروش یا خرید است را ثبت نمائید.

شما می‌توانید از طریق این برند خدمات دیگری نیز دریافت کنید که شامل پی پال، انواع سرویس‌های ارزی مانند ویزا کارت و مستر کارت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و پرداخت‌های بین‌المللی می‌شوند. لازم به ذکر است که نیک پرداخت به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از خارج کشور شناخته می‌شود.

آدرس سایت

کافه ارز

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید پرفکت مانی و ووچر آن سایت کافه ارز به شمار می‌رود که علاوه بر افتتاح حساب، این امکان را به شما می‌دهد تا شارژ حساب و فروش ارز را نیز انجام دهید. طبق گفته مسئولان سایت، خرید تا سقف 15 دلار نیاز به هیچ‌گونه احراز هویتی ندارد. شما می‌توانید با ثبت نام در کافه ارز به راحتی این خدمات را دریافت کنید و خریدهای خارجی خود را انجام داده یا مواردی مانند انتقال پول بین‌‌‌المللی را تجربه نمائید.

باید بدانید که وب سایت کافه ارز خدمات دیگری نیز ارائه می‌کند که شامل پی پال، انواع پرداخت بین‌المللی، ویزا کارت، مستر کارت، نقد کردن درآمد، خرید انواع ارز دیجیتال و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که کافه ارز یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت به شمار می‌رود.

آدرس سایت

پی 98

در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانید از طریق پی 98 خدمات پرفکت مانی دریافت کنید. این موارد شامل افتتاح حساب، شارژ و فروش دلار پرفکت مانی می‌شود که پی 98 با قیمتی مناسب و در زمانی کوتاه از شما خریداری می‌کند. شما می‌توانید از طریق ابزاری که در سایت ایجاد شده، میزان مبلغ شارژ خود را بررسی کرده و بدانید که چه مبلغی را باید برای آن مقدار واریز کنید.

پی 98 خدمات گسترده‌ای ارائه می‌دهد که شامل قیمت لحظه‌ای پول‌های الکترونیک، ارزهای دیجیتال، خدمات پی پال، ویزا کارت، اسکریل، وب مانی، وسترن یونیون، خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال و بسیاری موارد دیگر می‌شود. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان پی 98 در ارتباط باشید. باید بدانید که پی 98 به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مستر کارت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

ایکس پی

از طریق وب سایت ایکس پی به راحتی می‌توانید مواردی مانند خرید و فروش پرفکت مانی را انجام دهید و کارمزد محدودی نیز برای دریافت این خدمات می‌پردازید. همچنین از طریق جدولی که در سایت ایجاد شده می‌توانید قیمت‌های مربوط به خرید و فروش را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

ایکس پی در زمینه خدمات دیگری نیز فعالیت دارد که شامل خرید تتر، بیت کوین و دوج کوین می‌شود. همچنین می‌توانید از طریق این برند به صورت لحظه‌ای قیمت‌های ارزها را مشاهده نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای خرید پرفکت مانی یا ووچر آن از طریق لینک زیر اقدام کنید.

آدرس سایت

آلما اکس

آلما اکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی به شمار می‌رود و علاوه بر امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید برای تهیه پرفکت مانی اقدام کنید. هدف این شرکت ارائه خدماتی جذاب برای خریدهای بین‌المللی و خرید و فروش دلارهای دیجیتال است. شما می‌توانید از طریق ابزاری که در سایت ایجاد شده مبلغ مورد نیاز برای شارژ پرفکت مانی را بدانید.

باید بدانید که برای فروش پرفکت مانی در آلما اکس نیازی به احراز هویت نیست و برای خریدهای بالای 15 دلار لازم است که به صورت سلفی احراز هویت را انجام دهید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی پیشنهاد می‌کنم از شماره تماس‌های درج شده در سایت یا از آیدی تلگرام استفاده نمائید.

آدرس سایت

سرمایکس

وب سایت سرمایکس که یکی دیگر از بهترین سایت های خرید پرفکت مانی به شمار می‌رود در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در تلاش است تا به عنوان یکی از سامانه‌های برتر در این زمینه شناخته شود. شما به راحتی می‌توانید از طریق سرمایکس به خرید پرفکت مانی بپردازید و قبل از این کار قیمت آن را به صورت نمودار مشاهده کنید. تنها کافیست در این سایت ثبت نام کرده تا این امکان برای شما فراهم شود.

باید بدانید که سرمایکس نیز یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بیش از 700 ارز را بدون محدودیت خرید و فروش کنید. در صورتی که نیاز داشته باشید می‌توانید اپلیکیشن این مجموعه را دریافت کرده و خدمات مورد نیازتان را از طریق گوشی دریافت کنید.

آدرس سایت

ایرانکس

ایرانکس نیز یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود و این امکان را ایجاد کرده تا شما بتوانید برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کنید. باید بدانید که ابتدا نیاز است تا ثبت نام خود را انجام داده و سپس برای دریافت ووچر باید درخواست خود را در سایت ثبت نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از بخش تماس با ما استفاده کرده یا مشکل خود را در چت آنلاین مطرح کنید.

علاوه بر پرفکت مانی در ایرانکس می‌توانید ارزهای بیت کوین، تتر، اتریوم، یونی سواپ، شیبا و بسیاری ارز دیگر را خرید و فروش کنید. این برند نیز از اپلیکیشن اختصاصی برای ارائه خدمات استفاده می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید آن را دانلود نمائید.

آدرس سایت

ایران پرفکت

یکی دیگر از سایت هایی که به راحتی امکان خرید پرفکت مانی را به شما می‌دهد سایت ایران پرفکت بوده که تنها نیاز است برای دریافت این خدمات در سایت ثبت نام خود را تکمیل کنید. احراز هویت شما به سادگی انجام می‌شود و همچنین نرخ کمیسیون مناسبی نیز توسط این برند به شما ارائه می‌شود.

ایران پرفکت به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش Perfect Money فعالیت دارد و البته ارز دیجیتال پایه (تتر) را نیز در خدمات خود ارائه می‌کند. شما می‌توانید در این سایت با دعوت دوستان خود جوایزی دریافت کنید که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات دقیق از این مورد وارد سایت شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا سایت‌هایی که به شما امکان خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر آن را ارائه می‌کنند معرفی کنم. امیدوارم که این اطلاعات به شما عزیزان کمک کند تا نیاز خود را برطرف کنید.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این مطلب با من همراه بودید. در صورتی که از خواندن این محتوا لذت بردید پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1