بهترین سایت های خرید چادر مسافرتی (10 فروشگاه)

بلاگ

از مناسب‌ترین وسیله‌هایی که می‌توانید در سفر همراه خود داشته باشید، خصوصا در فصل بهار و تابستان چادر مسافرتی است. این محصول با وجود امکانات متنوعی که در حال حاضر ایجاد شده (مانند رزرو ویلا و …) همچنان طرفداران خود را دارد. بنابراین من قصد دارم در ادامه این صفحه به معرفی بهترین سایت های خرید چادر مسافرتی بپردازم. پیشنهاد می‌کنم تا انتها با من همراه باشید تا با آدرس این سایت‌ها آشنا شوید.

 

دیجی کالا

همانطور که می‌دانید دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و در زمینه فروش چادر مسافرتی نیز گزینه‌های بسیار متنوعی ارائه می‌دهد. در واقع در این دسته بندی شما می‌توانید بیش از هزار محصول را مورد بررسی قرار داده و از بین گزینه‌های موجود، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

این شانس را خواهید داشت تا بتوانید از گزینه‌هایی که شامل تخفیف شده‌اند خرید کنید و همچنین می‌توانید هزینه سفارش را درب منزل پرداخت نمائید. باید بدانید که دیجی کالا حداقل 7 روز ضمانت بازگشت وجه به شما ارائه می‌دهد؛ بنابراین با خیالی راحت می‌توانید خرید خود را نهایی کنید.

آدرس سایت

تهران اینتکس

تهران اینتکس یکی دیگر از بهترین سایت های خرید چادر مسافرتی به شمار می‌رود که شما می‌توانید از طریق آن برای خرید انواع چادر اقدام کنید. محصولاتی مناسب 4 نفر، 12 نفر، 2 نفره، اتوماتیک و …

بهترین سایت های خرید چادر مسافرتی

همچنین باید بدانید که این برند در ارائه محصولات دیگری نیز فعالیت دارد که طیف گسترده‌ای را شامل می‌شوند. همچون تخت خواب بادی، تشک بادی، مبل شنی، کاناپه بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته، قایق بادی و بسیاری محصول دیگر.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از محصولات تهران اینتکس از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

باسلام

باسلام به شما این امکان را می‌دهد تا چادر مسافرتی مورد نیاز خود را از بهترین فروشنده‌ها در سراسر کشور تهیه کنید. تنها کافیست وارد این سایت شده، محصولات را مشاهده کرده، در صورت نیاز با فروشنده‌ها ارتباط گرفته و خرید خود را نهایی کنید.

از هر جای ایران که باشید می‌توانید خرید خود را انجام داده و سفارش را درب منزل تحویل بگیرید. در واقع علاوه بر تخفیف، این امکان را دارید که پس از خرید خود از این برند هدیه نیز دریافت کنید. با فیلترهای اعمال شده در سایت، می‌توانید بر اساس بودجه و بسیاری موارد دیگر سریع‌تر محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

باید بدانید که باسلام تقریبا در تمامی زمینه‌ها فعالیت دارد و غرفه‌داران این مجموعه محصولات متنوعی را ارائه می‌کنند. بنابراین یکی از بهترین سایت های خرید لباس مردانه و زنانه به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ایران کمپینگ

بدون شک یکی از بهترین سایت های خرید چادر مسافرتی ایران کمپینگ بوده که گزینه‌هایی بسیار حرفه‌ای ارائه می‌کند. مدل‌های ارائه شده توسط این برند مناسب تمامی خانواده‌ها بوده و شامل چادرهای 3 نفره، 4 نفره، 8 نفره، 2 نفره و … می‌باشند.

همچنین باید بدانید که چادرهای کمپینگ نیز توسط این برند فروخته می‌شوند که در صورت نیاز می‌توانید آنها را نیز تهیه نمائید. تقریبا تمامی وسایل کمپ را می‌توانید از طریق این فروشگاه بخرید. محصولاتی مانند، دوربین، لوازم آشپزی کمپ، ابزار و لوازم آفرود و بسیاری موارد دیگر که پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از محصولات از لینک زیر اقدام کنید. لازم به ذکر است که با ارائه گزینه‌های مختلف به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پاوربانک نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

اینتکس ایران

در سایت اینتکس ایران نیز طیف گسترده‌ای از چادر مسافرتی وجود دارد که با توجه به فضای داخلی آن و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

همچنین باید بدانید که این برند یکی از نمایندگی‌های اینتکس در ایران به شمار می‌رود و علاوه بر چادر، محصولاتی همچون استخر بادی، استخر پیش ساخته، قایق بادی، تشک بادی، تخت بادی، بالش بادی، مبل بادی، کاناپه بادی و بسیاری محصول دیگر را ارائه می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی با تمامی محصولات این برند و اطلاع از موجودی آنها از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

اینتکس

اینتکس نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید چادر مسافرتی به شمار می‌رود که در شهر تهران واقع شده و محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد. شما از طریق این فروشگاه می‌توانید برای خرید چادرهای 10 نفره، 8 نفره، 12 نفره، 6 نفره و … اقدام کنید.

همچنین باید بدانید که این فروشگاه تنها در این زمینه فعالیت نداشته و تقریبا تمامی محصولات برند اینتکس را به فروش می‌رساند. محصولاتی همچون مبل شنی، تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، مبل بادی و بسیاری موارد دیگر. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید پیشنهاد می‌کنم وارد سایت شده و با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

اورجینال لند

اگر قصد دارید با قیمتی مناسب و تخفیفات متنوع چادر مسافرتی مورد علاقه خود را تهیه کنید، اورجینال لند یکی از بهترین سایت‌ها برای برطرف کردن نیاز شما به شمار می‌رود. انواع چادر 2 نفره، 4 نفره، 8 نفره، 12 نفره و بسیاری موارد دیگر را می‌توانید از طریق این فروشگاه با بهترین قیمت‌ها تهیه کنید.

باید بدانید که اروجینال لند نیز مانند سایر برندها که در این صفحه معرفی شدند در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت می‌کند. در واقع می‌توانید علاوه بر چادر مسافرتی محصولاتی همچون استخر بادی، جلیقه نجات، قایق بادی، مبل بادی، جامپینگ بادی، تخت بادی، پشه بند و بسیاری محصول دیگر را از اورجینال لند خریداری کنید.

آدرس سایت

ایران بابا

یکی دیگر از سایت‌های معتبر که از طریق آن می‌‌توانید چادر مسافرتی تهیه کنید سایت ایران بابا است. این برند از سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه کند.

علاوه بر چادر مسافرتی، محصولات بسیاری در این فروشگاه عرضه می‌شوند که شامل ابزار و تجهیزات صنعتی، لوازم موسیقی، اسباب بازی، لوازم کمپینگ، لوازم خانه، لوازم اداری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. لازم به ذکر است که ایران بابا امکانی ایجاد کرده تا شما مشتریان گرامی بتوانید از سایت‌هایی همچون Ebay و آمازون خرید کنید و به همین دلیل در بین بهترین سایت های خرید از خارج کشور قرار گرفته است.

آدرس سایت

شاپ اینتکس

ساکن هر کجای کشور که باشید می‌توانید به راحتی وارد سایت شاپ اینتکس شده و چادر مسافرتی مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت کنید. محصولات بسیار متنوعی در این سایت ارائه می‌شوند که مناسب 8 نفر، 12 نفر، 10 نفر و … می‌باشد. همچنین شما این امکان را دارید تا با قیمتی مناسب کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

علاوه بر آن، شاپ اینتکس در سایر زمینه‌ها فعالیت دارد که شامل محصولاتی همچون مبل شنی، قایق بادی، تخت بادی، استخر پیش ساخته، استخر بادی، تشک بادی مناسب ماشین و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کرده تا از تمامی محصولات آنها آگاه شوید.

آدرس سایت

آوان سپهر آمیتیس

آوان سپهر آمیتیس یکی دیگر از بهترین سایت های خرید چادر مسافرتی در تهران به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد تا از بین محصولات متنوع، کالای مورد نیاز خود را تهیه نمائید. این برند در گذشته با نام اینتکس سایت نیز شناخته میشد.

شرکت آمیتیس نیز تقریبا تمامی محصولات تولید شده توسط برند اینتکس را به فروش می‌رساند که شامل تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، استخر پیش ساخته، جکوزی بادی، وان بادی، قایق بادی و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این صفحه به صورت خلاصه درباره بهترین فروشگاه های اینترنتی فروش چادر مسافرتی توضیح دادم و امیدوارم که این اطلاعات به شما کمک کند تا نیاز خود را در این زمینه برطرف کنید.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای مقاله با من همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1