بهترین سایت های خرید چای (+10 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

پرمصرف‌ترین نوشیدنی ما ایرانی‌ها چای است که از طرق مختلف نیز آن را تهیه می‌کنیم. باید بدانید که یکی از بهترین شیوه‌ها خرید آن به صورت اینترنتی بوده و در حال حاضر وب‌سایت‌های بسیاری در این زمینه خدمات ارائه می‌کنند و حتی این امکان را به شما می‌دهند تا با تخفیف این محصول را خریداری کنید. به همین دلیل در ادامه به بهترین سایت های خرید چای می‌پردازم تا بتوانید به راحت‌ترین شیوه این محصول را برای خانه خود تهیه نمائید.

عطر گیلان

عطر گیلان به دلیل داشتن بیشترین تنوع در انواع چای سبز و چای سیاه ایرانی یکی از بهترین گزینه ها برای خرید چای به شمار می رود. قبل از خرید چای ایرانی در این فروشگاه می توانید اطلاعات جامعی درباره چای ایرانی کسب کنید و با نگاه کردن به ویدیو های بررسی تخصصی چای انتخاب مناسبی داشته باشته باشید.

بهترین چای ایرانی یعنی چای سرگل در فروشگاه عطر گیلان به فروش می رسد. این فروشگاه با اعتماد به کیفیت محصولات خود گارانتی بازگشت محصول به سلیقه مشتری دارد تا مشتری با خیال راحت خرید خود را انجام دهد. همچنین با خرید در وزن های 3 کیلوگرم و 5 کیلوگرم شامل تخفیف می شوید.

دیجی کالا

بدون شک دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود و در زمینه خرید چای نیز برندهای متنوعی ارائه می‌کند. شما این امکان را دارید تا محصول مورد علاقه خود را از بین حداقل 300 کالا خریداری نمائید. انواع چای سبز، میوه‌ای، سیاه، ماسالا و بسیاری گزینه دیگر در این فروشگاه اینترنتی موجود می‌باشند.

همچنین این امکان وجود دارد تا محصول مورد علاقه خود را با تخفیفات متنوع این فروشگاه خریداری کنید. باید بدانید که می‌توانید هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت کرده و از هر کجای ایران که سفارش خود را ثبت کنید می‌توانید درب منزل آن را تحویل بگیرید.

آدرس سایت

چای مارکت

از طریق چای مارکت می‌توانید برای تهیه انواع چای از جمله سیاه، ماچا، سبز، سفید، ماسالا، ترش و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید. تخفیف‌های ویژه‌ای نیز در سایت در نظر گرفته شده که برای خرید اول نیز اعمال می‌شوند.

بهترین سایت های خرید چای

باید بدانید که چای مارکت در زمینه ارائه دمنوش نیز فعالیت داشته و علاوه بر آن، می‌توانید انواع خوراکی‌های کنار چای مانند نبات، زنجبیل و … را خریداری کنید. در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید داشتید پیشنهاد می‌کنم از شماره تماس‌های سایت استفاده کرده تا با کارشناسان ارتباط برقرار کنید. چای مارکت نیز به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید دمنوش به شمار می‌رود.

آدرس سایت

باسلام

با سلام نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید چای به شمار می‌رود و فروشندگان بسیاری در این پلتفرم حاضر هستند تا نیاز شما عزیزان را برطرف کنند. در بین هزاران محصول می‌توانید جستجو کرده و کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین این امکان را دارید تا با فروشندگان از طریق چت ارتباط گرفته و سوالات مورد نظر خود را بپرسید.

باید بدانید که باسلام تقریبا در تمامی بازارهای اینترنتی ممکن فعالیت می‌کند و انواع محصولات را می‌توانید از طریق آن خریداری کنید. محصولاتی مانند لوازم خانه، لوازم ادرای، مواد غذایی، مد و پوشاک، تجهیزات خودرو، لوازم بهداشتی و بسیاری موارد دیگر. باید بدانید که باسلام در بین بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لباس قرار گرفته است.

آدرس سایت

آقای چای

بهترین و خاص‌ترین چای‌های ایرانی را می‌توانید از برند آقای چای تهیه کرده و در صورتی که قصد داشته باشید از بسته بندی‌های 10 کیلوگرمی استفاده کنید، خرید شما شامل تخفیف نیز می‌شود. این برند از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت تخصصی در زمینه فروش چای فعالیت دارد. می‌توانید از محصولات این برند برای تامین نیاز اداره و سازمان خود استفاده نمائید.

در صورت نیاز به راهنمایی خرید، بخشی در سایت در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید آن را مطالعه نمائید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. شما این امکان را خواهید داشت تا برای خرید از مشاوره رایگان نیز بهره مند شوید. 

آدرس سایت

چای رفاه لاهیجان

این امکان را خواهید داشت تا از فروشگاه اینترنتی چای رفاه لاهیجان پیشنهادهای شگفت انگیز متنوعی دریافت کنید. همچنین بسیاری از محصولات این فروشگاه را نیز می‌توانید با تخفیف‌های متنوع خریداری نمائید. به راحتی امکان خرید چای سیاه، چای لاغری، زرد، سبز، ترش، خارجی و … را خواهید داشت.

لازم به ذکر است که این فروشگاه علاوه بر این محصول، در زمینه فروش سایر محصولات نیز فعالیت می‌کند که شامل دمنوش، کلوچه، کوکی، کیک، ادویه‌جات و انواع حبوبات می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع دقیق از موجودی محصولات چای رفاه لاهیجان از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

فروشگاه سحرخیز

سحرخیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید چای به شمار می‌رود و طیف گسترده‌ای از این محصولات را به شما ارائه می‌کند. از چای‌های کیسه‌ای گرفته تا انواع چای‌های خشک شده با طعم‌های مختلف را به راحتی می‌توانید در این فروشگاه تهیه کنید.

همچنین باید بدانید که می‌توانید از این فروشگاه برای تهیه سایر محصولات مانند برنج، دمنوش، مربا، روغن، زعفران، انواع ادویه و بسیاری محصول دیگر اقدام نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی برای خرید می‌توانید با کارشناسان سحرخیز ارتباط بگیرید. باید بدانید که سحرخیز یکی از بهترین سایت های خرید عسل نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

فروشگاه اکالا

در فروشگاه اکالا می‌توانید خرید خود را از بین حداقل 170 چای متنوع انجام داده و این شانس را دارید تا برخی از آنها را با تخفیف خریداری کنید. انواع چای سبز، سیاه، ترش و انواع چای کیسه‌ای نیز در این فروشگاه موجود هستند که با توجه به نیاز خود می‌توانید آنها را بخرید.

حتما می‌دانید که اکالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی سوپرمارکت است و طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کند. شما می‌توانید مواردی همچون میوه، سبزیجات، خواربار، لبنیات، پروتئین، کنسرو، نوشیدنی و بسیاری محصول دیگر را از طریق این فروشگاه تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده تمامی محصولات از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

فروشگاه شهروند

فروشگاه شهروند نیز بیش از 100 ها محصول تولید شده توسط برندهای معتبر را ارائه می‌کند که می‌توانید برخی از آنها را با تخفیف نیز خریداری کنید. می‌توانید با استفاده از فیلترهایی که در سایت اعمال شده‌اند نتایج را بر اساس برند مورد نظر یا بودجه‌ای که در اختیار دارید مشاهده کنید.

باید بدانید که فروشگاه شهروند نیز در بسیاری زمینه‌های دیگر فعالیت می‌کند که شامل دسته‌بندی‌هایی مانند انواع مواد غذایی، نظافت، شستشو، لوازم تحریر، لوازم اداری، لوازم خانگی، سلامت و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

باید بدانید که فروشگاه شهروند در بین بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی بهداشتی قرار گرفته است.

آدرس سایت

حاجی بادومی

یکی دیگر از گزینه‌های معتبر برای خرید چای فروشگاه حاجی بادومی به شمار می‌رود که محصولاتی با بسته بندی‌های خاص در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که ساکن تهران باشید، می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و آن در همان روز تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از محصولات موجود وارد سایت حاجی بادومی شوید.

باید بدانید که این سایت در زمینه‌های دیگر نیز فعالیت می‌کند و در واقع محصولات بسیاری به فروش می‌رساند. محصولاتی همچون میوه خشک، شکلات، بادام، فندق، تخمه، انواع تنقلات و بسیاری محصول دیگر. باید بدانید که حاجی بادومی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید آجیل و خشکبار به شمار می‌رود.
آدرس سایت

فروشگاه اروندکالا

فروشگاه اروندکالا نیز طیف گسترده‌ای از انواع چای و دمنوش را ارائه می‌کند که یکی از ویژگی‌های مناسب این فروشگاه این است که قبل از خرید شما را از تاریخ انقضای محصول مطلع می‌کند. همچنین در زمان انتشار این مقاله، می‌توانید با خرید 500 هزار تومانی، سفارش خود را رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

تنها مشکلی که در این فروشگاه دیده شد، مدیریت بد دسته بندی‌ها است که به سختی می‌توان دسته‌های مورد نظر را پیدا کرد و این باعث می‌شود که مشتریان هنگام خرید با مشکلاتی مواجه شوند.

باید بدانید که این فروشگاه نیز در زمینه‌های دیگر بسیار فعال است و شما می‌توانید از طریق آن محصولات خوراکی، محصولات سلامتی، آرایشی بهداشتی، مراقبت از بدن، لوازم آشپزخانه و بسیاری محصول دیگر خریداری کنید.

باید بدانید که اروندکالا یکی از بهترین سایت های خرید قهوه به شمار می‌رود.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید چای را به شما معرفی کنم و امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شود. در صورتی که معتقد هستید که اطلاعات بیشتری باید به این صفحه اضافه شود پیشنهاد می‌کنم در انتهای این صفحه و بخش نظرات اعلام نمائید.

از شما ممنونم که تا انتهای این مقاله با من همراه بودید و امیدوارم که خرید آسانی را با اطلاعات این صفحه تجربه کنید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1