بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل (10 گزینه معتبر)

بلاگ

با گذشت سال‌ها و هرچه بهتر شدن گوشی‌های شرکت اپل، تعداد کاربران آن در کشور ما به شدت افزایش یافته و بسیاری از این کاربران برخی خریدهای درون برنامه‌ای انجام می‌دهند که نیاز به شارژ شدن حساب را دارند. و به همین دلیل کسب‌وکارهای بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند. در این مقاله به صورت خلاصه درباره بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل صحبت می‌کنم و لینک سایت آنها را به شما معرفی می‌کنم تا در صورت نیاز به خرید از بهترین‌ها این کار را انجام دهید.

 

گیفت کارت استور

فروشگاه گیفت کارت استور از سال 1396 فعالیت خود را ایجاد کرده و هدف اصلی این برند، ایجاد بستری امن و مطمئن برای ارائه محصولات دیجیتالی است. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه گیفت‌کارت‌های 2 تا 300 دلاری را برای خود یا نزدیکانتان تهیه کنید. همچنین باید بدانید که علاوه بر آمریکا، می‌توانید گیفت های اپل کانادا، انگلیس، ترکیه و همچنین گیفت اپل موزیک را خریداری نمائید.

باید بدانید که گیفت کارت استور یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت به شمار می‌رود و می‌توانید از طریق آن برای خرید گیفت‌های گوگل پلی، ایکس باکس، استیم، پلی استیشن و بسیاری موارد دیگر اقدام کنید.

آدرس سایت

موبو گیفت

برند موبو گیفت نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل به شمار می‌رود و از طریق این سایت می‌توانید گیفت‌های 2 تا 200 دلاری را خریداری کنید. توجه داشته باشید که با هر خرید، این شانس را دارید تا جایزه‌ای دریافت کرده و از آنها برای خرید با قیمتی بهتر استفاده نمائید. گیفت‌های اپل موجود در این فروشگاه برای کشورهای آمریکا، استرالیا، انگلیس، کانادا، ترکیه و امارات هستند.

بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل آیتونز

باید بدانید که از طریق موبو گیفت می‌توانید انواع گیفت کارت را تهیه کرده که شامل مواردی همچون گوگل پلی، استیم، ایکس باکس، پلی استیشن، آمازون و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

آدرس سایت

ایرانیکارت

ایرانیکارت یکی دیگر از بهترین سایت های خرید گیفت کارت آیتونز به شمار می‌رود و گزینه‌های متنوعی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. به راحتی این امکان را خواهید داشت تا از گیفت‌های 2 تا 500 دلاری این سایت استفاده کرده و در سریع‌ترین زمان کد تحویل آنها را از طریق ایمیل دریافت کنید.

ریجن‌های قابل انتخاب در ایرانیکارت بسیار گسترده بوده که شامل کشورهایی مانند آمریکا، برزیل، امارات، ترکیه، انگلیس، آلمان، استرالیا و … می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل در این زمینه به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید. باید بدانید که این برند به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید از آمازون به شمار می‌رود.

آدرس سایت

ان آی سی گیفت

ان آی سی گیفت نیز گزینه‌های متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید گیفت مورد نیاز خود را تهیه کنید. گزینه‌های موجود این برند از 2 تا 300 دلار بوده که به راحتی می‌توانید آنها را خریداری کنید. ریجن‌های موجود نیز شامل آمریکا، بریتانیا، کانادا و ترکیه می‌باشند. همچنین این امکان را دارید تا برخی از گزینه‌ها را با تخفیف نیز تهیه کنید.

سایر گیفت‌ها را نیز می‌توانید از ان آی سی گیفت خریداری کرده که شامل مواردی مانند پلی استیشن، ایکس باکس، آمازون، نینتندو و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

این خدمات به عنوان صفحه زیر مجموعه برند اپل ان آی سی فعالیت می‌کند و فعالیت اصلی این برند در زمینه فروش محصولات اپل می‌باشد. باید بدانید که یکی از بهترین سایت های خرید گوشی به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنم از سایت این مجموعه بازدید نمائید.

آدرس سایت

گیفت کارت 98

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل آیتونز همین سایت گیفت 98 است و گزینه‌های ارائه شده توسط آن از 2 تا 500 دلار می‌باشد. همچنین از طریق این سایت می‌توانید برای تهیه گیفت موزیک 3 تا 12 ماهه اپل نیز اقدام نمائید. ریجن‌های فعال آیتونز شامل کشورهای اتریش، اسپانیا، آمریکا، فرانسه، هلند، ایرلند و بسیاری کشور دیگر می‌باشد.

سایر گیفت‌کارت‌ها را نیز می‌توانید از طریق این سایت تهیه کنید که شامل گزینه‌های بسیار متنوعی می‌شوند. همچنین باید بدانید که این برند در زمینه پرداخت‌های ارزی نیز خدمات ارائه می‌کند که برای دریافت اطلاعات دقیق پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

فارس اپل

از طریق سایت فارس اپل نیز می‌توانید برای خرید انواع گیفت‌کارت اقدام کنید که گزینه‌های موجود آن بین 2 تا 500 دلار هستند. همچنین می‌توانید تعداد مورد نیاز خود در خرید را مشخص نمائید.

علاوه بر آن، شما می‌توانید از طریق برند فارس اپل برای تهیه سایر گیفت‌ها اقدام کرده که شامل گیفت کارت ایکس باکس، اسپاتیفای، پلی استیشن، پابجی و گوگل پلی می‌شوند. توجه داشته باشید که این مجموعه در زمینه ساخت اپل آیدی نیز خدمات ارائه می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید از این خدمات استفاده نمائید.

آدرس سایت

فروشگاه گیفت کارت (شرکت هوشمند رایان اسپادانا)

فروشگاه گیفت کارت فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و همواره در تلاش است تا کیفیت ارائه خدمات خود را بهبود ببخشد. شما به راحتی می‌توانید برای تهیه گیفت اپل آیتونز آمریکا، کانادا، انگلیس، ترکیه و بسیاری از کشورهای دیگر از این سایت استفاده نمائید.

همچنین باید در نظر بگیرید که سایر گیفت‌کارت‌ها را نیز می‌توانید از طریق این برند تهیه نموده که شامل اسپاتیفای، نینتندو، استیم، مایکروسافت، پلی استیشن و بسیاری موارد دیگر می‌شوند. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید از صفحات در نظر گرفته شده در سایت استفاده کنید.

آدرس سایت

گیف کارت

گیف کارت نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید گیفت کارت اپل به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد تا برای ریجن‌های آمریکا، انگلیس، ترکیه، کانادا، چین، امارات و بسیاری ریجن دیگر خرید خود را انجام دهید. می‌توانید از گزینه‌های 2 تا 100 دلاری استفاده کرده و امکان دریافت تخفیف روی خرید خود را خواهید داشت.

باید بدانید که می‌توانید برای خرید گیفت‌‌هایی مانند استیم، پلی استیشن، تلگرام، ایکس باکس، بتل نت، نتفلیکس و بسیاری گزینه دیگر از این سایت استفاده نمائید. پیشنهاد می‌کنم جهت دریافت اطلاعات کامل از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

آیدی یار

وب سایت آیدی یار این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید گیفت‌کارت‌های اپل 2 تا 100 دلاری را تهیه کرده و در صورت خرید بالای 25 دلار این امکان را دارید تا از تخفیفات این مجموعه بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که آیدی یار به صورت تخصصی فقط گیفت کارت اپل ارائه می‌کند و خدمات دیگر این مجموعه مربوط به ساخت اپل آیدی است که می‌توانید از نسخه‌های آماده یا با ایمیل دلخواه را انتخاب نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی در این زمینه پیشنهاد می‌کنم با کارشناسان آیدی یار تماس بگیرید.

آدرس سایت

گیفت استاپ

در صورتی که قصد خرید گیفت کارت اپل را دارید، سایت گیفت استاپ یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. به این دلیل که می‌توانید گزینه‌های 2 تا 300 دلاری را به راحتی خریداری کرده و برای هر خرید خود تخفیف مناسبی دریافت کنید. ریجن‌های قابل تهیه توسط این سایت شامل آمریکا، انگلستان، کانادا و امارات می‌باشند.

همچنین شما می‌توانید برای تهیه سایر گیفت کارت‌ها مانند گوگل پلی، پلی استیشن، ایکس باکس، آمازون، نتفلیکس، اسپاتیفای، بلیزارد و بسیاری موارد دیگر از طریق این سایت اقدام نمائید.

آدرس سایت

حرف نهایی

اکنون تمامی اطلاعات مورد نیاز برای خرید از بهترین فروشگاه های اینترنتی گیفت کارت اپل را در اختیار دارید. پیشنهاد می‌کنم به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و در صورت نیاز به خرید از گزینه‌هایی که تخفیفات مناسب ارائه می‌کنند خرید خود را تکمیل کنید.

از شما ممنونم که زمان گذاشتید و تا انتهای این مقاله با من همراه بودید. در صورتی که اطلاعات این صفحه برای شما مفید بود، پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1