بهترین سایت سازهای ایرانی + فروشگاه‌سازها

بلاگ

هنوز زمان زیادی نگذشته که اگر میخواستیم وب‌سایتی برای خود یا بیزینسی که در آن فعال هستیم طراحی کنیم لازم بود به شرکت‌های برنامه نویسی مراجعه کنیم. اکنون با سایت‌سازهای زیادی که در ایران فعال هستند این امر ساده‌تر شده اما با توجه به نیاز خود باید تصمیم بگیرید که این خدمات برای شما مناسب هستند یا خیر. چون ممکن است برخی از ویژگی‌هایی که شما برای سایت خود در نظر گرفتید را نتوانید توسط این سایت‌سازها یا فروشگاه‌سازها برطرف کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنم قبل از خرید ابتدا تحقیق انجام دهید و با چند شرکت درباره نیازهای سایت خود صحبت کنید. فراموش نکنید که تمامی این شرکت‌ها خدمات خود را به صورت سالانه ارائه می‌کنند و برای سال آینده نیاز است که شما این خدمات را تمدید کنید که در صورت همکاری با آنها، قیمت را ارائه می‌کنند.

بهترین سایت‌سازها

وبزی

وبزی یکی از بهترین سایت‌سازها در ایران به شمار می‌رود و خیلی از افراد معتقدند که بهترین شرکت طراحی سایت نیز محسوب می‌شود.

این امکان را خواهید داشت تا از طریق وبزی یک سایت شرکتی یا یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کنید. از طریق صفحه تعرفه‌ها می‌توانید مطلع شوید که برای اینکه وب سایت مورد نظرتان را تحویل بگیرید چه مقدار باید هزینه کنید. 

وبزی - بهترین سایت ساز ایرانی

شما این امکان را دارید که همراه با وبزی سایت شرکتی، فروشگاهی، گردشگری، پزشکی، وکالت، عکاسی و بسیاری موارد دیگر را طراحی کنید.

آدرس سایت

ایران سرور

ایران سرور یکی از بهترین سایت های خرید هاست و دامنه به شمار می‌رود. برای اینکه خدمات کامل‌تری به مشتریان خود ارائه کند یک بخش سایت ساز یا فروشگاه ساز نیز ایجاد کرده تا افراد بتوانند وب سایت مورد نظرشان را با قیمتی پایین ایجاد کنند.

از مزایای این خدمات می‌توان به امکانات کامل فروشگاه اینترنتی، بهینه بودن سایت (SEO)، نرخ تبدیل و تجربه کاربری مناسب و درگاه پرداخت اختصاصی اشاره کرد.

در عرض چند دقیقه می‌توانید وب سایتی برای کسب و کار خود ایجاد کنید و از طریق آدرس زیر می‌توانید این کار را انجام دهید.

آدرس سایت

زرین

زرین به صورت اختصاصی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد و یکی از سایت سازهای محبوب ایرانی نیز به شمار می‌رود. قالب‌های بسیاری به شما معرفی می‌شوند که می‌توانید با توجه به زمینه کاری‌تان یکی از آنها را انتخاب کرده و سایت خود را ایجاد کنید. همچنین این امکان وجود دارد که به صورت رایگان 7 روز از امکانات زرین استفاده کرده و حتی نسخه دمو مورد نظرتان را نیز مورد بررسی قرار دهید.

علاوه بر این، زرین در زمینه هاست و دامنه، سئو، تولید محتوا و بسیاری موارد دیگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد.

آدرس سایت

یوتاب

یوتاب توسط تیمی از دانشجویان تشکیل شده و هدف اصلی این تیم پایین آمدن هزینه های طراحی سایت تا حد امکان است. با ایجاد یک سایت ساز این تیم توانسته هزینه‌ها را کاهش دهد و کاربران این امکان را خواهند داشت تا سایت مدنظرشان در زمینه‌های مختلف را سفارش دهند. به عنوان مثال، سایت شرکتی، فروشگاهی و خبری توسط تیم یوتاب طراحی و ایجاد می‌شود.

در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی برای استفاده از خدمات داشتید، پیشنهاد می‌کنیم از طریق وب سایت با تیم یوتاب وب در ارتباط باشید.

آدرس سایت

پرتال

بدون شک پرتال یکی از بهترین سایت سازها به شمار می‌رود و در ایران یکی از معروف‌ترین‌هاست. شما این امکان را خواهید داشت تا از طریق پرتال یک سایت شرکتی یا فروشگاهی ایجاد کنید و از طریق آن محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید. قالب‌های زیبا و متعددی توسط این شرکت ارائه می‌شود که به راحتی می‌توانید آنها را بررسی کرده و تهیه نمائید.

سایت ساز و فروشگاه ساز پرتال

از مزایای پرتال این است که شما می‌توانید حتی در روزهای تعطیل نیز پشتیبانی دریافت کنید. رتبه مناسبی در موتورهای جستجو دریافت کرده و یک وب سایت ریسپانسیو یا واکنش‌گرا داشته باشید که با تمامی دستگاه‌ها مانند موبایل، تبلت و لپ‌تاپ سازگاری دارد.

آدرس سایت

سی فایو

سایت ساز سی فایو قالب‌های مناسبی برای زمینه‌های کاری متفاوت معرفی می‌کند که از جمله آنها می‌توان به سایت مناسب بازی، صنعت، آرایشی، مدیریت و بسیاری موارد دیگر اشاره داشت. امکاناتی که از طریق سی فایو دریافت می‌کند شامل وب سایت کامل همراه با نسخه موبایل، دامنه .ir، هاست مناسب و پشتیبانی می‌شود.

در زمان انتشار این مقاله سی فایو بیش از 221 هزار سایت ایجاد کرده و این امکان را ایجاد کرده تا مشتریان بتوانند 7 روز به صورت رایگان از امکانات استفاده کنند تا مطمئن شوند که خدمات مناسبی دریافت می‌کنند.

آدرس سایت

بهترین فروشگاه سازها

در صورتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال باشید باید بدانید که فروشگاه‌های اینترنتی نیاز به امکانات بیشتری دارند تا یک سایت که به صورت شرکتی ایجاد شده و خدماتی را معرفی می‌کند. فروشگاه‌سازها امکانات بسیاری دارند تا بتوانند این نیاز را در بازار برطرف کنند. به عنوان مثال، بخش پرداخت یا حساب کاربری یکی از موارد به شمار می‌رود که می‌تواند گزینه‌ها و فیلترهای مختلفی را شامل شود.

در ادامه فروشگاه‌سازها را به شما معرفی می‌کنیم که به خوبی در این زمینه کار کرده‌اند و اسم برند آنها بیش از رقبا در این روزها شنیده می‌شود.

سازیتو

با فروشگاه ساز سازیتو تفاوتی نداره که شما تو چه زمینه قصد دارید فعالیت کنید. این امکان را خواهید داشت تا وب سایتی مناسب در زمینه کاری خودتون ایجاد کنید و با کمک تیم سازیتو امکانات متنوعی داشته باشید. مواردی مانند کد تخفیف، جستجو، فیلتر، وبلاگ، طراحی اختصاصی صفحات، مدیریت سفارشات، گزارش گیری و بسیاری موارد دیگر.

بهترین فروشگاه سازهای ایرانی - سازیتو

قالب‌های متنوعی توسط سازیتو ارائه می‌شود که می‌توانید از طریق آدرس سایت آنها را مشاهده کرده و در صورت نیاز تهیه کنید. به این ترتیب می‌توانید فروشگاهی داشته باشید که مشتریان بالقوه را با برندتان آشنا می‌کند.

آدرس سایت

وب از تو

وب از تو این امکان را فراهم کرده تا شما برای دریافت فروشگاه اینترنتی خود 14 روز مهلت تست رایگان خدمات این شرکت را داشته باشید تا بتوانید تمامی موارد ممکن را مورد بررسی قرار دهید. در وب از تو این امکان را خواهید داشت تا فروشگاهی مناسب با زمینه کاری خود طراحی کنید و همچنین با سایت‌های تبلیغاتی مانند ترب نیز همکاری داشته باشید تا بتوانید محصولات خود را بفروشید.

آدرس سایت

شاپفا

شاپفا یکی از بهترین فروشگاه سازهای ایرانی به شمار می‌رود که با بسیاری از شرکت‌های خدمات دهی مناسب همکاری دارد. به عنوان مثال، شما با طراحی فروشگاه خود از شاپفا این امکان را خواهید داشت تا محصولات خود را با شرکت‌های شناخته شده‌ای مانند شرکت پست و الوپیک ارسال کنید. 

شاپفا محبوب ترین فروشگاه ساز ایران

همچنین این امکان را خواهید داشت تا از ابزارهای حسابداری و آنالیز وب سایت مانند گوگل آنالیتیکس نیز بهره مند شوید.

پیشنهاد می‌کنیم وارد فروشگاه ساز شاپفا شده و نمونه کارها یا قالب‌های این مجموعه را مشاهده کنید.

آدرس سایت

وب پویا

شرکت وب پویا خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کند که یکی از این موارد شامل فروشگاه ساز آنلاین می‌شود. شما می‌توانید با ورود به صفحه فروشگاه ساز، نمونه‌کارهای انجام شده توسط وب پویا را ببینید و همچنین از قیمت‌ها نیز مطلع خواهید شد.

لازم به ذکر است که وب پویا در زمینه‌های متنوعی خدمات طراحی سایت ارائه می‌دهد و همچنین یکی از بهترین شرکت‌های سئو در ایران نیز به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم از سایت آنها بازدید کرده و در صورتی که نیازی به راهنمایی داشتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار نمائید.

آدرس سایت

بیدُک

بیدک یک فروشگاه ساز آنلاین است که این امکان را در اختیار متقاضیان فروشگاه قرار می‌دهد تا با قیمتی مناسب یک سایت کامل داشته باشند و همچنین درگاه پرداخت نیز دریافت کنند. شما این امکان را خواهید داشت تا از مشاوره کارشناسان بیدک بهره مند شوید تا بتوانید اطلاعات کافی برای شروع اینترنتی کردن بیزینس خود داشته باشید. خدمات مشاوره به صورت رایگان ارائه می‌شود.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا به مدت 14 روز از خدمات این شرکت استفاده کرده و در صورتی که رضایت داشتید از این فروشگاه ساز خرید خود را انجام دهید.

آدرس سایت

کاموا

کاموا یک فروشگاه ساز آنلاین است که در زمان انتشار این مقاله امکان استفاده 14 روز رایگان از این خدمات وجود دارد. شما می‌توانید در این دو هفته با سیستم کاموا کار کنید و اگر مورد تایید تان بود با این مجموعه برای طراحی وب خود همکاری کنید.

لازم به ذکر است که اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه مدیریت وب ندارید، کاموا می‌تواند پشتیبانی صفر تا صد از سایت شما داشته باشد و یک بخش آموزش نیز درنظر گرفته شده تا اطلاعات خود را در این زمینه نیز افزایش دهید.

آدرس سایت

 

امیدوارم که از خواندن این مقاله در نت چین لذت برده باشید. در صورتی که از محتوای این صفحه رضایت داشتید پیشنهاد می‌کنیم صفحات دیگر ما را نیز مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2