بهترین سایت های ارتودنسی در تهران و سراسر ایران

بلاگ

دندان‌ها از مهم‌ترین اجزای بدن ما انسان‌ها هستند که در زیبایی چهره تاثیر بسزایی دارند. در صورتی که دندان‌های نا مرتبی داشته باشیم هنگام صحبت کردن به راحتی قابل مشاهده هستند و متاسفانه نسبت به روانشناسی انسان می‌توانند تاثیر منفی داشته باشند. جمله بالا را به عنوان کسی نوشتم که از این مشکل رنج می‌بردم و به وسیله این خدمات توانستم شرایطی مانند سایر افراد داشته باشم. در حین درمان متوجه افراد زیادی شدم که از کلینیک‌های دیگر مراجعه می‌کردند و از روند کارشان راضی نبودند. یا بعد از چند ماه پس از درمان، دندان‌های آنها مجدد حالتی بد گرفته بود. در ادامه تلاش می‌کنم تا بهترین سایت های ارتودنسی را به شما معرفی کنم و علاوه بر آن، آدرس، شماره تماس و پیج‌های اینستاگرام آنها را نیز به شما معرفی می‌کنم.

 

البته قبل از هر چیزی باید بگویم که من تمامی سایت‌ها را از یک شهر معرفی نمی‌کنم. با توجه به این‌که چنین خدماتی نیاز به حضور دارند تلاش کردم تا در سراسر کشور گزینه‌های مناسبی را در این صفحه نمایش بدهم. امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید باشند.

دکتر فرزین اصلانی

دکتر اصلانی متخصص ارتودنسی در شهر کرج است و یکی از بهترین متخصصانی است که می‌توانید برای این خدمات به مطب او مراجعه کنید. این مجموعه خدمات ارتودنسی برای بزرگ‌سالان و کودکان را ارائه می‌کند.

علاوه بر موارد بالا، خدماتی در زمینه مشکلات فک و صورت نیز توسط دکتر اصلانی ارائه می‌شود. همچنین یک کلینیک نیز در شهر تهران واقع شده و در آن مرکز نیز می‌توانید در صورت نیاز حضور یابید. (در صورتی که ساکن تهران هستید).

  • آدرس: کرج - خیابان شهید بهشتی - حد فاصل هلال احمر و دارایی - ساختمان پزشکان نور - طبقه سوم - واحد 11
  • شماره تماس: 02634498116 - 02634205277

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر علیرضا خدیوی

سایت خدیوی یکی از بهترین سایت های ارتودنسی در شهر تهران به شمار می‌رود که در 3 بخش متفاوت این شهر قرار دارند (شرق تهران، مرکز و میرداماد).

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت دکتر علیرضا خدیوی از هزینه‌های این خدمات مطلع شده و در صورت تمایل درمان خود را تحت نظر این متخصص انجام دهید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا از آدرس‌های مجموعه به صورت کامل آگاه شوید. در صورت نیاز به گرفتن وقت نیز می‌توانید به راحتی از طریق وب‌سایت اقدام نمائید.

  • شعبه 1: فلکه دوم تهران پارس، فرجام، پ ۸۹، ساختمان آریانا، طبقه پنجم، واحد۲۳
  • شعبه 2: نواب، تقاطع آذربایجان، برج شهاب 1، طبقه اول، واحد 117
  • شعبه 3: میرداماد، میدان مادر، نبش یکم سنجابی، ساختمان پاسارگاد، واحد 306
  • شماره تماس: 02166381195 - 02122900298

آدرس سایت

دکتر سعید قریشی

سعید قریشی نیز یکی دیگر از متخصصین ارتودنسی است که در شهر تهران فعالیت دارد و در صورت نیاز می‌توانید درمان خود را زیر نظر این دکتر بگذرانید.

از طریق سایت مطب این امکان را خواهید داشت تا برای حضور از قبل وقت خود را رزرو کنید. همچنین از هزینه خدمات نیز مطلع خواهید شد. با توجه به اینکه خدمات ارتودنسی گران بوده و شامل بیمه نمی‌شود پیشنهاد می‌کنم قبل از مراجعه به مطب از هزینه‌های این خدمات آگاهی کامل داشته باشید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید از طریق شماره تماس با این مجموعه ارتباط بگیرید.

  • شعبه 1: تهران سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24 متری، پلاک 11، واحد 2
  • شعبه 2: فلکه دوم تهران پارس، فرجام، پ ۸۹، ساختمان آریانا، طبقه پنجم، واحد۲۳
  • شعبه 3: نواب، تقاطع آذربایجان، برج شهاب 1، طبقه اول، واحد 117
  • شماره تماس: 02122073785 - 02177731007

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر رضا شرقی

دکتر رضا شرقی متخصص ارتودنسی است که در شهر تبریز فعالیت دارد. مطب دکتر شرقی یکی از بهترین مراکز در سراسر استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود. باید بدانید که خدمات ارتودنسی برای کودکان و بزرگ‌سالان در این مجموعه ارائه می‌شود.

از طریق سایت می‌توانید اطلاعات مفیدی در زمینه دندانپزشکی بدست آورید و همچنین این امکان را دارید تا روند درمان را ببینید و امکان ارتباط با مطب را نیز داشته باشید.

در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید می‌توانید از طریق بخش تماس با کارشناسان و مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید.

  • آدرس: تبریز، آبرسان، جنب برج سفید 1، مهرگان سوم پلاک ۲۸، ساختمان دانش طبقه سوم
  • شماره تماس: 04133355908

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر محمد علی ناصری

دکتر محمد علی ناصری یکی از بهترین متخصصان ارتودنسی ایران به شمار می‌رود و در شهر اصفهان فعالیت دارد. با مراجعه به سایت دکتر این امکان را خواهید داشت تا به صورت رایگان از مشاوره استفاده کنید و در صورتی که نیاز به خدمات ارتودنسی داشتید درمان خود را زیر نظر این متخصص انجام دهید.

همچنین می‌توانید درمان‌های انجام شده دکتر را ببینید (نمونه کارها) و درباره انواع خدماتی که توسط دکتر ارائه می‌شود آگاهی کسب کنید. در صورتی که در شهر اصفهان ساکن هستید دکتر محمد علی ناصری یکی از بهترین متخصصانی است که می‌توانید به مطب او برای درمان مراجعه کنید.

  • آدرس: اصفهان ، چهارراه پلیس ، توحید جنوبی ، نبش کوچه کاویان ، ساختمان ژیوار ، طبقه اول ، واحد
  • شماره تماس: 03131313844 - 09130211313

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

کلینیک آرمان (دکتر احمدرضا سرداریان)

کلینیک آرمان یکی از بهترین سایت های دندانپزشکی به شمار می‌رود که در شهر شیراز بوده و دکتر احمدرضا سرداریان متخصص ارتودنسی این مجموعه است.

از طریق سایت آرمان می‌توانید اطلاعات مربوط به ارتودنسی را مشاهده کرده و در صورتی که تمایل به درمان داشتید از خدمات این مطب استفاده کنید. می‌توانید از طریق شماره تماس یا از طریق وب‌سایت برای ویزیت دکتر اقدام نمائید.

  • آدرس: شیراز، قصردشت، بالاتر از منبع آب، روبه روی کوچه 16، پلاک 196
  • 07136239166 - 07136245311

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر محبوبه دهقانی

با مراجعه به سایت دکتر محبوبه دهقانی می‌توانید اطلاعات مفیدی درباره انواع ارتودنسی‌ها، خدمات ارائه شده، نحوه مراقبت از دندان‌ها در زمان ارتودنسی و از این قبیل موارد را مشاهده کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا به صورت اینترنتی نوبت دریافت کنید تا توسط پزشک ویزیت شوید. برای پرسیدن سوال خود نیز می‌توانید از وب‌سایت استفاده کرده تا مطمئن شوید به این خدمات احتیاج دارید یا خیر.

دکتر محبوبه دهقانی متخصص ارتودنسی در شهر مشهد فعالیت دارد و در صورتی که ساکن شهر مشهد هستید به راحتی می‌توانید با این متخصص ارتباط برقرار کنید. همچنین از طریق بخش مقالات نیز می‌توانید سطح اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید.

  • آدرس: مشهد- نبش هاشمیه 31 - ساختمان ونوس - طبقه سوم - واحد 6
  • شماره تماس: 38814060

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر برهمن سبزواری

برهمن سبزواری متخصص ارتودنسی، مشکلات فنی و دندانی است و در شهر مشهد فعالیت دارد. خدمات مطب دکتر برهمن سبزواری شامل ارتودنسی ثابت، با براکت شفاف، دیمون، متحرک، فانکشنال و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

در صورتی که مایل باشید درمان خود را از طریق این مطب انجام دهید به راحتی می‌توانید از طریق سایت با این مجموعه ارتباط گرفته یا می‌توانید از طریق نوبت دهی سایت اقدام نمائید.

  • آدرس:  مشهد - بلوار فلسطین - فلسطین ۲۲- پلاک ۱۴ - مجتمع تخصصی دندانپزشکی باران
  • شماره تماس: 05137602788

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر سارا ضیایی

سایت دکتر ضیایی یکی از بهترین سایت های تخصصی ارتودنسی به شمار می‌رود که خدماتی در زمینه کج بودن دندان‌ها، داخل رفتگی دندان‌ها، انحراف فک، شلوغی و ازدحام دندان‌ها، وجود فاصله بین دندان‌ها و بسیاری از این قبیل موارد ارائه می‌دهد.

با ورود به این سایت می‌توانید نمونه کارهای انجام شده توسط دکتر سارا ضیایی را مشاهده کنید که مریض قبلا چه دندان‌هایی داشته و در پایان درمان چه نتیجه‌ای دریافت کرده است.

لازم به ذکر است که این متخصص در شهر رشت فعالیت دارد و در صورتی که ساکن این شهر هستید به راحتی می‌توانید از طریق دریافت نوبت که در سایت اعمال شده اقدام نمائید. باید بدانید که تایم مطب از شنبه تا دوشنبه بین ساعات 2 بعد از ظهر تا 8 شب می‌باشد.

  • آدرس: رشت - چهارراه گلسار - ساختمان پزشکان دانا طبقه 11
  • شماره تماس: 01332110326

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

دکتر علی حیدری

دکتر علی حیدری با بیش از 18 سال سابقه در زمینه ارتودنسی و ارتوپدی فکی دارد و در شهرهای تنکابن (مازندران)، تهران و دبی فعال است. خدمات ارائه شده توسط مطب شامل ارتودنسی بزرگسالان، کودکان، ارتودنسی اینویزلاین، ایمپلنت دندان و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

شما می‌توانید از طریق وب سایت دکتر علی حیدری بیشتر درباره این متخصص بدانید و همچنین می‌توانید برای دریافت وقت اینترنتی نیز اقدام نمائید. نمونه درمان‌های انجام شده توسط دکتر نیز در سایت قرار دارند که قبل از مراجعه پیشنهاد می‌کنم حتما آنها را نیز ببینید.

  • آدرس مطب تنکابن: خیابان جمهوری ،روبروی پارک مادر ، طبقه سوم ,ساختمان اریا ،واحد ۹
  • آدرس مطب تهران: خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، نبش کوچه امامزاده، مجتمع پزشکان سبز، طبقه سوم
  • شماره تماس های تهران: 02122602102 - 02122614172
  • شماره تماس‌های تنکابن: 01154235736 - 01154235746

آدرس سایت

پیج اینستاگرام

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین سایت های ارتودنسی در سراسر ایران را به شما معرفی کنم و فقط به شهر تهران بسنده نکنم. امیدوارم که اطلاعات مفیدی به شما منتقل کرده باشم.

از شما ممنونم که تا به اینجای مقاله با من بودید. اگر از این محتوا لذت بردید پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات ما در نت چین را نیز بررسی کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1