بهترین سایت‌های بازاریابی اینترنتی - 7 سایت بازاریابی آنلاین

بلاگ

امروزه با حجم ترافیک بالایی که در اینترنت ایجاد شده و وجود یک فضای رقابتی، بازاریابی اینترنتی تقریبا مهم‌ترین نقش در بقای کسب‌وکار را ایفا می‌کند. در همین خصوص شناخت بهترین سایت‌های بازاریابی اینترنتی می‌تواند به شما کمک کند تا شانس خود برای فروش را افزایش داده یا آگاهی از برند خود را افزایش دهید.

قبل از هر چیزی بهتر است توضیحی مختصر از فروش و بازاریابی ارائه کنیم.
ممکن است برای بسیاری از افراد، سوءتفاهمی بین فروش و بازاریابی ایجاد شود.

فروش را با بازاریابی اشتباه نگیرید

بازاریابی صرفا به معنای فروش نیست.
اگر بخواهیم تعریف رسمی بازاریابی را داشته باشیم لازم است از سایت معتبر متمم این تعریف را بازگو کنیم.
بازاریابی مجموعه‌‌ نهادها، فعالیت‌ها و فرایندهایی است که به خلق، ارتباط [اطلاع‌رسانی و کسب اطلاع]، تحویل و تبادل پیشنهادها (Offerings) مربوطند. (منبع)
اما به تعریف ‌ساده‌تر، بازاریابی مجموعه فعالیت‌های انجام شده برای معرفی خدمات یا محصولات است.
این مجموعه فعالیت‌ها در اینترنت بسیار گسترده هستند و هر روزه نیز به شیوه‌های آن اضافه می‌شود.
به عنوان مثال، اگر شما از طریق روش سئو یا تبلیغات کلیکی، کاربری را به صفحه وب‌سایت خود وارد کنید بازاریابی اینترنتی انجام داده‌اید. اما ممکن است آن کاربر از شما خریدی نکند.
متاسفانه توضیح کامل درباره این روش‌ها در این مقاله امکان پذیر نیست و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر مقاله چگونه کسب و کار خود را معرفی کنیم را بخوانید.
تفاوت بسیار زیادی بین فروش و بازاریابی وجود دارد. بنابراین انتظار مشخصی باید قبل از همکاری با سایت‌های بازاریابی اینترنتی تعیین کنید.
مثلا اگر از دو کانال بازاریابی، به تعداد برابر کاربر به سایت یا شبکه اجتماعی شما وارد شوند، ممکن است میزان فروش متفاوتی از هرکدام داشته باشید؛ یا اصلا هیچ فروشی ایجاد نشود (که امیدوارم این مورد هیچ‌گاه برای شما پیش نیاید)

بازاریابی اینترنتی شامل چه چیزی می‌شود؟

همانطور که در ابتدای مقاله تعریف بازاریابی را خواندید، بازاریابی اینترنتی شامل تمام فعالیت‌هایی می‌شود که شما در فضای اینترنت انجام می‌دهید تا با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. همچنین این اقدامات برای تبادل، تعامل، آگاهی، فروش و بسیاری موارد دیگر انجام می‌شوند.
به طور کلی هر پیامی که درباره برند شما، محصولات یا خدمات به مخاطبین بالقوه ارسال شود را می‌توان شامل فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی قرار داد. 

بهترین سایت‌های بازاریابی اینترنتی

در ادامه بهترین سایت‌های بازاریابی اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها شانس فروش محصولات یا خدمات خود را افزایش دهید.
یک پیشنهاد به شما ارائه می‌کنیم که مناسب صاحبین کسب‌وکارهایی است که دارای وب‌سایت هستند.

با نت چین به صورت رایگان برای کسب و کار خود بازاریابی کنید

نت چین، معرف بهترین سایت‌های ایرانی است. 
صاحبین و مسئولان وب‌سایت به صورت رایگان این امکان را دارند تا در نت چین ثبت نام کنند و اطلاعات کسب‌وکارشان را به مشتریان بالقوه نمایش دهند.
یک صفحه برای هر سایت ساخته می‌شود که شامل اطلاعات متنوعی مانند آدرس سایت، شماره تماس، توضیحات و بسیاری موارد دیگر می‌شود. تصویر زیر فقط بخشی از اطلاعات ثبت شده درباره سایت برقچی است.
 
با سایت نت چین بازاریابی اینترنتی انجام دهید - رایگان
 
بنابراین تفاوتی ندارد که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید یا اینکه در زمینه خدماتی فعالیت کنید.
در هر صورت امکان استفاده از خدمات ما را خواهید داشت.
تنها کافیست پس از ثبت نام، اطلاعات کسب‌وکار خود را در دسته بندی مرتبط با زمینه‌ کاری‌تان ثبت نمائید.
همچنین می‌توانید برای دریافت لینک فالو و هدایت بیشترین کاربران مرتبط به صفحه اصلی وب‌سایت خود از پلن‌های تبلیغاتی ما استفاده کنید.
شرایط گوناگونی برای بازاریابی کسب‌وکار شما درنظر گرفته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات دقیق و کامل را از صفحه هزینه تبلیغات سایت مطالعه نمائید.
در ادامه به سایر وب‌سایت‌های بازاریابی می‌پردازیم که برای فروش بیشتر شما حائز اهمیت خواهند بود.

دیجی کالا

نیازی به توضیح خاصی درباره این شرکت نیست، چون همه با آن آشنایی کامل دارند. به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران شناخته می‌شود و روزانه افراد بی‌شماری لوازم مورد نیازشان را از این سایت تهیه می‌کنند.
در صورتی که در زمینه فروش محصول فعالیت دارید، دیجی‌کالا یکی از بهترین سایت‌های بازاریابی آنلاین به شمار می‌رود. این امکان را خواهید داشت تا کالای خود را در این سایت پربازدید به فروش برسانید.
همچنین با مشاهده قیمت‌های رقبا، می‌توانید بهترین پیشنهاد قیمت را داشته باشید تا شانس بیشتری برای فروش کسب کنید.
 
بخش ثبت نام فروشندگان در دیجی کالا - بهترین سایت های بازاریابی اینترنتی
 
شما می‌توانید از طریق بخش فروشندگان در دیجی ثبت نام کرده و پس از طی کردن مراحل، کالای مورد نظرتان را به فروش برسانید.
ثبت نام رایگان سایت

فرم تبلیغ داخل مقالات نت چین

در نت چین شرایطی را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانید یکی از روش‌های تبلیغاتی مناسب را تجربه کرده و علاوه بر جذب بک لینک فالو، ترافیک مناسبی نیز به سایت خود هدایت کنید. ما نام این پلن را بنر متحرک گذاشتیم و به این صورت است که در مقالات مرتبط با زمینه کاری شما که رتبه مناسبی دریافت کرده‌اند تبلیغ شما نمایش داده می‌شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌کنیم از طریق فرم تماس با ما در ارتباط باشید.

نمايش بنر در مقالات مرتبط
نمايش به مشتريان بالقوه کسب‌وکار
شانس عالي براي جذب مشتريان بالقوه
بک لينک (فالو) به صفحه لندينگ
ثبت اطلاعات

دیوار

تقریبا کسی نیست که در ایران با برند دیوار آشنا نباشد. سایتی که در آن، انواع خدمات و محصولات ارائه می‌شود. بسیاری از آگهی‌ها به صورت رایگان ثبت می‌شوند، اما برخی آگهی‌ها نیز از ابتدا شامل هزینه می‌شود؛ مانند آگهی استخدام.
در دیوار این امکان را خواهید داشت تا به راحتی و البته به صورت رایگان، برای محصولات و خدمات خود بازاریابی انجام دهید.
ترافیک این وب‌سایت بسیار بالاست و روزانه میلیون‌ها نفر از آگهی‌های ثبت شده بازدید می‌کنند. بنابراین شانس مناسبی‌است که آگهی خود را ثبت کنید.

شیپور

شیپور نیز همانند رقیب سنتی خود دیوار یکی از سایت‌های بازاریابی اینترنتی به شمار می‌رود. تقریبا همان خدمات توسط شیپور نیز ارائه می‌شود.
با توجه به این‌که شیپور نیز ترافیک بالایی دارد، پیشنهاد می‌کنم آگهی‌ خود را در این وب‌سایت نیز ثبت کنید تا از شانس بیشتری برای فروش برخوردار باشید.

فروشگاه روبان

روبان یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی است. فروشندگان این محصولات می‌توانند از طریق بخش درخواست همکاری برای فروش محصولات خود در این سایت اقدام کنند.
روبان در زمینه‌های متنوعی مانند محصولات آرایشی، پوست، مو، بدن، مردانه، عطر و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد.
پیشنهاد: در صورتی که در زمینه فروش لوازم آرایشی فعالیت دارید، اطلاعات کسب‌وکار خود را در بهترین سایت‌های خرید لوازم آرایشی ثبت کنید.

ویرگول

یکی از سایت های رایگان برای بازاریابی اینترنتی ویرگول است که از طریق آن می‌توانید ترافیک مناسبی به سایت خود هدایت کنید.
برای خدمات یا محصولات برند خود می‌توانید یک صفحه ایجاد کرده و مقالاتی ایجاد کنید تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو دیده شوند.
در صورتی که وب‌سایت خود را به تازگی راه‌اندازی کرده باشید، سایتی مانند ویرگول به شما کمک می‌کند تا میزان بازدید از کسب‌وکار را افزایش داده و شانسی برای فروش داشته باشید.
سایت‌های مشابه:
  • آیدت
  • امیگو
  • مداد

موتورهای جستجوی کالا

در سال‌های گذشته وب‌سایت‌هایی روی کار آمده‌اند که مناسب فروش محصولات اینترنتی هستند.
 
مثالی از موتورهای جستجوی کالا - بهترین سایت های بازاریابی آنلاین
 
در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

ترب

ترب یکی از معروف‌ترین موتورهای جستجوی کالا در ایران به شمار می‌رود که با ترافیک میلیونی این امکان را ایجاد می‌کند تا بازدید و فروش سایت به طور چشم‌گیری افزایش پیدا کند.
تنها کافیست وارد این وب‌سایت شده و از طریق بخش ثبت فروشگاه اقدام نمائید.
برخلاف دیجی‌کالا، در صورتی که شما فروشگاه اینترنتی نداشته باشید، امکان ثبت نام در ترب و سایر موتورهای جستجوی دیگر را نخواهید داشت.
بر اساس کلیک‌هایی که کاربران روی آگهی شما ایجاد می‌کنند، هزینه‌ای را به این سایت پرداخت می‌کنید.

ایمالز

در این وب‌سایت نیز می‌توانید محصولات مورد نظر خود را بازاریابی کنید. ایمالز نیز یکی از بهترین سایت های بازاریابی آنلاین به شمار می‌رود.
این امکان را خواهید داشت تا تمامی قیمت‌های درج شده را مشاهده کنید و در صورتی که می‌توانید، بهترین قیمت ممکن را ارائه دهید تا مشتریان بیشتری جذب کنید.
توجه داشته باشید که فروشگاه اینترنتی شما برای تائید ثبت نام در ایمالز باید دارای نماد اعتبار الکترونیک (اینماد) باشد.
از طریق درخواست ثبت فروشگاه در سایت ایمالز می‌توانید اقدام نمائید.
از طریق نت چین می‌توانید تمامی موتورهای جستجوی کالا را مورد بررسی قرار داده و محصولات مورد نظر خود را در این سایت‌ها نمایش دهید. در زمان انتشار این مقاله، بیش از 10 سایت در این زمینه فعالیت دارند.
بنابراین فرصت مناسبی است تا میزان فروش محصولات خود را افزایش دهید.

سایت‌های تبلیغات کلیکی

سایت‌های بسیاری در ایران وجود دارند که می‌توانند به کسب‌وکار شما کمک کنند تا بیشتر شناخته شود.
نحوه کار آنها به این صورت است که یک تبلیغ بنری با اندازه‌های مشخص به شکل‌های متنوع در سایت‌های پربازدید نمایش داده می‌شود.
با هر کلیکی که کاربران روی تبلیغ انجام دهند، شما باید هزینه‌ای به سایت تبلیغ دهنده پرداخت کنید. عموما سایت‌های نمایش دهنده تبلیغ شامل مجلات اینترنتی می‌شوند که بسیاری از آنها پربازدید هستند.
تفاوتی ندارد که محصول یا خدمات می‌فروشید. به هر حال این شرکت‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کنند تا شانس فروش بیشتری داشته باشید.
پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های تبلیغات کلیکی در نت چین بازدید کرده و پس از بررسی اطلاعات آنها، بهترین گزینه ممکن را برای همکاری انتخاب نمائید.

شرکت‌های سئو

سئو یکی از شاخه‌های بازاریابی اینترنتی یا همان دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود.
بر خلاف گزینه‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، شرکت‌های سئو برای یک نتیجه بلندمدت فعالیت می‌کنند که در آینده نزدیک، هزینه و وقت صرف شده برای جذب مخاطبین بالقوه را کاهش دهد.
اما در گزینه‌های تبلیغاتی بلافاصله پس از اتمام بودجه شرایط مانند گذشته خواهد بود.
این شرکت‌ها از متخصصین تشکیل شده‌اند که این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهند تا استراتژی و اهداف‌شان را تعیین کنند. سپس زمان تقریبی درنظر گرفته‌ می‌شود تا به نتایج مشخص شده برسند و در این زمان ارزیابی‌های بسیاری با توجه به نیاز صاحبین وب‌سایت صورت می‌گیرد.
البته در سئو هیچ تضمینی وجود ندارد و توصیه می‌کنیم اگر هر شرکتی تضمینی به شما داد، بهتر است قید همکاری با آنها را بزنید.
پیشنهاد می‌کنیم از دسته بندی سئو در نت چین استفاده کنید تا بتوانید بهترین شرکت سئو برای همکاری را انتخاب نمائید.

شرکت‌های تولید محتوا

شرکت‌هایی که در زمینه تولید محتوا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند نیز شامل بهترین سایت‌های دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌روند.
به این دلیل که محتوای مورد نیاز کسب‌وکار شما را تولید می‌کنند تا بتوانید با مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنید.
امروزه بازاریابی محتوایی یکی از عالی‌ترین شیوه‌ها برای جذب مخاطبین بالقوه به‌شمار می‌رود.
در صورتی که قصد دارید استراتژی محتوایی مناسبی ایجاد کنید و در زمان‌های مشخص محتوای تکمیل شده خود را تحویل بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم با سایت‌های تولید محتوا همکاری کنید.
البته باید درنظر داشته باشید که بسیاری از این شرکت‌ها کیفیت بالایی ندارند. و ممکن است برخی از آنها به دلیل داشتن تعداد بالای مشتری، کیفیت مورد نظر شما را ارائه نکنند.
به همین خاطر ما بیش از 80 شرکت را به شما معرفی کرده‌ایم و در تمامی صفحات آنها بخشی برای ثبت نظر و بخش دیگری نیز برای پرسش و پاسخ درنظر گرفته‌ایم.
از این طریق اطمینان بیشتری برای انتخاب بهترین شرکت خواهید داشت.

از چه روش‌های دیگری می‌توان برای بازاریابی اینترنتی استفاده کرد؟

به طور قطع سایت‌های بازاریابی آنلاین دیگری نیز وجود دارند که هرکدام به نوعی می‌توانند در رشد کسب‌وکار شما تاثیر گذار باشند.
در این مقاله به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره کردیم. اما در بسیاری زمینه دیگر نیز خدماتی وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید بازاریابی گسترده‌تری داشته باشید.

آژانس‌های شبکه اجتماعی

این آژانس‌ها به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند تا صفحات اجتماعی کاملا بهینه شده برای مخاطبین هدف‌تان داشته باشید. سایت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند.
خدمات رپورتاژ
رپورتاژ آگهی خدماتی است که عموما برای جذب بک‌لینک استفاده می‌شود. اما انتشار آن در سایت‌های پربازدید و مرتبط باعث می‌شود تا افراد بیشتری از برند شما آگاهی پیدا کنند.
ایمیل مارکتینگ
ارسال ایمیل به مخاطبین هدف و مشتریان کسب‌وکار نیز در امر بازاریابی جایگاهی مناسب دارد. در این زمینه نیز شرکت‌های بسیاری فعال هستند که همکاری با آنها نیز در رشد کسب‌وکار شما تاثیر گذار است.
تبلیغ در گوگل
آژانس‌های تبلیغ گوگل خدماتی به شما ارائه می‌کنند تا نسبت به کلمه کلیدی انتخاب شده، با جستجوی کاربران در جایگاه‌های بالای صفحه اول نمایش داده شوید و بتوانید فروش بیشتری داشته باشید. بیش از 100 سایت در این زمینه فعالیت دارند.
شما می‌توانید از طریق دسته‌بندی‌های نت‌چین، سایت‌های بازاریابی اینترنتی بسیاری را پیدا کنید و با نظرات و امتیازات ثبت شده با بهترین آنها همکاری کنید.

حرف نهایی

در این مقاله برخی از سایت‌های دیجیتال مارکتینگ را بررسی کردیم که می‌توانند نقش مهمی در فروش و جذب مخاطب بالقوه در کسب‌وکار را داشته باشند.
بهتر است قبل از شروع فعالیت، استراتژی و اهداف خود را مشخص کنید تا شرکت‌ها نیز بدانند روی چه موضوعاتی باید 100% تمرکز کنند.
بسیاری از این سایت‌ها به صورت رایگان به شما خدمات ارائه می‌کنند و پس از فروش، درصدی دریافت می‌کنند. برخی از دیگر سایت‌ها که در این صفحه معرفی شدند، در ازای خدمات هزینه دریافت می‌کنند و به همین خاطر تاکید می‌کنیم قبل از همکاری، آنها را مورد بررسی قرار دهید.
در صورتی که از خواندن این مقاله لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما درباره بهترین سایت تبلیغات اینترنتی را نیز بخوانید.
امیدواریم که از خواندن این مقاله در نت چین اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. پیشنهاد می‌کنیم امتیاز و نظر خود را ثبت نمائید.

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 4.7
تعداد رای : 6