بهترین سایت های تعمیرات گوشی موبایل (10 مجموعه معتبر)

بلاگ

با توجه به شرایط اقتصادی که در کشورمان وجود دارد، عملا برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه امکان خرید گوشی‌های نو وجود ندارد. بنابراین نیاز به خدمات تعمیر روز به روز افزایش پیدا می‌کند و با اینترنتی شدن تمامی خدمات، سایت‌های بسیاری نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند. به همین خاطر قصد دارم تا بهترین سایت های تعمیرات موبایل را به شما معرفی کنم تا در صورت نیاز به این خدمات با آنها ارتباط بگیرید. پیشنهاد می‌کنم تا انتهای صفحه با من همراه باشید.

 

مرکز تعمیرات موبایل

مرکز تعمیرات موبایل به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع گوشی‌های سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی فعالیت دارد. خدمات این مرکز شامل تعویض ال‌سی‌دی، تعمیر هارد، دوربین و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

برای ثبت درخواست می‌توانید از طریق سایت این مرکز اقدام کرده و اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما ارتباط بگیرند. 

همچنین در زمینه آموزش تعمیرات نیز دوره‌های حرفه‌ای برگزار می‌کنند که شما عزیزان در صورت نیاز می‌توانید در این دوره‌ها نیز ثبت نام کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

مرکز سخت افزار ایران

همانطور که می‌توان از نام مرکز سخت افزار ایران حدس زد، این مجموعه در زمینه تعمیرات انواع لوازم الکترونیک فعال بوده و یکی از اصلی‌ترین این لوازم گوشی همراه می‌باشد.

شما این امکان را دارید که تعمیرات انواع گوشی‌های سامسونگ، اپل، شیائومی، هواوی، نوکیا و بسیاری برند دیگر را به متخصصین این مجموعه بسپارید. همچنین باید بدانید که در شهرهای تهران، کرج و مشهد نیز شعبه دارند که امکان تعمیر در محل را نیز ارائه می‌کنند.

علاوه بر گوشی، در زمینه تعمیرات لپ‌تاپ، تبلت، آل این وان، هارد، مادربرد، پرینتر و بسیاری موارد دیگر نیز فعالیت دارند. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت اطلاعات کامل از طریق لینک زیر وارد سایت این مرکز شوید.

آدرس سایت

موبایل آباد

موبایل آباد یکی از بهترین سایت های تعمیرات موبایل در تهران به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا توسط پیک گوشی را تحویل داده و تعمیر شده آن را نیز از پیک تحویل بگیرید. این امکان را دارید تا از طریق سایت آنها به راحتی درخواست خدمات خود را ثبت کرده و از قیمت‌ها نیز مطلع شوید.

علاوه بر تعمیرات، دوره‌های حرفه‌ای نیز در این مجموعه برگزار می‌شود که در صورت علاقه‌مندی می‌توانید در آنها شرکت کنید. لوازم جانبی نیز توسط موبایل آباد به فروش می‌رسد که با مراجعه به صفحه فروشگاه می‌توانید از تمامی محصولات و قیمت آنها مطلع شوید.

آدرس سایت

پیشنهاد: در صورتی که علاقه‌مند هستید مقاله دیگر ما درباره بهترین سایت های خرید موبایل را مطالعه کنید.

موبایل لند

در صورتی که نیاز به تعمیر تخصصی موبایل دارید، تیم موبایل لند یکی از بهترین تیم‌هایی است که می‌توانید با آنها همکاری کنید. خدمات تخصصی این مجموعه شامل تعمیر تخصصی آیفون، ال‌سی‌دی آیفون و ایرپاد اپل می‌شود.

در سایت موبایل لند صفحه‌ای طراحی شده که به شما امکان می‌دهد بتوانید درخواست خود را ثبت کرده تا کارشناسان این مجموعه با شما ارتباط بگیرند. همچنین مراحل انجام تعمیرات نیز توضیح داده شده است. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس یا شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

موبایل کمک

موبایل کمک نیز یکی دیگر از بهترین سایت های تعمیرات گوشی هوشمند به شمار می‌رود و خدمات تخصصی در این زمینه ارائه می‌کند. این خدمات شامل تعمیر گوشی‌های اپل، سامسونگ و تعمیرات اپل واچ نیز می‌شود. تمامی دستگاه‌هایی که قابل تعمیر هستند در سایت به آنها اشاره شده و پیشنهاد می‌کنم در صورت نیاز به مطلع شدن از تمامی خدمات از طریق لینک زیر به سایت موبایل کمک مراجعه کنید.

آدرس سایت

مرکز تعمیرات اِلبان

در صورتی که نیاز دارید تلفن همراه خود را تعمیر کنید، می‌توانید از مشاوره رایگان مشاورین مرکز تعمیرات البان بهره مند شده و از قیمت‌ها نیز مطلع شوید. این مجموعه در زمینه تعمیر موبایل، تبلت و لپ‌تاپ فعالیت دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید برای دریافت خدمات اطلاعات خود را ثبت نمائید.

تفاوتی ندارد که برند گوشی همراه چیست، چون می‌توانید تعمیرات آن را به مجموعه البان بسپارید. همچنین یک تا شش ماه نیز گارانتی قطعات را دریافت خواهید کرد و تمامی فرآیند انجام خدمات نیز در سایت البان توضیح داده شده است که در صورت نیاز از طریق لینک زیر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

آدرس سایت

آقای تعمیرات موبایل

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیرات گوشی همراه دارید این مجموعه یکی از بهترین سایت های تعمیرات گوشی موبایل به شمار می‌رود. شما به راحتی می‌توانید از طریق سایت درخواست خود را ثبت کرده تا خدمات مورد نیازتان را دریافت کنید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا از طریق سایت آقای تعمیرات موبایل، گوشی خود را برای فروش قرار دهید. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت این خدمات از سایت مجموعه بازدید کرده و در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید با کارشناسان آنها ارتباط بگیرید.

اگر در زمینه آموزش تعمیرات موبایل علاقه دارید نیز می‌توانید از طریق این مجموعه برای یاد گرفتن این مهارت اقدام کنید. پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر به سایت آقای تعمیرات موبایل مراجعه کنید.

آدرس سایت

مرکز تعمیرات برتر

مرکز تعمیرات برتر کار خود را از سال 1386 آغاز کرده و همچنان نیز در زمینه تعمیرات گوشی موبایل خدمات ارائه می‌کند. خدمات این مجموعه شامل برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی، سونی و بسیاری برند دیگر می‌شود.

علاوه بر این خدمات، مرکز تعمیرات برتر در زمینه تعمیر لپ‌تاپ، آیپد، تلویزیون، ساعت هوشمند و بسیاری محصول دیگر فعالیت دارد. در صورتی که بخواهید از خدمات این مجموعه استفاده کنید، می‌توانید از صفحه ایجاد شده در سایت برای ثبت درخواست استفاده کرده یا اینکه از طریق شماره تماس با متخصصین آنها ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

تعمیرینو

تعمیرینو به صورت تخصصی در زمینه تعمیر انواع گوشی موبایل فعالیت دارد که می‌تواند خدماتی همچون تعمیر موبایل آب خورده، شکستگی صفحه نمایش، عیب یابی گوشی، تعمیر IC برد، تعمیر باتری و ضربه خوردگی را ارائه کند.

از طریق فرم درخواست می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کرده تا کارشناسان این مجموعه با شما ارتباط بگیرند؛ یا از طریق شماره تماس نیز می‌توانید درخواست خود را مطرح کنید. تعمیرینو در پاساژ علاالدین فعالیت دارد که به صورت حضوری نیز می‌توانید به آنها مراجعه نمائید.

آدرس سایت

ایزی تعمیر

از طریق وب سایت ایزی تعمیر این امکان را دارید تا برای تعمیر انواع گوشی اپل، سامسونگ، شیائومی و بسیاری برند دیگر درخواست نمائید. میانگین خدماتی که توسط این مجموعه در زمان انتشار مقاله اعلام شده 2 میلیون تومان بوده اما قطعا با توجه به میزان آسیب هر گوشی رقم تعمیرات متفاوت خواهد بود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم با مشاورین این مجموعه قبل از هر کاری مشورت کنید.

علاوه بر این خدمات، در زمینه آموزش نیز می‌توانید اقدام کنید که پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک زیر وارد سایت ایزی تعمیر شوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین سایت های تعمیر موبایل را به شما معرفی کنم و امیدوارم که برندهای معرفی شده بتوانند نیاز شما را برطرف کنند.

از شما ممنونم که تا انتهای مقاله با من همراه بودید. اگر این صفحه برای شما مفید بود پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1