بهترین سایت های ثبت نام لاتاری

بلاگ

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا هر ساله در مدت زمان کمی بیشتر از یک ماه برگزار می‌شود که زمان برگزاری آن به ماه‌های قمری مهر و آبان است. به این صورت است که فرد دارای پاسپورت امکان ثبت نام را خواهد داشت، و افراد متاهل دوبار شانس ثبت نام دارند. یک بار با نام خودشان و یک بار همراه با اطلاعات همسر. این رویدادی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد و با توجه به شرایط کشور ما امری کاملا طبیعی است. بنابراین بهترین سایت‌های ثبت نام لاتاری را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید اطلاعات دقیقی از این پروسه داشته باشید.

نکته‌ای مهم درباره ثبت نام لاتاری

مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که پروسه لاتاری گرین کارت به صورت رایگان توسط دولت فدرال اجرا می‌شود. ممکنه اینجا براتون سوال پیش بیاد که چرا این موسسه‌ها این همه از ما پول می‌گیرن؟!

من با پول گرفتن این موسسه‌ها برای ثبت نامی که حداکثر 3 دقیقه طول میکشه موافق نیستم، اما این پروسه‌ای مهم و سرنوشت ساز هست. اگه کسی ثبت نام کنه و برنده بشه، کلی اقدامات وجود داره که باید انجام بده و اگه این موارد اشتباه انجام بشن، شخص شانس خودش رو می‌سوزونه.

اینجا تجربه موسسه‌ها می‌تونه به کمک برنده‌های لاتاری بیاد تا فرم‌های مورد نظر و سایر موارد رو به درستی انجام بدن.

البته که شما می‌تونید ثبت نام رو خودتون انجام بدید و در صورتی که برنده شدید با این موسسات وارد مذاکره بشید.

حالا دیگه بریم سر اصل مطلب که معرفی سایت‌های فعال تو این زمینه هست.

حامی مهاجر

موسسه حامی مهاجر یکی از قدیمی‌ترین و البته شناخته شده ترین موسسه برای ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا هست. برای ثبت نام شما این امکان رو خواهید داشت که به صورت حضوری و از طریق وب سایت مجموعه اقدام کنید.

در صورتی که عکس مناسب نداشته باشید، می‌تونید به این مجموعه مراجعه کرده و عکس مناسب تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم اگه قصد دارین حضوری در ‌مهاجر ثبت نام کنید از طریق سایتشون وقت بگیرید که به خاطر شلوغی، زمان از دست ندید.

پس از اتمام زمان ثبت نام، شماره شما در سیستم این مجموعه ثبت شده و در صورتی که برنده شده باشید، کارشناسان این مجموعه با شما تماس می‌گیرند.

آدرس سایت

کارت سبز

کارت سبز نیز یکی دیگر از بهترین سایت های ثبت نام لاتاری به شمار می‌رود. از طریق این مجموعه نیز می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نام خود را انجام دهید.

شما می‌توانید آموزش اختصاصی کارت سبز برای ثبت نام که در سایت نیز قرار گرفته را مشاهده کرده و خودتان به صورت رایگان این کار را انجام دهید. و در صورتی که برنده شدید مابقی پروسه را با تیم کارت سبز جلو ببرید.

همچنین توضیحات کامل توسط کارشناسان به شما داده می‌شود که اگر قصد ثبت نام غیر حضوری را داشته باشید، می‌توانید این اطلاعات را در سایت آنها مشاهده کنید.

آدرس سایت

برتر مهاجر

برتر مهاجر نیز این امکان را به شما می‌دهد تا در برنامه لاتاری گرین کارت شرکت کرده و شانس خود را امتحان کنید. شما این امکان را خواهید داشت که در هر زمانی وارد سایت برتر مهاجر شده، فرم لاتاری را پر کرده و در زمانی که امکان ثبت نام وجود داشته باشد، کارشناسان مجموعه اطلاعات شما را ثبت می‌کنند.

همچنین در صورتی که سوال یا ابهامی وجود داشته باشد، می‌توانید با مشاورین این موسسه ارتباط برقرار کرده تا نیازتان برطرف شود. از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانید این کار را انجام دهید.

آدرس سایت

ایرانیان لاتاری

ایرانیان لاتاری نیز در زمینه ثبت نام گرین کارت آمریکا خدمات تخصصی ارائه می‌کند. این موسسه نیز در کار خود تجربه دارد و لیست ویزاهای دریافت شده را در وب‌سایت آنها می‌توانید ببینید.

همچنین مشاوره‌ای تخصصی به برندگان لاتاری ارائه می‌کند تا شانس هیچ کس یا هیچ خانواده‌ای از بین نرود. علاوه بر این موارد، توضیحات دیگری درباره تاریخچه لاتاری گرین کارت و ایالات متحده نیز در سایت ایرانیان لاتاری منتشر شده است. می‌توانید از طریق شماره تماس یا شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان این مجموعه نیز ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ویزاشی

از طریق وب سایت ویزاشی نیز می‌توانید برای ثبت نام در لاتاری اقدام کنید. Visashi نیز یکی از بهترین سایت ها برای ثبت نام لاتاری به شمار می‌رود که اطلاعات دقیق برای انجام این کار را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

البته علاوه بر این موارد، از طریق ویزاشی می‌توانید خدمات دیگری همچون ترجمه مدارک، وقت سفارت، خدمات مسافرتی و خدمات دانشجویی نیز دریافت کنید.

پیشنهاد: حال که صحبت از خدمات دانشجویی شد پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما در زمینه بهترین سایت های پایان نامه را بخوانید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با مشاورین این مجوعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

ممکن است به خواندن مقالات زیر علاقه مند باشید:

امیدواریم که از خواندن این مطلب در وبلاگ نت چین لذت برده باشید. فراموش نکنید که می‌توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در انتهای همین صفحه مطرح نمائید.

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 5