بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس (13 برند معتبر)

بلاگ

یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای سفرهای دور و نزدیک استفاده از اتوبوس است؛ خصوصا اتوبوس‌های جدیدی که در پایانه‌های مسافربری شهرهای مختلف از آنها استفاده می‌شود. در واقع تعداد زیادی از شهروندان از اتوبوس استفاده می‌کنند تا به مقصد مورد نظرشان برسند. یکی از دلایل اصلی آن ارزان بودن نسبت به هواپیما و تاکسی بوده و راحتی مناسبی که به همراه دارد. بیشترین میزان استفاده نیز در زمان آخر هفته‌ها و تعطیلات است که احتمالا در این زمان‌ها بلیط زیادی وجود ندارد. بنابراین بسیار مناسب است که با بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس آشنا باشید تا شاید شانس بیشتری برای تهیه بلیط داشته باشید.

 

علی بابا

با توجه به اعتباری که شرکت علی بابا در سال‌های اخیر کسب کرده می‌توان گفت که بهترین سایت خرید بلیط اتوبوس به شمار می‌رود. علی بابا با شرکت‌های اتوبوس‌رانی همچون ایران پیما، رویال سفر ایرانیان، سیر و سفر و بسیاری شرکت دیگر همکاری می‌کند.

به راحتی می‌توانید در سایت علی بابا مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و گزینه‌های مختلفی را برای سفر خود مورد بررسی قرار دهید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا از طریق اپلیکیشن این مجموعه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

احتمالا می‌دانید که علی بابا در زمینه ارائه بلیط هواپیما، قطار، رزرو هتل، اقامتگاه و ارائه تورهای مختلف نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.

آدرس سایت

پایانه

پایانه یکی از معدود سایت‌هایی است که به صورت اختصاصی در زمینه ارائه بلیط اتوبوس فعالیت دارد. پایانه تقریبا با تمامی شرکت‌های اتوبوس‌رانی از جمله ایران پیما، همسفر، ماهان سفر، مارال و … همکاری می‌کند.

باید بدانید که این امکان را خواهید داشت تا اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS پایانه را نیز دانلود کرده و خدمات مورد نیاز خود را از گوشی همراه دریافت کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از سایت پایانه استفاده کنید. برای کنسلی و پیگیری نیز به راحتی می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

سفر 724

سایت سفر 724 یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو اتوبوس به شمار می‌رود و تنها کافیست 4 مرحله ساده را پشت سر بگذارید تا تمامی کارهای مربوط به سفرتان تکمیل شود. ابتدا لازم است مبدا و مقصد را مشخص کرده، صندلی خود را انتخاب کنید و باقی موارد را سفر 724 برای شما انجام می‌دهد.

برای استعلام بلیط نیز می‌توانید از سایت این مجموعه استفاده کرده و همچنین برای کنسلی نیز بخشی در نظر گرفته شده که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز به راحتی می‌توانید از شماره تماس درج شده در سایت با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

سیر و سفر

سیر و سفر یکی از معتبرترین برندها در زمینه حمل و نقل است و با استفاده از سایت این مجموعه به راحتی می‌توانید بلیط‌های اتوبوس خود را تهیه نمائید. تنها کافیست از طریق بخش جستجو، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و گزینه‌های مختلف برای سفر خود را مشاهده کنید.

همچنین این امکان را خواهید داشت تا از سیر و سفر برای سفر به آنکارا، استانبول و ارمنستان نیز استفاده نمائید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید از شماره تماس درج شده در سایت استفاده کنید.

آدرس سایت

ماهان سفر

متاسفانه شرکت ماهان سفر از یک سایت قدیمی و خیلی ساده استفاده می‌کند، اما همچنان این امکان را به مسافرین می‌دهد تا بتوانند شرایط مورد نیاز سفرشان را فراهم کنند.

می‌توانید مبدا و مقصد را تعیین کرده، صندلی مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید و برای پرداخت هزینه از کارت به کارت استفاده نمائید که روش ایده‌‌آلی به شمار نمی‌آید! البته باید ذکر کنم که ماهان سفر اعتبار بالایی دارد و سال‌هاست که در این زمینه فعالیت دارد. در صورت نیاز می‌توانید از شماره تماس‌ها استفاده کرده تا بلیط خود را به صورت حضوری دریافت کنید.

آدرس سایت

رویال سفر ایرانیان

رویال سفر نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بلیت اتوبوس به شمار می‌رود و همانند سیر و سفر گزینه‌های یکسانی به مسافرین ارائه می‌کند. در صورتی که برای خرید نیاز به راهنمایی داشته باشید، اطلاعات زیادی در سایت درج شده و همچنین می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیردی.

باید بدانید که در صورت استفاده از خدمات این برند می‌توانید عضو باشگاه مشتریان آنها شده و مبالغ کوچک هزینه شده برای هر سفر را دریافت کرده که می‌توانید برای سفرهای آینده خود از آنها استفاده کنید. اطلاعات کامل در سایت درج شده که پیشنهاد می‌کنم در صورت امکان مطالعه نمائید.

آدرس سایت

مستر بلیط

مستر بلیط نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس در ایران به شمار می‌رود که طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در اختیار مسافرین قرار می‌دهد. با شرکت‌های معتبری همچون همسفر، رویال سفر، سیر و سفر و ایران پیما همکاری می‌کند تا شما این امکان را داشته باشید که بهترین گزینه ممکن را برای سفرتان انتخاب کنید.

همچنین برای ساده‌تر شدن مسیر می‌توانید از اپلیکیشن این مجموعه استفاده نمائید. باید بدانید که مستر بلیط در زمینه بلیط هواپیما نیز خدمات ارائه می‌کند؛ و علاوه بر آن در زمینه رزرو هتل، بلیط قطار، کشتی و رزرو خودرو سواری نیز فعالیت دارد.

آدرس سایت

پایانه‌ها

با توجه به اینکه سایت پایانه‌ها با شرکت‌های معتبری همچون رویال سفر، آریا سفر، ایران پیما، ماهان سفر، جهان گشت و بسیاری شرکت دیگر همکاری می‌کند، این امکان را دارد تا خدمات متنوعی به مشتریان ارائه کند.

شما می‌توانید در این سایت بهترین قیمت‌ها را برای رسیدن به مقصد خود مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید برای ارسال بارهای خود نیز از پایانه استفاده کرده و از رسیدن بار به مقصد خود مطمئن باشید.

این امکان را خواهید داشت تا برای رزرو خودرو سواری نیز اقدام نمائید که توسط برند دیگر ارائه می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت بلیت مورد نظرتان از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

تیک بان

برای تهیه بلیط اتوبوس تیک بان یکی دیگر از برندهایی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. به راحتی می‌توانید از طریق سایت این مجموعه مبدا و مقصد را مشخص کرده تا گزینه‌های متنوعی را برای انتخاب در دسترس داشته باشید.

علاوه بر این خدمات، از طریق تیک بان می‌توانید برای دریافت بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل (داخلی) و دریافت بیمه مسافرتی نیز اقدام نمائید. حال که صحبت از دریافت بیمه شد پیشنهاد می‌کنم که مقاله دیگر من درباره بهترین سایت های خرید بیمه را نیز بررسی کنید.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید از طریق شماره تماس یا شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

قاصدک

قاصدک نیز یکی دیگر از بهترین سایت های بلیط اتوبوس به شمار می‌رود که این امکان را به مسافرین می‌دهد تا به راحتی بتوانند بلیط مورد نظرشان را تهیه کنند. قاصدک نیز با برندهای معتبر همچون سیر و سفر، رویال سفر و … همکاری می‌کند و علاوه بر آن از محبوب‌ترین اتوبوس‌ها برای خدمت رسانی به مشتریان استفاده می‌کند.

علاوه بر این خدمات، از طریق قاصدک می‌توانید خدماتی همچون بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل، تور مسافرتی و بیمه مسافرتی نیز دریافت نمائید. پیشنهاد می‌کنم برای دریافت خدمات مورد نیاز خود از اپلیکیشن این شرکت نیز استفاده کنید.

آدرس سایت

آس چارتر

آس چارتر نیز یکی دیگر از سایت هایی است که از طریق آن می‌‌توانید به راحتی برای تهیه بلیط اتوبوس اقدام کنید؛ تنها کافیست و مبدا و مقصد خود را مشخص کرده تا گزینه‌های متنوعی برای انتخاب در دسترس شما باشد. همچنین در صورت نیاز می‌توانید بارهای خود را نیز توسط این مجموعه به شهر مورد نظرتان ارسال کنید.

علاوه بر این خدمات، می‌توانید از طریق آس چارتر بلیط هواپیما، تور مسافرتی و بیمه مسافرتی نیز دریافت کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز به راحتی از طریق شماره تماس امکان برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه وجود دارد.

آدرس سایت

سفرمی

سفرمی نیز یکی از برندهای معتبر ایرانی به شمار می‌رود که امکان تهیه بلیط اتوبوس را به شما می‌دهد. سفرمی نیز با بهترین شرکت‌ها در این زمینه همچون همسفر، سیر و سفر و رویال سفر همکاری می‌کند تا سفر خوشی را برای شما فراهم کند.

علاوه بر این خدمات، به راحتی می‌توانید از طریق سفرمی برای تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل، رزرو تور و بیمه مسافرتی اقدام نمائید. برای راحتی هرچه بیشتر مشتریان، اپلیکیشن این مجموعه با زبان اندروید و iOS نیز طراحی شده تا از طریق گوشی هوشمند نیز امکان استفاده از خدمات سفرمی وجود داشته باشد.

آدرس سایت

ایباس

ایباس یکی دیگر از معدود سایت‌هایی است که به صورت اختصاصی در زمینه بلیط اتوبوس فعالیت دارد. مجموعه‌ای تازه تاسیس است که از سال 1401 به کار خود ادامه می‌دهد. در زمان انتشار این مقاله (مهر 1402) هنوز خدمات این مجموعه کامل نشده و برای سفر به تمامی شهرها خدمات ارائه نمی‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاع از خدمات ارائه شده این کسب‌وکار از لینک زیر استفاده کرده تا وارد سایت آنها بشوید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین سایت های خرید بلیط اتوبوس را به شما معرفی کنم. این برندها جزو معتبرترین‌ها در سطح کشور هستند و به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت آنها نیاز خود را برطرف کنید.

امیدوارم که مطلب برای شما مفید بوده باشد و از شما ممنونم که تا به اینجا همراه من بودید. در صورت نیاز به خواندن مطالب بیشتر از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1