بهترین سایت‌های خرید بیمه، استعلام، مقایسه و قیمت

بلاگ

بیمه یکی از اصلی ترین مواردی است که ما باید در زندگی خود به آن اهمیت بدهیم. اول از بیمه کردن خود و اعضای خانواده‌مان گرفته تا دارایی‌های خودمان مثل خانه، شرکت و … در این مقاله بهترین سایت های خرید بیمه را به شما معرفی می‌کنیم و از طریق آدرس وب سایت آنها می‌توانید جهت تهیه بیمه مورد نظرتان اقدام نمائید.

چرا باید آنلاین بیمه بخریم؟

امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که اینترنت در زندگی ما به وجود آورده، خرید بیمه به روش سنتی خیلی روش کارآمدی نیست و نقص‌های بسیاری نیز به همراه دارد.
به عنوان مثال، شما این امکان را ندارید که در روزهای تعطیل یا در ساعات غیر اداری بیمه خود را به روش سنتی تمدید کنید. اما با استفاده از بهترین سایت‌های مقایسه بیمه‌ این امکان برای شما فراهم شده است.
یکی از مهم‌ترین دلایل که باعث می‌شود برخی از مردم کشورمان از سایت‌های بیمه آنلاین استقبال نکنند، این است که معتقدند تفاوتی بین بیمه تهیه شده به روش سنتی و آنلاین وجود دارد. در صورتی که بیمه مرکزی هیچ‌گاه چنین موضوعی را تائید نکرده است.
به طور خلاصه دلایل خرید بیمه آنلاین به شرح زیر می‌باشد:
  • خرید بیمه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی مناسب
  • امکان دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس
  • امکان مقایسه بیمه‌ها
  • امکان خرید اقساطی
  • مشاهده نظرات کاربران
  • پرداخت مطمئن از طریق درگاه امن

بهترین سایت‌های خرید بیمه

ازکی

  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال، مسئولیت، خسارت آنلاین
  • سازمان والد: كارگزاري رسمي بيمه مستقيم برخط تجارت الكترونيك نوين نار
  • آدرس سایت
همانطور که اکثر ما بارها شنیده‌ایم، ازکی شرکت بیمه نیست. شما با مراجعه به وب سایت ازکی می‌توانید شرکت‌های بیمه را مقایسه کرده و از بهترین گزینه ممکن نیاز خود را برطرف نمائید.
 
ازکی - بهترین سایت های بیمه ایران
 
در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشته باشید، مشاورین این شرکت به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز را در خدمت شما قرار خواهند داد.
علاوه بر این، به راحتی می‌توانید اپلیکیشن این مجموعه را دریافت کرده و از طریق تلفن همراه خود برای خرید یا تمدید بیمه‌های مورد نظرتان اقدام نمائید.
شما از طریق سایت و اپلیکیشن این امکان را خواهید داشت تا خدمات و هزینه شرکت‌های گوناگون بیمه را مشاهده کنید. علاوه بر آن، اطلاعات جامعی نیز در سایت ازکی برای شما فراهم شده که در صورت نیاز می‌توانید آنها را بخوانید.
در صورتی که در هر مرحله از انجام کار با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با پشتیبانی Azki ارتباط برقرار کنید. بدون شک یکی از بهترین سایتهای مقایسه بیمه در کشور به شمار می‌رود و خدمات مناسبی می‌توانید از آن دریافت کنید.

بیمه دات کام

  • سال تاسیس: 1396
  • سازمان والد: هلدینگ سپاس
  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، سفر، اموال، درمان، تجهیزات الکترونیک
  • آدرس سایت
بیمه دات کام یکی از بهترین سایت های بیمه است که به شما امکان خرید، استعلام و مقایسه قیمت و خدمات را می‌دهد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه این امکان را خواهید داشت تا بسیاری از شرکت‌های بیمه ایرانی را مقایسه کرده و از بهترین گزینه ممکن بیمه مورد نظر خود را تهیه کنید.
 
بیمه دات کام - سایتهای مقایسه بیمه
 
همچنین این امکان را خواهید داشت تا در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با مشاورین بیمه دات کام ارتباط برقرار کنید.
با ثبت نام در سایت و تکمیل اطلاعات خود می‌توانید مراحل خرید بیمه مورد نظرتان را به راحتی طی کنید. مراحل تمدید و خرید به سادگی قابل انجام است و تنها چند دقیقه زمان برای تکمیل آنها نیاز است.
در وب سایت بخشی درنظر گرفته شده تا زمان تمدید بیمه به شما اطلاع رسانی شود. تنها کافیست اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و هیچ‌گاه نگران فراموشی زمان تمدید بیمه نباشید.

بیمیتو (اطلاع رسانی)

بیمیتو نیز یکی دیگر از سایت های خرید بیمه معتبر ایران شناخته می‌شود و به تازگی با ازکی ادغام شده است. در واقع با این ادغام ما دیگر نباید این وب سایت را در این مقاله به شما معرفی می‌کردیم، اما فکر کردیم که بهتر است شما از این تغییر بزرگ که در حوزه تمدید، خرید و مقایسه بیمه پیش آمده مطلع شوید.
تمام خدمات و مواردی که از سایت ازکی دریافت می‌کنید، از طریق بیمیتو نیز قابل دریافت است. حتی محیط کاربری و نحوه نمایش هر دو سایت یکسان شده، اما لازم به ذکر است که دامنه بیمیتو هنوز فعال بوده و از طریق این سایت نیز می‌توانید برای خرید بیمه مورد نظرتان اقدام کنید.

بیمه بازار

  • سال تاسیس: 1395
  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال، درمان تکمیلی، عمر، مسافرتی، آتش سوزی
  • آدرس سایت
از طریق وب سایت بیمه بازار به راحتی این امکان را دارید تا بیمه مورد نیاز خود را به صورت قسطی تهیه کنید. همچنین می‌توانید از تمامی شرکت‌هایی که با بیمه بازار همکاری می‌کنند بهره مند شده و با بهترین آنها ارتباط برقرار کنید.
 
بیمه بازار - بهترین سایت های خرید بیمه
 
در 4 مرحله و به سرعت می‌توانید بیمه مورد نظر خود را خریده یا تمدید کنید. همچنین از طریق فرم یادآوری نیز قبل از اینکه بیمه شما به پایان برسد، از طریق سایت بیمه بازار به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
شما این امکان را خواهید داشت تا نظرات ثبت شده کاربران درباره شرکت‌های بیمه را مورد بررسی قرار داده و از این طریق بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

بیمیلاین

  • خدمات: بیمه شخص ثالث، بدنه، مسئولیت پزشکان، آتش سوزی، درمان انفرادی، مسافرتی، ارزیابی خسارت
  • آدرس سایت
بیمیلاین نیز یکی دیگر از سایت های بیمه‌ای به شمار می‌رود و شما از طریق آن به راحتی می‌توانید برای خرید یا تمدید بیمه اقدام نمائید.
 
بیمیلاین - سایت‌های بیمه‌ای
 
با استفاده از خدمات این شرکت نیز می‌توانید شرکت‌های بیمه را مورد بررسی قرار داده و با بهترین قیمت ممکن نیاز خود را برطرف کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا با خواندن مقالات وبلاگ بیمیلاین، اطلاعات تکمیلی از انواع بیمه کسب کنید.
با گذراندن چندین مرحله ساده که از طریق سایت به راحتی امکان پذیر است، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه بیمه مورد نظر خود را تمدید کرده یا بخرید. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با کارشناسان بیمیلاین ارتباط برقرار کنید.

بیمه ماهان

  • سال تاسیس: 1396
  • خدمات: بیمه شخص ثالث، بدنه، موتور، آسانسور، آتش سوزی، پزشکان، تجهیزات الکترونیک، درمان، مسافرتی، عمر
  • آدرس سایت
بیمه ماهان به این معتقد است که در کمتر از 5 دقیقه با استفاده از خدمات آنها می‌توانید بیمه نامه معتبر تهیه کنید. از طریق فرمی که به سادگی طراحی شده و توضیحاتی که در هر کدام از صفحات اختصاصی بیمه‌ها وجود دارد، این امکان را خواهید داشت که به صورت 24 ساعته نیاز خود را برطرف کنید.
 
بیمه ماهان - فروشگاه آنلاین خرید بیمه نامه معتبر
 
در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کرده، یا از طریق شماره تماس با کارشناسان بیمه ماهان ارتباط برقرار کنید.
پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه خرید، صفحه قوانین که در سایت درج شده را به صورت کامل مطالعه کنید تا به صورت ناخودآگاه مشکلی در کار شما به وجود نیاید.

بیمه شو

  • سال تاسیس: 1397
  • خدمات: بیمه عمر، شخص ثالث، بدنه، تکمیلی درمان، فرزندان، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، شخص ثالث موتور سیکلت
  • سازمان والد: آریا آرامین تجارت ویرا
  • آدرس سایت
شرکت بیمه شو نیز یکی دیگر از سایت‌های بیمه آنلاین به شمار می‌رود. تیم این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بیمه مناسب خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.
 
سایت بیمه شو - بهترین سایت های بیمه
 
شما این امکان را خواهید داشت تا از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوید. تنها کافیست از طریق فرم قرار گرفته در صفحه اصلی سایت اقدام کرده و اطلاعات خود را وارد نمائید.
بر خلاف بسیاری از سایت های بیمه که در این مقاله به شما معرفی کردیم، شرکت بیمه شو اطلاع رسانی برای زمان پایان بیمه ندارد و یکی از ضعف‌های مشخص وب سایت نیز به شمار می‌رود.
از طریق بخش اخبار و مقالات می‌توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را کسب نمائید. همچنین در صورتی که نتوانستید به راحتی از طریق فرم، بیمه مورد نظرتان را تهیه کنید، می‌توانید از طریق چت آنلاین سایت یا شماره تماس با تیم بیمه شو ارتباط برقرار کنید.

بیمه تایم

  • خدمات: بیمه خودرو، اشخاص، اموال، مسئولیت، درمان تکمیلی
  • آدرس سایت
بیمه تایم نیز یکی دیگر از سایت‌های مقایسه و خرید بیمه به شمار می‌رود. یکی از اصلی ترین مزایای بیمه تایم مشاوره تخصصی است که به راحتی از طریق شماره تماس می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
 
سایت بیمه تایم
 
قبل از خرید حتما به یاد داشته باشید که از کارشناسان مشاوره بگیرید، سپس بعد از مقایسه شرکت‌ها می‌توانید بهترین گزینه ممکن را برای برطرف کردن نیاز خود اتنخاب نمائید.
همچنین خودتان به سادگی می‌توانید از طریق فرم ایجاد شده که در هر کدام از خدمات دیده می‌شود جهت تهیه بیمه نامه معتبر اقدام کنید. راهنمایی نیز برای کمک به شما ارائه می‌شود و در صورتی که نتوانستید خودتان مراحل ثبت را به پایان برسانید با پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بیمه باما

  • سال تاسیس: 1398
  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال
  • آدرس سایت
بیمه باما نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌های بیمه است که به شما امکان مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین را می‌دهد. تنها کافیست وارد وب سایت این مجموعه شده، فرم‌‌های تعبیه شده را تکمیل کرده تا بتوانید بیمه نامه معتبر دریافت کنید.
 
بیمه باما - سایت های مقایسه بیمه
 
بیمه باما نیز این امکان را برای شما فراهم کرده تا در صورت فراموشی برای تمدید، از فرم یادآور تمدید بیمه استفاده نمائید. در 3 مرحله می‌توانید بیمه نامه خود را تهیه کرده که شامل مقایسه و انتخاب، درخواست و تکمیل اطلاعات و صدور و ارسال بیمه نامه می‌شود.
در زمان انتشار این مقاله متاسفانه هیچ مقاله‌ای برای راهنمایی و پاسخ سوالات بازدیدکنندگان در سایت ایجاد نشده و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی که در سایت درج نشده باشد، لازم است با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بیمه خانه

  • سال تاسیس: 1399
  • خدمات: بیمه عمر، خودرو، مسئولیت، آسانسور، آتش سوزی، مسافرتی، موبایل، دوچرخه، تکمیلی سامان
  • آدرس سایت
با استفاده از سایت بیمه خانه به راحتی مشاوره بگیرید، مقایسه انجام داده و خرید کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بعد از خرید بیمه نامه معتبر به صورت رایگان آن را هرجایی از کشور که زندگی می‌کنید دریافت کنید.
 
بیمه خانه - بهترین سایت های بیمه ای
 
تهیه بیمه در این سایت به این صورت است که شما درخواست را ابتدا ثبت کرده و کارشناسان مجموعه برای تکمیل موارد درخواستی با شما ارتباط می‌گیرند. این وب سایت با شرکت بیمه سامان همکاری دارد، اما این امکان وجود دارد که بیمه نامه مورد نظر خود را بتوانید از سایر شرکت‌ها نیز دریافت کنید.
با مراجعه به بخش وبلاگ نیز می‌توانید پاسخ برخی از سوالات خود را با خواندن مقالات منتشر شده دریافت نمائید.

حرف آخر

از شما سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی می‌کنیم که ما در نت چین بهترین سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم. و در صورتی که از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم برخی دیگر از مقالات و دسته‌بندی‌های ما را نیز مشاهده نمائید:

سوالات متداول

بهترین سایت های بیمه کدامند؟

به طور کلی 3 سایت ازکی، بیمه بازار و بیمه دات کام جزو بهترین سایت های بیمه به شمار می‌روند. البته بیمیتو نباید فراموش شود، اما چون با ازکی ادغام شده همین 3 مورد پرطرفدارترین گزینه‌ها برای کاربران به شمار می‌روند.

مزیت استفاده از شرکت‌های استعلام و خرید بیمه چیست؟

یکی از بهترین مزایای آنها این است که شما به صورت 24 ساعته امکان تمدید و خرید بیمه نامه را خواهید داشت. مورد دیگر مربوط به مقایسه و مشاهده قیمت تمامی شرکت‌های بیمه است. همچنین سایت‌های استعلام و خرید بیمه، زمان به پایان رسیدن بیمه نامه را نیز به شما یادآوری می‌کنند. البته این تنها چند مورد از این ویژگی‌هاست و موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 4