بهترین سایت های خرید عطر، ادکلن و اسپری (12 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

رایحه مناسب برای ما انسان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، خصوصا در فصل گرما و همچنین اگر جلسه مهمی داشته باشیم. بنابر همین دلایل و بسیاری موارد دیگر ما احتیاج داریم که این محصولات را تهیه کنیم و عموما این کار را به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. در ادامه قصد دارم بهترین سایت های خرید عطر، ادکلن و اسپری را به شما معرفی کنم تا با خیالی راحت بتوانید خرید خود را از طریق آنها انجام دهید.

 

عطر افشان

عطر افشان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید عطر به شمار می‌رود که تولیدات معتبرترین برندهای دنیا مانند هرمس، کالوین کلین و بسیاری محصول دیگر را ارائه می‌کند.

این امکان را خواهید داشت تا به صورت روزانه از پیشنهادهای شگفت انگیز این فروشگاه استفاده کرده تا بتوانید محصول مورد علاقه خودتان را با قیمتی مناسب تهیه نمائید. لازم به ذکر است که این برند به صورت تخصصی در زمینه ارائه عطر فعال است و در صورت راهنمایی نیز می‌توانید از طریق واتس اپ یا شماره تماس‌های ثبت شده در سایت اقدام نمائید.

آدرس سایت

دیجی کالا

دیجی کالا برندی است که نیاز به توضیحات خاصی ندارد و بسیاری معتقدند که بهترین فروشگاه اینترنتی ایران است. در این فروشگاه یک دسته بندی کامل برای انواع عطر، ادکلن و اسپری ایجاد شده که می‌توانید به راحتی از این صفحه محصولات مورد علاقه خود را تهیه کنید.

باید بدانید که تخفیفات متنوعی نیز روی این محصولات اعمال شده که مناسب آقایان، خانم‌ها و کودکان می‌باشند. برندهای ارائه شده نیز شامل برندهای خارجی و ایرانی می‌باشند که از جمله دیور، فراری، هرمس، مهران مدیری و نوید محمدزاده هستند.

آدرس سایت

روژا شاپ

بدون شک روژا شاپ یکی از بهترین سایت های خرید لوازم آرایشی در ایران به شمار می‌رود و این برند در زمینه فروش عطر و ادکلن نیز فعالیت دارد. شما این امکان را خواهید داشت که از روژا شاپ به صورت آنلاین یا به صورت حضوری خرید کنید. این برند در شهرهایی مانند شیراز، تهران، مشهد و اهواز فعالیت دارد.

این مجموعه بیش از 25 سال سابقه داشته و بسیاری از محصولاتی که از آنها تهیه می‌کنید به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال خواهند شد. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصین این مجموعه استفاده نمائید.

آدرس سایت

دیجی استایل

یکی دیگر از بهترین سایت های خرید عطر و ادکلن دیجی استایل بوده که زیر مجموعه دیجی کالا نیز به شمار می‌رود. این برند نیز کاملا معتبر بوده و با خیال راحت می‌توانید محصولات آنها را تهیه کنید و در صورتی که هر مشکلی وجود داشته باشد به راحتی می‌توانید آن را به مجموعه عودت دهید.

در دیجی استایل این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد علاقه خود را از بین حداقل 1300 کالا تهیه کرده و تخفیف‌های بالا (تا 50 درصد) را نیز می‌توانید دریافت نمائید.

لازم به ذکر است که دیجی استایل یکی از بهترین سایت های خرید لباس به شمار می‌رود و در صورتی که قصد دارید این سایت‌ها را بیشتر بشناسید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

آدرس سایت

خانومی

در صورتی که قصد دارید محصولات همچون عطر، ادکلن و اسپری را تهیه کنید، می‌توانید از طریق فروشگاه خانومی این کار را انجام داده و تا 50 درصد تخفیف نیز دریافت کنید. علاوه بر این، می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را از طریق حراج‌های روزانه نیز دریافت کرده که با قیمتی بسیار مناسب ارائه می‌شوند.

به راحتی می‌توانید بین هزاران عطر و ادکلن جستجو کرده تا محصولی که مورد علاقه‌تان است را تهیه کنید. همچنین خانومی در زمینه ارائه لوازم آرایشی و بهداشتی نیز فعالیت دارد که در صورت امکان می‌توانید این محصولات را بخرید. باید بدانید که خانومی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید شامپو نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مدیسه

مدیسه نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید عطر و ادکلن در ایران به شمار می‌رود که طیف گسترده‌ای از این محصولات را به شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید از طریق مدیسه عطر یا ادکلن مورد نظر خود را از بین حداقل 700 محصول متنوع انتخاب نمائید. باید بدانید که بیشتر این محصولات مناسب بانوان می‌باشد.

مدیسه نیز یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌رود و در زمینه‌های دیگر مانند لوازم سوپرمارکت، لوازم خانه، لوازم دیجیتال و بسیاری دسته بندی‌های دیگر فعالیت دارد. مدیسه یکی از بهترین سایت های خرید مانتو نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

لیلیوم

فروشگاه لیلیوم به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع عطر و ادکلن مناسب آقایان و خانم‌ها فعالیت دارد. شما این امکان را خواهید داشت تا محصولات مورد علاقه‌ خود را در بخش تخفیفات ویژه دریافت نموده و هزینه کمتری برای تهیه آنها بپردازید.

علاوه بر آن، می‌توانید پرفروش‌های فصل و تولیدات بهترین برندهای دنیا را نیز با تخفیفات بالای 20 درصد تهیه کنید. لازم به ذکر است که برند لیلیوم به طور کلی بیش از 30 سال قدمت داشته و فقط کالاهای اصل برای مشتریان خود ارسال می‌کند.

آدرس سایت

سفیر

سفیر نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید عطر، ادکلن و اسپری به شمار می‌رود و شما این امکان را دارید که محصولات مورد علاقه خود را از بخش تخفیفات این سایت دریافت کنید.

بیش از 1600 محصول در این فروشگاه اینترنتی ارائه می‌شود و می‌توانید برای اولین خرید خود از تخفیف 50 هزارتومانی سفیر نیز استفاده نمائید. باید بدانید که ضمانت 7 روزه بعد از خرید محصول را نیز خواهید داشت.

سفیر در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد و لوازم آرایش، محصولات بهداشتی، محصولات مناسب مو و انواع اکسسوری‌ها را ارائه می‌کند. برای اطلاع از محصولات کامل این فروشگاه پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

ریحا

فروشگاه ریحا نیز در زمینه ارائه انواع عطر و ادکلن فعالیت دارد و به راحتی می‌توانید از طریق آن محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. با خرید از ریحا امکان ارسال رایگان، پرداخت هزینه درب منزل و 7 روز ضمانت بازگشت کالا را خواهید داشت.

علاوه بر خرید انواع عطر، می‌توانید از طریق این برند محصولات آرایشی، بهداشتی و بسیاری کالای دیگر را نیز تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از محصولات ریحا از طریق لینک زیر وارد سایت آنها شوید.

آدرس سایت

میثم عطر

خرید از سایت میثم عطر به شما این امکان را می‌دهد تا محصول مورد علاقه‌تان را با 50 درصد تخفیف بتوانید تهیه کنید. همچنین اگر ساکن شهر تهران باشید این امکان را خواهید داشت تا هزینه سفارش خود را درب منزل پرداخت نمائید.

بیش از 1000 عطر و ادکلن که تولیدات برندهای مختلفی هستند در این فروشگاه موجود هستند که به راحتی می‌توانید آنها را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

همچنین باید بدانید که فروشگاه میثم عطر نیز در سایر زمینه‌ها فعال بوده و می‌توانید لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را از آن تهیه کنید.

آدرس سایت

عطرش

عطرش نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید عطر و ادکلن به شمار می‌رود و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. از هر کجای کشور که سفارش خود را ثبت کنید این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد علاقه‌تان را درب منزل دریافت کنید و می‌توانید برای هدیه دادن کالا درخواست بسته بندی سفارشی داشته باشید که به صورت رایگان این خدمات ارائه می‌شود.

بسیاری از محصولات ثبت شده در سایت را می‌توانید با تخفیف تهیه کنید و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از تمامی کالاها، از طریق لینک زیر وارد سایت عطرش بشوید.

آدرس سایت

الیسا

فروشگاه الیسا نیز به صورت تخصصی در زمینه ارائه انواع عطر و ادکلن فعالیت دارد و شما می‌توانید بین بیش از 4000 محصول، سفارش خود را ثبت نمائید. این برند بیش از 7 سال سابقه دارد و می‌توانید از طریق آن محصولات ارزان و گران را تهیه کنید که ممکن است کمتر از یک میلیون و بالای بیست میلیون قیمت داشته باشند.

پیشنهاد می‌کنم جهت راهنمایی برای خرید با شماره‌های ثبت شده در سایت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا اطلاعاتی در زمینه خرید عطر، ادکلن و اسپری به شما ارائه کنم و امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

ممنونم از اینکه زمان گذاشتید و تا پایان مطلب با من همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را بخوانید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2