بهترین سایت های خرید لوازم جانبی گوشی موبایل (+10 فروشگاه)

بلاگ

لوازم جانبی موبایل امروزه اهمیت بالایی دارند؛ با توجه به اینکه اکثر شرکت‌های معروف دیگر وسایلی همچون شارژر یا هندزفری ارائه نمی‌کنند اهمیت این فروشگاه‌ها بیش از پیش نیز افزایش می‌یابد. در این مقاله قصد دارم که بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل را به شما معرفی کنم تا بتوانید از معتبرترین‌ها در این زمینه خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

 

جانبی

بدون شک جانبی یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لوازم جانبی گوشی موبایل به شمار می‌رود. همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، به صورت تخصصی در زمینه ارائه این محصولات فعالیت می‌کند.

می‌توانید در این سایت انواع محصولات همچون شارژر، باتری، گلس، قاب، هندزفری و بسیاری محصول دیگر را خریداری نمائید.

همچنین جانبی در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد که لوازم جانبی خودرو، لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت و سایر لوازم جانبی دیجیتال را نیز ارائه می‌کند. در صورتی که علاقه‌مند به آگاهی از محصولات این سایت هستید پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید. جانبی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید شارژر و کابل شارژ نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

دیجی کالا

حتما می‌دانید که دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران است و تقریبا در تمامی زمینه‌ها نیز فعالیت دارد. بدیهی است که بتوانید لوازم جانبی متنوعی برای گوشی همراه خود از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که بتوانید کالای مورد نظرتان را از بخش تخفیف‌های روزانه یا فصلی نیز دریافت کنید.

به این دلیل دیجی کالا یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل است که امکان پرداخت درب منزل را فراهم کرده، میزان اعتماد بالایی به آن وجود دارد و همچنین لوازم بسیار گسترده‌ای را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

آدرس سایت

تکنولایف

برند معروف تکنولایف نیز در زمینه لوازم جانبی گوشی موبایل فعالیت گسترده‌ای دارد و می‌توانید محصولات مورد علاقه‌تان را از طریق این فروشگاه نیز تهیه نمائید. لازم به ذکر است که تخفیفات مناسبی برای کاربران در نظر گرفته شده که در صورت بررسی ممکن است بتوانید کالای مورد نیازتان را با قیمتی مناسب بخرید.

در این فروشگاه نیز لوازمی همچون کابل و شارژر، کارت حافظه، پاوربانک، قلم هوشمند و بسیاری محصول دیگر موجود می‌باشند. در صورت اطلاع کامل از محصولات پیشنهاد می‌کنم وارد سایت تکنولایف شوید.

همچنین باید بدانید که این برند به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید موبایل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

مستر کالا

مستر کالا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان خرید حضوری را نیز برای مشتریان بالقوه خود ایجاد کرده و در شهر تهران نیز میزبان خریداران می‌باشد. علاوه بر این موضوع، بخش فروش ویژه‌ای در سایت در نظر گرفته شده که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید محصول مورد علاقه‌ خود را با قیمتی مناسب تهیه نمائید.

در زمینه لوازم جانبی موبایل به راحتی می‌توانید محصولاتی همچون پاوربانک، شارژر، قلم لمسی، هندزفری، قاب و بسیاری محصول دیگر را از طریق این فروشگاه تهیه کنید. همچنین در زمینه ارائه لوازم جانبی لپ‌تاپ، خودرو و بسیاری محصول دیگر نیز فعالیت می‌کند که برای اطلاع کامل از محصولات پیشنهاد می‌کنم فروشگاه آنها را بررسی نمائید.

همچنین باید عرض کنم که مستر کالا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

مقداد آی تی

مقداد آی تی نیز سایتی شناخته شده و معتبر به شمار می‌رود که در زمینه ارائه لوازم جانبی گوشی هوشمند نیز فعالیت دارد. در این فروشگاه شما می‌توانید بین هزاران محصول جستجو کرده و کالای مورد علاقه خود را تهیه کنید.

همانطور که می‌دانید مقداد آی تی در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت داشته و می‌توانید از طریق آن محصولاتی همچون تبلت، لپ‌تاپ، لوازم اداری، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر را با قیمتی مناسب تهیه نمائید.

فراموش نکنید که مقداد آی تی یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

فارس کالا

فارس کالا یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل به شمار می‌رود و یکی از معدود سایت‌هایی است که امکان خرید عمده لوازم جانبی را ارائه می‌کند. علاوه بر آن، این امکان وجود دارد که از طریق این فروشگاه بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با تخفیف و قیمتی مناسب تهیه نمائید.

فارس کالا در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت می‌کند و لوازم مورد نیاز تبلت، ساعت هوشمند، کامپیوتر و بسیاری لوازم دیگر را نیز ارائه می‌کند.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از موجود محصولات آنها از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

بازار جانبی

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم جانبی گوشی موبایل بازار جانبی بوده که محصولات متنوعی را در این زمینه ارائه می‌کند. محصولاتی که تولید شده توسط برندهای معتبر بوده و با قیمتی مناسب در این سایت به فروش می‌رسند. کالاهای مربوط به موبایل شامل انواع شارژر، کابل شارژ، هندزفری، قاب و گلس می‌باشند.

بازار جانبی در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد که شامل لوازم جانبی کامپیوتر، تجهیزات شبکه و تجهیزات ذخیره سازی می‌شوند. علاوه بر این، شما امکان سفارش عمده را از طریق فروشگاه بازار جانبی دارید که در صورت نیاز به راهنمایی پیشنهاد می‌کنیم با مشاورین این برند ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

استایل آپ

در صورتی که نیاز به خرید لوازم جانبی گوشی هوشمند دارید و قصد دارید با قیمت مناسب آنها را تهیه کنید، استایل آپ یکی از بهترین کسب‌وکارها در این زمینه به شمار می‌رود. با استفاده از بخش فروش ویژه، این امکان را دارید تا با قیمتی مناسب محصول مورد نظرتان را بخرید. همچنین این سایت برای فروشندگان فعال نیز مناسب بوده و به صورت عمده نیز محصولات را ارائه می‌کند.

از طریق استایل آپ می‌توانید محصولاتی همچون پاوربانک، هندزفری، کابل شارژ و بسیاری محصولات دیگر را نیز تهیه نمائید. علاوه بر موبایل، لوازم جانبی ساعت هوشمند، تبلت و سایر لوازم جانبی دیجیتال نیز در این فروشگاه ارائه می‌شوند.

آدرس سایت

رادینو پلاس

رادینو پلاس نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی موبایل به شمار می‌رود و به شما این امکان را می‌دهد تا محصول مورد نیاز خود را در بین هزاران محصول خریداری نمائید. محصولاتی همچون کابل شارژ، هندزفری، پاوربانک، شارژر، هولدر و … را می‌توانید به صورت آنلاین از این فروشگاه تهیه کنید.

همچنین این فروشگاه در ارائه سایر لوازم جانبی نیز فعال بوده که می‌توانید برای کامپیوتر، لوازم حافظه و لوازم برقی نیز اقدام کرده و کالاهای مورد نیازتان را بخرید.

فروش عمده نیز توسط رادینو پلاس ارائه می‌شود که مناسب همکاران می‌باشد و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع از شرایط آن از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

آشیانه

از طریق وب سایت آشیانه نیز این امکان را خواهید داشت تا لوازم جانبی مورد نیاز تلفن همراه خود را تهیه کنید. لوازمی همچون کابل شارژ، شارژر، پاوربانک، قاب، گلس، هندزفری و بسیاری محصول دیگر.

همچنین این فروشگاه در ارائه سایر لوازم جانبی نیز فعالیت دارد که می‌توانید محصولات مرتبط با کامپیوتر را نیز از آنها خریداری کنید. لوازم مورد نیاز شبکه نیز در این فروشگاه موجود می‌باشند.

آدرس سایت

کالانه

فروشگاه کالانه ارائه کننده انواع لوازم جانبی موبایل است که این امکان را به شما می‌دهد تا با تخفیف‌های متنوع بتوانید کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. به طور کلی می‌توانید محصولاتی همچون هولدر، قاب، شارژر و کابل شارژ، پاوربانک، شارژر فندکی و بسیاری محصول دیگر را از این فروشگاه تهیه کنید.

علاوه بر این موارد، به راحتی می‌توانید برای خرید انواع لوازم جانبی تبلت و ساعت هوشمند نیز در این فروشگاه جستجو کنید. طبق گفته مسئولین سایت، هیچ گونه مشکلی برای ارسال لوازم به تمامی نقاط کشور وجود ندارد.

آدرس سایت

حرف نهایی

در این مقاله تلاش کردم تا بهترین فروشگاه های آنلاین خرید لوازم جانبی موبایل را به شما معرفی کنم و امیدوارم که این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

از شما ممنونم که تا انتهای این صفحه با من همراه بودید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را نیز بررسی کنید؛ صفحاتی مانند:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1