بهترین سایت های خرید لپ تاپ (13 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

در سال‌های گذشته اگر کسی قصد خرید لپ تاپ داشت به مراکز خرید لوازم کامپیوتری در شهر خودش رجوع می‌کرد. امروزه (در زمان انتشار این مقاله) اکثر خریدها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و لوازمی مانند لپ‌تاپ نیز از این قائله مستثنی نیستند.

برای همین ما قصد داریم تا بهترین سایت های خرید لپ تاپ را به شما معرفی کنیم و اولویت را روی صفحاتی گذاشته‌ایم که به صورت اختصاصی در این زمینه فعال هستند. یا فعالیت خودشان را ابتدا از این زمینه آغاز کردند.

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لپ تاپ (از کجا لپ تاپ بخریم؟)

ما تلاش کرده‌ایم در این مقاله فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت تخصصی در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم. در صورتی که می‌خواهید بدانید از کجا باید لپ تاپ بخرید، پیشنهاد می‌کنم تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید تا برندهای معتبر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

رایتاپ

فروشگاه اینترنتی رایتاپ یکی از بهترین سایت‌های ایرانی برای خرید انواع لپ‌تاپ به شمار می‌رود که می‌توانید از طریق آن مدل‌هایی همچون لنوو، اچ‌پی، دل و بسیاری برند دیگر را تهیه نمائید.

همچنین در صورت نیاز این امکان را خواهید داشت تا انواع مدل‌های استوک را نیز تهیه نمائید. فروشگاه رایتاپ این امکان را ایجاد کرده تا در صورت نیاز بتوانید از محصولات نو یا استوک استفاده کنید. باید بدانید که محصولات تهیه شده شامل 7 روز مهلت تست فنی و 2 ماه گارانتی رایگان نیز می‌شوند. باید بدانید که رایتاپ به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ استوک نیز به شمار می‌رود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

لپ تاپ استوک

لپ تاپ نو

فروشگاه اینترنتی لپ تاپ

رایتاپ - یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ در ایران

روژسا

روژسا یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ به شمار می‌رود و به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت دارد. تقریبا تمامی برندها در این فروشگاه اینترنتی به فروش می‌رسد که البته جای تعجب است که خبری از برند اپل نیست!

شما این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد نظرتان را با تخفیف تهیه کنید و لیست کالاهای تخفیف خورده در صفحه اصلی درج شده‌اند. انواع مختلفی از لپ تاپ توسط این فروشگاه ارائه می‌شود که مناسب تمام رده‌های کاربری بوده که شامل گیمینگ، عمومی، مالتی مدیا و بسیاری موارد دیگر می‌‌شود.

آدرس سایت

دیجی 63

فروشگاه دنیای دیجیتال یا دیجی 63 در شهر شیراز قرار دارد و به مدت 15 سال است که در زمینه فروش انواع لپ‌تاپ فعالیت دارد. برندهای متنوعی توسط دیجی 63 ارائه می‌‌شود که شامل ایسوس، لنوو، ایسر، اچ پی، MSI و دل می‌شود. متاسفانه در این فروشگاه نیز خبری از محصولات اپل نیست!

دسته بندی‌ها بر اساس مشخصات انجام شده و باعث می‌شود کار ساده‌ای برای انتخاب محصول مورد نظرتان داشته باشید. همچنین لپ‌تاپ‌های گیمینگ و مناسب کارهای مهندسی در دسته بندی‌های جداگانه قرار گرفته‌اند تا کاربران دسته بندی مورد علاقه خودشان را ببینند.

برای ارسال و نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

آداک

آداک فعالیت اصلی خود را در زمینه فروش لپ تاپ آغاز کرده است و همچنان نیز در این زمینه تمرکز بسیاری دارد. در این وب سایت علاوه بر تهیه محصولات نو، این امکان را خواهید داشت تا در صورت نداشتن پول کافی، محصولات دست دوم را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بهترین سایت خرید لپ تاپ در ایران

همچنین شرایط خرید اقساط نیز در آداک درنظر گرفته شده که می‌توانید توضیحات کامل خرید قسطی را در وب سایت این فروشگاه بخوانید.

در فروشگاه اینترنتی آداک این امکان را خواهید داشت تا انواع برندهای مختلف لپ تاپ را بررسی کرده، آنها را با یکدیگر مقایسه کنید و برای تهیه آنها اقدام نمائید.

آدرس سایت

مقداد آی تی

مقداد آی تی یکی از معروف ترین سایت های خرید لپ تاپ در ایران به شمار می‌رود. تقریبا برای خرید هر نوع محصولی اگر در گوگل جستجو کنید با یکی از نتایج این سایت روبرو خواهید شد. بیش از 6000 لپ‌تاپ در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد که تمامی برندهای تولید کننده را شامل می‌شود.

در این سایت شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت اقساط کالای خود را تهیه کرده، از هرجای کشور درب منزل محصول خود را تحویل بگیرید و تضمین اصالت کالا نیز دریافت خواهید کرد.

پس از محبوب شدن مقداد آی تی، در حال حاضر علاوه بر فعالیت در زمینه آی‌تی به نظر می‌رسد که وارد بازارهای لوازم خانگی و زیبایی شده است.

آدرس سایت

لیپک

لیپک یکی از بهترین سایت های خرید و فروش لوازم دیجیتال به شمار می‌رود و در زمینه‌های متنوعی فعالیت دارد. موبایل، تبلت، کنسول و هدفون فقط بخشی از محصولاتی هستند که لیپک ارائه می‌کند. اما در زمینه لپ تاپ محصولات متنوعی دارد که پیشنهاد می‌کنم حتما صفحه این فروشگاه را ببینید.

این امکان را خواهید داشت تا در بین تمامی برندهای تولید کننده محصول مورد علاقه خود را پیدا کرده و با قیمتی مناسب تهیه کنید. همچنین تخفیفاتی روی برخی از محصولات اعمال شده که حتی تا 8 درصد نیز کاهش قیمت داشته‌اند.

این فروشگاه کار خود را از سال 99 آغاز کرده و ماموریت اصلی آن توزیع محصولات الکترونیک است.

آدرس سایت

تاپ رایان

تاپ رایان یکی از بزرگ‌ترین سایت های خرید لپ تاپ در سراسر کشور به شمار می‌رود. طیف گسترده‌ای از محصولات بر اساس برند، بر اساس نوع کاربری و بر اساس بسیاری موارد دیگر در این فروشگاه موجود است که در صورت نیاز به راحتی می‌توانید برای تهیه آنها اقدام نمائید.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت‌های خرید کیف مردانه و زنانه

لازم به ذکر است که سایر محصولات تکنولوژی مانند گوشی‌های هوشمند، قطعات کامپیوتری، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر نیز در سایت تاپ رایان موجود می‌باشد.

همچنین یک بخش تخفیف ویژه درنظر گرفته شده که پیشنهاد می‌کنم آن را بررسی کنید و در صورتی که محصول مورد نظرتان در این بخش قرار گرفته برای خرید اقدام کنید. لازم به ذکر است که تاپ رایان یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که علاقه‌مند به آشنایی با بهترین برندها در زمینه فروش کامپیوتر را دارید مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

آدرس سایت

آی تی سیتی

اگه قصد دارید یه لپ تاپ خفن و گرون تهیه کنید، آی تی سیتی محصولاتی رو به شما معرفی میکنه که در زمان تولید این مقاله به عنوان پرچم‌داران برندشان معرفی شده‌اند. محصولات بسیاری در این فروشگاه وجود داره که قیمت بالای 100 میلیون دارند و با توجه به این مبلغ، متاسفانه خرید آنها برای بسیاری از افراد در کشور ما مقدور نیست.

البته آی تی سیتی شرایط اقساط را فراهم کرده که به صورت 6 مرحله‌ای است و پیشنهاد می‌کنم از سایت آنها بازدید کنید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه کسب نمائید.

آدرس سایت

کالاوما

کالاوما نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید لپ تاپ در ایران به شمار می‌رود که طیف گسترده‌ای از این محصولات را ارائه می‌کند. در این فروشگاه این امکان را خواهید داشت تا لوازم جانبی مورد نیاز مانند کیف، دستگاه خنک کننده و کیبورد برای لپ تاپ خود نیز تهیه کنید.

بهترین سایت های خرید لپ تاپ

لازم به ذکر است که کالاوما در سایر زمینه‌های تکنولوژی نیز فعال بوده و محصولاتی همچون گوشی هوشمند، ساعت هوشمند، تجهیزات گیمینگ، لوازم کامپیوتر و بسیاری محصول دیگر را نیز به فروش می‌رساند.

آدرس سایت

بروز کالا

انواع مختلفی از لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی بروز کالا موجود هستند که می‌توانید برای تهیه آنها اقدام کنید. در زمان انتشار این مقاله، هیچ موجودی برای محصولات شرکت اپل در دسته بندی بروز کالا دیده نشد و عموم لپ تاپ‌ها مربوط به برند لنوو و ایسوس هستند. البته این محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند که همین امر باعث می‌شود تا برای تهیه آنها مبالغ بالایی پرداخت شود.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از تهیه محصول مورد نظرتان از موجود بودن آن اطمینان حاصل کنید و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. لازم به ذکر است که بروز کالا یکی از بهترین سایت های خرید موبایل نیز به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنیم در صورت علاقه‌مندی مقاله لینک شده را نیز بخوانید.

آدرس سایت

اگزو

اگزو یک فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم کامپیوتری و گیم است. انواع کیس، کنسول بازی و لپ‌تاپ را به راحتی می‌توانید از طریق این فروشگاه اینترنتی تهیه نمائید. علاوه بر خرید اینترنتی، شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت حضوری نیز از اگزو خرید خود را انجام دهید که عموما برای این‌کار تخفیف‌هایی نیز درنظر گرفته شده که پیشنهاد می‌کنیم قبل از حضور در فروشگاه با این مجموعه تماس برقرار کنید.

آدرس سایت

لیون کامپیوتر

لیون کامپیوتر نیز یکی دیگر از بهترین سایت های خرید لپ‌تاپ به شمار می‌رود که این امکان را به خریداران می‌دهد تا به صورت هفتگی از تخفیف‌های ویژه‌ای بهره مند شوند. علاوه بر لپ‌تاپ، در این فروشگاه سایر لوازم کامپیوتر نیز فروخته می‌شود و محصولات شامل کنسول‌های بازی، لوازم شبکه و حتی لوازم اداری نیز می‌شود.

همچنین شرایطی همچون خرید اقساطی نیز توسط لیون کامپیوتر ارائه می‌شود. کالاهای دست دوم نیز توسط این فروشگاه فروخته می‌شود که بهتر است برای اطلاع از موجودی آنها با فروشندگان مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

کالاتیک

کالاتیک یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه دیجیتال است که سرمایه گذاری بسیاری در تبلیغات انجام داده است. احتمالا باید نام این برند را شنیده باشید. به صورت تخصصی در زمینه فروش لپ تاپ فعالیت نمی‌کند، اما از طریق سایت کالاتیک این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. این امکان برای شما وجود دارد تا از تخفیفات ویژه‌ای که درنظر گرفته شده بهره مند شوید و محصول مورد علاقه‌تان را با قیمتی مناسب بخرید.

لازم به ذکر است که کالاتیک یکی از بهترین سایت های خرید ساعت هوشمند نیز به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی با سایت‌های خرید ساعت از لینک ارائه شده استفاده کنید.

آدرس سایت

 

حرف آخر

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. ما تلاش کردیم که سایت‌های فعال در زمینه فروش لپ تاپ را به شما معرفی کنیم. از شما ممنونیم که تا به اینجای مقاله با ما همراه بودید.

در صورتی که از محتوای این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی ما درباره بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را نیز بررسی بفرمائید. پیشنهاد می‌کنم سایر مقالات من در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 4