بهترین سایت های خرید مانتو | از کجا مانتو شیک و مجلسی بخریم؟

بلاگ

در این مقاله از نت چین قصد داریم تا بهترین سایت های خرید مانتو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با برندهای فعال در این زمینه بیشتر آشنا شوید. همچنین در ابتدای این مقاله چندین پیج اینستاگرام محبوب که در این حوزه فعالیت دارند را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین پیج‌های اینستاگرام برای خرید مانتو

محبوب‌ترین شبکه اجتماعی عموم ما ایرانی‌ها اینستاگرام است و تنها معرفی کردن سایت‌های فعال در این زمینه نمی‌تواند کیفیت بالایی ارائه کند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم چند پیج معروف را نیز در این صفحه معرفی کنیم تا در صورت نیاز بتوانید پوشاک مورد نظرتان را ساده‌تر تهیه کنید.

مانتو مهرآریا

فرهان کالکشن

  • ارائه کننده انواع البسه مناسب خانم‌ها
  • 3 شعبه در بازار تهران، پاساژ دلگشا
  • فروش تک و عمده
  • +250 پست
  • آدرس پیج

مزون شیکا

بوتیک توت فرنگی

  • انواع مانتو مجلسی و اسپرت
  • +300 پست
  • آدرس پیج

مانتو عصر جدید

  • انواع مدل اداری، مجلسی، سایز بزرگ و اسپرت
  • +50 پست
  • آدرس پیج

 

بهترین سایت های خرید مانتو - از کجا مانتو شیک و ارزان بخریم؟

حال که با چند پیج محبوب در این زمینه آشنا شدید زمان آن رسیده تا فروشگاه‌های اینترنتی خرید مانتو را نیز به شما معرفی کنیم. در ادامه این مطلب به صورت کامل توضیح می‌دهیم که از کجا بتوانید مانتو ارزان، شیک و مجلسی بخرید.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دیجی کالا

بدون شک دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران به شمار می‌رود. یکی از اصلی ترین فعالیت‌های این مجموعه در زمینه پوشاک بوده و محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌کند.

این امکان را خواهید داشت تا انواع مانتو مجلسی، تابستانی و … را از این سایت خریداری کرده و با استفاده از فیلتر‌ها خرید خود را آسان‌تر کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بازه قیمتی مشخص کرده یا تنها از برند خاصی که مورد علاقه‌تان هست خرید کنید.

آدرس سایت

سنتر مانتو

سنتر مانتو همانطور که از نام آن مشخص است به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت داشته و یکی از بهترین سایت های خرید انواع مانتو به شمار می‌رود.

بهترین سایت های خرید مانتو

با مراجعه به این سایت می‌توانید جدیدترین مانتوها را با قیمت مناسب و حتی با تخفیف نیز تهیه کنید. این فروشگاه چندین سال است که در این زمینه فعالیت دارد و در صورتی که برای خرید نیاز به هرگونه راهنمایی داشته باشید، می‌توانید با وارد شدن به سایت، با کارشناس فروش مانتو تماس گرفته و از او راهنمایی بگیرید.

باید بدانید که سنتر مانتو در زمینه های دیگر نیز فعالیت دارد که شامل انواع لباس زنانه نیز می شود.

آدرس سایت

دیجی استایل

اگر سوال شما این است که از کجا مانتو شیک و مجلسی بخرید، دیجی استایل یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما به شمار می‌رود. این برند که یکی از برندهای زیرمجموعه دیجی کالا به شمار می‌رود، یکی دیگر از بهترین سایت های خرید مانتو به شمار می‌رود. البته که دیجی استایل یکی از بهترین سایت های خرید لباس مردانه و زنانه نیز بوده و علاوه بر آن در زمینه‌های دیگر مد و پوشاک نیز فعالیت دارد.

در این سایت نیز می‌توانید طیف گسترده‌ای از مانتوها را پیدا کرده و برخی از آنها را نیز می‌توانید با تخفیف تهیه کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی نیز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

بوتیک

بوتیک یکی از وب‌سایت‌هایی است که در زمینه فروش مانتو فعالیت دارد و محصولات این سایت توسط تولید کنندگان در این زمینه تامین می‌شود. بوتیک در زمان تولید این مقاله با بیش از 9000 تولید کننده همکاری می‌کند و این باعث می‌شود که شما به عنوان خریدار بتوانید از رقابتی بودن قیمت محصولات استفاده کنید.

انواع مانتوهای مناسب بانوان

فعالیت بوتیک به این صورت است که شما را یا به سایت فروشنده منتقل می‌کند و یا اطلاعات تماس فروشنده را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. باید بدانید که بوتیک به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید کاپشن، پالتو و بارانی نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

پُرُو

سایت پرو یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید مانتو به شمار می‌رود. به این دلیل که اجازه می‌دهد خریداران تا 5 مانتو را در روز اول پرو کنند و اگر خوششون اومد بخرن. البته این پیشنهاد فقط برای ساکنین پایتخت ارائه می‌شود و ممکن است این خدمات در آینده در سراسر کشور نیز گسترش یابد.

ارسال رایگان محصول هم پیشنهاد میشه و در زمان تولید این صفحه اگر 500 هزار تومن خرید کنید محصولتون رو رایگان درب منزل تحویل می‌گیرید. البته با توجه به وضعیت کشور ممکنه این رقم تغییر کنه که پیشنهاد می‌کنم از طریق سایت پرو اطلاعات دقیق‌تری در این زمینه دریافت کنید.

آدرس سایت

مستر مانتو

طیف گسترده‌‌ای از مانتوها را می‌توانید به راحتی از طریق سایت مستر مانتو تهیه کنید که شامل مدل‌های اداری و تابستانی می‌شود. برای جلب رضایت کاربران یک بخش پیشنهاد شگفت انگیز در سایت ایجاد شده تا خانم‌ها بسیاری بتوانند با قیمت مناسب و دریافت تخفیف محصول مورد نظرشان را تهیه کنند.

لازم به ذکر است که مستر مانتو به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند و علاوه بر فروش این محصولات، در زمینه فروش روسری و شال نیز فعالیت دارد. با ورود به این فروشگاه اینترنتی می‌توانید بیش از 1500 مدل را مورد بررسی قرار داده و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

آدرس سایت

آی بولک

اگر به دنبال خرید مانتو، ژاکت و لباس‌های خاص هستید پیشنهاد می‌کنیم از سایت آی بولک بازدید کنید. می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات مناسب را در این فروشگاه پیدا کرده و با قیمت مقرون به صرفه آنها را تهیه کنید.

بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مانتو

باید بدانید که خرید اول از این مجموعه به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد و همچنین لباس‌های مناسب آقایان نیز ارائه می‌شود که می‌تواند برای هدیه مناسب باشند. همچنین یک بخش حراج در سایت در نظر گرفته شده تا با قیمتی مناسب این امکان را داشته باشید تا محصولات مورد علاقه‌تان را تهیه کنید.

باید بدانید که آی بولک به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سویشرت نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

مانتو دنیز

مانتو دنیز یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مانتو به شمار می‌رود و شما این امکان را خواهید داشت تا مانتوهای شیک و لاکچری را از این فروشگاه تهیه کنید. این فروشگاه نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش مانتو فعالیت دارد و محصولات خاصی را ارائه می‌کند و قیمت آن کمی با سایت‌های معرفی شده در این صفحه متفاوت است.

پیشنهاد می‌کنیم از طریق وب‌سایت این فروشگاه، محصولات آنها را بررسی کنید.

آدرس سایت

بانی مد

بانی مد یکی از فروشگاه‌های معروف ایران به شمار می‌رود که در زمینه‌های متنوعی همچون فروش مانتو فعالیت دارد. شما این امکان را خواهید داشت تا با مراجعه به دسته بندی این فروشگاه برای خرید انواع مانتو اقدام کنید.

لازم به ذکر است که بانی مد یکی از بهترین سایت های خرید کیف نیز به شمار می‌رود و اگر به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید، می‌توانید ست کامل در زمینه مد و پوشاک تهیه نمائید. عموما بانی مد با تخفیف‌های زیادی که ارائه می‌کند محبوب شده و پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را در زمان‌های تخفیفات ویژه این مجموعه انجام دهید.

آدرس سایت

 

حرف آخر

امیدواریم که از خواندن این مقاله در نت چین رضایت داشته باشید. در صورتی که محتوای این صفحه برای شما مفید بود، پیشنهاد می‌کنیم دسته بندی کامل ما درباره بهترین سایت لوازم آرایشی را نیز بررسی نمائید. ما در این دسته بندی بیش از 250 فروشگاه را معرفی کرده‌ایم و شما می‌توانید اطلاعات کاملی از این فروشگاه‌ها دریافت کنید.

ممنون از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله دیگر ما در زمینه معرفی بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه را نیز مطالعه نمائید. پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 4