بهترین سایت های خرید مانیتور (10 فروشگاه اینترنتی)

بلاگ

در این مقاله درباره محصولی صحبت می‌کنیم که شاید مانند گذشته پرطرفدار نباشد، اما همچنان مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. گیمیرها، تریدرها، علاقه‌مندان به فیلم و … همچنان از بهترین مانیتورها استفاده می‌کنند. به همین دلیل من درباره بهترین سایت های خرید مانیتور در ادامه توضیح خواهم داد.

 

مقداد آی تی

احتمالا می‌دانید که مقداد آی تی یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی کشور به شمار می‌رود و در بسیاری از زمینه‌های لوازم دیجیتال محصول ارائه می‌کند. در دسته بندی مربوط به خرید مانیتور این سایت، گزینه‌های بسیار متنوعی در نظر گرفته شده تا بتوانید بهترین محصول ممکن را تهیه کنید. همچنین باید بدانید که گزینه‌های تخفیفاتی نیز در این دسته وجود دارند که پیشنهاد می‌کنم از آن بازدید بفرمائید.

بهترین سایت های خرید مانیتور

علاوه بر مانیتور، مقداد آی تی در زمینه فروش محصولاتی همچون لپ‌تاپ، کامپیوتر، کنسول، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر فعالیت دارد. در صورت نیاز به اطلاع کامل از محصولات پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده نمائید.

آدرس سایت

اگزو گیم

بدون شک یکی از بهترین سایت های خرید مانیتور اگزو گیم به شمار می‌رود و گزینه‌های بسیاری را به خریداران گرامی ارائه می‌کند. شما می‌توانید در بین 100 ها محصول، گزینه مورد نظر خود را با قیمتی مناسب انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

همانطور که از نام این برند مشخص است، در زمینه گیم و لوازم دیجیتال فعالیت گسترده‌ای دارد که شامل دسته بندی‌های قطعات کامپیوتر، لپ‌تاپ، انواع کنسول، لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر نیز می‌شود. فراموش نکنید که اگزو گیم یکی از بهترین سایت های خرید کامپیوتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

لیون کامپیوتر

مانیتورهای حرفه‌ای و محدودی را می‌توانید در دسته بندی مربوط به مانیتور در سایت لیون کامپیوتر پیدا کنید که اگر طرفدار گیم باشید، احتمالا گزینه‌های مناسبی برای شما به شمار می‌روند. قیمت‌های آنها نیز می‌تواند مناسب بودجه هر شخص باشد که شامل گزینه‌های ارزان و گزینه‌های گران یا لاکچری نیز می‌شود.

لازم به ذکر است که لیون کامپیوتر در بسیاری از زمینه‌های دیجیتال فعالیت دارد که شامل دسته بندی‌هایی مانند تبلت، لپ تاپ، موبایل، تجهیزات شبکه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که لیون کامپیوتر یکی از بهترین سایت های خرید کنسول بازی ایکس باکس و پلی استیشن نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

دیجی کالا

تقریبا غیر ممکن است که بخواهید درباره زمینه دیجیتال صحبت کنیم و نام دیجی کالا در بین برندهای برتر وجود نداشته باشد! شما این امکان را دارید که برای خرید مانیتور، از بین 900 کالای قرار گرفته در این فروشگاه اینترنتی اقدام کنید. البته این امکان را خواهید داشت تا از تخفیفات متنوع این فروشگاه نیز بهره مند شوید که پیشنهاد می‌کنم به صورت روزانه یا هفتگی این دسته بندی را بررسی کنید.

حتما می‌دانید که دیجی کالا در بسیاری از زمینه‌های دیگر نیز فعالیت دارد؛ در واقع در تمامی زمینه‌ها محصولات متنوعی ارائه می‌کنند. بدون شک یکی از بهترین سایت های خرید گوشی موبایل به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تکنولایف

تکنولایف یکی دیگر از بهترین سایت های خرید مانیتور در ایران به شمار می‌رود که این امکان را به شما می‌دهد تا محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده تا بهترین گزینه ممکن از نظر خودتان را تهیه کنید. همچنین تکنولایف به ارائه تخفیفات در زمینه لوازم دیجیتال معروف بوده و این شانس را خواهید داشت تا از تخفیفات جذاب این برند استفاده کنید.

حداقل 200 مانیتور در این دسته بندی تکنولایف به شما ارائه می‌شود که برخی از آنها با تخفیفات 1 میلیون تومانی نیز به فروش می‌رسند.

باید بدانید که تکنولایف نیز مانند سایر برندهای این مقاله در سایر زمینه‌ها فعالیت می‌کند که شامل گوشی موبایل، لپ تاپ، هندزفری، هدفون، لوازم شبکه، لوازم اداری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. یکی از بهترین سایت های خرید هارد اکسترنال نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

تاپ رایان

تاپ رایان به صورت تخصصی در زمینه ارائه قطعات کامپیوتر فعالیت می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید مانیتور در این صفحه معرفی شود. طیف گسترده‌ای از این محصولات را می‌توانید در سایت تاپ رایان پیدا کرده و در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

در سایر زمینه‌های دیجیتال نیز فعالیت دارد که شامل دسته بندی‌های موبایل، تبلت، لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم شبکه و بسیاری موارد دیگر می‌شود. پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات کامل از محصولات وارد این فروشگاه اینترنتی شوید. همچنین باید بدانید که تاپ رایان به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لپ تاپ شناخته می‌شود.

آدرس سایت

بروز کالا

از گران‌ترین مانیتورها تا گزینه‌هایی که تقریبا هر کسی می‌تواند آنها را تهیه کند در فروشگاه اینترنتی بروز کالا موجود هستند که می‌توانید از طریق لینک انتهای این بخش آنها را بررسی بفرمائید. این امکان را دارید تا برخی از محصولات قرار گرفته در این دسته بندی را با تخفیف تهیه نمائید.

بروز کالا نیز علاوه بر فروش انواع مانیتور، در سایر زمینه‌ها نیز فعالیت دارد که شامل قطعات کامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی لپ تاپ، لوازم اداری، لوازم موبایل و تبلت، لوازم صوتی، تصویری و بسیاری موارد دیگر می‌شود. در واقع بروز کالا یکی از بهترین سایت های خرید مودم و روتر نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

شهر فافا

یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید مانیتور شهر فافا به شمار می‌رود که گزینه‌های بسیار جذاب و با کیفیت نیز در این زمینه ارائه می‌دهد. در این فروشگاه شما می‌توانید محصولاتی که عموما توسط کاربران شهر فافا تهیه شده‌اند را مشاهده کرده و در صورت نیاز آنها را بخرید.

همچنین از طریق فیلترهای اعمال شده می‌توانید محصولات را بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید مشاهده کنید. به صورت کلی بیش از 240 مانیتور در این سایت درج شده‌اند که در صورت عدم موجودی آنها نیز می‌توانید درخواست کنید تا اقدامات لازم برای موجود شدن انجام شود.

شهر فافا نیز برای سایر خریدهای شما در زمینه لپ‌تاپ، نوت بوک، کامپیوتر و لوازم جانبی، هارد، لوازم بازی، گوشی و لوازم جانبی و بسیاری موارد دیگر مناسب است. پیشنهاد می‌کنم از این فروشگاه بازدید کرده تا از تمامی محصولات آنها مطلع شوید.

همچنین باید بدانید که شهر فافا به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید پاوربانک به شمار می‌رود.

آدرس سایت

شاپ ام آی تی

بهترین گزینه‌های ممکن گیمینگ را می‌توانید از فروشگاه شاپ ام آی تی تهیه کنید که برخی از آنها با قیمت‌هایی بسیار بالا و برخی دیگر با قیمت‌های متوسط ارائه می‌شوند. از بین 100 ها محصول موجود، می‌توانید کالای مورد نیاز خود را به راحتی تهیه نمائید.

شاپ ام آی تی این امکان را به شما می‌دهد تا در سایر زمینه‌های دیجیتال نیز بتوانید خرید خود را انجام دهید. محصولاتی همچون قطعات کامپیوتر، لوازم شبکه، کنسول بازی، گجت‌های هوشمند، تجهیزات هوشمند خانه و بسیاری موارد دیگر توسط این فروشگاه ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که سایت شاپ ام آی تی به عنوان یکی از بهترین سایت های خرید لوازم جانبی گوشی موبایل نیز شناخته می‌شود.

آدرس سایت

فراز سیستم

همانطور که از نام فراز سیستم می‌توان حدس زد، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در زمینه تجهیزات کامپیوتری فعالیت دارد. در زمینه مانیتور نیز گزینه‌های متنوعی ارائه می‌کند که پیشنهاد می‌کنم از طریق لینک انتهایی این بخش آنها را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که ساکن شهر تهران باشید، می‌‌توانید به صورت حضوری نیز برای خرید از این فروشگاه به میدان ولیعصر مراجعه نمائید.

سایر دسته بندی‌های فروشگاه فراز سیستم شامل مواردی مانند هارد، آل این وان، کنسول بازی، مودم، دوربین مداربسته، گوشی موبایل و بسیاری موارد دیگر می‌شود. باید بدانید که فراز سیستم یکی از بهترین سایت های خرید هدفون، هدست یا هندزفری نیز به شمار می‌رود.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا به صورت خلاصه درباره بهترین سایت های خرید مانیتور صحبت کنم و امیدوارم که این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. از شما ممنونم که تا به اینجای صفحه با من همراه بودید. در صورتی که علاقه‌مند هستید، صفحاتی که معرفی کردم را مطالعه کنید.

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1