بهترین سایت های خرید ماگ - از کجا ماگ بخریم؟

بلاگ

ما ایرانی‌ها از زمان قدیم با ماگ‌ها زندگی کرده‌ایم. منظورم همان لیوان‌های سفالی است که در زمان گذشته استفاده می‌شد. دلیل اینکه آنها را لیوان صدا نمی‌زنیم این است که لیوان که ترجمه کلمه (Glass) است به معنی شیشه می‌باشد، بنابراین باید سایر محصولات که از شیشه نیستند را با نام دیگری بشناسیم. به همین دلیل نام ماگ در حال حاضر در بازار کاملا شناخته شده است و اکثر افراد با این محصولات آشنایی دارند. در این مقاله قصد داریم بهترین سایت های خرید ماگ را به شما معرفی کنیم و خوشحال می‌شویم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

ماگ لاکچری

ماگ لاکچری یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید ماگ به شمار می‌رود و شما این امکان را دارید تا از طریق این سایت بتوانید انواع مختلفی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات را انتخاب کنید. محصولات موجود در سایت ماگ لاکچری یکی از بهترین گزینه‌ها برای کادو دادن به شمار می‌روند که هم شیک و هم ارزان هستند. 

لازم به ذکر است که این فروشگاه با هدف فروش اختصاصی انواع ماگ (سرامیکی، اسموتی، هیتردار، تراول، چوبی و …) ایجاد شده قصد دارد این محصولات را با بهترین قیمت به سراسر کشور ارائه کند. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید از طریق شماره تماس یا واتس اپ با مسئولین فروشگاه ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ماگ دوست

ماگ دوست یکی از بهترین سایت های خرید ماگ به شمار می‌رود و هدف این مجموعه تضمین کیفیت و سالم بودن محصولات است. در این وب سایت انواع مختلفی از ماگ از جمله تراول، مدرسه‌ای و بسیاری مدل‌های متنوع ارائه می‌شود که در بخش فروشگاه می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

علاوه بر ماگ، که برترین محصولات و تمرکز اصلی فروشگاه است، محصولات دیگری مانند ظروف فانتزی، قمقمه، اسموتی و از این قبیل در فروشگاه به فروش می‌رسند. در صورتی که اهل شبکه‌های اجتماعی هستید، پیشنهاد می‌کنم پیج اینستاگرام ماگ دوست را دنبال کنید تا از محصولات جدید با خبر شوید. می‌توانید از طریق وب سایت نیز با محصولات جدید آشنا شوید.

آدرس سایت

ماگ فروش

مانند تمامی کسب و کارها ماگ فروش نیز بر اساس یک نیاز در بازار ایجاد شد. این نیاز، عدم اطلاعات کافی در بازار درباره تراول ماگ‌ها بود. پس از ایجاد بیزینس، فعالیت برای فروش انواع تراول ماگ و ماگ‌های معمولی نیز آغاز شد و پس از مدتی وب سایت ماگ فروش نیز راه‌‌اندازی شد.

البته وب سایت ماگ فروش در زمان انتشار این مقاله به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت ندارد و محصولات جانبی نیز به فروش می‌رسانند. محصولاتی از قبیل قمقمه، فلاسک، پودر قهوه و نسکافه.

عجیب‌ترین محصولی که در این سایت به فروش می‌رسد قرص ماشین ظرفشویی است که واقعا هیچ ارتباطی به سایت نداشته و قیمتش هم آپدیت نشده! در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی می‌توانید با شماره تماس ثبت شده در سایت ماگ فروش ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ماگ سیتی

فروشگاه ماگ سیتی این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید خوش‌رنگ و زیباترین ماگ‌های معمولی و مسافرتی را انتخاب کنید. با قیمت‌های مناسب می‌توانید این محصولات را تهیه کرده و با توجه به اطلاعات ثبت شده در سایت، سفارش‌ها به صورت روزانه ارسال خواهند شد. (البته اگر بین بازه 9 تا 21 ثبت شده باشند).

بخشی در سایت برای حراج محصولات درنظر گرفته شده که پیشنهاد می‌کنم اگر قصد خرید ماگ را دارید حتما به این صفحه در سایت ماگ سیتی سر بزنید. علاوه بر این موارد، این فروشگاه در زمینه فروش فرنچ پرس، فلاسک، قمقمه و اسموتی نیز فعالیت دارد.

آدرس سایت

دادلی ماگ

همانطور که از نام کسب و کار مشخص است، دادلی ماگ یک فروشگاه تخصصی برای خرید ماگ به شمار می‌رود. این برند از تیر ماه 1400 فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات متنوعی ارائه می‌کند که شامل جاسوئیچی، باکس هدیه، اسموتی و قمقمه، شیکر، ظرف غذا و ظروف فانتزی می‌شوند.

صفحه ویژه‌ای نیز ایجاد شده تا مشتریان بالقوه این امکان را داشته باشند که با تخفیف یا پرداخت هزینه کمتر، محصول مورد نظرشان را تهیه کنند. در زمان انتشار این مقاله، تخفیف‌ها تا 40 درصد نیز درج شده‌اند.

همچنین این امکان وجود دارد تا بعد از سفارش بتوانید از طریق شناسه سفارش که به ایمیل شما ارسال می‌شود، محصولات را پیگیری کنید تا متوجه شوید چه زمانی به دستتان خواهند رسید. در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشتید، می‌توانید از طریق شماره تماس یا آدرس ایمیل که در وب سایت درج‌شده‌اند با مسئولین این فروشگاه در ارتباط باشید.

آدرس سایت

ماگ سنتر

در فروشگاه اینترنتی ماگ سنتر این امکان ایجاد شده تا مشتریان بالقوه بتوانند بهترین و پرفروش ترین محصولات را با تخفیف نیز تهیه کنند. در صورتی که به سایت این مجموعه مراجعه کنید می‌توانید در صفحه اصلی محصولاتی که شامل تخفیف شدند را بررسی کرده و در صورت نیاز خرید خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

علاوه بر فروش انواع ماگ، فروشگاه ماگ سنتر در زمینه فروش فلاسک، فرنچ پرس و موکاپات نیز فعالیت دارد. بنابراین در صورتی که به این محصولات نیاز داشتید می‌توانید از طریق این فروشگاه سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس سایت

آبی کادو

وب سایت آبی کادو نیز به صورت تخصصی در زمینه فروش ماگ فعالیت دارد و شما این امکان را خواهید داشت تا محصولات مورد علاقه‌تان را با قیمیت مناسب تهیه کنید. همچنین می‌توانید از طریق سایت آبی کادو ماگ سفارشی با چاپ طرح مورد علاقه خودتان را نیز داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات دقیق از آدرس سایت استفاده کرده یا با مسئولین این فروشگاه از طریق شماره تماس ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت

ماگ دونی

ماگ دونی یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین خرید ماگ محسوب میشه و شما این امکان رو دارید که مدل‌های مختلف و جذاب رو تهیه کنید. این فروشگاه از سال 1400 شروع به کار کرده و فروش ماگ یکی از بخش‌های فعال آن است.

شما می‌توانید از طریق وب سایت ماگ دونی محصولات متنوعی در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، قهوه ساز، فلاسک و قمقمه، انواع اکسسوری، فنجان و خوردنی‌جات را تهیه کنید.

آدرس سایت

پیشنهاد: حال که صحبت از لوازم خانه شد پیشنهاد می‌کنیم بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانه و آشپزخانه را در نت چین مورد بررسی قرار دهید. بیش از 100 فروشگاه در این دسته بندی به شما معرفی کرده‌ایم.

خانه شکلاتی

خانه شکلاتی نیز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید ماگ به شمار می‌رود. این امکان ایجاد شده تا مشتریان بالقوه بتوانند طیف گسترده‌ای از ماگ را بررسی کرده و بهترین گزینه ممکن را تهیه کنند.

البته فروشگاه خانه شکلاتی تنها در این زمینه فعالیت ندارد و محصولات دیگری نیز به فروش می‌رساند. محصولاتی از قبیل فلاسک، جاسوییچی، اسموتی، قمقمه، ظروف فانتزی، ملزومات قهوه و بسیاری موارد دیگر. برای اطلاع از تمامی محصولات این مجموعه پیشنهاد می‌کنیم از آدرس سایت استفاده کنید.

آدرس سایت

میو ماگ

میو ماگ یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایرانی است که در چندین زمینه محصولات متنوعی ارائه می‌کند. زمینه اصلی فعالیت این فروشگاه، ماگ بوده اما محصولات دیگری نیز توسط آن به فروش می‌رسد. شما می‌‌توانید ماگ سفارشی، فانتزی، تراول، دیزنی و استارباکس از این فروشگاه تهیه نمائید.

همچنین محصولات دیگری نیز همچون قمقمه، دانه و پودر قهوه، قهوه فوری، چای، دمنوش و ملزومات قهوه در سایت میو ماگ موجود می‌باشد که با استفاده از لینک زیر می‌توانید برای خرید محصول مورد علاقه‌تان اقدام نمائید.

آدرس سایت

 

حرف نهایی

امیدواریم از خواندن این مطلب در وبلاگ نت چین لذت برده باشید. ممنون از اینکه تا به اینجای مقاله همراه ما بودید. در صورتی که فکر می‌کنید برند دیگری باید در این صفحه معرفی شود حتما از طریق بخش تماس با ما مطرح نمائید.

همچنین در صورتی که از این مطلب لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم سایر مطالب ما را نیز مورد مطالعه قرار دهید:

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 2