بهترین سایت های خرید و فروش نهال

بلاگ

آخرین چیزی که فکر می‌کردم امکان تهیه آنها به صورت اینترنتی وجود نداشته باشد خرید نهال و سفارش قلیون بود که در حال حاضر این امکان وجود دارد! در واقع من همین حالا (ساعت 6:40 صبح)، این امکان را دارم تا نهال انگور یاقوت سفید سفارش بدهم. بنابراین مسئولین فروشگاه پس از بررسی سفارش باید آن را درب منزل به من تحویل دهند. در این مقاله قصد دارم بهترین سایت های خرید و فروش نهال را به شما معرفی کنم تا در صورت نیاز بتوانید از آنها خرید نمائید. البته محصولات این کسب‌وکارها شامل موارد دیگر نیز می‌شوند که به آنها نیز می‌پردازم.

 

آریا نهال

در این سایت به راحتی می‌توانید انواع نهال از جمله پسته، انگور، بادام، انجیر، انار و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کرده و مدل‌های متنوعی از هر کدام آنها تهیه نمائید.

محصولاتی که از آریا نهال تهیه می‌کنید حداکثر در 72 ساعت آینده به شما تحویل داده خواهد شد، اما ممکن است نسبت به فاصله‌ای که داشته باشید نیاز به زمان بیشتری باشد که در این صورت امکان ایجاد مشکل در نهال‌ها نیز خواهد شد. پیشنهاد می‌کنم برای خرید حتما با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید؛ با توجه به این موضوع که این کسب‌وکار در شهر میاندوآب قرار دارد و به طور مثال، ممکن است ارسال محصول به جنوب کشور ممکن نباشد.

آدرس سایت

رویال نهال

وب سایت Royalnahal یکی از بهترین سایت های خرید و فروش نهال در ایران به شمار می‌رود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا انواع میوه مانند به، گردو، بادام، هلو، انار، انجیر، گوجه سبز و … را تهیه کنند.

همچنین باید بدانید که این سایت نیز همانند بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران نیز از تخفیفات ویژه استفاده می‌کند! به عنوان مثال، در زمان انتشار این مقاله نهال گردو به مدت یک ماه در حالت تخفیف به مشتریان بالقوه ارائه می‌شود.

برای ثبت سفارش می‌توانید در سایت ثبت نام کرده و از طریق کارشناسان فروش نیز می‌توانید سفارش‌های خود را ثبت نمائید.

آدرس سایت

گلد نهال

گلد نهال این امکان را ایجاد کرده تا مشتریان حداکثر در مدت 48 ساعت بتوانند سفارش‌هایشان را تحویل بگیرند؛ و تفاوتی ندارد که از کجای کشور این سفارش را ثبت کرده‌اند. علاوه بر این، ضمانت بازگشت وجه نیز به مشتریان داده می‌شود.

از طریق این فروشگاه به راحتی می‌توانید انواع میوه همچون گلابی، آلو، توت، گوجه سبز، آلبالو، زرشک، خرمالو و بسیاری موارد دیگر را تهیه نمائید. پیشنهاد می‌کنم حتما با کارشناسان این مجموعه از طریق شماره تماس یا چت آنلاین سایت در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره خرید بهره مند شوید.

آدرس سایت

پالیز نهال

پالیز نیز همانند سایر سایت‌های خرید و فروش نهال، این امکان را ایجاد کرده تا بتوانید انواع نهال میوه را از جمله زردآلو، گوجه سبز، آلبالو، هلو، انار، انگور و … را به راحتی تهیه نمائید.

بیشترین تلاش این تیم این است که مرسوله‌هایی که از سراسر کشور توسط سفارش مشتریان ایجاد شده را در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال کنند. با مراجعه به سایت می‌توانید از قیمت انواع نهال‌ها آگاه شده و به راحتی نوعی که مد نظرتان است را سفارش دهید. در صورت نیاز به راهنمایی نیز می‌توانید از شماره تماس‌های ثبت شده استفاده کنید.

آدرس سایت

نهالستان بهمن آبادی

در صورتی که به دنبال خرید انواع نهال میوه هستید سایت نهالستان بهمن آبادی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما به شمار رود. همچنین اگر ساکن شهر تهران و کرج هستید به راحتی می‌توانید برای سفارشات خود اقدام نمائید. این نهالستان در شهر کرج قرار دارد و می‌تواند با سرعتی بالا در این دو شهر بزرگ سفارشات را آماده و تحویل دهد.

تخفیفاتی نیز در سایت در نظر گرفته شده که پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به صفحات از جزئیات آن مطلع شوید. علاوه بر فروش نهال، این مجموعه در زمینه طراحی فضای سبز ویلا نیز فعالیت دارد که در صورت نیاز می‌توانید از این خدمات بهمن آبادی نیز استفاده نمائید.

پیشنهاد می‌کنم برای اطلاع کامل از خدمات، از طریق شماره تماس‌های ثبت شده با مسئولین این مجموعه ارتباط بگیرید.

آدرس سایت

غرب نهال

از طریق سایت غرب نهال نیز می‌توانید انواع نهال میوه از جمله انگور، بادام، گردو، انجیر، هلو، شلیل و … را به راحتی خریداری کنید. این امکان را خواهید داشت تا از هر کجای کشور برای خرید نهال اقدام کنید. این مجموعه تلاش می‌کند تا از طریق پایانه‌های اتوبوس‌رانی هرچه سریع‌تر سفارش شما را تحویل دهد.

می‌توانید برای نحوه سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با کارشناسان این مجموعه ارتباط گرفته و سفارش‌های خود را نهایی کنید. همچنین برای سایر اطلاعات مانند بهترین زمان کاشت نیز می‌توانید اطلاعات مفیدی از کارشناسان این مجموعه دریافت کنید.

آدرس سایت

فرانهال

با مراجعه به سایت فرانهال علاوه بر خرید انواع نهال میوه این امکان را خواهید داشت تا توصیه‌هایی برای داشتن بهترین باغ یا باغچه نیز دریافت کنید. مواردی همچون بهترین زمان کاشت، سوال درباره کوددهی، آبیاری و … می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

در بخش فروشگاه این امکان را خواهید داشت تا محصول مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش آن را درب منزل تحویل بگیرید. پیشنهاد می‌کنم قبل از ثبت سفارش خود با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا از صحیح بودن قیمت یا موجودی مطلع شوید.

آدرس سایت

پوپونیک

پوپونیک یکی دیگر از بهترین سایت های خرید و فروش نهال در ایران به شمار می‌رود و شما می‌‌توانید انواع نهال از جمله کیوی، انگور، لیمو ترش، پوملو، تمشک، انجیر و بسیاری موارد دیگر را تهیه نمائید.

علاوه بر این محصولات، شما می‌توانید موارد دیگری همچون بذر صیفی‌جات، سبزیجات، گل و گیاه را نیز بخرید. در نظر داشته باشید که بخش شگفت انگیزی در سایت ایجاد شده تا با تخفیف مناسب بتوانید موارد مورد نیاز خود را تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنم از این بخش در سایت پوپونیک استفاده نمائید.

لازم به ذکر است که محصولات عطاری نیز در این فروشگاه موجود می‌باشند و برای اطلاع از تمامی محصولات این برند پیشنهاد می‌کنم از لینک زیر استفاده کنید.

آدرس سایت

باغینو

باغینو یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی خرید نهال به شمار می‌رود که از طریق آن می‌توانید از قیمت‌ها مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمائید. همچنین از طریق این سایت می‌توانید محصولات دیگری همچون بذر، سم، کود و ابزار باغبانی تهیه کنید.

فروشندگان این سایت تلاش می‌کنند تا سفارش‌های شما در کمتر از 48 ساعت تحویل داده شود. پیشنهاد می‌کنم قبل از ثبت سفارش از قیمت‌ها مطمئن شده و همچنین اطمینان حاصل کنید که قبل از به وجود آمدن هیچ‌گونه مشکلی برای نهال، سفارش به شما تحویل داده شود.

آدرس سایت

حرف نهایی

من تلاش کردم تا در این مقاله بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش نهال را به شما معرفی کنم. در صورتی که فکر می‌کنید گزینه‌های دیگری باید به این مقاله اضافه شوند حتما در بخش نظرات مطرح کنید.

امیدوارم که این اطلاعات برای شما مفید بوده باشد و از شما ممنونم که زمان گذاشتید و این مقاله را مطالعه کردید. پیشنهاد می‌کنم سایر صفحات ما در نت چین را نیز مورد بررسی قرار دهید:

 

نویسنده - علی کریمی نوشته شده توسط : علی کریمی

از سال 98 در زمینه سئو فعالیت دارم و در سایر زمینه های مارکتینگ مانند گوگل ادز و برخی روش های تبلیغاتی فعالیت و مطالعه دارم. نوشتن رو به صورت خودآموز یاد گرفتم و همواره در حال یادگیری هستم تا ساده‌تر بنویسم. امیدوارم که بتونم یک متن ساده و روان در اختیار شما قرار بدم تا بتونید مطالب مورد علاقتون رو بدون پیچیدگی بخونید. در شبکه‌های اجتماعی به راحتی می‌تونید با من در ارتباط باشید.

امتیاز : 5
تعداد رای : 1